• Lid sinds 19 augustus 2017

Stad Munster

Winterswijk

1. Govard's profielfoto
    Govard heeft een recensie geschreven voor Captain Cook's

Supergeweldige vegan high beer. Wat een zorg en kwaliteit. Beslist naar vragen.

2. Govard's profielfoto
    Govard heeft een recensie geschreven voor Oerwoud

Vandaag geluncht met dochter. Heerlijke maaltijdsalade. Ook de icekoffie van dochter viel erg in de smaak. Ook leuke planten en hebbedingetjes te koop. Leuke meiden in de bediening. We komen terug!

3. Govard's profielfoto
    Govard heeft een recensie geschreven voor Stad Munster

Gisteren gegeten bij Stad Munster in Winterswijk. De leuke ambiance op het terras sprak ons begin deze week al aan, zodat we hebben gereserveerd voor 5 personen (2 vegetarisch, 1 veganistisch) Omdat de kaart "enkel" een vegetarisch hoofdgerecht heeft (tikka massala), hebben we vooraf besproken wat de mogelijkheden waren. Een aanpassing bleek mogelijk. Wat het voorgerecht betreft zou voor ons een verrassing te wachten staan. Uiterst vriendelijk en voorkomend geregeld allemaal door Simone. Ik moet zeggen zelden zo heerlijk gegeten te hebben: Na een heerlijke amuse genoten van de smaakexplosies in het voorgerecht. Met name de bloemkool in tempura was super. Ons hoofdgerecht de tikka massala met kokosmelk heerlijk smaakvol en heet -dat mag-. Volop verse groente en als verrassing rode kool in een pattison (vergeten groente). Ook de vleeseter onder ons prees de botermalse biefstuk, precies zoals gevraagd. Onze gehandicapte zoon hield het bij frietjes, wat ook geen probleem was.
    Het nagerecht wederom een vegan surprise van aardbei-sorbetijs met een heerlijk combinatie van appeltaartvulling met ananas uit de oven. Onze tafelgenoot uiterst en aangenaam verrast door het toetje van dropijs.
    Wij kunnen niet anders dan een hoge waardering geven. De koks van Stad Munster blijken tot veel moois in staat. Bij specifieke wensen buiten de kaart is veel mogelijk werd ons gezegd, mits het vooraf wordt afgestemd.