Captain Cook's in Roosendaal

Parkeergelegenheid:
    Parkeergarage de Nieuwe Markt: 24 uur per dag geopend
    Slechts 15 meter vanaf uitgang Blokker vind u ons terras.
    En onze deur op slechts 25 meter.

NIEUW: Koop na uw diner een uitrijkaart voor Parkeergarage Nieuwe Markt voor € 3,00 NB. Alleen te gebruiken in daluren!!

ma lunch vanaf 09:30 diner 11:30 - 22:00

1292091953 64
1323419181 58
1436197202 66
1486320766 72

1. Mooie ambiance, fijn attent personeel. Kwaliteit - prijsverhouding viel tegen. Voorgerechten minimaal. Dure Angusbiefstukken niet echt goed gebakken… matig garnituur. Dure bieren en wijnen. Matig dessert Jammer, wij (groep van 8 personen) komen er niet meer.

2. Zeer matig gegeten, drinken oké en goede service. Voor mij niet meer

3. Geschikt eten, vooral zomers leuk op het terras.

4. fam. de Jong

Het was een heerlijke lunch, we zaten op een gezellige afzonderlijke plek en toch hadden we contact met iedereen. De optie om bij het raam te zitten was een geweldige plek, want zo konden we ook buiten kijken... De lunch was voor ieder van ons voortreffelijk, voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, want wat we hebben gekregen was meer dan voldoende om in de avond niets meer te hoeven te nuttigen. Een top middag...

5. Zoals altijd, weer heerlijk genoten van ons diner bij de captain. Wij hebben voor verschillende gerechten gekozen, ik van het maandmenu, heerlijke gerechten met daarnaast het wijnarrangement; . Mijn vriendin had de keuze à la carte. De kaart is heel uitgebreid, bediening heeft aandacht voor je en adviseert waar nodig. Kortom een zeer geslaagde avond. Prijs - kwaliteit is uitstekend

6. Menno de Groot

7. Peter Janssen

Wij zijn al verschillende keren bij dit restaurant annex eetcafé geweest. In principe wel tevreden. Vanavond ook geweest en de service is vanavond wel erg tegengevallen. Wat ons vanavond vooral is opgevallen:
    1. We hebben heerlijk buiten gezeten ( in een perfecte ambiance), maar het duurde erg lang voordat er iemand kwam om te vragen of we iets wilden drinken. Terwijl het personeel ons heeft gezien. Uiteindelijk zelf naar binnen gegaan, na 20 minuten, of we iets konden bestellen.
    2. Het personeel wat klaar was met werken, kwam bij ons buiten zitten en nog wat drinken en een sigaretje roken. Waar we ons enorm over verwonderd hebben was de wijze waarop er gesproken werd over het bedrijf. We zaten daar als consumenten/klanten van het bedrijf en we werden geconfronteerd met ergernissen, klachten en onmisbaar over het bedrijf, Dit vonden we stuitend.

Verder is het in orde. Eten en drinken is ruim voldoende.

8. nina smolders

Bediening: alert, subtiel en frequent aanwezig zonder onder of overvraagd te worden.

Eten: ik had een gamba gerecht... super opgemaakt, smaken goed gecombineerd. Geen verbeterpunten.

Decor: rustig tafelen zonder last te hebben van harde muziek of opgestapelde mensen.. Netjes ingericht.

10. Weer lekker en gezellig kunnen eten. De ober voelde ons goed aan. Hadden een plek boven gekregen waar we lekker konden babbelen met zijn vieren.

11. Heerlijk gegeten bij Captain Cook's. Vriendelijk personeel, we zijn in de watten gelegd. Prijs kwaliteit ook goed. Genoten van een heerlijke avond. Na het diner nog een drankje gedaan in de pub.
    Voor herhaling vatbaar.

12. Ria Joke Hanny

Moesten erg lang wachten voor we een bestelling konden doen. Eenmaal besteld, 3 koffie en 3 apfelstrudel, werd koffie geserveerd, geen apfelstrudel. De koffie bijna op, daar kwam de apfelstrudel.. maar dan voor 2 personen. En dan ook nog eens met slagroom welke wij ook niet besteld hadden!! Als wij zouden wachten op de 3e apfelstrudel dan werd die van ons koud net als de koffie. Koffie en gebak behoren gelijk geserveerd te worden.. Na weer lang wachten konden we dan eindelijk een wijntje bestellen. Toen de bediening een wijntje bracht vroeg mijn vriendin om een glaasje water voor haar medicijnen in te nemen.Tot onze grote verbazing werd er gezegd dat als ze dat gelijk met de wijn besteld had zou ze het gekregen hebben, ehummm.. Om de dag af te sluiten met een lekker hapje eten besloten we dat maar ergens anders te doen. Een heel erg onvriendelijke behandeling vinden wij, klant is (toch) koning!
    Al met al was de geleverde en service ver onder de maat! Hoe dan ook, je kan met je geld overal naartoe en dan ga je ergens waar je wel vriendelijk behandeld word!

3 zeer teleurgestelde (vaste) klanten. Met vriendelijke groet.

13. Gisteren met AH/Iens bij Captain Cook's wezen eten. We konden reserveren tot 17:15 uur en daarna pas weer vanaf 18:30 uur, terwijl het lang niet vol was? Het weer was heerlijk, lekker in de tuin gezeten; een oase tussen de markten in. Toen het wat later werd, werd de terrasverwarming aangestoken.

Het maandmenu was aantrekkelijk. Hierop viel onze keuze. Maar ook de kaart heeft volop te bieden. Met name nagerecht kaas is aan te bevelen. De ervaring was over de gehele linie goed, vandaar de waardering 8.

14. Vandaag heerlijk gegeten. Het was wel druk, dus moesten vrij lang wachten tussen de gerechten door. Al met al zeer geslaagd.

15. We hebben vorige week met wat kennissen weer heerlijk gegeten bij Captain Cook's; ze hebben een schitterend terras tussen de Markten waar je in het zonnetje gezellig kunt relaxen (bv onder het genot van één van de vele speciale biertjes die ze hier hebben). De bediening is altijd vriendelijk en de service vinden wij uitstekend. Vervolgens hebben we boven in het restaurant lekker gegeten, geen enkel probleem !

Kortom er is absoluut niets mis met Captain Cook's :-)

16. Mark Boomaars

17. Gisteren tapas gegeten deze waren van zeer slechte kwaliteit. De kipfilet was een en al vet. De gamba's werden lauw opgediend in een waterig sausje. De champignons waren niet vers, smaakten nergens naar en waren ook lauw. Na 3 gerechtjes te hebben besteld en opgegeten meteen afgerekend en een ander restaurant in de buurt gekozen. Gelukkig was het eten daar wel goed.

18. Bij binnenkomst lijkt alles dik in orde. Een goede uitstraling en vriendelijk personeel. Maar goede schijn bedriegt. Het eten was beneden niveau en veel te duur ! Een carpaccio waar veel te veel kaas over lag en daaronder een paar lapjes vlees. Slecht dus. Een lamsfilet die wat taai bleek te zijn. Dat kan ook niet. De borden zijn heet, de servetten van stof maar wat helpt het ? De prijzen zijn buiten proporties en helemaal doorgeschoten. Niets van de uitstraling, het personeel of het eten rechtvaardigt deze prijzen.

19. Wij hebben heerlijk gegeten maar onze avond is verpest door de zware lucht en de manier waarop gereageerd werd op onze klacht dat het zo stonk. Boven achterin naast de open keuken was het niet uit te houden.
    De stank zat na 2 dagen luchten nog in onze kleren.
    Jammer, nog geen sorry

20. We hebben afgelopen dinsdag weer uitstekend en ontspannen gegeten bij Captain Cook's; vooraf wat aan de bar gedronken bij Bernard en vervolgens boven lekker gegeten, met dank aan Jeffrey, aan Ola en de rest van het team ; de service is wat ons betreft terug op het oude niveau. Bedankt en tot gauw !

21. Mooie zaak! Erg leuk voor Lunch of tapas! Ook het restaurant is erg leuk en hebben dan ook lekker gegeten.. Bediening erg leuk! Komen zeker terug!

22. Lekker eten, goede sfeer en super bediening! ook met het mindere weer erg gezellig!

23. van der Ham optiek

Een geweldige ervaring, een goede keuken en een sfeervol terras, heerlijk om s'avonds even uit te waaien.
    Fijn dat er nog dit soort gelegenheden zijn, waar iedereen zich op zijn gemak zal voelen.

24. Er kan gegeten worden in de tuin, loungegedeelte, beneden en boven in het "echte" restaurant. Het aanbod is gevarieerd. Van tapas tot diner gerechten. Alles kwalitatief even goed. Natuurlijk kan er ook ontbeten en gelunched worden. Ook voor een drankje nodigt de uitgebreide drankenkaart (o.a. mooie selectie bieren) uit. Irish koffie is zoals het hoort. Sfeer en bediening plezierig. Een aanrader!

25. 3 gangen menu genomen, en dat viel zwaar tegen. Slechte kwaliteit van de vis, slecht bereid. Kaasplank besteld, krijg ik een bord ( ipv plank) met 3 soorten harde kaas waaronder gewone jong belegen. Bediening was trouwens top.

26. goede sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten.

27. alles wordt vers bereid en dat proef je ook, geen pakjesrommel.
    zelfs op drukke dagen hangt er een relaxte sfeer.
    goed eten en fijne bediening met net dat persoonlijk tintje erbij.
    tot gauw

en nog gefeliteerd met jullie 2 maal landelijk vermelding met het terras.

28. 19-08 net voor het diner binnen gelopen, konden nog van alles bestellen van de middag kaart. Eten is er prima in orde, leuk voor een doordeweekse dag. Niet het beste maar niet het slechtse wat ik gegeten heb.

29. Vieze sla, bruin, vreselijk gegeten! Mij zie je er nooit meer!

30. Naar aanleiding van moederdag, samen met mijn schoonouders wezen eten.

Het was niet voor de eerste keer en zeker niet voor de laatste.

Het eten en de bediening waren prima.

31. Ik heb er nu inmiddels een paar keer (door de weeks) gegeten en ik kan de slades van harte aanbevelen. Voor de rest is het net als al die andere tenten (gewoon).

32. Het duurde redelijk lang eer we onze bestelling kregen, en wat we kregen (ik had de zalm), was niet lekker.

Op ons drinken moesten we ook steeds lang wachten. In het weekend kan ik me dit voorstellen, maar niet doordeweeks.

Geen aanrader om daar gezellig en lekker te eten.

33. Hele goede service, hele lekkere salades. Zeker een aanrader.

34. Yvo 43 punten

Vrij simpele keuken, maar lekker. Restaurant is op 1e verdieping. Begane grond is een gezellige pub, waar je lekker kunt relaxen en gewoon op normaal volume kunt praten om elkaar te kunnen verstaan.

35. sonja

36. Bob 47 punten

Prima restaurant, aardige bediening ook. Vreemde binnenkomst. Beneden zit namelijk een pub, boven zit het (tamelijk kleine) restaurant. Wel redelijk veel geluid vanuit de pub, dus echt rustig eten...

37. We hadden er eens wat te eten besteld, het duurde maar liefst anderhalf uur toen men kwam vertellen dat ze aan ons eten waren begonnen.

Toen was onze eetlust weg en zijn weggegaan!

Hier is duidelijk geen oog voor de gasten, we komen hier dus ook nooit meer.

38. Nog nooit heb ik ergens zo'n slechte service meegemaakt als bij dit restaurant!
    Ik bestelde een tournedosspies met ketjapsaus en rijst. Toen het werd geserveerd was de rijst gloeiend heet en het vlees koud. Dus vervolgens vroeg ik of ik het vlees warm geserveerd kon krijgen. Zo gezegd, zo gedaan.
    Ik kreeg hetzelfde bord gloeiend heet terug. Het vlees wat ik opengesneden had, lag er nog precies hetzelfde op en alle ketjapsaus was in de rijst getrokken, dus geen saus meer.
    Wilde hier geen probleem van maken en begon aan het vlees en wat bleek? In het midden van de spies zat een groot stuk aluminiumfolie.
    Toen ik hier iets van zei omdat ik het zat begon te worden werd hier niet op gereageerd.
    Alleen sorry, maar er werd geen nieuw gerecht of drankje aangeboden.
    Wij vroegen vervolgens de rekening en ook hier werd niets afgehaald.
    Toen ons gevraagd werd hoe het had gesmaakt toen heb ik wel alles verteld. We kregen te horen dat ze daar niets aan doen, vooral door het feit dat de bedrijfsleider afwezig was en ze daar dan niets aan mogen doen.
    Ben echt verbaasd naar buiten gelopen met de mededeling nooit meer een stap over de drempel te zetten bij Captain Cooks!
    Raad het vrienden ook altijd ten strengste af omdat je gewoonweg geen waar krijgt voor je geld en het nog duur was voor hetgeen je geserveerd krijgt ook!

39. 't was weer een heerlijk avondje uit.

We gingen voor een snel hapje op een terras, maar door het weer en de gezelligheid besloten we bij Cook's te blijven hangen.

Ik ging voor de mosselen (uitstekende kwaliteit), m'n vrouw voor de tournedos, die ook heerlijk was.

Al met al is ons "even naar de stad" uitgelopen op een heerlijke en gezellige (lange) avond uit.

40. Al diverse malen in het restaurant gegeten en deze week voor het eerst op het terras. Ik kreeg er gewoon een beetje vakantiegevoel bij. Heel attente en gelukkig volwassen bediening en heel sfeervolle zaak en terras. Tot gauw.

41. Leuke ambiance, alleen toen we de prijzen op de kaart zagen vielen we werkelijk achterover.

De prijs - kwaliteitverhouding is niet zoals het hoort.

Veel te duur geprijsd...... Niet te betalen voor de gewone burger.
    Alleen mensen met geld voelen zich hier thuis en dat laten ze zien ook! Wat een kapsones daar.

42. Prima restaurant met een gezellige inrichting en zeer vriendelijk personeel!

43. v. de Kruif

Ik heb nog nooit zo smerig gegeten en de bediening was waardeloos, totaal geen aandacht gekregen voor onze klacht, als er maar geld in het laatje komt! Alle collega's vrienden en kennis zijn al ingelicht om hier nooit meer een stap binnen te zetten!!!!

44. r.rovers

verassingsdiner was weinig waar voor veel geld, koud en na klacht nog koud.
    beetje vlees met veel onkruid eromheen en de peultjes waren niet goed gekookt(rauw)
    ik was echt negatief verrast.hier eet ik nooit meer met nadruk op nooooooit.

45. fam. Bousema

Kom je nog maar op weinig plaatsen tegen, heerlijk relaxt vertoeven daar.

46. Zeer kind onvriendelijk cafe restaurant.
    Af te raden bij een ieder

47. Goede keus, lekker eten, vriendelijke bediening, voldoende parkeer gelegenheid in de buurt.