De Hongerige Wolf in Ommen

1261925958 62
1390197541 67
1447207134 74
1475711930 79

1. Het wolvenbuffet is echt een aanrader.
    Zo veel verschillende soorten Hollandse gerechten. Eigenlijk te veel om in 1 avond te proberen, maar het is zeker gelukt. Het was allemaal super goed van smaak.
    De sfeer en het personeel ik zeg 👍
    Bedankt voor een geslaagde avond.

2. Chen Yee & Piet

We hebben met vrienden het wolvenbuffet genomen.

Nou we keken onze ogen uit. We hebben van alles geprobeerd.

Het smaakte perfect niet flauw ofzo.
    Ik nam als eerst een groentesoepje. Meestal is het meer bouillon dan inhoud, maar hier schepten je een keer op en het zat vol met groenten en vlees. Echt perfect en het smaakte heerlijk👍

Wil niet overdreven doen, maar ik zou zeggen ga er is heen en ervaar hetzelfde als wat wij hebben ervaren.

Wij zeggen bedankt hongerige wolf een smakende avond 👍👍

3. Jolanda Hendriks

Erg gezellig restaurant, eten was heerlijk, we hadden het wolvenbuffet. Alles was top.

4. I. Grootoonk

Ontvangst was goed, eten en drinken was goed, vooral erg lekker. Gezellig maar druk, 2 lange tafels naast elkaar. Minpuntje: wij wisten niet tot hoe laat wij geboekt hadden. Was geen afspraak over gemaakt.

5. Evert Borger

40 jarig bruiloft gevierd met 66 personen bij de Hongerige Wolf in Stegeren/Ommen.
    De boeking, de begeleiding van de eigenaar was gewoon heel goed. Na een boottocht op de Vecht die ook er goed georganiseerd was door Rederij Peters te Ommen hadden we een Wolvenbuffet bij de Hongerige Wolf in Stegeren/ Ommen. De gasten en ook wij zelf vonden dat het buffet uitgebreid en van heel goede kwaliteit was. Plaats deze review omdat een eigenaar van een bedrijf die zoveel service verleend een goede recensie verdient.

6. Sandra rooijmans

Super lekker gegeten. Van alles en nog wat geprobeerd maar echt alles was top! En ook betaalbaar.

7. G. de Graaf

Prima eetgelegenheid tegen betaalbare prijs en attente bediening!

8. Bedankt voor het heerlijke buffet,gezelligheid en gastvrijheid.

9. Fam. Lenters-Meijering

We hebben met 6 personen uitermate heerlijk gegeten. Iedereen was over het uitgekozen eten zeer tevreden.

10. Heerlijk gegeten met de kerst, voldoende keuze en vlotte bediening, zeker voor herhaling vatbaar.

11. Gisterenavond met een groep van 12 mensen gegeten bij de Hongerige Wolf. We waren best wel benieuwd na de goede recensies te hebben gelezen.
    De gastvrouw was super vriendelijk en legde ons de spelregels uit aan tafel.
    We konden onbeperkt eten en drinken voor 23 euro. Daar kun je al niks van zeggen.
    Het eten was echt prima. Een koud buffet met diverse salades en diverse vissoorten en ook allerlei hapjes. Een warm buffet met diverse soorten vlees. Gebakken aardappeltjes smaakte goed en ook de pasta was heerlijk! Ze hadden ook friet. Live cooking door een kok die het prima deed. Je kon er biefstuk, panga filet, speklap bestellen. Ze hadden trouwens ook 2 soorten soep vooraf met lekkere stokbrood en kruidenboter. Na dit alles was er een uitgebreid ijsbuffet met allerlei soorten pudding, hangop, griesmeel, en ijstaart. Ook cakejes en soesjes. Wat je maar wil. Gewoon supergoedkoop als je kijkt naar kwaliteit en prijsverhouding.

De gastvrouw was zeer vriendelijk evenals het personeel. Ze hebben een nieuwe kok in dienst hoorden we.

Een aanrader als je met een groep mensen uit eten wilt, tegen een redelijke prijs ( bedenk dat bij veel restaurants de drank er nog bovenop komt en hier bij de prijs inzit)

De ambiance was verder prima, goed verzorgd, niets om op aan te merken!

12. Jan Veneman

Was reeds een keer geweest voor een lopend buffet. Prijs kwaliteitverhouding zeer goed. Nu de zaal gehad voor een receptie. Communicatie en contact zéér goed. De avond zelf prima verzorgd. Zéér vriendelijk en hardwerkend personeel. Heerlijk hapjesbuffet. Aanrader voor buffet en feestjes. Mooi podium voor een band, zelfs 8 man!

13. Via een vriend, die ieder jaar op camping de Koeksebelt in Ommen verblijft, op de Hongerige Wolf geattendeerd. Goede kwaliteit voor een meer dan redelijke prijs volgens hem. En inderdaad! We zijn er met 4 personen geweest en het was echt heerlijk. Geen massale eetschuur, landelijk ingericht, simpelweg goed! Ben zelf niet zo van de all-in formules, vaak massaal en ongezellig. Is hier absoluut geen sprake van. Vlotte bediening, lekker eten, gezellige sfeer en een prijs die je eigenlijk nergens meer vindt. Binnenkort gaan we met vrienden weer hier naar toe.

14. Cor Kwakkel

1 punt
  15. Prima eten!!
    Wij hebben gebruik gemaakt van het wolven buffet.
    Het buffet werd constant bijgevuld ,echt waar voor je geld.
    Bij de meeste buffet restaurants is de drank zelfbediening.
    Dit is bij de hongerige wolf niet het geval.
    Het drinken wordt netjes aan tafel geserveerd .
    Wel zo prettig ,en je komt er echt niets te kort.
    De Hongerige wolf is zeker een aanrader.

16. De Hongerige Wolf beschikt over een goede kaart, met mooie gerechten voor een uitstekende prijs.

17. Met 2 volwassenen en 2 kinderen heerlijk gegeten zojuist. Er was voldoende keus, prijs kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen. Verschillende zelf gemaakte gerechten zoals heerlijke stoofvlees. Rijst was ook prima niet klef. Service was prima te noemen een kinderspeelplek was ook aanwezig, geen must maar toch fijn.

Kortom heerlijk goed eten voor een hele schappelijke prijs. Als we weer in de buurt zijn, nu op vakantie namelijk dan komen we zeker terug.

Deze hongerige wolf is niet meer hongerig! ;)

Ga zo door!

18. B. Ebeltjes

Vanavond hier gereserveerd voor 20 personen om een verjaardag te vieren. Zelf ben ik niet zo 'van de buffetten' omdat het meestal eenheidsworst' is.
    Dit restaurant maakt werk van het buffet!! Een zeer uitgebreide keus aan vlees, vis, salades en noem maar op. Echt super! Ook heb je de mogelijkheid om een kok live voor je te laten bakken.

Ondanks dat er 160 gasten waren werden we zeer vlot en netjes bediend van drankjes en werd alles voor je opgeruimd! Ook de gastvrouw en het personeel waren zeer vlot en netjes!

Voor iedereen die voor een goede prijs / kwaliteitsverhouding uit eten wil moet hier zijn. Echt een aanrader, en wij komen hier zeker nog een keer weer!!

19. Nieuwe kok, dat was goed te merken. We hebben er heerlijk gegeten!

20. Marianne de Vries

Je kan beter zeggen: de Nieuwe Hongerige Wolf! Super! Vanavond er gegeten. Buffet! Voor elk wat wils. Heerlijk. Begonnen met heerlijke broodjes met kruidenboter en tapenade. Daarna 2 soorten soep. Toen keuze uit veel verschillende voorgerechten. Daarna hoofdgerecht. Zo veel keuze en alles erg vers en vol van smaak. Bij de bakplaat kan je van alles laten bakken. Zalm, biefstuk, speklapjes en nog meer. Het nagerecht was ook super!! Ook zo veel keus!! Lekkere witte chocolademouse!! Door de kok zelf gemaakt!! En ouderwetse Hangop enz enz. Ook heerlijk bakkie koffie, zat bij de prijs in. Personeel erg vriendelijk en niet opdringerig!! We komen met de paasbrunch terug!! Kan iedereen het aanraden om er heen te gaan!!

21. Prima voor elkaar. Ontvangst was zeer vriendelijk. Personeel houdt alles goed in de gaten en is vriendelijk. Borden worden snel afgeruimd en drinken wordt zeer regelmatig aangeboden. Keuze van het wolvenbuffet was prima! Werd ook zeer vaak gecheckt of het bijgevuld moest worden en opscheplepels werden zeer vaak vervangen door schone lepels. Wij komen nog wel een keer terug!

22. Vorige week genoten van het warm en koud buffet voor het 25 jarig huwelijksfeest van mijn ouders. Een goed verzorgde avond met heerlijk eten! Een echte aanrader.

23. Zaterdag met fijn gezelschap voor het eerst in de omgeving geweest en zo op aanraden van vrienden uit deze buurt bij de Hongerige Wolf terecht gekomen. We werden erg vriendelijk ontvangen door de gastvrouw die ons naar onze tafel begeleide waar ze ons het concept uitlegde. Bizar dat voor 21,50, het buffet en de drankjes inclusief zijn.

Er was een ruime keuze koud (o.a. vleeswaren, salades, vele soorten vis (zalm, makreel, garnalen etc), soep, warm en dessert buffet). Er stond zelfs een kok onze biefstuk te bereiden. Het eten was goed en de lege borden werden lekker snel opgehaald. De bediening kwam regelmatig vragen of we het nog naar ons zin hadden en of we nog iets wouden drinken. Je merkte dat ze hun best deden om het ons naar de zin te maken.

Prijs kwaliteit is een dikke tien!

24. Wij zijn gisteravond geweest en hebben een zeer geslaagde avond gehad. De ontvangst was erg vriendelijk en de bediening had veel aandacht voor ons. Een ruime keuze aan gerechten bij het wolvenbuffet die ons goed smaakten. Wij waren erg verrast dat binnen de lage prijs ook nog de drankjes vielen. Wij komen zeker terug!

25. Op de site van de hongerige wolf is er de optie een contactformulier in te vullen als je vragen hebt. Heb nu al drie keer een formulier ingevuld met een vraag. Dit is nu drie dagen geleden en nog geen reactie.

De reden dat ik gebruik maak van het formulier is omdat ik stotter en niet kan telefoneren. En wou mijn vriendin als verrassing mee nemen uit eten.

Vind het heel slecht dat ik al drie dagen geen reactie krijg. Ik ga wel naar een ander restaurant dat wel reageert.

26. Moniqiue de Leeuw

Afgelopen zondag heerlijk gegeten van het Wolvenbuffet. Het was zeer gevarieerd en voor de kinderen was er ook keus genoeg. Een zeer vlotte en vriendelijke bediening. Zeer zeker een aanrader. De prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Ga er zeker nog eens terug!!

27. Heerlijk A la carte gegeten bij De Hongerige Wolf, fijne en vlotte bediening. Super dat dat weer mogelijk is. Gezellige avond gehad. Een aanrader!

28. Familie de Leeuw

Afgelopen zondag genoten van het Wolvenbuffet. Eten smaakte heerlijk, volop keuze, vriendelijke bediening, heerlijk om zo ruim te kunnen zitten. En een overheerlijk toetjesbuffet. Dat dit allemaal mogelijk is voor de prijs van 21,50. Wij komen hier zeker terug!

29. Johan Wind

Gisteren "vaderdag" genoten van heerlijke wolvenbrunch! Uitgebreid buffet koud/warm vriendelijke vlotte bediening en tot slot: voor een zeer schappelijke prijs gezien hetgeen werd aangeboden! Zeker voor herhaling vatbaar, volgende keer wolvenbuffet maar eens proberen.

30. Vandaag met vaderdag met ons achten zeer gastvrij ontvangen, zeer gevarieerd gegeten. Super prijs kwaliteits verhouding. Zeer vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.

31. Lekker gegeten bij het buffet. Wat ook erg fijn is, is dat het drinken bij de prijs in zit. Zo weet je van tevoren waar je aan toe bent. Aangezien mijn man wel een biertje lust is dit voor ons een groot pluspunt. Wij hebben een leuke avond gehad en wanneer wij weer op de camping staan komen wij zeker terug.

32. familie Brenkmeijer

Zondag hebben wij genoten van het wolvenbuffet. Wat een lekkernijen allemaal! Zelfs onze kinderen die normaal gesproken alleen maar frites en snacks willen, hebben dingen gegeten die ze anders nooit zouden eten zoals bijvoorbeeld de verse zalm.

Wat we ook echt heel lekker vonden was het vers gebakken brood met kruidenboter. Ook de bediening hebben wij niets dan lof voor. Uiterst vriendelijk en oplettend, waar zie je dat nog! Wij komen dan ook zeker terug. Jullie krijgen van ons een dikke 10!

33. Na uitgenodigd te zijn voor het wolvenbuffet waren we door de verhalen er niet echt gerust op dat we lekker konden eten en bereiden we ons op het ergste voor. Dat was maar goed ook want het was nog erger dan we verwachten. Het was gewoon smerig. Gehaktballetjes zo zwart als roet, pasta wat dreef in een smakeloze witte drap. Tomatensoep ook zo verschrikkelijk zout. Live en cooking laat me a.u.b. niet lachen. 1 kookplaatje met daarachter een tafeltje met een paar bordjes met kipfilet, tilapiafilet? (die naar omelet smaakte) en satéstokjes. Ijsbuffet? Mag het woord buffet niet hebben. Een tafel zo klein als een tafel thuis met wat pudding en 1 soort ijs. Schande dat je daar 21,50 voor durft te vragen. En als klap op de vuurpijl zei de "gastvrouw" tegen een van mijn tafelgenoten die nog aan het eten was: Eet eens door!! Jaja het was ook al half 8. Nee dit eens maar nooit weer. Hoog tijd dat daar eens een controle op komt, want dit mag echt niet!!!!

34. Geachte gast,
    Op 1 juni hebben wij de exploitatie van restaurant "De Hongerige Wolf" weer zelf opgepakt. Nadat wij het restaurant van 1992 tot 2001 zelf hebben gerund hebben wij het tot 1 juni 2015 aan diverse uitbaters verhuurd. Wij willen graag weer laten zien dat wij weer alles tot in de puntjes verzorgen en hopen daarmee weer de zelfde naamsbekendheid op te bouwen die wij in het verleden hadden, toen de naam "De Hongerige Wolf' gelijk stond aan kwaliteit. Wij hopen dat alle gasten die onderstaande reacties hebben gegeven nog een keer bij ons komen om te laten zien dat wij het verschil maken. Wij zijn namelijk pas tevreden als u met een voldaan gevoel en een glimlach de deur uit gaat. Zowel het "Wolvenbuffet" als onze a la carte menukaart zijn compleet vernieuwd en aangepast aan het kwaliteitsniveau dat wij wensen. Wij hebben nog vele plannen met het bedrijf en zullen het komende half jaar gebruiken om die te realiseren.
    Familie Thonhauser

35. Zeer lekker gegeten! Nieuwe eigenaren, goed voor elkaar! Jammer dat vaak de slechte recensies op internet komen te staan, terwijl er ook veel goede zijn.

36. 5 vriendengezelschap

Onze ervaring met het Wolven buffet is:

Het koude buffet is goed gevarieerde keuzes mogelijk. Het warme buffet is ronduit slecht. Vlees gehaktballetjes die bruin tegen zwart aan zien, 1 soort groente bonen, gebakken aardappelen die druipen van het vet. Patat die slap en vet is. Jammer. Vlees wordt gegrild maar niet gezouten of gekruid. Op tafel staat wel peper & zout maar dit is bij vis smakeloos.

De service hier kan veel aan verbeterd worden wat betreft bij/aanvullen. Het gebeurde dat je lang moest wachten omdat gerecht net op was. Nee voor ons geen 2e keer.

37. P. van de Kamp

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was goed. De entourage prettig. Goede verhouding prijs/kwaliteit.
    Complimenten.

38. Rob hendriks

Wat een slechte tent, eten heel beperkt, buffet was koud en het vis was van een levensgevaarlijke kwaliteit en temperatuur. Slechte afzuiging van het live cooking, dus de gehele zaal stinkt en dus ook je kleren. Alle positive recensies zijn waarschijnlijk door de eigenaar geschreven. Deze tent loopt alleen op de camping gasten die hier maar eenmalig komen en teleurgesteld weggaan. Puntje voor de voedselwaren autoriteit.

39. Mensen wat gaat dit restaurant achteruit. Geen normaal menu meer, alleen buffet wat ronduit slecht is. Koud vlees erg vet en gewoonweg niet lekker. Beste eigenaar ga terug naar je oude menukaart met ruime keuze en aandacht voor het eten en je klanten ipv alleen aan geld te denken. Ons zie je voorlopig niet meer en dat horen we van meer mensen op de camping de kleine wolf. Jammer....

40. Ronald Runherd

Met gezinnetje geweest. Zelfs voor de kinderen erg leuk. Zelfbediening en alles betreft gerechten uitproberen.

41. Samantha

Met een grote groep ruim 30 personen aan het wolvenbuffet. Na ons zou een groep komen met 40 personen. Dit hebben we de hele avond gevoeld. We werden steeds geattendeerd op de twee uur, geen uitloop mogelijk. Personeel was vriendelijk, behalve 1 oudere dame liep de hele avond gestrest om ons heen. De drankbestelling werd niet van harte aangenomen, het leek erg veel moeite om de drankjes in te brengen. Live cooking gedeelte is slecht geregeld, geen afzuiging dus af toe nare luchtjes en blauwe walmen. De warmhoud schaal met branders stond op een veel te kleine tafel, waardoor de hele schaal met vlees op de grond viel. De spiritus viel op de plavuizen waardoor deze weer vlam vatte. Gelukkig liepen er geen kleine kinderen in de buurt, dus geen dramatisch ongeluk, maar ook zeker niet professioneel. Wolvenbuffet wil prima met een gezin, maar om er met een grote groep heen te gaan, is niet aan te raden. Je zit er niet relaxed. Zeker geen culinair hoogstandje maar dat kan ook niet voor deze prijs. Bij het dessert buffet moet je snel zijn want de hoeveelheid is erg beperkt. Mijn conclusie wolvenbuffet is niet aan te raden met een grote groep, zoals een familiereünie. Er wordt je geen tijd gegund om relaxed te eten en te drinken.

42. Zaterdagavond met het hele gezin aan het wolvenbuffet. Heerlijk gegeten, alles naar wens. Super gezellig gehad... voor herhaling vatbaar.

43. Wij hebben eerste kerstdag hier gegeten, nog nooit zo'n slecht buffet meegemaakt. Biefstuk wat geen biefstuk mag heten, aardappelschijfjes deels rauw deels verbrand.. niet voor herhaling vatbaar.

44. Gisteren even geluncht bij de hongerige wolf. In het verleden kwamen wij hier zeer regelmatig tot het een live cooking buffet werd en wij hier niet zo van houden maar dachten dan kunnen we wel een keertje gaan lunchen.
    We hadden beide een carpaccio van de lunchkaart besteld dus dan verwacht je ook een behoorlijk gerecht met wat salade e.d erbij. Echter niets was minder waar! Het was heel karig en het ergste was nog dat het gewoon nog was bevroren... Nou dat kan echt niet, we hebben het beide met tegenzin opgegeten. Het enige wat wel lekker was was het vers gebakken stokbroodje van 5 plakjes voor 2 personen. Echt heel erg jammer, dit was voor ons de laaste keer.

45. Na een toertochtje willen wij een kop koffie drinken en een broodje eten. Ook zochten wij een locatie voor de viering van onze 25 jarige trouwdag.

Zaak is net open (12.00 uur). Wat kun je aan een broodje gezond en een 12 uurtje verprutsen zou je zeggen? Nou, hier komt ie:
    We kregen, na lang wachten, een broodje gezond maatje peuter. Het ei in plakjes op broodje gezond was echt blauw gekookt en zag er oud en smerig uit. Direct van broodje afgehaald. Met tegenzin toch het broodje opgegeten.

De huzarensalade op het 12 uurtje was onduidelijk van samenstelling, veel te grof en zuur (tegen bederf aan). Er lag veel te veel sla op het bord waarop plekken zaten met onduidelijke afkomst.

Helaas hebben we niet gelijk bij het uitserveren gezegd van: dit kun je niet menen!! We hebben een deel van het eten laten staan en zijn opgestaan om te betalen. Lijkt mij dat je dan als bediening vraagt of het gesmaakt heeft. Niks ervan. Ook niet van tot ziens of anderszins. Wekt bij ons de indruk dat je als bediening dus al weet dat wat je geserveerd hebt op zijn zachts gezegd niet aan de verwachtingen voldoet. (en dan druk ik mij nog heel erg netjes uit !!)

Vervolgens hebben we zelf maar gezegd dat na bijna 40 jaar in koksvak werkzaam te zijn geweest, wij een dergelijke maaltijd niet zouden serveren. Kregen we geen respons op. Jammer, wij verhuren vakantieverblijf in Ommen maar deze zaak gaat uit het "aanradersregister". Ook zullen wij ons huwelijksfeestje ergens anders vieren. Er zijn in de buurt nog prima andere eetgelegenheden.

46. Fennie Bos

Gisteravond genoten van het Wolvenbuffet. Heerlijk gegeten. Voldoende keuze. Vooral de gerechten van de live cooking waren erg lekker. Een prima prijs. Voor herhaling vatbaar.

47. Fam. G. Schuttert

Wij hebben vrijdagavond genoten van het heerlijke wolvenbuffet. Leuk dat live cooking erbij. Gezellige sfeer en erg aardig personeel.

En dan dit alles voor zo'n aantrekkelijke prijs. Echt een aanrader.

48. Wat een slecht restaurant is dit geworden!! Voor een aantal jaren geleden regelmatig hier gegeten en altijd goed maar 2 weken geleden 1 groot drama... We bestelden van de kaart want het buffet was erg druk. Ik kreeg slappe vis die net warm was en mijn man kreeg de verkeerde bestelling. Zwarte stukken tussen de gefrituurde aardappelschijfjes en een hork van een eigenaar die ter plekke niet reageerde op je klacht en vervolgens niets doet met je klacht. Overal gemopper over het buffet want alles duurt te lang en de tijd tikt door. Je hebt tenslotte maar 2 uur! Met piepende bandjes naar huis en nooit meer terugkomen! Bah!

49. Wij komen hier ieder jaar een aantal keer als we op de camping staan. Dit jaar is het echt achteruit gegaan. De spareribs waren erg weinig en vet, de schnitzel leken wel uit een pakje te komen. Friet was slap en salade smaakte nergens naar. Wat een drama in vergelijking met vorige jaren, toen at je echt je buik vol.
    Voor ons de laatste keer. We hebben maar geen toetje genomen en voor het eerst in mijn leven geen fooi gegeven.
    Zonde, zelden zo slecht gegeten voor zoveel geld.

50. Fam. G. Schimmel

Geweldig gezellig etentje met de kinderen en kleinkinderen i.v.m. onze trouwdag.
    Goede bediening en het was allemaal even lekker. Top!!

51. fam. H: Veurink

We hebben zaterdagavond met de fam. genoten van het wolfenbuffet.
    We zijn met een tevreden gevoel naar huis gegaan.
    Het eten was prima, ook van de familie positieve reacties gehad.
    Bediening was goed, en vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader.
    Je kunt van te voren alles overleggen, hoe je de avond ingevuld wilt hebben.

52. Dit jaar zijn wij diverse keren bij De Hongerige Wolf geweest, waarbij ook 2 maal in een groter groepsverband van 30 a 40 man. Afgelopen vrijdag ook met zijn zessen hier geweest voor een Wolvenbuffet.
    Het zat helemaal vol, maar hoe alles geregeld was en de kwaliteit van het eten dat was perfect.
    Ook de service en gastvrijheid was ongekend positief.
    Wij komen absoluut zeker volgend jaar De Hongerige Wolf wel weer met een bezoekje vereren en we vinden het echt een aanrader.

53. Buffet 19,95

Goedkoop, maar buffet stelt dan ook niets tot weinig voor. Zéér beperkte keuze. Geen tweede bezoek waard en zeker geen aanrader.

54. Het eten was heel slecht. Op de visschaal lag diepvries zalm die totaal geen smaak had en helemaal niet naar zalm smak, alleen de haring met de uitjes was smakelijk.
    Tevens het warme buffet was niet warm en totaal niet smakelijk.

55. Vanavond heerlijk buffet gehad. Waren met 17 mensen. Uitstekend voor elkaar. En nog voor een mooie prijs.

56. Zelden zo slecht gegeten. Smakeloos buffet, koude gerechten gingen nog, warme gerechten lauw, taai, droog. Na gesprek met de bediening wordt beterschap beloofd, maar helaas de kok kon het niet warm kijken. Alleen ernaar kijken helpt echt niet.

57. Gisteren het huwelijksjubileum van ouders gevierd en met 37 personen genoten van het Wolvenbuffet.
    Het eten stond klaar volgens overleg, vooraf toelichting bij de gerechten.
    Heerlijke soep, stokbrood met bijbehoren, lekkere salades, veel soorten vis, diverse vleessoorten en aardappelgerechten.
    Heerlijk dessert-buffet en goede, vriendelijke bediening.
    De sfeer was gezellig, voor de kinderen was een aparte ruimte, zodat die zich tussendoor ook goed hebben vermaakt. Wij vinden dit restaurant dan ook een aanrader!

58. Biefstukje besteld, perfect gebakken met een heerlijk pepersausje, mijn vrouw een mixed grill met een heerlijk stroganoff sausje. Zeer vlotte bediening!
    Echt een aanrader, Ga er echt een keer langs!

59. Zeer slechte bediening.... lang wachten.
    Eten was vreselijk, taai en niet warm!
    Ga er nooit meer naar toe... ...

60. Waren er op een drukke zaterdag avond. Bediening kon de drukte niet aan. Duurde lang voordat er drinken kwam. Vis van het buffet was lauw/warm. Het warme eten was juist lauw. Erg klein desserbuffet.De schone borden waren niet schoon, en dat 2x achter elkaar. Geen aanrader bij familie en vrienden. Jammer, wonen nl in de buurt en het leek een leuke aanbieding. Wolven buffet voor € 19,95 p.p.

61. Ik wilde dat ik hier iets kon schrijven over de kwaliteit van het eten, maar.....de eerste keer dat we hier aankwamen voor koffie met gebak, zo tegen tien voor negen, werd ons te kennen gegeven dat men niet meer serveerde omdat de keuken om negen uur zou sluiten (?). De tweede keer wilden wij eten. Na een kwartier wachten op het terras en zeker vijf minuten binnen zonder succes "hallo" roepen zijn wij naar de keuken gegaan. Daar stond een meisje af te wassen. Ik vroeg haar of het restaurant open was en bediende op het terras. Zij zei het niet te weten en meldde dat er twee bussen met mensen binnen waren in een aparte zaal. Op het terras zei een andere bezoekster dat er vanwege de twee busladingen nauwelijks bediening was op het terras, en in het restaurent. Dit terwijl de zaak gewoon open was. Vreemde zaak, maar enfin, de Hongerige Wolf zal het niet van losse gasten hoeven te hebben. Een derde keer gaan wij het maar niet meer proberen, zo erg lijken we nu ook weer niet op een ezel.

62. Zaterdag wezen eten bij het wolvenbuffet, we waren met 12 man alles goed voor elkaar bediening was top, eten was goed. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed, anders wat ik hier gelezen heb. Zeker de moeite waard om terug te komen.

63. Lekker eten, vlotte bediening en heerlijk buffet!! Ga zo door.

64. We hebben er onlangs gegeten en wij vinden het geen aanrader. Het koude buffet was nog wel redelijk maar het warme buffet was een aanfluiting. De hamburgers waren zo taai als een schoenzool, de groente overgaar en smakeloos wat overigens ook voor het andere eten geldt. Het enige wat nog enigszins te eten was, was de patat maar ja, dan kun je net zo goed naar een snackbar gaan.
    De entourage laat ook veel te wensen over: een grote, ongezellige zaal. Iedereen loopt door elkaar en graait in de bakken eten. Voor ons eens maar nooit weer en we zullen het anderen zeker niet aanraden.

65. Robert Bruinenberg

Zojuist gegeten met 6 volwassenen en 1 kind. Helaas hebben we een hele slechte ervaring. In lange tijd niet zo slecht gegeten/bediend.
    Het bier was lauw. Het duurde lang voordat het eten kwam. Er werd niet gevraagd of er nog wat te drinken moest komen. Een medium rare bestelde biefstuk was doorbakken, kipfilet niet gaar, schnitzel niet lekker, een medium biefstuk doorbakken. Een besteld drankje werd niet bezorgt en na navraag duurde het nogmaals 10minuten. Al met al een hele slechte ervaring. We hebben €180,- betaald voor iets wat heel slecht was.

Toevoeging 14-05: We zijn zojuist door de eigenaar uitgenodigd, om met hetzelfde gezelschap terug te komen en op zijn kosten het diner over te doen.

66. Vrijdagavond wederom genoten van het wolvenbuffet met 10 personen.Het was er gezellig druk maar alle lof voor de bediening. Glazen op tijd bijgevuld het eten ruim aangevuld , top. Ook wederom complimenten voor de kok die er weer een heerlijk buffet van gemaakt heeft, vol variatie, voor ieder wat wils. Ik kan alleen maar zeggen tot een volgende keer.

67. Gerrits

68. Wij hebben al een paar keer tot volle tevredenheid een heerlijke diner genoten bij De Hongerige Wolf. Ook vanavond was het weer perfect.
    U kunt hier heerlijk eten voor een zeer aantrekkelijke prijs.
    Het personeel is vriendelijk en de bediening was ook helemaal top!!
    Wij kunnen u deze accomodatie "welke ook nog in een heel mooi gebied ligt" van harte bij u aanbevelen.

69. Ronduit heerlijk gegeten !
    Er was ruim voldoende, service was ontzettend goed erg leuk jeugdig personeel ! Vooral die jongen die er loopt haha. En de kinderen hebben zich prima kunnen vermaken !

Dat allemaal voor een prima prijs ! Top.

70. Op zaterdagavond 27 okt.2012 hebben wij (wederom) heerlijk gegeten in de Hongerige Wolf. De drankjes werden vlot geserveerd door het (jeugdige) personeel. Het gehele restaurant zal vol met gasten. Wij hebben gebruik gemaakt van het Wolvenbuffet en het was heerlijk|||.

71. Zondag met grote groep a la carte gegeten. Alles goed op smaak, ruim voldoende. Op tijd bijgevuld. Prettige bediening, vriendelijke gastheer. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

72. Gisteren met 4 personen genoten van het wolvenbuffet. We zijn zeer vriendelijk ontvangen er was ruim van alles aanwezig, het was gewoon dik in orde. De bediening was op en top, niemand kwam iets te kort. Het enige dat ouderwets is in het restaurant is de gezelligheid. Kortom een dikke aanrader voor diegene die voor een redelijke prijs lekker wil gaan eten in een ouderwets sfeervol restaurant met vlotte bediening en een prima kok. Onze complimenten.

73. Wij eten geregeld bij de hongerige wolf. En eerlijk is eerlijk het eten valt nooit tegen!!
    Ze hebben een constante kwaliteit en de nieuwe eigenaar is ook een erg vriendelijke gastheer!!!

Alleen het interieur is een beetje uit de tijd. Met veel te veel lampen!

74. Cora Jaquet

Helaas heb ik weinig positiefs te melden. Komen we aan het eind van de middag aan en vragen we of we ook alleen een klein hapje kunnen eten, is er niet eens een kleine kaart. Dat vind ik al een minpuntje. Laat een gast toch zelf beslissen wat hij wil eten!
    Dan maar alleen een voorgerecht, besloten we. Wat kun je nou verprutsen aan een kopje groentensoep, zou je denken. Maar zelfs dit was matig: eerder heet water met te rauwe prei dan een lekker getrokken bouillonnetje. Wel een lekker vers stokbroodje erbij, eerlijk is eerlijk, met goed eetbare kruidenboter.
    De champignons in bierbeslag van mijn tafelgenoot lagen in een plonsje flesjesknoflooksaus. En 4 champignonnetjes vond ik niet al te gul. Jammer...
    Voor een hoofdgerecht hadden we geen tijd en daar had ik geen spijt van, want de prijzen vond ik aan de hoge kant. Dat geeft niet als alles uitstekend smaakt en de ambiance sfeervol is, maar dat was helaas niet het geval! De inrichting past m.i. alleen nog bij een pannenkoekenboerderij.
    Wel lof voor de bediening, adequaat en vriendelijk. Maar echt dineren zullen wij bij de Hongerige Wolf niet zo gauw doen.

2,1
  75. Zeer goed. Misschien is het een idee om het restaurant kwa inrichting een keer aan te passen, het doet een beetje ouderwets aan maar het eten is er super.

76. Gerard van der Wal

Vorige maand een familie bijeenkomst gehad bij de Hongerige Wolf en genoten van een heerlijk uitgeserveerd diner. Bij ontvangst stond de eigenaar direct voor ons klaar en begeleide ons naar tafel. Aansluitend genoten van een drie gangen diner. Wanneer ik in de buurt ben kom ik hier zeker terug.

77. Kees Staverden

Met mijn familie ga ik regelmatig eten bij de hongerige wolf. Het buffet is wat mij betreft een aanrader. Grote keuze veel variaties en goed verzorgd. De kwaliteit en prijs zijn uitstekekend.

78. Ik ben met mijn vrouw naar de Hongerige Wolf geweest afgelopen weekend. We hebben niet gereserveerd en waren van harte welkom om toch een plekje uit te zoeken alhoewel het toch druk was op de zaterdagavond.
    De service was uitermate goed, we zijn meteen aan tafel geplaats en er was ook zo weer een ander lid van de bediening om ons de kaart aan te brengen en een drankje te vragen.
    Vooraf de carpaccio gehad, deze was goed, niet compleet naar onze smaak maar lekker geserveerd.
    Beide hebben we biefstukjes van de haas gehad. Wij zijn persoonlijk nog wel van rood vlees en deze wens hebben we dan ook overgebracht naar de bediening, natuurlijk geen probleem.
    En de biefstuk was perfect geserveerd.
    Hierna hebben wij liever geen dessert aangezien de porties goed geserveerd zijn. We hebben een speciale koffie gehad die ons aangeraden was door een van de leden van de bediening.
    De eigenaar is ook nog even langs geweest en we hebben lekker gekletst.
    Ik zeg een goed lekker eigentijds restaurant!!!

79. Klein-Jan

Gisteravond lekker gegeten bij de Hongerige Wolf met mijn vrouw en kinderen. Het eten was goed, de kalflever gegeten. Mijn vrouw had de biefstuk en voor de kinderen was er ook voldoende keus. Zij hadden een kipsate en een kinderportie varkenshaas, de kinderen hebben zich tussen het eten door lekker vermaakt in de speelhoek. Na een lekkere aardbeiensorbet gehad en de kinderen namen het kinder ijsje die geserveerd werd in de verrassing. De dwerg bekers kwamen met het ontbijt vanochtend al weer op tafel. Bedankt en tot gauw!

80. Slechtste restaurant waar we ooit hebben gegeten. Alles was slecht, ze konden de groentensoep en de kippensoep niet van elkaar onderscheiden, de aardappels aangebrand. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit restaurant zeker niet aan te raden!

81. fam.Hofsink

Zaterdag 27 aug. hebben wij t.g.v. van ons huwelijks-jubileum met zo'n 60 mensen van het 'Wolvenbuffet' genoten.
    Gewoon dik voor mekaar, in alle opzichten !
    Dat was de mening van alle gasten.
    De visschotel was voor menigeen een belevenis.
    En ruim voldoende voor iedereen.
    Keurige ontvangst in een gezellige zaal en attente bediening door vriendelijk personeel.
    Ook de kleintjes werden niet vergeten.
    De kwaliteit-prijs verhouding is prima in balans.
    Dus, wij komen graag nog weer eens terug en bevelen de 'Hongerige Wolf' van harte aan !

Bert en Roely

82. We gaan er redelijk vaak eten. Vooral omdat de bediening erg prettig is, en de kinderen er heerlijk kunnen spelen. Het eten valt de laatste tijd wat tegen. Het is lekker maar koelt snel af, wellicht zou daar een oplossing voor gezocht kunnen worden. Verder wordt er wat summier geserveerd. Wij namen met 4 personen allemaal een hoofdgerecht welke normaliter met een bakje friet/aard. Geserveerd wordt. We kregen echter maar 2 bakjes, dus dat is punt van verbetering.

Verder is het simpel en het vlees goed van smaak. Het ijs was voortreffelijk en de kinderen blij. Daar doen we het voor!

83. w.olijerhoek

25 juni 2011

Met 5 personen een warm-koudbuffet besteld inc drinken voor 27,50 pp. Het koude gedeelte was goed maar div soorten vlees.

Waren au bain marie geplaatst met deksel dus alles smaakte hetzelfde en frites en geb aardappelen waren een soort puree.

Een bakje groente was het enige.

Jammer, dus niet aan te bevelen.

wim olijerhoek.

oud chef-kok.

84. Gisteravond hebben wij (zoals gewoonlijk) weer genoten van het Wolvenbuffet.

De gastvrijheid bij binnenkomst en de servering van de drankjes (bij een vol restaurant) was vriendelijk en correct. Wat er uit de keuken kwam was lekker. Hier blijven wij terugkomen!.

85. Mijn vrouw en ik zijn sinds de vorige recensie weer een paar maal bij restaurant De Hongerige Wolf geweest. Of het nu 's morgens koffie met wat erbij is of 's avonds een diner > de bediening is voortreffelijk evenals de kwaliteit van het gebodene en dit alles in de gemoedelijke sfeer van het gezellige restaurant. Het Lentemenu is een echte aanrader voor ieder die van lekker eten houdt! Volgende keer gaan wij graag weer aanleggen bij De Hongerige Wolf.

86. Wolvenbuffet was een aanfluiting en dik onder de maat!

Zonde van het geld.

Geen sfeer in de zaal; aanbod zeer summier (kwart haringen! Etc. ) wat ook nog eens met een ander gezelschap moest worden gedeeld. Geen patat, gebakken aardappelen, geen groenten etc.!

Nieuwe eigenaar daarop aangesproken. Hoewel hij het met mij eens was, was zijn respons nul komma nul.

Geen aanrader.

1,1
  87. Mijn vrouw en ik zijn regelmatige bezoekers van De Hongerige Wolf als wij (maandelijks) naar Meppen in Duitsland gaan om daar te winkelen.

Wij hebben zulke leuke en goede ervaringen met personeel van De Hongerige Wolf alsmede de uitstekende kwaliteit van de gerechten dat wij het leuk zouden vinden onze ervaringen mede te delen.

Welnu: Onze ervaringen zijn bijzonder prettig en men is buitengewoon gastvrij. Het restaurant ziet er altijd netjes en vezorgd uit en de sfeer in het restaurant is bijzonder prettig mede door (in de wintermaanden) de brandende open haard en de sfeerverlichting op de tafels. Het menu is behoorlijk gevarieerd en het eten ziet er ook altijd zeer smakelijk uit en is ook bijzonder lekker!

Men heeft altijd een vriendelijk woord voor de gasten over en doet veel om het de gasten naar de zin te maken. Kortom: Wij verheugen ons er elke keer opnieuw op om als wij naar Duitsland gaan, bij De Hongerige Wolf aan te leggen.

Wij wensen u heel veel succes met de exploitatie van het restaurant en hopen hier nog vaak te kunnen komen om van de prettige ambiance te genieten.

Met vriendelijke groet, Hans & Cylia.

88. We hebben vanavond 26 februari heerlijk gegeten. We hadden een wolvenbuffet, er was voor iedereen genoeg en de zaal zat lekker vol. Heerlijk nagerecht en daarna nog een lekkere kop koffie. De hele maand maart nog een aanbieding.
    Een echte aanrader om er een avond naar toe te gaan, het is ons zeer goed bevallen.

89. Ben geen kenner maar weet wel wat lekker is, vlees was eerst rauw, daarna gewoon weer in de pan gegooid en na 10min kwam het terug en was het taai! Personeel aardig maar niet professioneel.

90. Als overwinteraar in Spanje en Nederlander in de Zomer kom ik vaak in de Zomermaanden eten bij de Hongerige Wolf.

Onlangs onverwachts voor zaken naar Nederland geweest en met mijn relatie bij de Hongerige Wolf gegeten.

Moet eerlijk zeggen wat een verademing, nieuwe eigenaar, zaak opgeknapt en een goede kaart.

Prijs kwaliteit goed voor elkaar en een snelle service.

Wat mij betreft een aanrader.

91. 19-01-11

Gisteravond hebben we bijzonder lekker gegeten bij de Hongerige Wolf. We maakten een winterse keuze uit de kaart, wildpate, hertenbiefstuk met port en hazelnootparfait toe.

Het eten was heerlijk en hartverwarmend, alsook de bediening!

We komen zeker terug.

Truus.

92. Kwam vroeger regelmatig bij de Hongerige Wolf en het was er altijd uitstekend eten.

Het was de eerste Kerstdag dan ook de vertrouwde kwaliteit die men serveerde.

Wij waren er met 6 volwassenen en de prijs -kwaliteit was boven verwachting, zodat wij tevreden huiswaarts keerden.

Wat ons betreft is de Hongerige Wolf een echte aanrader, top kwaliteit en uiterst vriendelijke en hulpvaardige bediening.

93. Een enorme teleurstelling deze ambiance. Ongezellig ingericht, onproffesioneel personeel, om over het eten maar niet te spreken. Dit was een keer maar nooit weer.

Dit restaurant verdient het niet om restaurant te heten.

1,1
  94. familie uit Ommen

Op 2e kerstdag zijn we door onze oma mee uit eten genomen naar de Hongerige Wolf. Met de gehele familie uit eten tijdens een gezellig samen zijn.

Bij binnenkomst waren de voortekenen echter al niet goed. Een eetzaal die totaal niet was aangekleed en met kil helder licht. De reservering die was gedaan en was bevestigd bleek niet te zijn doorgekomen. Maar dit kan gebeuren. En nadat iedereen een plekje had gevonden konden we bestellen.

Het idee was om een heerlijk 4 gangen diner te nuttigen. En ik moet toegeven de kaart zag er goed uit. De realiteit was heel anders.

Voorgerecht:

Zalm salade die geen salade bleek te zijn en verschrikkelijk smaakte. Carpaccio die nog bevroren was.

2e gang:

Een wild pastei welke koud en niet gegaard was. Eendenborst die droog was en totaal werd verpest door een chemische geconcentreerde sinaasappelsaus.

3e gang:

Varkenshaas oesters welke taai en droog waren, overgoten met een champignonsaus uit een pakje. Hertenbiefstuk met een appelstroop sausje die gewoon koud was. Aardappels welke niet gaar waren. Groente die niet warm waren. Maar het ergste was nog wel de salade bar. Een samenraapsel van bulkgroenten welke de gehele dag al in de bakjes lagen.

Het toetje stelde ook niet veel voor. Mede doordat het kwaad al bij de eerdere gangen was geschied.

Het allerergste was nog wanneer mijn grootmoeder de rekening kreeg. Je behoort niet te klagen tegen over degene die je mee uit eten neemt. Maar de prijs die zij moest betalen voor hetgene wat we hebben genuttigd, was ronduit schandalig.

Er zijn spijtig genoeg geen andere woorden voor om het te beschrijven. De avond was verpest, grootmoeder voelt zich schuldig.

Nog nooit zo slecht en ongezellig gegeten voor een schrikbarend hoge prijs!

95. Heerlijk gesmuld van het wolvenbuffet.

Grote keuze in vis en vlees. Super dessert buffet.

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Attent personeel.

96. jeanine

Wij zijn er wezen eten op aanraden van vrienden en we hebben er super gegeten, lekker vers en goede porties! Wij werden erg vriendelijk geholpen en zullen hier zeker vaker terug gaan komen!

97. Heb hier nu een aantal keren super lekker gegeten. En de bediening is altijd attent, wij krijgen altijd een tafeltje dichtbij de speelhoek voor onze kinderen. Enne...de inrichting vind ik juist gezellig!

98. Telefonisch hebben we voor 10 personen afgesproken, een tafel voor het raam, komt voor elkaar was het antwoord van ene Cor.

Aangekomen stond onze tafel in het midden van de ongezellige zaal. Desgevraagd werd ons medegedeeld dat het raam niet dichter naar de tafel kan.

Het voorafje kwam redelijk op tijd, maar het hoofdgerecht heeft meer dan een uur geduurd. Het vleesgerecht was niet te kauwen m.u.v. de kip. De groenten, waarschijnlijk uit een potje, waren onsmakelijk.

Onbeperkt spare-ribs werd, met een lang gezicht van het personeel, voor de tweede maal koud aangevuld.

Prijs/kwaliteit...nee.... nooit meer!

99. Even eten bij de Hongerige Wolf.

Ik ging er met honger heen en kwam er met honger weer uit.

Wat een teleurstelling, bevroren carpaccio, de porties waren voor mensen met een maagverkleining.

De eend die er bij lag smaakte zeer sterk.

Hoofdmenu, de lever, was rood van binnen, de puntjes varkenshaas leken op kauwgum en de saus brrrrrrrr.

De koffie die we als compensatie kregen smaakte trouwens prima.

Ik raad een ieder aan, rij door en zoek een ander restaurant.

Super slecht.

100. O.K., de inrichting is als die van je overgrootmoeder, maar het eten is heerlijk. Ook de bediening is vriendelijk en attent. Wij komen zeker terug.

Volgende pagina