• Lid sinds 21 april 2012

De Hongerige Wolf

Ommen

De Hongerige Wolf

Ommen

Fam. Martens heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam. Martens's profielfoto
    Fam. Martens heeft een recensie geschreven voor De Hongerige Wolf

Vrijdagavond wederom genoten van het wolvenbuffet met 10 personen.Het was er gezellig druk maar alle lof voor de bediening. Glazen op tijd bijgevuld het eten ruim aangevuld , top. Ook wederom complimenten voor de kok die er weer een heerlijk buffet van gemaakt heeft, vol variatie, voor ieder wat wils. Ik kan alleen maar zeggen tot een volgende keer.

2. Fam. Martens's profielfoto
    Fam. Martens schreef:

Vrijdagavond wederom genoten van het wolvenbuffet met 10 personen.Het was er gezellig druk maar alle lof voor de bediening .Glazen op tijd bijgevuld het eten ruim aangevuld , top.Ook wederom complimenten voor de kok die er weer een heerlijk buffet van gemaakt heeft vol variatie voor ieder wat wils.Ik kan alleen maar zeggen tot een volgende keer.

3. Fam. Martens's profielfoto
    Fam. Martens heeft een recensie geschreven voor De Hongerige Wolf

Gisteren met 4 personen genoten van het wolvenbuffet. We zijn zeer vriendelijk ontvangen er was ruim van alles aanwezig, het was gewoon dik in orde. De bediening was op en top, niemand kwam iets te kort. Het enige dat ouderwets is in het restaurant is de gezelligheid. Kortom een dikke aanrader voor diegene die voor een redelijke prijs lekker wil gaan eten in een ouderwets sfeervol restaurant met vlotte bediening en een prima kok. Onze complimenten.