• Lid sinds 26 november 2013

2. 't Boshuys

Best
  3. De Vereeniging

Nijmegen

Ellen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor 't Boshuys
    Nederlands Best

Afgelopen weekend hebben we met de gehele familie een top middag gehad bij het Boshuys. De brasserie ligt werkelijk prachtig midden in de natuur. De aankleding en inrichting zijn geheel in stijl. We werden zeer gastvrij ontvangen door het personeel. Er was voldoende keuze uit diverse lunchgerechten. Ook voor de kinderen! De soep van het seizoen, de ciabatta met carpaccio en de kipsaté waren onze favoriet. Zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Er was continue iemand van het personeel beschikbaar (wij dachten de restaurantmanager) voor aanvullende wensen. Erg prettig en vlot.

Na afloop hebben we nog even lekker geborreld terwijl de kinderen zicht prima konden vermaken in de speeltuin en de speelhoek. We komen hier zeker snel nog een keertje terug. Zeker een aanrader!

2. Ellen's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Bodega de Karmeliet

Onlangs hebben we hier tapas gegeten. Het was verstandig dat we vooraf gereserveerd hadden, want het gehele restaurant zat ram vol die avond. Het restaurant is gezellig en sfeervol ingericht. We hebben mogen genieten van diverse tapas gerechtjes. We hadden beide 4 x 2 verschillende gerechtjes geproefd. De Sopa de ajo en de Briouat waren onze favorieten!