't Appeltje in Bergen op Zoom

1207339547 90
1272036671 73
1408619490 62
1502070892 60

1. Als het druk is moet je hier niet gaan eten. Het personeel (en de eigenaar) kunnen de drukte niet aan. Bestelling gaat fout, glazen en bestek zijn niet schoon. Vervolgens moet je ook nog 1,5 uur wachten voordat je je eten krijgt, terwijl je gereserveerd hebt. Als klant wordt je vervolgens niet vriendelijk te woord gestaan.

2. Zeeuws meisje

De 2 Italiaanse broodjes gezond waren zeker gezond!! Grote witte broodjes voorzien van 1 plakje kaas en 1 plakje ham die je moest zoeken in een berg gemende salade. Zelfs na het openvouwen van het beleg was de ham en kaas nog erg karig aanwezig. Het broodje was niet besmeerd met mayo dus nadien om boter en hagelslag gevraagd om de andere helft nog te kunnen eten. De jongeman van de bediening liep wel op terras rond maar vroeg niet of we nog wat wilde drinken. Dus de koffie na de lunch elders genuttigd.

3. Jan brouwers

Geweldige dag gehad bij 't Appeltje! Super goed bedieningssysteem genaamd woby. Je moet een app downloaden en je kan er zelf op bestellen! Het drinken was er binnen 2 (!!) minuten, terwijl het terras toch vol zat! Geweldig systeem en zeker een aanrader voor iedereen! Bedankt 't Appeltje voor deze mooie dag en we komen zeker snel weer terug!

4. Of je in je woonkamer aan het eten bent! Bediening met jonge leuke meiden, eten was prima en zeker een aanrader !

5. Jamie Atkinson

6. Erg lekker gegeten vanavond in t Appeltje, waarbij we erg goed geholpen zijn door de klantvriendelijke mederwerkers.
    Erg genoten!

7. Miriam Nillesen

Ruim 3 weken van te voren gereserveerd en mijn ouders en zus kwamen speciaal uit IJsselstein deze kant op zodat we "gezellig" sinterklaas zouden vieren. Helaas is de leuke dag afgesloten met een waardeloos etentje bij 't Appeltje.
    5 van de gerechten die wij bestelden waren al niet op voorraad... Een keer een gerecht van de kaart niet op voorraad hebben, dat kan uiteraard gebeuren, maar 5 gerechten niet hebben is zo slecht!! Uiteindelijk besloten we dan maar voor een pannenkoek te gaan, wat een afgang!!! Een boerenpannenkoek en wat krijg je... Diepvrieserwten en wortels!!! Ik proefde alleen maar doperwten. De soep was koud, de limonade glazen stonken naar chloor.

Toen toch maar geprobeerd om een dessert te bestellen en vol trots zei de bediening dat de warme wafels wel in huis waren! 6 van de 8 bestelde een warme wafel met kersen en ijs... Toen stond de kok aan tafel om te zeggen dat de oven al uit stond en we dus geen wafel konden bestellen.
    "Dan neem je toch lekker warme kersen met ijs" zei de eigenaar... Snapt hij het niet!?

Alsjeblieft, houd het alleen bij een drankje en de speeltuin voor de kinderen. Noem jezelf geen horeca tent, want dit lijkt echt nergens op!!

Uiteindelijk de avond toch nog gezellig afgesloten in een "ECHTE" gezellige horeca gelegenheid!

Bedankt (rot) appeltje!

8. Fam Strootman

Met 22 mensen gegeten t.g.v. ons 40 jarig huwelijk. Van te voren in een gezellige en ontspannen sfeer goede afspraken gemaakt. Heerlijk gegeten. Voor 22 mensen de gerechten gelijk geserveerd. Petje af!! Goede bediening en een hele gezellige sfeer bij de open haard. Onze gasten en wij hebben een gezellige tijd met elkaar gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten!!

9. Annemarieke

Echt slecht eten. Kinderpannenkoek gebakken in pan waar eerst vlees in was klaargemaakt. Dat kan je echt niet maken!!! Kokkie, beter je best doen, want je beledigt je klanten hier mee. Jammer, jammer, jammer.

10. Op zondag lekker met de kinderen naar het appeltje dachten wij. We waren er om twaalf uur en na een half uur wachten ben ik toch maar zelf naar de serveerster toe gelopen of ik iets mocht bestellen. Ze reageerde nogal gestresst met het antwoord dat ik daar niet voor bij haar moest zijn daar was ze niet voor, ik kon me melden bij iemand die een kastje droeg?? Ok dan loop ik wel even naar de bar, geen probleem, kan me voorstellen dat het wat drukker is dan verwacht. Bij de bar aangekomen stond er met grote letters op een kaart dat je bij de bar niet kon bestellen. Ok, dan wacht ik buiten nog even...
    Ah eindelijk, ik heb contact en mag iets te drinken bestellen. We zitten er tenslotte al een uur dus best een beetje dorst hebben we wel 😊. En de tafel werd ook nog eens afgeruimd wat er van de vorige klanten ook nog steeds stond. Tijdens het bestellen van het drinken vroeg ik meteen om de kaart, we kwamen er immers om lekker te lunchen. Tijdens het brengen van het drinken nogmaals gevraagd om de kaart. En toen we om twee uur nog eens om de kaart vroegen en zeiden dat we daar al een uur op aan het wachten zijn, werd ons doodleuk verteld dat dan waarschijnlijk alle kaarten al bezet waren en dat we daarom niet konden bestellen.
    Na diverse pogingen en twee en half uur wachten hebben we maar besloten om ergens anders te gaan lunchen, om half 3 's middags hadden we tenslotte flinke honger. Dus helaas voor ons geen appeltje meer 😔

11. P. 17 punten

Het restaurant zit op een super leuke locatie. Wij hadden gereserveerd, maar toen we binnen kwamen, kwam er niemand naar ons toe. Dus zijn we zelf maar aan een gereserveerde tafel gaan zitten. Het personeel had het erg druk en kwam stressvol over. Er liep veel personeel door elkaar heen, maar we moesten zelf telkens om bediening vragen. We zaten om 6 uur aan tafel en kregen pas om half 8 ons eten! Echt veel te lang moeten wachten. Eten is ook aan de dure kant. De muziek stond ook best hard, mocht wel wat zachter.
    De wc's waren absoluut niet hygiënisch. Papier en zeep bij de wasbakken was op en overal lag papier op de grond. Kortom een super leuke speeltuin en locatie, maar een hapje eten doen we voortaan ergens anders.

12. Wat een leuke plek! Na een fijne boswandeling een mooi plekje om de kinderen te laten spelen en even te kunnen uitrusten op het mooie terras. Eten/drinken snackbar niveau, niet bijzonder maar dat weet je ook wel bij dit soort speeltuin/eetgelegenheid, niet erg.
    Wat wel erg jammer is, is de kwaliteit van de bediening. Vriendelijk ogende mevrouw maar komt niet aan tafel met van 'hoe maakt u het? Welkom, wat kan het zijn?'. Ik moest haar zelf roepen. Het drinken kwam vlot. Echter morste ze behoorlijk de slagroom uit de French koffie. Wat niet erg is en natuurlijk kan gebeuren maar niets in de trant van 'mijn excuus'. Ze kwam ook niet terug het even schoon te maken!
    Na de drankjes wilde we poffertjes voor de kinderen bestellen en weer moesten we haar in de gaten houden om te kunnen bestellen. I.p.v. dat ze ons zelf vroeg 'alles naar wens? Wilt u nog wat bestellen'.
    Gemiste kans!
    Want zo'n leuke plek...

13. Niet zo goed. We kwamen aan en er werd gelijk gevraagd wat we wilden drinken. Dat kwam en ik had er ijs in verwacht aangezien het 30 graden was, maar nee. Vervolgens liep het personeel 10x voorbij zonder te vragen of kijken of we misschien wat wilden eten. Na een kwartier vroeg ik of we mochten bestellen...? Dat mocht. Kwam redelijk snel. Een pannenkoek met kaas en spek besteld, 3 strookjes spek, het was meer naturel dan belegd. De wafel met ijs en slagroom smaakte wel lekker al is 1 bolletje ijs erg karig... Vervolgens hoor ik de man aan de tafel naast mij het personeel aanspreken dat ze niets gevraagd werd waarop de dame reageert: 'ja maar ik loop de hele tijd al buiten hoor' in plaats van een excuus, wat kan ik voor u doen? Ook geen tot ziens maar gewoon met eens strak hoofd voorbij lopen. Er zaten gelukkig wel een paar vrolijke personeelsleden tussen maar fooi hebben ze niet gehad, en dat gebeurt toch niet snel! Toetje hebben we ergens anders genomen =)

14. Zeer lang moeten wachten tot ik eindelijk kon bestellen. Op een zondag met mooi weer was er slechts 2 man personeel buiten en 5 stonden er binnen.

15. a.l poorters

Ik kom al enkele jaren regelmatig bij 't Appeltje, afgelopen dinsdag zijn we weer eens een broodje gezond gaan eten. Bediening is altijd wel in orde, maar er kwam toch een geweldige verrassing. Had voor Vaderdag een tegoedbon gekregen, bij de afrekening werd me door de eigenaar medegedeeld dat er geen geld wordt terug gegeven, een bon van 20 eu rekening 14,20, word je voor 5,80 even belazerd. Schandalig, er had me minstens een tegoedbon van 5,80 aangeboden moeten worden. Ik denk niet dat je zo met je vaste klanten om moet gaan.

16. Al verschillende keren bij het Appeltje geweest om een lunch te gebruiken en dat was prima. Vriendelijke bediening. Bij topdagen moet je een beetje geduld hebben, maar anders vlotte bediening. Beslist een aanrader, zeker voor gezinnen.

17. 2 April mijn verjaardag gevierd met onze kinderen en kleinkinderen. (17 personen). Het was een zeer positieve ervaring! De bediening was fantastisch. Van tevoren gereserveerd dus we konden zo aanschuiven. Het was smullen geblazen. Zeker als je de kleinkinderen zag eten!!
    Fijn de speeltuin erbij. Konden de kinderen zich heerlijk uitleven. Heerlijk om zo ontspannen je verjaardag te kunnen vieren. Iedereen is voldaan en tevreden naar huis gegaan! Personeel van 't Appeltje dank jullie wel voor de mooie middag! Ga zo door.

18. Goede kwaliteit van de gerechten 8
    Sfeervol ingericht 8
    Goede bediening mijn favoriet (Remona) 8
    Kom er erg graag voor de gezelligheid 10

19. O.Baarendse

Op een dinsdagmiddag in herfstvakantie hier geweest na een middagje bos om wat te eten. Prachtige locatie, binnen gezellig en sfeervol ingericht.

Bediening en service zijn slecht! Warme chocomelk was niet warm, maar lauw. Pilsje zeer slecht getapt, glas slechts 80% vol. 2 uitsmijters, 1 tosti en 1 pannenkoek besteld. Uitsmijters en tosti kwamen gelijktijdig, echter liet pannenkoek lang op zich wachten. Na 3 keer vragen (!) arriveerde de pannenkoek. Helaas was deze koud en de overige gerechten inmiddels ook, aangezien je toch samen wilt eten.

Indien het erg druk is zou ik hier nog enigzins begrip voor hebben, echter zat de zaak op deze dinsdag nog niet voor een kwart vol. Er loopt voldoende personeel, echter is er totaal geen organisatie. Men loopt door elkaar heen en het woord 'klantvriendelijkheid' ligt ergens diep in het bos verstopt. Kan me voorstellen dat het op een echte drukke dag helemaal chaos is. Volgende keer toch maar ergens anders!

20. Na amper plaats te hebben genomen op het terras stond de bediening klaar. Wat ik wilde drinken? Ik gaf dit aan en gaf gelijk aan dat ik ook wat wilde eten maar nog even op de menukaart wilde kijken. Of ik alvast de koffie wilde betalen. Ik gaf aan dat ik dit wilde doen samen met de bestelling van de lunch. Niet mogelijk, eerst koffie betalen. Ik vind het al vreemd dat er vooruit moet worden betaald voor een bestelling maar oke! Maar dat dit niet als 1 bestelling kon worden gedaan en dan vooral ook de manier van (non) communiceren, heel vervelend. Ben weggegaan zonder iets te bestellen.

21. Mevrouw Scheepens

Na een paar bezoeken aan 't Appeltje vind ik het tijd voor een recensie. Wij hebben hier nooit diner genoten, wel lunch en borrelhapjes. Een prettige ambiance, leuke speeltuin voor de kinderen en vriendelijke bediening. Er zouden nog wat puntjes op de 'i' gezet mogen worden (bijv. serveer servetjes of cocktailprikkers bij de borrelhapjes), maar verder een leuke en gezellige locatie en mooi gelegen in het bos. De sfeer maak je zelf, maar het personeel is wel vriendelijk en behulpzaam, niks op aan te merken. Tot een volgende keer ziens.

22. Thom Steenbergen

Ik ben met een jv-groep bij Het Appeltje pannenkoeken wezen eten. We waren niet al te vroeg met reserveren, zo'n uurtje van tevoren, maar het kon. Toen we aankwamen kregen we een mooi plekje in een aparte ruimte, waar we met zn twintigen zaten. Na vijf minuten werd ons gevraagd wat we wilden drinken, en het duurde niet gek lang voordat iedereen zijn drinken gekregen had. Omdat we met een grote groep waren was er sprake van een beperkte keuze, opzich begrijpelijk, maar toen bleek dat dat maar vijf soorten waren hebben we op een nette manier om een kleine korting gevraagd. Dat ging niet lukken, helaas. Tot zover geen groot probleem, maar toen iedereen besteld had duurde het zeker 30 minuten voor de eerste zijn pannenkoek kreeg. 30 minuten daarna waren er anderen nog op hun pannenkoek aan het wachten, en hadden de eerste het al op. Het kon volgens hun niet sneller omdat ze maar 6 pitten hadden. Toen we om de chef hadden gevraagd vroeg deze heel bits: "wat is er?" Nouja, we probeerden alles netjes uit te leggen, maar werden in de rede gevallen: we reserveerden te laat, en vroegen om korting. Ofwel, wij waren fout, niet bepaald de manier waarop je een klant behandeld. Uiteindelijk kregen we allemaal een C-merk raket ijsje, en was de speeltuin voor onze 16+ groep het leukste! Bedankt Appeltje!

23. Op een zonnige dag hier eens langs geweest in de hoop eens rustig en gezellig een drankje te doen. Helaas heeft deze ondernemer het niet helemaal begrepen, 2 man personeel die duidelijk te weinig kennis van zaken heeft en daarnaast erg inefficiënt te werk gaan, klein voorbeeld iedere keer met lege handen terug naar binnen, daarnaast word oogcontact met de gast ontweken. De 2 bedieningsleden valt niet veel te verwijten, als zij niet opgeleid worden of aangestuurd door een manager / leidinggevende. Erg jammer van de mooie locatie en de mooie kansen die blijven liggen.

Met vriendelijke groet,

Tot nooit!

24. Meest schandalige vertoning in een restaurant/ bar/ pannenkoekenhuis sinds tijden. Na een half uur gewacht te hebben om te mogen bestellen mochten we gelukkig weer 15 minuten wachten op ons drankje. De bediening blijft zonder efficiëntie stoïcijns vooruit kijken als ik hun aandacht wil.

Erg slechte bezetting voor de grootte van het terras. Sfeer is leuk.

Eens maar nooit meer.

25. Mijn vriend en ik samen met mijn nichtje gezellig een middag naar 't Appeltje, op aanraden van een kennis. De speeltuin was gezellig maar de rest van het restaurant niet!

We hadden gelijk buiten een picknick tafel kunnen bemachtigen, zo kun je de kinderen goed in de gaten houden. We werden op zich snel, binnen tien minuten, geholpen door een rustige kelner. Voor zijn drieën een tosti, broodje kaas en een omelet besteld en wat te drinken. Het drinken kwam na een kwartier. Het eten was er na 40 minuten nog niet en ik vroeg de kelner hoe lang het nog duurde, na eerst gezegd te hebben dat ik zag dat het druk was en daar begrip voor had. Hij kwam na vijf minuten terug om te melden dat het eraan kwam. Na een uur vroeg ik de aandacht van een serveerster en ik kreeg een snauw en boze blik dat ze er zo aankwam. Toen begon ik echt boos te worden, ik bleef beleefd terwijl de normen en regels van een goede service in een restaurant al ver overschreden waren en dan werd je zo behandeld. Ze kwam niet terug en ik ben toen opgestapt en naar binnen gegaan. Wat een chaos! Een heleboel mensen aan de bar die wilden afrekenen, iets bestellen of vragen waar hun drinken of eten bleef. En waar was de leiding? Er liepen een stuk of acht werknemers tussen de dertien en eenentwintig jaar rond, die de drukte absoluut niet aankonden. Ik hield de onbeleefde serveerster aan en zei dat ik mijn geld terug wilde omdat we zo lang hebben moeten wachten. Dat heb ik gekregen maar niks geen excuus.

Mijn nichtje moest nog naar de wc, maar alle zes de toiletten waren overstroomd en de drollen dreven aan de rand van de pot! Dan maar in het bos plassen, dat is nog meer hygiënischer. Wat ontzettend jammer van zo'n leuke locatie. Dit zal toch echt niet de eerste drukke dag op een zondag zijn?! Wij gaan hier nooit meer naartoe.

26. Ad Peters

27. van gemert jean pierre

Goede service, vriendelijk personeel.

28. We wilden in de meivakantie bij 't Appeltje gaan eten. Omdat er iemand in ons gezin koemelkallergie heeft eerst even contact opgenomen of dit mogelijk was. Hun reactie was dat je zelf het best weet wat je wel en niet kunt eten! Alsof ik door de telefoon kan zien wat er in hun producten zit.
    Toen ik vroeg of ze het vlees in olie kunnen bakken, werd er verteld dat ze geen olie in de keuken gebruiken en dus gewoon bakken in boter.
    Wij vinden het erg jammer dat ze niet in staat zijn in een restaurant rekening te willen houden met mensen met een voedselallergie!

29. ánnemarie van tilburg

Nou ik heb de afgelopen 8 jaar al heel wat uurtjes in vakantie's soms wel elke dag bij 't Appeltje geweest met eerst het eerste kind en toen de 2de en daarna de 3de en al die jaren hebben ik en de kids zich super vermaakt. Kids lekker aan het spelen en ik heb nog nooit ergens problemen gehad maar het ligt er maar aan wat je prioriteiten zijn denk ik. Nou, bij mij is het gewoon dat de kids lekker kunnen spelen en mama lekker rustig haar kruiswoordpuzzels kan maken onder genot van een kop koffie. Nou, het is gewoon perfect want je hoeft je geen zorgen te maken dat de kids de straat oplopen ofzo het is zeer goed afgezet gewoon super leuk al die spelende kids.

30. Afgelopen zondag met de familie naar het appeltje geweest, alles bij elkaar knap waardeloos. Ik snap dat we moeten wachten op ons drinken als het druk is, maar als we besteld hebben en dan nog 45 min, is wat te lang. Een zeer onsympathieke serveerster, ze gooide per ongelijk wat over tafel, totaal geen excusus hiervoor, en zeer onbeleefd. Nee geen aanwinst deze serveerster. Kom dan niet werken maar verpest niet de sfeer voor een ander met jouw negatieve humeur. Zeker hebben we hier wat van gezegd, op zijn minst had er sorry afgekund, maar dat ook al niet. Klant is toch koning. Dat is niet bij deze serveerster, absoluut niet, zeer slecht. Jammer dat er niets aan gedaan wordt door de bedrijfsleider, dat hij/zij hier op in sprong. Want mondelinge negatieve reclame wil je niet voor je zaak, maar wij zullen iedereen afraden om hier naar toe te gaan. Jammer dat het alleen door de serveerster kwam die ons bediende, en totaal de dag niet had, en dit goed liet blijken.

31. Astrid Gnaiger

Het lijkt heel leuk maar gedurende de tijd dat je daar zit ga je steeds meer zien, en de tijd heb je want voordat je je drankje hebt ben je 20 minuten verder. Je hebt dan wel al betaald! Er zit totaal geen systeem in wat een systeem zou moeten zijn. De een neemt op, de ander brengt. Als je vriendelijk een vraag stelt krijg je snauwerig een vraag terug. Het personeel is uitermate slecht gehumeurd! De tafels zijn nog vol van je voorganger en als ze opnemen wordt het niet eens meegenomen! Al wil je nog wat bijbestellen, als ze er eenmaal zijn kan dat niet want iemand anders(?) doet dat wordt er dan gezegd. Die sturen ze dan nog wel, maar vervolgens zie je niemand!! De toiletten zijn vies en de prullenbak wordt niet geleegd met als gevolg; vieze luiers bovenop en naast de prullenbak omdat mensen het niet kwijt kunnen, erg onhygiënisch. Nee het wordt absoluut niet goed onderhouden, geen aanrader!!!

32. Regelmatig kom ik in 't Appeltje met slecht weer gezellig binnenzitten [wat een gezellig interieur] en wat een goede sanitaire voorzieningen. Met lekker weer lekker op het grote terras. Ook ik heb wel eens moeten wachten op een zitplaats. Maar wanneer je het plezier ziet van je kinderen die zich kunnen uitleven in de grote afgesloten speelplaats heb je dat er toch voor over. En wachten op de bediening? Ja dat moet dan maar, ze doen er de uiterste best het voor iedereen naar de zin te maken. Gisteren heb ik er een feestje gehad, achterin het complex, nou in 1 woord geweldig. Er is een afgesloten terras waar je met een grote groep terrecht en binnen zijn 2 zalen waar je je feest kan vieren in Western style er is een barbequi en er loopt bediening rond die er alleen voor jou groep is. De bbq en bijhorende buffet waren niet uitgebreid maar was voldoende en smaakte goed. Ook hier weer goede sanitaire voorzieningen. De kinderen kunnen ook gebruik maken van de speeltuin maar daar heb je achter geen zicht op maar dat kan nu eenmaal niet anders. Er lopen ook dieren zoals een walabi rond waar je even kunt kijken. 't Appeltje ? In 1 woord geweldig

33. Ik snap de negatieve reacties totaal niet en denk dat bepaalde mensen het verwarren met een vijf sterren restaurant en op en top verzorgd willen worden, maar het mag niet teveel kosten.
    Het is al jaren geen kinderboerderij meer maar een pannekoekenboerderij of een partcentrum voor feesten en partijen. Alles is bij deze ook keurig verzorgd. Ja inderdaad bij grote druktes is het wat chaotisch maar waar niet. Je honden zijn na een uitgelaten wandeling in het bos welkom, de grote mooie maar vooral veilige goed afgeschermde speeltuin bomvol uitgelaten gillende kinderen die genieten, ja er schijnen ook nog mensen te zijn die verwachten dat er naar hun kinderen word gekeken en verwarren het met een crèche. De verantwoording ligt altijd bij de ouders, wij hebben hier menigmaal een feest gegeven of gehad altijd vol lof. Met de eigenaar gewoon goede afspraken maken en het komt dik voor elkaar. Het is een aanrader voor jong en oud, klasse hoor.

34. Mijn kinderen gaan er graag heen, ze genieten van de speelplek. Veel te doen, genoeg keuze met eten&drinken. We komen hier voor die lekkere pannenkoeken! En de sfeer is prettig en fijn we komen zelf niet van bergen op zoom maar doen echt moeite om naar t appeltje te gaan, je hebt daar een bos in de buurt. Veel te doen in ieder geval voor kleine kinderen, eigenlijk voor jong en oud!

Groetjes elisa.

35. Op rustige dagen kan je hier komen en kunnen je kinderen heerlijk spelen. Op drukke dagen (zondagen) is het NIET aan te raden hier te komen, omdat heel Bergen op Zoom er dan zit. Prima eten, aardige bediening, maar het kan de drukte niet aan.

36. Wat een locatie zeg, gewoon geweldig voor onze kids, goed eten, vriendelijke bediening en niet te duur, maw super.

De eigenaar heeft de feestzaal aan de achterkant laten zien, geweldig om hier een feest te geven.
    Petje af voor deze locatie.

37. Wij hebben 2e Kerstdag in het Appeltje een kerstdiner gehad.

Wij waren met 15 volwassenen en 5 kinderen.

Het was heel goed eten voor weinig geld.

We kregen een voorgerecht, soepje, hoofdgerecht en ook nog een nagerecht.

Ze hebben hun best gedaan.

Petje af voor de goede bediening.

Zeker de moeite waard om nog een keertje met de hele familie te komen.

38. lekker niet duur en toch gezellig
    heel leuk ook voor de kinderen
    kom graag nog eens terug

39. Wij zijn vandaag naar deze gelegenheid geweest op aanraden van een vriend, nou het was super onze kinderen hebben heerlijk gespeeld in die speeltuin en wij hebben heerlijk gegeten.Kortom een leuk adres bij mooi weer.

40. Niks op aan te merken. Wij hebben een heerlijke dag gehad.De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de grote speeltuin. Ze praten er nu nog over. Smiddags lekker buiten gezeten op het terras en 's avonds binnen gegeten. Personeel is vriendelijk. En je komt niks te kort. Eten was heerlijk en ruim voldoende. We gaan er gauw naar terug.

41. Zelden zo'n slechte bediening meegemaakt. super kip sateh is hier niet meer dan twee armzalige stokjes. voor alles bijbetalen. 50 minuten wachten of ze de bestelling willen opnemen. Je moet personeel echt vragen om de tafel af te ruimen.

zoek aub iets anders!

2,1
  42. Peter Rijpers

WAARDELOOS! Eens maar nooit meer!Vanavond met 17 man gegeten terwijl er maar voor 13 man een tafeltje klaar stond. De reactie als je hier wat van zegt:" dan ga je maar aan verschillende tafels zitten"... Het interessert ze gewoon geen ene moer of je nu wel of niet komt. Een Super-kipsate die nog kleiner is dan een kinderportie, en prijzen die niet in verhouding staan tot hetgeen werd geboden. Bediening die je niet zien staan, ondanks dat ze met z'n 4-en achter de bar staan te niksen. Als je meer dan 5 pijltjes friet bij het eten vraagt wordt dit direct doorgerekend. Nee, beslist geen aanrader, ook al niet omdat de speeltuin voor de kinderen beslist niet voldoet aan de huidige veiligheidseisen en op sommige punten zelfs gevaarlijk is.

43. Willy van Weverwijk

Onze ervaring van een kopje koffie, een heerlijke pannekoek tot een fijn diner is uitstekend in dit gezellige zeer sfeervolle restaurant.
    Onze huwelijksdag hebben wij in Februari 2006 met tevredenheid gevierd.
    De sfeer het eten de bediening is uitstekend.
    Als wij uit eten willen gaan wij het liefst naar Het Appeltje.
    Willy van Weverwijk