Ootje Konkel ligt aan de IJselmeerdijk op korte afstand van Hoorn en de A7 afslag Avenhorn. Er is voldoende gratis parkeerruimte. Het restaurant is gelegen aan het meer de 'Karperput' tegen de dijk van het IJsselmeer. Van hieruit een prachtig uitzicht over de weilanden en zonsondergang.
    Ook makkelijk bereikbaar voor mindervaliden, taxi busjes en touringcars.

Op 1 kilometer afstand is een bushalte in Scharwoude.
    lijn 314 en 317 Busstop Ooms.
    Loop vanaf de bushalte richting de dijk op de dijk rechtsaf slaan en dan na ongeveer een kilometer vind u Ootje Konkel aan uw rechterhand.

Bezorgrestaurants in de buurt van Ootje Konkel

1519047632 66
1530119623 77
1541191614 88

1. E.Heerding

Prima pannenkoeken alleen voldeed de maaltijd salade met zalm niet aan de verwachting.

2. Riando dudink

Altijd erg gezellig, leuk restaurant aan het water en aardig en vriendelijk personeel.

3. Femke Verhagen

Vriendelijke personeel. Ook voor de kinderen heel lief.
    Leuke speelhoek. De kinderen mogen zelfs in het hele restaurant spelen.

4. Rolf Nauta

Echt super gegeten en de kids hebben zich vermaakt! Onbezorgd avondje eten! Echt top!

5. Hallo, afgelopen zondag zijn wij wezen eten en wij vonden het heerlijk maar dat wisten wij al wij komen regelmatig bij jullie, of je een pannenkoek eet of een lunch het is gewoon goed, tot snel.

6. Lekker gegeten en gedronken. Leuke speelhoek.

7. Fam korver

Onwijs vriendelijk personeel, eten is er heerlijk.

8. Frits Meijer

Gewoon simpel maar gezellig met vlotte en vriendelijke bediening, en ook zeer makkelijk toegankelijk voor mindervalide mensen.

9. We waren bijzonder verrast door de fijne sfeer, de goede bediening, het hoekje voor de kleine kinderen en de ligging van het restaurant. We komen zeker een keer terug.

10. Heerlijke goed bereide pannenkoeken. Smaakvol en zeer goed belegd.

11. Hele aardige bediening de kindjes konden lekker spelen en het eten was lekker.

12. Den Ouden

Het was gezellig druk. Goede sfeer. Vlotte en correcte bediening. Allemaal aardige mensen. Kinderen hebben heerlijk kunnen spelen. Een feestje dus! Komen beslist weer terug! Eeen aanrader!

13. We hebben genoten van de pannenkoeken, de sfeer was ontzettend gezellig, en de bediening hartelijk en gaf ons een welkom gevoel. In één woord, grandioos. Komen graag weer terug, en zullen anderen jullie restaurant ook aan bevelen. Tot ziens!!!

14. Schitterend opgeknapt van binnen.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

15. Fam. Boskamp

Voor ons het leukste en meest gezellige pannenkoekenrestaurant dat we zijn tegengekomen. Sfeervol aangekleed, heel vriendelijke bediening en heerlijke pannenkoeken. Kids vinden het geweldig, we komen snel weer op bezoek!

16. We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Op ons verzoek was er buiten gereserveerd maar het werd toch wat frisser en na een half uur was er binnen een tafel vrij!

17. Sabine de schaaf

Erg lekker gegeten, voor zo een achteraf plek verwacht je niet dat het er zo druk is, maar ondanks de drukte is het er erg gezellig, de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt, en het eten was erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

18. Weinig bijzondere plek, wat jammer is aangezien de locatie potentie heeft.

Erg druk en warm op de zaterdagavond. Er is wel een leuk kinderhoekje en kinderen krijgen een cadeautje bij het weggaan.

De pannenkoeken zijn niet lekker, vrij flauw en melig. Mijn pannenkoek was kapot in het midden en zat tegen het verbrande aan. Beetje teleurstellende bedoening voor de prijzen die gevraagd worden.

19. Perfect, zit er geweldig met kinderen. Kinderen kunnen lekker hun gang gaan. Bediening is perfect en eten is goed! Met kinderen zeker een aanrader!

20. Zeer kindvriendelijk restaurant, met speelhoek, voldoende keus uit kindermenu’s en een cadeautje na het eten. Super!
    Eten is goed en niet duur.
    In de zomer erg leuk zitten aan het water.

21. Een snelle pannenkoek gegeten op het prachtige terras aan het water. Deze plek ga ik onthouden want je komt er niet zomaar langs!

22. Heerlijk gegeten, lekker aan het water

23. Mark koning

Alles perfect...
    Vanaf binnenkomst tot we weggingen.
    Bediening ok.
    Eten ok.
    Alles gewoon top.

24. Lekker gegeten met onze kleinkinderen!
    Gezellige gemoedelijke sfeer, vooral voor kinderen!

25. Wat hebben we heerlijk gezellig gezeten en gegeten. Het was super lekker en onze jongens hebben lekker gespeeld!!

26. Mooie lokatie, fijne sfeer, lekker eten en ontzettend goed voor elkaar voor kinderen. Mijn zoontje van 4 wilde niet naar huis haha en dat in een restaurant! Aanrader dus.

27. Heerlijk gegeten. Fijne bediening en een een prachtig uitzicht over het water.

28. Zo'n warm bed en ongedwongen!

29. P. van Klaveren

Prima, gezellig goede en snelle bediening, eten was heerlijk

30. Leuk en gezellig restaurant. Zeker voor kinderen. Maar ook zonder kinderen kun je hier leuk eten.
    Veel keus uit de pannenkoeken. Maar je kunt ook geheel zelf je eigen gewenste pannenkoek samenstellen.

31. Een leuke gezellige omgeving waar je kan komen met of zonder kinderen. Het eten is er goed en de bediening is top.

Een echte aanrader, ook als je geen pannenkoeken wilt.

32. Fijne sfeer. Leuk met kinderen. En super lekker eten.

33. jef en ingeborg

Lekker gegeten, vlotte bediening en heerlijke toetjes!

34. Fam Burger

Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

35. Annette Rigter

Sinds enige tijd weer een keer in Ootje Konkel gegeten.
    Wat ons erg opgevallen is, is dat het zo ontzettend duur was. We aten o.a. een Stevige Boer en deze kostte 17,95. Vinden wij echt veel te duur voor een aangeklede pannenkoek. En het meeste beleg op de pannenkoek is ook niet meegebakken maar erop laten smelten.
    Jammer deze prijsstijging. Hierdoor komen we niet meer terug met onze kinderen of kleinkinderen.

36. Familie

Samen met onze dochter van bijna 2 jaar hier gegeten op zaterdag. Gezellige drukte en heeel veel speelplezier. Snelle bediening en lekkere pannenkoeken! Zeer kindvriendelijk! Bij het weggaan nog een kadootje van Ootje!

37. Arian & Carla

Heerlijk gegeten samen met onze kleinzoon van 2. Tijdens en na het eten heeft hij heerlijk gespeeld in het restaurant. De bediening maakte het helemaal waar. De kinderen staan voorop.

38. Wendelien

Het is een gezellig restaurant met een fijn terras aan het water. Het eten is heerlijk. De bediening is prima, ze zijn bijzonder vriendelijk. Wij komen hier graag!

39. Wij hebben genoten van onze pannekoeken. De kinderen hadden het helemaal naar hun zin.
    Vriendelijk personeel, top!
    We gaan zeker nog een keer.

40. Anoniem

Gezellig, ok.

41. Marianne Coffeng-Pisa

Lekker gezeten en gegeten!

42. Heel lekker eten voor een leuke prijs. De medewerkers zijn toppers!

43. A.Heemsbergen

Het was ok, hoewel ik sommige prijzen wat aan de hoge kant vind.

44. Patricia

Wat een leuke gezellige sfeer, en lieve mensen werken hier. Het eten was heerlijk en de kinderen hebben zich erg vermaakt, en zijn nog steeds heel blij met hun cadeautje :)

Hier gaan wij zeker nog eens heen!

45. Piet van Vuure

Gezellige sfeer. Prima bediening.

46. Jeannie Broersma Hemelaar

Wat een leuke plek!
    We hebben heerlijk geluncht. Zeer vriendelijke bediening!
    We komen zeker terug!

47. Sinds de nieuwe eigenaar alleen maar beter geworden. Lekker eten, goede en vooral vrolijke bediening. We voelen ons hier welkom. Pannenkoeken lekker groot en rijkelijk belegd. Kinderen blij en zeker voor herhaling vatbaar.

48. Perfect om met de kinderen heen te gaan. Met de kinderen uit eten is altijd een gedoe bij ons maar bij Ootje kunnen de kinderen lekker hun gang gaan. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Locatie super mooi aan het water en eten heerlijk. Kinderen -en wij ook- komen hier graag terug.

49. Beste pannenkoeken liefhebber,
    graag wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Joy Robelus, 19 jaar oud en sinds 1 maart 2018 de nieuwe trotse eigenaar van Pannenkoekenrestaurant Ootje Konkel. Met de ondersteuning van mijn ouders en oudere zus willen wij het iedere gast ontzettend naar de zin te maken!
    Groetjes, Joy

50. Heerlijk eten, zeer kindvriendelijk. Vriendelijk personeel. Wel een tip de pannenkoeken voor kleine kinderen zijn veel te groot. Misschien een idee om twee maten aan te bieden. Kleindochter van 4 jaar eet nog geen kwart op en is dan echt vol en tevreden. Zonde om al dat eten weg te gooien.

51. Als vanouds lekker eten, vriendelijke bediening. En zeer kindvriendelijk. Ga er niet eten wanneer je niet van kinderstemmetjes houdt want dan word je gillend gek. Rustig eten is niet aan de orde maar je wordt uitstekend vermaakt.

52. Via WF deals bonnen gekocht. Voor 5 euro pp. onbeperkt pannekoeken eten, 2,5 uur.

Met 8 personen geweest. Slechte bediening. Ongeïnteresseerd. Borden werden op tafel gegooid. Duurde 3 kwartier voordat we mochten bestellen. Waarschijnlijk brachten wij te weinig geld op. We konden niet eens erg veel eten omdat het iedere keer zo lang duurde voordat er een bestelling werd opgenomen. Wij komen nooit meer!!

53. Marja Breukhoven

Vanavond gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen. Bewust om half 6 afgesproken, drank werd zeer snel geserveerd. 40 minuten later pas de bestelling opgenomen! Uur na binnenkomst kregen we de pannenkoeken,
    hebben hier vaker gegeten, maar na vanavond nooit meer! Droge pannenkoeken en geen lekker beleg, ook dessert fantasieloos. Klacht ingediend, maar werd nauwelijks op gereageerd, alleen jammer... Tja...

54. Hier gisteren gegeten met opa, oma en twee kinderen. Hadden prima plek bij het raam, mooi uitzicht over het water bij Scharwoude.
    Super bediening en uiterst smaakvolle pannenkoeken. Heerlijk witbier van de tap en ook de desserts waren ontzettend lekker; echt kwalitatief goed roomijs en dito slagroom. Dit alles tegen een heel nette prijs (dessert gem. 6,50 voor een royaal portie).
    Onze oudste dochter heeft zich ook prima vermaakt en mocht een leuk cadeautje uitzoeken bij vertrek. Medewerksters erg lief voor haar. Dikke pluim voor dit restaurant. Veruit het beste pannenkoekenhuis in de omgeving.

Tot snel!

55. Lisanne Passa

Ben hier met wezen met mijn vriend. We zaten heerlijk buiten op het terras met prachtig uitzicht. Bediening was vriendelijk en maakte een gezellig praatje met ons. Ook het eten, kipsate en een pannenkoek, smaakten allebei heerlijk! De sfeer is ook open en kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken heb ik gezien. Zeker een aanrader om hier eens langs te gaan!

56. In eerste instantie dachten we een leuk restaurant om met de kinderen te gaan eten. Het eten duurde erg lang, de pannenkoeken waren dik en niet lekker. Toen de toetjes klaar waren om aan onze tafel bezorgd te worden, ging de serveerster eerst maar eens een bestelling opnemen bij een andere tafel. Wij komen hier nooit meer.

57. Onlangs weer even aangeschoven bij Ootje, met een vijftal cliënten van mijn werk. Zoals gewoonlijk kregen we weer vlot een tafel en kon het pannenkoekenfestijn beginnen voor 4 van ons. Ikzelf en een cliënt hielden het bij een plate schnitzel met friet, want ja anti pannenkoeken staat nog steeds op de kaart als een welkome verzameling van gerechten voor diegenen die geen pannenkoek lusten, of misschien wel tegen hun zin zijn meegesleept naar Ootje.

Het publiek bestaat rond de avondservice namelijk overwegend uit jonge gezinnen, al dan niet met opa's en oma's, of een combinatie van kinderen met 1 of meer volwassen begeleiders.

Zo eenzijdig als de clientèle is, zo uitgebreid is de kaart met pannenkoeken. De meest uiteenlopende soorten, van zoet tot hartig zijn erop terug te vinden en voor wie dan nóg niet kan kiezen is er de mogelijkheid om een naturel pannenkoek te laten beleggen met al wat op de andere is terug te vinden.

Na afloop hebben we nog even flink gezondigd, met een lekker dessert. 3 van ons genoten van Ootjes koffie, bestaand uit een flink glas koffie met slagroom, een roomlikeurtje en 2 heerlijke ijsbonbons, die stuk voor stuk wel 10 hapjes besloegen voor ze op waren. Daarnaast kreeg 1 van ons een kokosnotenijsje en een ander koos voor de banaan royaal, die ook echt royaal was. De laatste nagenieter hield het bij een portie oude kaas, maar ook daar hadden 2 personen ruim van kunnen eten.

Al met al weer voldaan naar huis en zeker weer tot ziens!

58. Harstikke mooi gelegen, leuk voor met kinderen maar de pannekoeken zijn echt heel erg slecht. Kaasplakken die op de pannekoek liggen ipv erin gesmolten, appel erop gesmeten en ijs met kristallen. Erg slecht! Bediening is wel heel vriendelijk.

59. De pannenkoeken waren lekker zeiden de kinderen, maar de mijne niet. Ik vond het wel vreemd als je pannenkoek menu nam je er niet een uit het assortiment kon kiezen, ik kreeg hem vol met de kruiden die ik (vooraf gemeld) niet lustte, kreeg wel een andere toen en een glas fris, het was er héél erg druk, heel veel geschreeuw en geren. Denk dat het in de zomer of op een mooie dag beter is, dan kunnen ze ook buiten zitten en eten wel een mooie locatie en speelhoek.