• Lid sinds 13 januari 2012

Ootje Konkel

Scharwoude

Aangenaam

Heerhugowaard

fam. Brouwer heeft nog geen foto toegevoegd

1. fam. Brouwer's profielfoto
    fam. Brouwer heeft een recensie geschreven voor Ootje Konkel
    Pannenkoekenhuis Scharwoude

We waren in het verleden al meermalen hier geweest. Leuke tent zonder al te veel poespas.
    Gemoedelijke sfeer en prettige bediening. De pannenkoeken zijn erg lekker en soms iets te overdadig. De kindvriendelijkheid is voorbeeldig. Valt niet mee met een ondernemend knaapje van 1,5 We komen vast weer eens terug

2. fam. Brouwer's profielfoto
    fam. Brouwer heeft een recensie geschreven voor Aangenaam

We zijn er nu een aantal malen geweest en tot op heden niet teleurgesteld. Telkens weer een ander gerecht geprobeerd van de menukaart. Deze is niet al te uitgebereid, maar je kunt beter 15 gerechten "onder de knie" hebben dan 30 maar zo,zo. Bediening is erg hartelijk en open, beetje West-Friesland: geen poeha. Het eten is buitengewoon smakelijk en niet overdadig. Gekookte groente zou een aanvulling kunnen zijn evenals een variateit op de patat, bijv geb. aardappel.
    Voor wat betreft het comfort is de houten stoel na enige tijd toch wat hard aan de billen. Een kussentje zou al helpen. Ook de tafels zijn aan de krappe kant en dat is gezien de vrije ruimte in de zaak toch eigenlijk niet nodig. Maar omdat het eten zo lekker is en de sfeer aangenaam vallen deze dingen eigenlijk in het niet.
    We komen zeker terug!