Restaurant verhuisd

5. Betalen pin

1221925239 71
1456199084 69
1619172194 67

1. Slechte informatievoorziening en slechte service. Ongastvrij personeel.

2. Wij hebben vaker heerlijke spare ribs gegeten bij de Folkingestraat. Ook aan anderen aangeraden. Nu twee keer opgehaald bij Gelkingestraat en beide keren erg teleurstellend! Taaie ribs en flauwe smaak! Dit is helaas ons afscheid van Pappa Joe!

3. Erg lang moeten wachten. De spareribs moesten nog van het andere filiaal komen. We roken allemaal naar bbq rook toen we thuiskwamen. Echt goed zijn de burgers niet, natte broodjes...

1,8
  4. Beste tent om even wat te eten, top vlees gehad!
    Correcte bediening en snel geserveerd.

5. De tent heeft wat weg van een bruincafé en is dus een prima plek om in een ongedwongen sfeer een burger soldaat te maken. Je krijgt bestek bij het eten maar dat is eigenlijk overbodig. Je eet toch met je handen en hier hoef je je volgens Pappa Joe niet voor te schamen staat op het krijtbord vermeld.

Vooraf een portie nachos gedeeld met 2 man en dit was meer dan voldoende. Om in je eentje die portie weg te werken en daarna nog een burger, dan mag je een zeer grote eter zijn. Hierna gekozen voor de Prit Burger en de Pappa Joe Special. Medium gebakken burger, goed belegd en keurig weg te werken met 2 handen zonder dat alles er tussen weg valt. Samen met de portie wedges die je er bij krijgt raak je goed verzadigd, niet overvol.

Het enige minpuntje is dat ze de afzuiging wel iets harder mogen zetten, het hele restaurant ruikt naar het eten. Al met al een prima ervaring voor weinig geld!

6. In één woord SLECHT! Met een groep van 12 personen vooraf gereserveerd. We werden geplaatst op de eerste verdieping waar verder geen mensen zaten. We bestelden drankjes en gaven de bestelling door: Twee verschillende voorgerechten voor de gehele groep en allemaal een burger. Na het eerste drankje een hele tijd geen medewerker gezien en na ongeveer een half uur waren daar ineens de hoofdgerechten! Nadat ik had aangegeven dat we toch eerst graag een voorgerecht wilden nuttigen werden de burgers op tafel gezet. Volgens de serveerster waren de voorgerechten 'niet doorgekomen'. Geen excuses, helemaal niks! Ik had aangegeven een goed doorbakken burger te willen ontvangen, maar mijn burger was net zo doorbakken als die van mijn buurvrouw, niet dus...
    Tevens moest een persoon van ons gezelschap wel erg lang wachten op zijn burger. Deze was volgens de serveerster niet vergeten, maar lag nog op de grillplaat.
    Nadat ons geen 'smakelijk eten' werd gewenst, heerlijk gegeten, de burgers waren prima! Tijdens het eten geen serveerster meer gezien. Toen we al zeker een half uur uitgegeten waren, werden de borden uitgehaald. Gelijk maar betaald en snel vertrokken, wat een onvriendelijk, ongeïnteresseerd en slecht personeel!

7. Het was een teleurstellende ervaring. Het leek mij al lange tijd leuk om hier met vrienden een hapje te gaan eten, maar achteraf vraag ik me af waarom dat was. We hebben er met z'n vieren gegeten afgelopen weekend en de spareribs waren erg lekker, de burger was prima, maar de steaks waren zeer teleurstellend. Het restaurant zag er niet fris uit, het was vrij koud en het stonk behoorlijk. Zelfs na drie dagen roken onze winterjassen nog naar een vette baklucht. Erg jammer en zeker geen aanrader.

8. Heerlijk gegeten, een echte burger! Gemaakt van vers vlees en op ons verzoek rare gebakken! Niet zo'n klef ding van de Mac. Een aanrader en dat voor weinig geld. Bediening prima, niks op aan te merken.

9. Erg jammer, we reserveren van te voren, maar moeten meer dan een uur wachten op ons eerste eten. We zitten met 12 mensen in het restaurant en mensen die later komen krijgen eerder eten!?

10. Annette

Geweldig lekker gegeten. Op de restaurantzegels van AH anders had ik dit niet bedacht, maar was een verrassing! En een goede keus! Superlekkere voorgerechten en steaks en hamburgers. Toetje meegekregen in doosje want we zaten helemaal vol.
    Maar bestel geen cognac want dan krijg je Drambuie, ook niet verkeerd want met een whisky maakt dat een heerlijke Rusty Nail, de cocktail die ik in NY leerde maken: 1 deel Drambuie en 2 delen whisky, maakt niet uit welke whisky. En ze waren zo lief om de Drambuie niet op de rekening te zetten. En de Rusty Nail was erg lekker! Net als het eten maar dat had ik al gezegd. En je kan er buiten eten, voor de deur, en alles en iedereen langs zien komen en gaan.

11. Trees 13561 punten

Afgelopen vrijdag daar geweest. We hebben iets gedronken en het daar maar bij gelaten. De hele ruimte hing vol blauwe damp, waarschijnlijk deed de afzuiging het niet echt goed. Wat een stink tent.

12. Joost Quant

13. Dit is het adres voor misschien wel de op 1 na beste burger in Nederland.
    Ze moeten wat mij betreft alleen de burgermeester in A'dam voor zich dulden.

Laatst nog weer gegeten. Nadat we een plekje hadden gevonden werden we vlot geholpen.
    Lekker in die ongedwongen sfeer, onder het genot van een glas bier een geweldige burger eten.

Een aanrader

14. We gaan hier vaak en met veel plezier eten. Burgers zijn heerlijk en niet te duur. Gezellig restaurantje waar je romantisch met z'n tweeën kunt eten maar ook erg gezellig met vrienden, prima sfeer. Van te voren wordt gezegd dat de burgers medium gebakken zijn en gevraagd of dat een probleem is. De varkenshaas-Satay is ook echt een aanrader.

15. Het vooruitzicht leek zo mooi. Een caféetje met veel lekkere burgers op de kaart. Maar helaas, niets bleek er van waar. Ten eerste een goedkoop wit broodje, wat als een deegbol in je maag blijft liggen. Daarnaast een niet gare, zompige, burger. De topping is ook smaakloos. Als klap op der vuurpijl, idd de bediening ook nog langzaam en vergeet tot twee keer toe ons bier.

Kortom, een slechte tent.

16. Kwaliteit al jarenlang dikke prima. Het staat niet op de kaart, maar vraag om surf & turf: geniale garnalen en heerlijk stukje vlees.

Daarna een ijsje halen aan de overkant en mijn avond kan niet meer stuk!

17. Papa Joe was ooit (2002-2006) een fantastische tent met fenomenale burgers. Ook de service was fantastisch: er werd bijvoorbeeld nooit moeilijk gedaan als je vroeg om wat extra wedges.

Anno 2010/2011 is daar weinig van over. De service is achteruit gegaan en de kwaliteit van de burgers gekelderd. Wellicht staat er tegenwoordig een minder bekwame kok of wordt met slechtere ingrediënten gewerkt - ik weet het niet.

Anekdote: de burgers bij Papa Joe waren altijd goed doorbakken: niet droog, maar wel volledig gaar. De laatste keer dat ik er was (drie maanden geleden) was mijn burger ronduit bloederig van binnen. De burger opnieuw opbakken kon niet, was niet hygiënisch. Goed, kan ik inkomen, maar deze ging ik niet verder opeten. Na wat gedelibereer kreeg ik dan een nieuwe. De serveerster vertelde me op verwijtende toon dat 'normaliter mensen altijd zeggen hoe ze 'm willen hebben' en zij 'daar ook altijd naar vroeg'. Ja joehoe! Niemand had mij dat gevraagd en vroeger was het geen issue.

Long story short kom ik niet meer naar Papa Joe na eigen slechte ervaring en gelijke geluiden van kennissen die er ook altijd graag kwamen. Ik hoor/zie/lees graag eerst nieuwe, positievere geluiden voor ik me er weer waag.

5,1
  18. Sara 431 punten

Je krijgt veel eten voor je geld, maar de burgers zijn erg groot, niet in 1 keer op te eten, beter kun je hem in stukjes snijden. De wedges vielen wat tegen, maar die krijg je bijna nergens echt lekker. Bediening is vriendelijk en de sfeer is ontspannen.

6,7
  19. g. dejong

Lekker eten voor een betaalbare prijs.

Personeel erg aardig.

20. Varkenshaas was erg droog met weinig smaak, vriendelijke bediening.

21. We waren er nog nooit geweest maar komen zeker terug.

Het was erg druk en we moesten even wachten maar het was zeker de moeite waard.

Heerlijk vlees en super burgers.

Lekkere wedges en salade erbij, aleen jammer dat ze niet echt desserts hadden.

De bediening vond ik erg aardig en zeker snel genoeg.

Het is een mooi klein zaakje waar je heerlijk kunt eten en waar je geen nummer bent.

22. Goed eten, goed gegrild vlees, bijgerechten ook super.

Bediening is slecht. Lijkt ongeïnteresseerd, en niet vakkundig. Jammer.

23. ingolf van oostveen

voor mc donalds prijzen een SUPER burger met heerlijke frieten.

24. Heerlijke gamba's gegeten, de beste ooit in Nederland! Zeker een aanrader

25. prima tent

26. Lekkere burgers, maar ze hebben nooit soep, maar ze laten het al jaren hardnekkig op de kaart staan. Lakse bediening, erg traag!

3,4