Activiteiten van Frans van Buuren

1. Frans van Buuren's profielfoto
    Frans van Buuren heeft een recensie geschreven voor De Sultan

We werden bij de entree al zo onvriendelijk aangesproken dat we direct al overwogen om, ondanks onze reservering, ergens anders te gaan eten. We werden als kleine kinderen aangesproken en mochten blij zijn dat we bij ze mochten eten. Ze hadden, toevallig nog plek voor ons. ( Een uurtje later waren er nog 6 klanten in de zaak. Ons incluus. ) Moeilijk doen op niks af. Ook gezeik over kortingen en een menukaart waar de extra BTW nog bij moest, enz. enz. Bah, wat een begin van een dinertje.
    Het eten was best aardig maar wij komen er vast nooit terug. Wat een rot sfeer om zo uit eten te gaan.
    Sfeer en prettige bediening is vaak nog belangrijker dan het eten zelf.

2. Frans van Buuren's profielfoto
    Frans van Buuren heeft een recensie geschreven voor De Cantine
    Internationaal Lelystad

Nooit meer naar de Cantine in Lelystad. Zondagavond om 18.50 uur binnengekomen. Om een menukaart moeten vragen. De prijzen zijn er redelijk maar niet echt goedkoop. Tegen 19.00 uur eten en drinken tegelijk mogen bestellen. Om 19.50 uur nog geen eten op tafel en ook geen zicht op enige vorderingen. Volgens de opstandige ober is het heel normaal dat je een uur op je eten moet wachten. Geen excuus, geen tegemoetkoming. Wij werden als zeurpieten neergezet. Om 20.00 uur hebben wij ons drankje afgerekend en zijn elders gaan eten. Hoe het eten er smaakt zullen we nooit weten want de bediening en zeker het wachten op je eten maakt dat je er niet lekker kunt eten. Voor ons nooit meer de Cantine Lelystad.

1,7