De Sultan in Heerenveen

Voor groepen vanaf 6 personen ook op dinsdag open.

Corona informatie

Online bestellen bij De Sultan

Afhalen Bezorgen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Bezorg en afhaal

1281: de Sultan
“ Sultan komt overeen met Prins, Koning of Keizer. Een Sultan staat aan het hoofd van een Sultanaat. De vrouw of moeder van een Sultan wordt Sultane genoemd...”

Restaurant de Sultan is gelegen in het centrum van Heerenveen. Het restaurant bevindt zich op steenworp afstand van de Koemarkt waar veel horecagelegenheden zijn gevestigd.

Ons specialiteit is om gerechten te serveren die het Midden-Oosters en Mediterraanse gebied tot leven brengen. Ons menu is zeer divers. Zo kunt u overdag genieten van een lunch bestaande uit diverse broodjes en tapas met koffie of thee. In de avond zal onze keuken centraal staan voor een overheerlijk diner met voorgerechten, groenten, vlees, visgerechten en desserts. Tevens bestaat de mogelijkheid om je favoriete menu samen te stellen door middel van de tapaskaart.

Een groot deel van de gerechten worden bereid in een Ocakbasi. Dit is een authentieke houtskool barbecue. Daarnaast wordt ook een deel van de gerechten bereid in een traditionele pizzaoven.
Naast de Midden-oosters en Mediterraanse sfeer die het restaurant biedt, zal de chef de gerechten zo bereiden, dat u zich even als een Sultan mag wanen.

Wanneer u te gast bent bij de Sultan, dan zal u worden bediend, zoals alleen een Sultan en zijn geliefden werden bediend.

1. Personeel

1520132540 88
1541620912 88
1593193005 85

1. Familie Siebenga

Van heerlijk afhaalmenu voor zes personen genoten! Alles piekfijn geregeld, op tijd bezorgd en goed warm.
    Zeker voor herhaling vatbaar 😊

2. Het was verrukkelijk. Boven verwachting. Ik denk dat ambiance wat minder is, maar de smaak compenseerde alles. Supper!

3. Anique Smallenburg

We hadden ons veel voorgesteld van een etentje bij de sultan. De reservering via de site ging prima en werd keurig bevestigd.
    Bij de ingang moesten wij onze handen ontsmetten en werden wij naar ons tafeltje begeleid. Tot zover verliep alles prima.
    Daarna verliep het allemaal wat zorgelijk in coronatijd: de menukaarten gingen van tafel naar tafel en werden niet ontsmet, het personeel ontsmetten de handen niet, nieste in de elleboog en had jeuk aan zijn neus. Daarna geen ontsmetting. De kok droeg geen handschoenen. De bezorgmaaltijden werden opgehaald of weggebracht, tussendoor geen ontsmetting. Kennissen van de eigenaar kregen een hand, daarna geen ontsmetting. Omdat ikzelf in de risicogroep zit, heb ik mij totaal niet veilig gevoeld en heb me gehaast om de zaak weer uit te komen. Voor ons een teleurstellende ervaring!

4. simone van der zanden

We werden heel leuk ontvangen.
    Mooie inrichting.
    Servise was ook heel goed.
    Kortom.
    Voor herhaling vatbaar.

Eén vorige recensie
  5. Wat een heerlijk eten! Verder mag het ook gezegd worden dat het personeel super enthousiast en aardig is! Top avond gehad. Dank jullie wel!

6. Uitstekend gegeten, prettige bediening.

7. Rients en Eva

Heerlijk gegeten, fantastische tapas. Vriendelijk personeel en leuke locatie!

8. Het eten was heerlijk en zeer vriendelijk personeel.

9. Hoe goed bedoeld ook, als we warm willen eten, volstaat de menulijst. A|s we vragen hebben over tapas, vragen we wel om uitleg. Er werd echter meteen begonnen met een uitgebreide uitleg.
    Bij de bediening is het nog steeds een ongeschreven regel, dat de dames eerst bediend worden en daarna de heren. Dat gebeurde niet.
    De bediening was wél erg vriendelijk, al lag het tempo wat laag. Maar het was dan ook erg warm weer.
    Kortom: goeie locatie, heerlijk eten, vriendelijke bediening.
    De geluiden in de keuken dringen helaas hinderlijk door in de eetzaal. Bij mensen met een matig gehoor is dit vervelend.

10. Voor de eerste keer met onze kinderen naar een restaurant geweest. Was een succes, heerlijk gegeten en top bediening. Uitleg wat voor soorten vlees we kregen, voor de kinderen extra fijn.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

11. Hiltsje

Samen met vriendin heerlijk gegeten! Wij bestelden vegetarisch gerecht, op mijn vraag om ook geen kaas te gebruiken, kregen we een geheel samen gesteld gerecht, gemaakt door de kok, zonder vlees en kaas… Echt heerlijk, smaakvol. Ook nog verschillende tapas hapjes er bij. Kortom een aanrader!

12. Rinze 17 punten

We zijn hier voor de tweede keer geweest en het is een leuke plek om te zijn.
    Het personeel is gezellig en zorgt altijd voor een goede sfeer.
    Hier moet je zeker weten naar toe gaan!!!

13. Prima restaurant. Heerlijk eten, goede bediening.

14. Jolanda Venema

We hebben heerlijk gegeten van onze thuis bestelling en dit keer niet pittig maar moet je wel aan geven van te voren. Helemaal top bedankt.

15. Akke Damhuis

Tapas afgehaald. Heerlijk gegeten thuis. Zeer goed bevallen.

16. 2 Hoofdgerechten thuis laten bezorgen en het was overheerlijk, meer dan genoeg voor 2 personen en wat ik fantastisch vond, was dat het eten goed warm werd bezorgt.
    We laten het voortaan vaker bezorgen bij de sultan weg.

17. Klaas Parlevliet

Lekkere tapas gegeten met 4 personen. Gevarieerd en goed van kwaliteit. De anatolische linzensoep vooraf is een echte aanrader! De gastheer maakte echt even tijd voor een praatje.

18. Ewald van der Hilst

Afgelopen zaterdag zijn we voor de wedstrijd Heerenveen - Ajax bij jullie geweest om gezellig een hapje te eten.
    Het eten was zoals ik en mijn partner van jullie gewend zijn heerlijk, mijn broer met partner die wij hadden uitgenodigd voor de wedstrijd hebben ook heerlijk gegeten bij jullie.
    Wel vonden we het jammer dat we uiteindelijk zo'n haast moesten maken om naar de wedstrijd te komen.
    Komen dan ook zeker nog een keer terug ondanks dat we de prijs kwaliteit verhouding wel wat prijzig vinden geworden.

19. Heerlijk gegeten zaterdag, alles super vers, goede variatie, super bediening! Aanrader.

20. Ga hier eten! Het is een feestje. Super lekker eten en de bediening: top!!!

21. Erg vriendelijk ontvangen.
    Het eten smaakte voortreffelijk.
    Een aanrader.
    Gr Hans.

22. Heerlijk eten. Persoonlijke bediening met aandacht voor de klanten. Inrichting zou nog iets sfeervoller mogen (warme kleuren).

Eén vorige recensie
  23. Vooraf een lekker turks brood met verschillende smeersels gehad. Daarna 6 warme en 6 koude tapas. Erg lekker met verrassende smaken. Zeer mals vlees en leuk geserveerd. Als hoofdgerecht ottomaanse mixed grill. Op tafel warm gehouden door branders. Prima verzorgd met salade, aardappels en bulgur. Zeer vriendelijke bediening met uitleg bij elk gerecht. Zeker een aanrader.

24. De helft van de gerechten op de kaart bestaat uit grillgerechten, echter wanneer je iets van de grill bestelt krijg je de boodschap dat de grill nog niet aan staat. Dus je kunt beter even een voorgerecht nemen, zegt de ober... Nou, niet dus. Ben geen grote eter en wil dat niet. Dan probeert hij een hele fles wijn aan te smeren. Willen we ook niet. Alternatieve keus, niet van de grill, komt pas na ruim half uur. Is uit de tajine en echt niet te vreten! Nou ja, hopeloos dus. We betalen gauw en besluiten hier nooit meer te komen.

25. Tjitske Mulder-Hettema

Voor het eerst bij de Sultan gegeten, we waren blij verrast, leuke vriendelijke bediening, lekker eten en een goede sfeer.

26. Heerlijk eten, lekker veel en genoeg keus! En altijd weer erg gezellig met de eigenaar.
    Echte aanrader als je een keer wat anders wilt proberen.

27. Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten.
    Bediening was vriendelijk.
    Een aanrader om eens lekker te eten!

28. Heel vriendelijk personeel, alles was bespreekbaar. Het eten érg lekker, terwijl ik een moeilijke eter ben. En ik had vrij op tijd gereserveerd, waardoor we ook nog eens een leuk tafeltje hadden voor het raam en dat met zijn tweeën! Het is ook zeer netjes en sfeervol ingericht.
    Zeker een aanrader en we zullen zelf ook zeker nog eens terugkomen!

29. Eten uitstekend, eigenaar komt persoonlijk aan je tafel voor een inleiding praatje, bediening super.
    Heel attent, kunnen veel zgn toprestaurants een puntje aan zuigen.

30. De Sultan is vanwege zijn donker beschilderde pand echt zo'n horecagelegenheid die je snel voorbij loopt. Wanneer je binnenkomt valt op dat de zaak vrij klein is. We worden wel hartelijk ontvangen door de jonge bediening, die overigens wel enthousiast is. De zaak heeft een open keuken, wat vertrouwen geeft, maar de nadrukkelijk roze met paarse kleurstelling moet toch een beetje je smaak zijn. Desondanks geeft het wel een beetje het vakantiesfeertje dat je hebt wanneer je daadwerkelijk in de omgeving bent, waarvan ze hier de gerechten serveren.

Als voorgerecht nemen we de mixed tapa's. Leuke, speelse gerechtjes die fantasierijk gepresenteerd worden.

Als hoofdgerecht nemen we de Sultan's mixed-grill. De lamskotelet zijn prima te eten, maar een beetje aan de droge kant. De rest is wederom goed op smaak en prima op smaak.
    De porties waren dusdanig dat we geen behoefte meer voelden om nog een nagerecht te nemen.

Al met al een leuk restaurantje om je even in de Mediterraanse en/of Midden Oosterse sferen te wanen.

31. Gisteravond met 6 vrouwen een hele leuke avond gehad bij de Sultan. Eigenaar/personeel zeer vriendelijk. Eten was erg lekker. Restaurant is sfeervol.

32. We zijn heel hartelijk ontvangen en we hebben heerlijk gegeten. We kwamen hier voor het eerst en hebben ons laten verrassen door de ober. We zaten zo vol dat er geen toetje meer bij kon. Ik vond de rekening wat prijzig, maar dat kwam mede doordat we het menu niet zelf hadden gekozen.

33. Albertha Dijkstra

Top bediening, goede sfeer, heerlijke gerechten. We komen hier absoluut terug.

34. Peter Elgersma

Fantastische avond gehad. Eten en bediening waren goed
    Een echte aanrader.

35. Verrassingsmenu gehad, lekker gegeten. Het was zeker genoeg. Koekjes bij het toetje waren wat slof en muf. Sfeer was prima. Bediening en keuken zijn niet heel snel, we hebben bijna 3 uur gezeten voor een 3-gangenmenu. Eigenaar is zeer enthousiast, soms misschien ietwat luidruchtig en té aanwezig. Al met al prima.

36. Als wij er komen altijd zeer gastvrij… Heerlijk genieten van Bulger en Ossehaas! :Chefkok neemt altijd tijd voor uitleg gerechten en eten is overheerlijk. Restaurant is knus en prima keuken. Culinair eten tegen betaalbare prijs… Hulde aan personeel van Sultan, ga zo door!

Groetjes Gretha.

37. Afgelopen zaterdag hier wezen eten voor het jubileum van mijn vrouw en ik, goed eten en smaakte goed, leuk personeel en erg betrokken. Het eten smaakte goed en was zeer snel bij ons op tafel. Na een zeer geslaagde avond en een volle buik gingen mijn vrouw en ik naar huis met een voldaan gevoel. Ik kom hier zeker vaker en zal het zeker doorgeven aan familie en vrienden.

38. Na al de lovende recensies toch wel zeer benieuwd naar het eten bij de Sultan. We kozen voor een mix van warme en koude tapas die in twee gangen zou worden opgediend. Een alleraardigst meisje, dat in haar eentje de hele zaak moest bedienen, kwam de bestelling opnemen. Duurde even voordat de wijn arriveerde maar die smaakte prima dus vol verwachting klopte ons hart. We hadden trek dus toen er dan eindelijk na 1 1/2 uur wat hapjes onze kant opkwamen vielen we onmiddellijk aan. En tja, het spijt mij te moeten zeggen maar als kenner van de Turkse keuken hadden de opgediende prutjes weinig met deze keuken te maken. De tweede gang die ruim een uur later werd opgediend was al niet veel beter. Koude dolma met droge rijst, taaie kip (uit de vriezer?)en Turkse gehaktballetjes die nergens naar smaakten. Zelfgebakken brood, dat van binnen niet gaar leek, spinaziegerecht dat ook al bij de eerst ronde zat en moussaka (een piepklein schaaltje voor 3 personen) waarin de aubergine ver te zoeken was. Ik vraag me nog steeds af waarom het zo lang moest duren om dit eten van miserabele kwaliteit op tafel te krijgen. Ook jammer dat we niet op het verrassingsmenu uit de aanbieding werden gewezen. Misschien werd daar meer aandacht aan besteed. We rekenden 130 euro af voor 3 personen (daar zat dan wel een tweede fles wijn bij om het wachten te veraangenamen) en hadden eigenlijk de neiging om nog even een bootje kroket te scoren. Vertrek gelukkig binnenkort weer naar Turkije, lekker genieten van de Turkse keuken.

39. Zeer fijn ontvangen. De chef neemt zijn tijd om enig voorstel te doen. Ongedwongen sfeertje en lekker.

40. Trientsje Stoker

We hebben heerlijk gegeten leuke en gezellige bediening.

41. Zeer prettige gelegenheid om te dineren. Persoonlijke dieet- wensen worden genoteerd en diner aangepast. Alles is op elkaar afgestemd. Heerlijke voorgerechten, (tapas is echt een aanrader). Hoofdgerechten zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Een heerlijke avond uit gehad in een sfeervolle omgeving, komen zeker weer. Belangstellende serveersters en eigenaar. Top.

42. Peter van Halem

Supergoed. Een echte aanrader. Heerlijk gegeten. Goede sfeer en super bediening. Het opdienen alleen al is een feest. Je moet het zelf hebben meegemaakt.

43. Heerlijk gegeten!
    Gezellige sfeer. Bediening vriendelijk, maar zeer onervaren.

44. Greetje

Zomaar een dagje in Heerenveen en gegoogled naar een restaurant. Sultan werd het meteen. En daar geen spijt van. Wat een heerlijk eten en een prettige sfeer! Toch vaker naar Heerenveen.

45. Prima sfeer en vriendelijke bediening. Lekker gegeten. Bij afrekenen ook leuk praatje gehad met de kok en bediening.
    Dit restaurant is zeker aan te raden!

46. A. Frielink"dijkstra

Zeer gastvrij met vriendelijke enthousiaste ober, goed gegeten en uitstekende kwaliteit/prijsverhouding.
    Een aanbeveling om daarte gaan genieten van hetvoedsel en de sfeer.
    Wij gaan zeker nog een keer terug.

47. Corine Brouwer

Super lekker gegeten en echt een avondje uit, vriendelijke gastheer, kok en bediening.
    We schrokken een beetje van de prijs. We dachten het verrassingsmenu te krijgen, maar de 3 gangen werden apart afgerekend. De volgende keer van beiden kanten een betere communicatie is handiger.

48. Gerrie Douma

Genoten van een vegetarisch menu. Voortreffelijk! Een uitzonderlijk vriendelijke bediening en me welkom gevoeld in ontspannen en gastvrije sfeer.

49. Jan Wind

Dit was een heerlijke ervaring in Heerenveen. Prima eten met bijzondere gerechten in een gemoedelijke sfeer die ook nog eens mooi is aangekleed. De service van de bediening is uitstekend met een goede uitleg van de gerechten en een mooie wijn voor een redelijke prijs. De spijzen zijn ook redelijk geprijsd. Kortom, dit is een aanrader als je Heerenveen bezoekt.

50. G. Sietsma

Wij hebben genoten van de gastvrijheid en het voortreffelijke eten. Mijn vrouw had de Tavuk Sish Kebab en ik de Ottomaanse Mixed Grill. Beide gerechten waren heel smaakvol, we hebben zitten smullen. Bediening is werkelijk top, het heeft ons aan niets ontbroken. Het geld drie dubbel en dwars waard. Wij komen zeker terug om ons weer te laten verwennen.

51. Leuk restaurant en lekker eten!

52. Jan Dijkstra

In een woord fantastisch.
    Ontvangst prima we hebben met z'n vieren een heerlijke avond gehad bediening 100 punten het eten een tien met een griffel, de kok meesterlijk. En de gastheer alle duimen omhoog. We hebben ons laten verrassen door door de kok ze konden klaar maken wat ze wilden. Echt een aanrader.

53. Carmen Martinez

We hebben een heel aangenaam etentje gehad! Fijne sfeer en lekker eten! Ik kreeg zelfs een vakantiegevoel. Vriendelijke kok/gastheer en personeel! Konden goed inspelen op een vegetarische gast.

54. Co Berkhout

Heerlijk gegeten, met gezellig personeel. Het was voor ons de tweede keer dat we hier hebben gegeten en het eten is van een goed niveau.

55. Zijlstra

We werden ontzettend gastvrije ontvangen. Dit gevoel hebben we ons hele verblijf gehouden. Persoonlijke aandacht en advies in combinatie met heerlijk eten, maakten dit een gezellige “bijpraat” gelegenheid van twee vriendinnen.

56. A. Reinders

Heerlijk gegeten. Heerlijke maaltijd. Voortreffelijk dessert.
    Goede bediening, niet te snel achter elkaar. Leuke sfeer. Goede prijs/kwaliteit.
    Aanrader.

57. asta hendriks

Gisteren heerlijk gegeten. Allemaal verrassingen met heerlijke smaken.
    Wij komen zeker terug.

58. Jildou Jongedijk

Lekker eten en goede service. Niks op aan te merken!

59. Heerlijk gegeten en leuke bediening.

60. We werden bij de entree al zo onvriendelijk aangesproken dat we direct al overwogen om, ondanks onze reservering, ergens anders te gaan eten. We werden als kleine kinderen aangesproken en mochten blij zijn dat we bij ze mochten eten. Ze hadden, toevallig nog plek voor ons. ( Een uurtje later waren er nog 6 klanten in de zaak. Ons incluus. ) Moeilijk doen op niks af. Ook gezeik over kortingen en een menukaart waar de extra BTW nog bij moest, enz. enz. Bah, wat een begin van een dinertje.
    Het eten was best aardig maar wij komen er vast nooit terug. Wat een rot sfeer om zo uit eten te gaan.
    Sfeer en prettige bediening is vaak nog belangrijker dan het eten zelf.

61. Heerlijk eten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer in een mooi modern ogend restaurant. Door de drukte even mijn glaasje water vergeten maar dat werd meteen goed gemaakt. Zeer aan te raden!

62. Voor de eerste keer hier. Ondanks de drukte nam de gastheer ruim de tijd voor uitleg bij de gangen en gerechten. Schatte ons goed in en met respect en humor werden service en sfeer een negen waard.
    Het eten was heerlijk, goed gevarieerd, uitstekend gekruid.
    Absoluut niet voor niks uit Zwolle en Steenwijk gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.

63. Heerlijk eten, vriendelijke mensen, goede bediening en uitleg over het eten.

64. Kees en Monique

We hadden via de AH actie gereserveerd voor 4 personen. Wij moesten 115 km rijden. En het was het waard. We hadden een apart hoekje in het restaurant. De bediening was top en het eten prima. Een aanrader!

65. Gezellig, goede sfeer, leuke bediening.
    Lekker gegeten, fantasie van de kok.

Eén vorige recensie
  66. Heerlijk gegeten, en zeker niet zonder smaak!
    Wat een heerlijke keuken is dit!
    Zeker een aanrader

67. Heerlijk gegeten. Een tafel tegenover ons was erg irritant waardoor we geen toetje meer gegeten hebben. Wel vond ik het heel knap dat de bediening er geduldig mee omging. Bediening is altijd vriendelijk en gastvrij.

68. Leuk restaurant, lekker gegeten.
    Erg lange wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht. Dat was jammer.

69. Schuringa

Eten was weer keurig in orde. Het was druk en wat personele problemen, waardoor we iets langer moesten wachten dan we gewend zijn.
    De gastheer, chef en personeel maken het gezellig.

70. Heerlijk gegeten en goed verzorgd door een vrolijke bediening :-) 👍🏼

71. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.

72. Heerlijk gegeten met betaalbare wijn!!

73. Ton Cusiel

Precies wat je verwacht en hoopt als je uit eten gaat en dit restaurant voldoet daar uitstekend aan. Half open keuken, met bar en tafels voor 2,4 of meer personen. Niet groot maar wel zo gezellig. Het eten is goed van smaak en gevarieerd. Zeker een plek waar je vaker heen gaat.

74. Uma Else Tijsma

Een 10 voor alles is ongeloofwaardig, maar toch is het zo! Want naast het waanzinnig lekkere eten en super goede en vriendelijke bediening, ben ik ook nog door jullie geholpen ivm autopech!!! Ongelooflijk aardig!!!!

75. We hebben vanavond heerlijk gegeten. Top service van Sid en zijn collega’s. We werden verrast met een verrassingsmenu met extra pepers!! Heerlijk! Complimenten en zeker een aanrader!

76. Sympathieke ontvangst en aardige samenspraak om een keuze te maken.
    Chefs choice viel in de smaak. Het lamsvlees zou in wat grotere stukken kunnen worden aangeboden. Wij komen na deze kennismaking zeker terug.

77. Marcel harberink

Zo als gewoonlijk is het eten daar geweldig.

78. Vriendelijk personeel en eigenaar. Lekker eten. Wel een beetje druk.

79. Ondanks reservering in verdom hoekje geplaatst. Later met de maaltijd wel een plekje tussen de mensen. Eigenaar heeft zich verontschuldigd hierover. Personeel vertelde wat over de gerechten met robot stem. Al waren ze voor geprogrammeerd. Eten was lekker. Niet echt ons restaurant.

80. Fijne avond gehad. Het hoofdgerecht lam van de grill waren twee lange spiezen en dat was wel erg veel vlees. Sommige waren ook minder met veel spieren en vet, maar andere weer erg lekker, mooi vlees en mals. Ik zou zeggen, doe wat minder en dan alleen de malse stukken.
    Vegetarisch van mijn vrouw was een aanrader!
    Kortom een mooie prijs kwaliteit verhouding.

81. PJM Zuiderwijk

Ik had een tafeltje geboekt maar het was echt veel te druk. De wachttijden waren daardoor erg lang, en ons tafeltje voor drie stond in de doorgang, met als gevolg dat er steeds tegen mijn stoel gestoten werd.
    Daarbij liep de temperatuur in de ruimte wel erg hoog op: Het was bij binnenkomst al 23*, en tegen de tijd dat we 'wegvluchtte' was deze opgelopen tot 25,5* (thermostaat lezing)
    de voorgerechtjes waren smakelijk maar hoofdgerecht viel erg tegen. Toch wel veel op aan te merken: vlees was niet gaar en zou ook graag weten waar de kip vandaan komt (geprosessed vlees? Vrijwel zeker uit vriezer) dit haald prijs/kwaliteit verhouding wel naar beneden.
    Erg jammer want zou er graag nogmaals eten…
    Management doet er goed aan niet te overboeken, en voor verse producten te kiezen. Dat is nl. Wat de klant verwacht.

82. Super lekker gegeten, prachtig restaurant met goede banken en stoelen. Aardige bediening en zeer vriendelijke eigenaar! Een aanrader...

83. Ondanks dat wij de enige gasten waren op deze woensdag hebben wij heerlijk gegeten.
    Voor ons het is de mediterrane keuken bij De Sultan zeker het proberen waard.

84. Hilde Oenema-Meijer

Heerlijk gegeten goede bediening en gezellige gastheer. Echt een aanrader!

85. Stijlvolle inrichting en hartelijk personeel, betrokken.
    Pure producten zoals ossenhaas en entrecote waren super. Samengestelde producten hadden met minder zout toegekunt.

86. Van der Mast

Heerlijk gegeten, gezellige gastheer. We komen zeker nog eens terug.

87. Zeer attente gastheer. Eten verrukkelijk. We gaan zeker nog eens.

88. van der Linden

Prima gegeten. We waren wat wantrouwend na het lezen van eerdere recensies, maar het viel alles mee. Het menu was niet heel uitgebreid, maar we hadden voldoende keuze. Wij vonden het ook netjes dat de koks zelf ook langs kwamen om zich voor te stellen en te vragen of alles naar wens was. Prijs/kwaliteit verhouding was prima.

89. Van der leeuw

Vrijdag 24-08-2018 : samen met de vrouw ons 2 jarig huwelijk gevierd bijn de sultan onze eerste keer dat wij hier hebben gegeten. En wat hebben wij genoten eten was top service was top. Zeker voor herhaling vatbaar!

90. ien verrips

Geweldige plek in Heerenveen met vriendelijke bediening en een persoonlijke benadering. Het eten is absoluut een feestje. Wij waren positief verrast.

91. Sigrid de Vries

Als je echt lekker wilt eten en eens wat anders dan zijn de smaakvolle tapas van de Sultan een absolute aanrader!! Zo heerlijk al die smaken een super kok die aan tafel uit komt leggen wat het is en of het smaakt. Ook de bediening weet dit overigens allemaal. Heel attent!

92. Heerlijk eten voor een nette prijs. Airco werkt alleen niet goed.

93. Heerlijk tapas gerecht gegeten. Lekkere gerechtjes en vooral de runder-tajine was super.
    Zeer klantvriendelijk personeel, een restaurant dat ik zeker wil aanraden👍

94. Heerlijk gegeten. Smakelijke tapas en goede sfeer in restaurant.
    De prijs van eten en drinken vinden we wat aan de hoge kant.

95. Nick Pigounakis

Heerlijk gegeten, goede service en sfeer.

96. J. Veenstra

Gastvrij, goede sfeer, vriendelijk personeel en bovenal heel lekker eten.

Echt een aanrader.
    Kom gegarandeerd terug

97. We hebben een geweldige avond gehad. Lekker gegeten in een heel gezellig restaurant waar de eigenaar en zijn medewerkers het de gasten erg naar de zin proberen te maken. Een echte aanrader!!!

98. Hendrik

Goed eten, redelijk snel geserveerd, service goed en erg lekker.

99. Was goed, erg tevreden. Echter zijn er nog wel verbeterpunten.

100. Bollema

Een zeer geslaagde avond met goed eten, goede bediening en uitleg over het eten.
    Enige minpuntje is misschien dat ik de sfeer van het medditerrenee gevoel wat heb gemist.
    Maar we komen zeker binnenkort nog een keer eten.

Volgende pagina