Queens

3. Queens

Fijnproever-1992 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fijnproever-1992's profielfoto
    Fijnproever-1992 heeft een recensie geschreven voor Queens

Leuk tentje in het centrum van Amersfoort! Na een maand in Indonesie op doorreis te zijn geweest, had ik weer eens zin om bij te kletsen met wat vrienden. Dit hebben we gedaan bij Queens, omdat het daar zo gezellig is!

We namen een potje thee met een stukje chocolade taart. Chocolade taart is (natuurlijk!!!) huisgemaakt, en dat proef je echt!! Geen vieze synthetische of fabrieksachtige smaak, gewoon lekker! Ook hebben ze heerlijke thee! En heel leuk is dat je de thee nu mee naar huis kan nemen, door een zakje te kopen! Met zulke lekkere thee wil je geen andere thee meer drinken thuis, hihi! :)

Verder werden we vriendelijk begroet bij binnenkomst en werd er tussendoor gevraagd of alles naar wens was geweest. Al met al weer een leuke ervaring rijker!

Echte aanrader dus!

2. Fijnproever-1992's profielfoto
    Fijnproever-1992 heeft een recensie geschreven voor Queens

Ik was gisteren bij Queens. Meestal is het op zaterdag wel aan de drukke kant, maar de sfeer is altijd heel gezellig en de bediening is goed! Ik nam een verse munt thee en kreeg daar (gelukkig geen voorgefabriceerd) brokje chocolade. Mm, toen ik vroeg wat het was zei de eigenaresse dat het chocolade was met noten, marshmellows en fudge. Echt heerlijk! Kom snel weer terug! Leuke tent!

3. Fijnproever-1992's profielfoto
    Fijnproever-1992 heeft Queens toegevoegd als favoriet restaurant