• Lid sinds 21 april 2013

't Appeltje

Bergen op Zoom

Frank Leijs heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frank Leijs's profielfoto
    Frank Leijs heeft een recensie geschreven voor 't Appeltje

Regelmatig kom ik in 't Appeltje met slecht weer gezellig binnenzitten [wat een gezellig interieur] en wat een goede sanitaire voorzieningen. Met lekker weer lekker op het grote terras. Ook ik heb wel eens moeten wachten op een zitplaats. Maar wanneer je het plezier ziet van je kinderen die zich kunnen uitleven in de grote afgesloten speelplaats heb je dat er toch voor over. En wachten op de bediening? Ja dat moet dan maar, ze doen er de uiterste best het voor iedereen naar de zin te maken. Gisteren heb ik er een feestje gehad, achterin het complex, nou in 1 woord geweldig. Er is een afgesloten terras waar je met een grote groep terrecht en binnen zijn 2 zalen waar je je feest kan vieren in Western style er is een barbequi en er loopt bediening rond die er alleen voor jou groep is. De bbq en bijhorende buffet waren niet uitgebreid maar was voldoende en smaakte goed. Ook hier weer goede sanitaire voorzieningen. De kinderen kunnen ook gebruik maken van de speeltuin maar daar heb je achter geen zicht op maar dat kan nu eenmaal niet anders. Er lopen ook dieren zoals een walabi rond waar je even kunt kijken. 't Appeltje ? In 1 woord geweldig