• Lid sinds 18 mei 2011

Pappa Joe

Groningen

Fructidor heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fructidor's profielfoto
    Fructidor heeft een recensie geschreven voor Pappa Joe

Papa Joe was ooit (2002-2006) een fantastische tent met fenomenale burgers. Ook de service was fantastisch: er werd bijvoorbeeld nooit moeilijk gedaan als je vroeg om wat extra wedges.

Anno 2010/2011 is daar weinig van over. De service is achteruit gegaan en de kwaliteit van de burgers gekelderd. Wellicht staat er tegenwoordig een minder bekwame kok of wordt met slechtere ingrediënten gewerkt - ik weet het niet.

Anekdote: de burgers bij Papa Joe waren altijd goed doorbakken: niet droog, maar wel volledig gaar. De laatste keer dat ik er was (drie maanden geleden) was mijn burger ronduit bloederig van binnen. De burger opnieuw opbakken kon niet, was niet hygiënisch. Goed, kan ik inkomen, maar deze ging ik niet verder opeten. Na wat gedelibereer kreeg ik dan een nieuwe. De serveerster vertelde me op verwijtende toon dat 'normaliter mensen altijd zeggen hoe ze 'm willen hebben' en zij 'daar ook altijd naar vroeg'. Ja joehoe! Niemand had mij dat gevraagd en vroeger was het geen issue.

Long story short kom ik niet meer naar Papa Joe na eigen slechte ervaring en gelijke geluiden van kennissen die er ook altijd graag kwamen. Ik hoor/zie/lees graag eerst nieuwe, positievere geluiden voor ik me er weer waag.

5,1