't Boshuys in Best

Lunchen, dineren en genieten bij 't Boshuys

Op het terrein van 't Boshuys zijn ruim 200 gratis parkeerplaatsen. Een parkeerplekje vinden is bij 't Boshuys dus nooit een probleem!

Met lijn 460 van het NS station in "Best" v.v. Alleen maandag t/m vrijdag 1x per uur. Let op! In de zomermaanden vallen een aantal diensten uit. Kijk voor actuele informatie op de website van vervoerder Hermes.

di lunch 11:30 - 16:00 diner 17:00 - 20:00

GELIEVE TELEFONISCH TE RESERVEREN VIA 0499-375289

Bij Brasserie Restaurant 't Boshuys geniet je van een heerlijke lunch, verrassend diner of gewoon een lekker drankje op het terras. ‘t Boshuys is gelegen tussen Best en Son & Breugel. Dat is natuurlijk genieten!

Wij zijn van dinsdag tot en met zondag geopend vanaf 10.00 uur. Je kunt bij ons terecht voor een heerlijke lunch van streekgerechten of een lekkere kop koffie met warme apfelstrudel na een sportieve wandeling of fietstocht. Maak ook kennis met de heerlijke dinergerechten van onze chef kok. Bekijk hier onze lunch- diner- en borrelkaart.

Wij beschikken over een sfeervol terras met ruim 300 zitplaatsen. De kinderen kunnen zich naar hartenlust uitleven in de mooie speeltuin. Parkeren is geen probleem en is bovendien gratis! Ook verzorgen wij vergaderarrangmenten, feesten en evenementen.

• High tea: € 21,00

1352038052 67
1442087165 77
1484742007 74
1494220861 73

1. Slechte service! 2e keer dat ik hier ben geweest en slecht bediend werd. 1e keer was het erg druk dus dacht dat dat de oorzaak was. Vandaag was het niet druk maar de bediening was weer slecht. Zelf meerdere malen naar de bar gelopen om drinken te bestellen. Tafel werd niet afgeruimd. Kregen het idee dat onze tafel genegeerd werd ten opzichte van andere tafels.

2. High Tea, alweer een tijdje geleden daar geweest voor een high tea. Nee niet nog eens, vrij smakeloos en volgens mij behoorlijk wat uit een pakje. Het is gewoon niks eigenlijk. Locatie is mooi, maar voor een high tea ga maar lekker naar Veldhoven of Den Bosch daar zitten 2 hele goede high tea adressen. Waarvan in Veldhoven (zal geen naam noemen) nog iets goedkoper is ook en honderd keer beter.

3. Bert en Hannie Methorst

Gisteren hier heerlijk buiten gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Eten prima. Voor herhaling vatbaar.

4. Alles wat fout kon gaan ging fout:
    Tafel gereserveerd maar vervolgens toch nergens kunnen zitten omdat het te druk is.

Smoothie bestellen maar vervolgens zonder op de hoogte te stellen een ander drankje brengen, omdat een ingrediënt van de smoothie niet meer voorradig was.

Niet kunnen bestellen, omdat het personeel geen tijd heeft om bestellingen op te nemen (maar wel staat te kletsen aan de bar) en vervolgens het bonnetjes apparaat is uitgezet vanwege de drukte.

Twee van de drie gerechten die we (na drie kwartier bonnetjes stop) bestelden waren niet meer op voorraad, toen we onze bestelling wilden wijzigen werd met een zucht en een geïrriteerde blik onze bestelling veranderd.

Mensen om ons heen die amper een kwartier zaten kregen snel hun gerecht gebracht dat precies hetzelfde was als die van ons, maar wel een half uur later was besteld.

Uiteindelijk het eten gekregen, bleek het voor een andere tafel te zijn.

Tot slot dachten we dat de ober kwam vragen of het had gesmaakt, maar hij gaf de hond een snoepje en liep zonder iets te zeggen of ons aan te kijken weer weg.

De locatie is wel mooi.

5. Henri Grootveld

Ons 50-jarig huwelijksfeest is uitstekend verlopen. En dat dankzij jullie uitstekende voorbereiding en uitvoering. Vooral Stijn heeft indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid, dienstbaarheid, aandacht, oog voor detail en hartelijkheid: een prima gastheer! Ook de rest van de brigade heeft zijn best gedaan ons een onbezorgde en lekkere (prima barbecue en dessert!) middag te bieden en onze zwaar gehandicapte vriend optimaal te ondersteunen. En het feit dat we de Cava van het huis kregen was een extra verrassing. Heel erg bedankt en we hopen nog lang van jullie gastvrijheid gebruik te kunnen blijven maken.

6. High tea zeer karig met droog brood, weinig spannends en niets echt lekker. Heel duur. Gewone koffie was bij aanvang inclusief toegezegd maar was achteraf apart berekend.

2,1
  7. De locatie ligt mooi in bosrijke omgeving. Helaas wordt dat bedorven door ongeïnteresseerde bediening en slecht eten. Ik had een high tea kado gekregen van en met mijn kinderen. Om 11 uur hadden we gereserveerd, om 12 uur kregen we de karige hartige hapjes (alles met ham/spek ) en na herhaaldelijk vragen kregen we uiteindelijk om 13uur een standaard met wat mini cakejes en glaasjes met witte chocolade en nog iets onbestendigs. Ook stond er slagroom en jam op, maar geen scones te bekennen. Dit is echt geen 21 euro waard!!!! Toen we vroegen waarom e.e.a. Zo lang duurde, kregen we te horen dat het aan ons lag, want wij waren er te vroeg!! Tja, gereserveerd voor 11 uur en aanwezig om 11uur vind ik keurig op tijd. Dit doen wij dus nooit meer en ik raad het ook niemand aan!.

8. tineke warmoeskerken

Zaterdag 6 Mei hebben we onze 50 jarige bruiloft gevierd, onze complimenten aan 't Boshuys!!! Vele complimenten gehad van familie en vrienden, het buffet smaakte héérlijk! Alles goed verzorgd.

9. Hetty Reijmer

Mijn kleinzoon ging voor de dubbeldekker tosti met krulfrites. De frites was heerlijk, maar de tosti aan een kant verbrand. Hij liet driekwart liggen en toen we er bij het afrekenen iets van zeiden was het antwoord: we zullen het doorgeven aan de keuken! Hier zien ze ons niet meer.

1,7
  10. Private joker

Tweede kerstdag daar gegeten met de familie met kleine kinderen. Super genoten en de kleintjes ook. Lekker eten en genoeg te doen voor de kleintjes. Echt een aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Top! Met alle egards ontvangen.
    Omdat wij wel vaker met de kinderen en kleinkinderen hier een hapje en drankje gaan doen, doe ik ook mee met een "puntensysteem"
    Gisterenavond, zonder vooraf te reserveren, met zijn tweeën binnen gelopen. Uitgelegd dat wij voldoende punten hebben voor twee personen voor een drie gangen diner. Wij hebben super lekker gegeten en de medewerkers hebben het ook nu weer super goed gedaan.
    Wij blijven gewoon terugkomen naar het Boshuys in Best

12. Nancy van Doren

Zeer behulpzaam geholpen bij de kerstbrunch op eerste kerstdag. Top.

13. Tweede kerstdag van het kerstdiner genoten met vrienden. Alles volop en lekker in een ongedwongen sfeer. Volgend jaar weer.

14. 1e kerstdag hier met 4 volwassenen en 2 kinderen gegeten, bediening een 9, service een 8, kwaliteit eten 8. Omdat er een team aanwezig was om de kinderen te vermaken, konden wij rustig en gezellig eten met elkaar.
    Een tip voor de keuken, nu was er maar 1 soort vlees en 1 soort vis, daar zou wat meer variatie in mogen, verder was er van alles voldoende. Verder zeker een aanrader voor volgend jaar.

15. Afgelopen weekend hier gegeten met vrienden. Hadden het 3-gangen menu. Eten was prima. Bediening had wat enthousiaster gemogen. Toen de rekening kwam zei ober zelf dat hij gecontroleerd had dat het als 3-gangen menu's was aangeslagen. Na afrekenen leek rekening ons toch erg hoog, bleek dat we toch ruim 25 euro teveel hadden afgerekend. Verschil uiteraard teruggekregen, maar een sorry kon er niet vanaf, jammer.

16. Evert van de Ven

Na afgelopen zondag kom ik hier niet meer. Ooit was dit een leuke tent waar je zelf op de drukste dagen wel lekker kon zitten en kon genieten van een drankje. Wij waren er al even niet meer geweest, maar het was nu zo een lekker weer. Ons drankje duurde lang, ik vroeg aan een dame waarom dit zo lang duurde en ze vertelde dat het heel druk was en dat het bestelsysteem niet optimaal werkte, omdat ze maar twee bestelkastjes tot haar beschikking had voor binnen en buiten. Het kan toch niet zo zijn dat zo een grote tent maar met 2(!) kastjes werkt!

Ik had wel met het personeel te doen, want ze liepen op hun tandvlees om het ons en de mensen naar ons zin te maken, daar lag het niet aan.

17. Marjan de Koning

Lekker geluncht maar helaas 1,5 uur moeten wachten op ons eten. Dat maakt dat je toch een beetje een kater overhoudt terwijl de lunch zo lekker was. Bon kwijt, bestelling verkeerd gegaan, in 3 delen geserveerd...

18. Ton van Rooij

Zeer lang moeten wachten op mijn bestelling, drank een half uur, een borrelhapje had ik na 45 minuten nog steeds niet. Het personeel dat aanwezig was liep zich het vuur uit hun sloffen dus daar lag het niet aan.
    Toen ik de manager erop aansprak had hij niet het fatsoen om mij te woord te staan. Van het zeer vriendelijke personeel moest ik vernemen dat er een probleem was omdat het registratiesysteem niet goed werkte. Het was een kleine moeite geweest als de manager de moeite had genomen om de aanwezige gasten even op de hoogte te brengen van het probleem, maar nee hij liet zijn personeel de klappen opvangen.
    De meerderheid van de aanwezige gasten hadden geen goed woord vervolg voor de gang van zaken. Ik hoorde van andere gasten dat het hier altijd lang duurde voordat je de gewenste bestellingen in ontvangst kan nemen.
    Nogmaals het personeel deed zijn uiterste best, maar waren met veel te weinig. De reactie van de manager heeft mij doen besluiten om deze recensie te schrijven. Mij zien ze hier niet meer eruit.

19. Op zaterdag avond hebben we met drie personen bij 't Boshuys gegeten. Het eten was lekker, maar je moet wel geduld hebben voordat ze een bestelling komen opnemen.
    Vriendelijke bediening, maar als de drankjes, die je bij het opdienen bestelt, pas komen als je bord leeg is, dan is dat niet optimaal.

20. High tea gehad. En wat was dit slecht... Waterige quiche, droge scones, weinig variatie. Niet veel voor 2 personen. Veel kant en klaar...
    Doorgegeven dat er een zwangere bij is. Toch gerookte zalm erbij (wat niet vers was), dit aangegeven. Wordt er (nog wel door de gastheer) aangeven dat je dit gewoon mag hebben en dat zelfs rood vlees achterhaald is... En bij het aangeven van slechte kwaliteit wordt er als excuus gegeven dat het buiten snel uitdroogt... En dit voor een schandelijke 21 euro per persoon. Nooit meer.

21. Gister een leuke bbq gehad in t Boszicht, mooie locatie en goede sfeer. Het personeel heeft ons uitermate vriendelijk en leuk geholpen(Aniek & Bart), leuk om zulk gemotiveerd personeel te zien, zonder klagen een stap harder voor je lopen en altijd vriendelijk blijven. Mooie bosrijke omgeving, wij komen zeker terug voor een drankje op t reguliere teras!

Marit

22. Wij hebben gisteren gegeten bij Boshuys in Best. De sfeer en service zijn prima in orde maar het eten viel ons enorm tegen. De varkenssaté van mijn vriendin was begraven onder een dikke laag satésaus en de enige aankleding was wat atjar en kroepoek zonder enige smaak. Ik had een varkenshaas waar ik met geen mes doorheen kon komen. Meer dan de helft is retour keuken gegaan. De frieten leken ook al een aantal keer opnieuw in het vet te zijn gegooid want de helft was hard en niet meer eetbaar. Toen we hier een opmerking over maakte werd gezegd dat dit zou worden doorgegeven aan de keuken. Verder werd er geen aandacht meer aan besteed en we kregen ook geen korting of een gratis kopje koffie ter compensatie. Dat was toch een bittere nasmaak aan en verder leuke avond. Voor eten gaan we hier niet meer naar toe.

23. Eten en drinken is er prima! Alleen de service laat te wensen over.. Lang moeten wachten tot we een drankje konden bestellen. Uiteindelijk bij de volgende ronde zelf met onze glazen na 20 minuten naar binnen gelopen waar het personeel aan de bar stond te kletsen! Vervolgens willen we betalen en zou er een mobiele pin gehaald worden alleen werd dit vergeten zodat we na een half uur maar weer naar binnen zijn gelopen.

24. Na mijn slechte recensie van 4 juni jl. is er super professioneel gereageerd. Eerst een mailtje en later nog een telefoontje, met uiteindelijk een bezoek thuis met excuus brief en taartje!
    Helemaal top, onze verwachtingen overtroffen! Wij zullen nu 't Boshuys nog een kans geven en een bezoek brengen. De plek en zaak is prachtig en met de service kan het niet anders dan goedkomen.
    Tot ziens!

25. venheij

High tea gehad bij het boshuys. De hapjes -zowel hartig als zoet waren erg lekker. De bediening heeft geen idee waar ze mee bezig zijn merkte wij. Het duurde erg lang terwijl het personeel bij de bar stond te kletsen.. we moesten telkens vragen voor koffie of de thee die bijgevuld kon worden. Er werd verder niet echt naar ons omgekeken terwijl dat wel belangrijk is bij grote tafels. Als er was besteld of er kwam eten duurde het allemaal heel lang. Na de high tea buiten nog koffie wat ook heel lang duurde. Best aan de prijs voor zon slechte service. Komen niet meer terug in ieder geval.

26. Locatie een 10, eten prima. Service slecht. Ze zien het niet. Aardige dames, maar geen leiding aanwezig. Drank verkopen hebben ze niet in de vingers.

27. Leuke locatie om te vertoeven. Wel veel "kijk mij nou" mensen (als je begrijpt wat ik bedoel...)
    De kaart is wat beperkt en wat je krijgt is qua smaak voldoende voor een restaurant/brasserie in het bos. Met een wijntje of warme chocomelk erbij is het prima vertoeven hier.

28. Els Leenen-Venmans

Super gastvrije, gezellige en sfeervolle moderne locatie in de bossen. Echt een aanrader voor mensen met kinderen. Er is een kinderhoek waar ze kunnen spelen en kinderen kunnen er bijv. zelf het toetje maken. De service is er top: wij vonden de lampen wat fel staan en daar werd meteen op gereageerd door de lampen zachter te zetten.

29. Fam. Breuer

Heerlijk in de zon kunnen lunchen, stoelen zaten ook perfect. Alleen jammer dat ze wat onhandig waren om in en uit te stappen. Eten en drinken was goed, top dat de kaart voornamelijk bestaat uit lokale en eerlijke ingrediënten. Speeltuin mag alleen iets toegankelijker worden voor de kinderen van 2 tot en met 4, de meeste attributen waren net te moeilijk (wel een leuke speeltuin verder).

30. Geweldig mooie, sfeervolle locatie. Wij vinden het ontzettend jammer dat de gerechten steeds duurder worden terwijl je ook steeds minder krijgt. Geen broodje met boter meer van het huis, weinig frietjes, kun je bij bestellen maar dan ben je meteen 3,50 kwijt voor een klein schaaltje. Ook kleine glazen wijn. Personeel is vriendelijk maar het komt erg zuinig over op deze manier... Jammer want dit hoor ik van verschillende mensen om me heen.

31. Daphne van Luijk

Gezellig, gastvrij, goede, vlotte en nette bediening en heerlijk gegeten. Kaart had ruime keuze en voor elk wat wils. Ontzettend leuke inrichting en sfeer.

32. H.Habraken

We hebben met onze famillie een leuk etentje gehad daar. De sevice was bijzonder goed, de (klein)kinderen kunnen lekker spelen en zijn er toch bij. Het eten was goed. Al met al hebben we genoten.

33. jan van poppel

Een mooie middag gehad op het zonovergoten terras. De bediening was uitermate gezellig en goed. Pluim hiervoor. Leuke sfeer met een lekker hapje eten.

34. Afgelopen zaterdag een verjaardag gevierd bij het Boshuys. Met vier man hebben we genoten van koffie met taart (heerlijke verse appeltaart en chocoladetaart) en later van een drankje met fatsoenlijk gevulde (wel heel erg hete) botterballen.

De sfeer is heerlijk, de bediening vriendelijk en behulpzaam en de ligging geweldig. Er zijn enkele leuke klim- en speeltoestellen voor de kleintjes en er wordt rekening gehouden met speciale wensen.

Ook voor uw huisdier wordt gezorgd.

Voor iemand die heerlijk relaxed in de bossen wil zitten genieten van een hapje en drankje of een heerlijke maaltijd, is het hier echt goed toeven!

35. Marc van Grinsven

Vriendelijke bediening. Onze hond was erg welkom. Op de menukaart voor ieder wat wils. Sfeervolle locatie.

Prima om te borrelen na wandeling in bossen maar ook prima locatie voor diner met gezin of vrienden

36. Heerlijk gedineerd in relaxte sfeer. Ondanks de grootte doet het erg knus aan. Bediening en service top. Komen zeker terug.

37. In een bosrijke omgeving, lekker buiten heerlijk eten. Een goede en attente bediening. Voor de kinderen ook een geweldige ervaring omdat ze heerlijk kunnen spelen. Kortom, hier zullen we veel vaker komen.

38. wim de keyzer

Vandaag een boswandeling gemaakt, daarna gezellig wat gedronken bij 't Boshuys en goed geholpen door Iris.

39. familie van Moorsel

Vanmiddag een gezellig familiemiddagje bij het Boshuys doorgebracht. Gezellig terras, vriendelijke bediening, lekker eten. Eenvoudige kaart, maar voor ieder wat wils.

Voor de kinderen voldoende gelegenheid om te spelen. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook als het minder warm is, even uitwaaien in de bossen, en daarna lekker bij de haard borrelen of een hapje eten, prima sfeer.

Jullie zien ons zeker terug.

40. Met de familie gegeten, vriendelijk personeel. Het hoofdgerecht viel tegen, werd direct omgeruild voor iets anders en er werd professioneel gereageerd op een klacht. Daarom een compliment voor de professionaliteit van de bediening, hierdoor kom je er toch zeker terug.

41. Een leuke plek, zo in het bos, om even hapje te eten. Aardig en behulpzaam team. Prima gegeten!

42. M. de Wit

Gezellige ambiance, vriendelijk personeel, eten eenvoudig, maar goed.

43. Heerlijk op terras gegeten en de bediening door Iris was uitstekend. Een enthousiaste jonge dame waar veel bedienend personeel nog wat van kan leren.

44. Heel gezellig! Iris je hebt ons super geholpen! Wat een service!

45. Maarten

Laatst even erg lekker gegeten. Ondanks de drukte toch snel een schaduwplekje weten te krijgen door goed overzicht van het personeel. Vervolgens heerlijk geluncht! Prima ervaring.

46. Laatst geweest met wat vrienden; warme en drukke dag. heerlijke dag om biertjes (keuze zat) te benuttigen. Heerlijk terras, spontane medewerkers en lekkere snacks, al mis ik de nacho's! Zeker voor herhaling vatbaar

47. Super service en heerlijk eten.

48. F. Schellevis

Warme douche

Het eten is erg goed (veel!), goede kwaliteit ingrediënten en tijdig gereserveerd. Maar ook buiten het eten hadden wij een vermeldenswaardige ervaring.

Onze auto had schade opgelopen en kon niet meer rijden. Uiteraard gaat je prepaidkaart door het bellen naar de hulptroepen ook zo op. Bij 't Boshuijs werden we erg gastvrij opgevangen en alle hulp werd geboden. Zelfs met een koffie van het huis. Hier mee ontdek je pas of er "echte" gastvrijheid is.

We komen graag nog een keer terug. Echt een aanrader!!

49. Samen met echtgenoot en moeder wezen eten op een druilerige zondag in juli. Heel druk. Bediening erg vriendelijk. Bleven rustig ondanks de drukte. Lang moeten wachten op de soep, maar deze was heerlijk. Maakte alles goed. Hierna heel snel een pannenkoek, mijn moeder was nog geen eens klaar met haar soep. Ook deze was prima. We komen zeker terug.

50. Er kan hier lekker gegeten worden. Vriendelijk en attent personeel. Goede prijs/kwaliteitvehouding. Een echte aanrader.

51. Dennis Kremers

Heerlijk uitgebreide lunch gehad en nog wat geborreld, 2 volwassenen en 2 kinderen. Bediening was ons inziens prima in orde! Nette bediening. Hamburger besteld, heeeeerlijk! Sfeer is altijd gezellig en de gezellige aankleding is leuk. Al met al heerlijk gegeten en gedronken.

52. M. Versa

Met 4 volwassenen en 2 kinderen om 5 uur aanwezig. Veel jeugdig personeel, dat weinig gestructureerd te werk ging. Na 1,5 uur werd het voorgerecht gebracht; ontbrekende gerechten kwamen een kwartiertje later! Kinderen vroegen diverse keren "Zijn onze prinses-pannenkoeken er nog niet ?". Gelukkig vermaakten de kinderen zich dankzij het goede weer in de speeltuin. Om 19:10 uur eindelijk ons hoofdgerecht. Nagerecht maar niet meer genomen.

53. Op 20 juni jl. een BBQ gehad bij 't Boshuys met de hele familie. Goed verzorgd. De bediening was goed & vriendelijk. De kinderen kunnen er fijn spelen en hebben zich prima vermaakt. We waren hier al eerder geweest met een borrel ter ere van een verjaardag van vrienden. Vanaf dat moment zijn we al vaker terug gekomen. Tot ziens!

54. Afgelopen Zondag gebruik gemaakt van het bbq-arrangement! Gezellig met 4 vriendinnen! Leuke avond gehad en ook was deze keer de bediening aardig! Dit is wel eens anders geweest moet ik eerlijk zeggen. Hoop dat het zo blijft, want dan komen we zeker vaker! Helemaal top! Ga zo door Boshuys!!!!

55. Afgelopen zondag heerlijk met mijn vriendinnen gebarbecued! Vriendelijke bediening en alles goed verzorgd.

56. We komen hier vaker maar nu voor het eerst ook gegeten in de avond. Helaas was de hamburger koud maar deze werd meteen met excuses omgeruild en binnen 10 minuten netjes een nieuwe, warme hamburger afgeleverd. Het smaakte heerlijk verder. De locatie is top. Ontspannen voor kids en ouders. Bediening was goed. We komen zeker weer terug.

57. Claire van de Velde

Lunch viel tegen, aangezien de broodjes van het broodje carpaccio en zalm erg taai waren.

58. Nelleke

Vanmiddag met vriendin geluncht bij Boshuys. Het eten was heerlijk en de bediening door Linsie top. Vriendelijk en heel relaxed

59. Na eerst een leuke bestelling opgenomen te hebben komen we erachter dat de speeltuin geheel is afgesloten? Dat had men toch kunnen melden als je gaat zitten met 4 kinderen? Reactie personeel: staat toch op de website?? 1 liter kan ranja 5 euro? Eten is redelijk, bediening waardeloos en chagrijnig. Dit is niet de laatste keer dat we er komen maar voorlopig weer even klaar. Gezien andere reacties hier lijkt het mij dat eigenaar/management eens kritisch moet kijken naar een aantal zaken. Ook het reserveren (fake) om het terras niet te druk te hebben is een rare eigenschap. Zeker omdat juist dat plaatsen zijn waar je even uit de zon kunt zitten.

60. Vanmiddag aldaar geluncht. Kwaliteit goed, vreemd dat er standaard geen drinken zoals koffie, thee, of melk bij zit. Vrouwelijke bediening horrable! Onvriendelijk, niet gastvrij, chagrijnig.

61. Een heel leuke avond gehad bij het Boshuys. De pannen op tafel iedere woensdagavond. Heerlijk gegeten en een heel goede bediening!

We komen zeker weer terug.

62. 2 weken geleden op een donderdagavond gegeten met 2 volwassenen en 5 kinderen. De kinderen aten op die avond gratis, super actie voor een rustige avond. Bediening was erg goed; vriendelijk, attent, creatief en servicegericht. Eten was prima. Restaurant gezellig en schoon, mooie plek in het bos. Vooral ook de buitenkant van het pand ziet er modern en hip/stoer uit. Speeltuin viel ook in de smaak bij alle kids (6-11 jaar).

63. Bente 15 punten

Wij zijn met 4 personen gaan lunchen bij 't Boshuys. Tot onze spijt hebben wij een kwartier moeten wachten voordat wij ons drinken konden bestellen en weer een kwartier voordat ons eten opgenomen werd. In de 3 kwartier waar wij moesten wachten op ons eten werd ons niet gevraagd naar drinken. In deze tijd hebben we ook menig mensen zien vertrekken wegens het lange wachten. Ook werden aan veel tafels verkeerde bestellingen afgeleverd.

Toen ons eten eindelijk kwam kreeg ik het verkeerde broodje waarna deze wel werd omgeruild. Het drinken was wederom niet aan de orde.

Het eten was heerlijk, alleen wel jammer dat het geserveerd werd op kapotte borden.

64. Regelmatig terugkerende bezoeker, fijne locatie en een prima (lunch) kaart.
    De bediening lijkt de laatste tijd flink vooruit gegaan te zijn. Waar het in het verleden nog wel eens oogde als een zooitje, zijn we de laatste paar bezoeken vriendelijk en snel geholpen, complimenten!

65. Mariet Brans

Gisteren heerlijk in de Sonse bossen met de honden gewandeld en daarna op het terras in de zon wat gedronken! We vonden het zo'n gezellige sfeer dat we spontaan besloten om een hapje te blijven eten.

Lekkere gerechten (mooi opgediend) en de bediening was zeer behulpzaam! Fijn dat de honden ook binnen welkom zijn!

67. Na hele lange tijd (we waren niet meer zo tevreden met de kaart en het eten van het Boshuys) toch weer eens opgezocht op internet. De kaart zag er veel belovend uit. Ze hebben duidelijk een nieuw concept met een nieuwe uitbater. De kwaliteit van de kaart en het eten was heel goed, het was heerlijk. Het personeel was zoals gewoonlijk gezellig en vriendelijk maar daar hebben we in de afgelopen jaren nooit over te klagen gehad. Kortom we komen zeker nog eens terug.

68. Naar aanleiding van een eerder geplaatste recensie uitgenodigd door bedrijfsleider mark van pelt. Hij heeft ons de hele avond verwend met allerlei lekkere hapjes en een heerlijk 3 gangen diner. Maar het belangrijkste was nog dat Mark het in zijn vingers had om iemand een op een onbevangen, humoristische manier te benaderen. Kortom een echte horeca man met inzicht. Op die zonnige dag, 18 graden, zat het echt bomvol, (ze moesten zelfs mensen weigeren), maar Mark bleef daar ontspannen rondlopen, zijn werk doen, vriendelijk, nou ja.....Hij heeft ons een super avond bezorgd met heel lekker eten. Bedankt nog. Groetjes monique en de rest..

69. Lizette

Echt super gegeten! Vriendelijk personeel en sfeervolle inrichting.

70. Philly Broers

Regelmatig kom ik hier om wat te drinken na een boswandeling of samen te lunchen met vriendinnen. De ambiance spreekt me ontzettend aan, geweldige menukaart en super vriendelijk personeel.

71. Jan & Yvonne Sijbers

Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel, die tijd voor je hebben!

72. Vanmiddag heerlijk geluncht met een ex-collega. Goede en vlotte bediening! Sfeervolle inrichting! Zeker voor herhaling vatbaar!

73. We zijn er al een paar keer geweest. De serveerster is niet bepaald klantvriendelijk bij binnenkomst om het zacht uit te drukken! Zo ga je niet met gasten om!! Verder is de koffie en thee voldoende. Gegroet.

74. Het is al weer eventjes geleden dat we hier waren. We werden niet opgevangen en moesten in een volle ruimte zelf op zoek naar een vrije tafel. Het duurde veel te lang voordat er iemand de bestelling kwam opnemen. Opvallend dat er telkens iemand anders kwam bedienen, je had hierdoor geen vast aanspreekpunt. We moesten maar zien dat we iemands aandacht konden trekken. Het kaarsje op tafel bleef bij ons uit, we hebben het zelf steeds moeten ruilen met wel brandende kaarsjes van andere lege tafels. Eten (2x pannenkoeken) viel ronduit tegen ; formaat deed aan flensjes denken en de appeltjes waren minimaal en zuur. Poedersuiker werd niet meegeleverd. Flinke rekening voor wat je krijgt. Leuke locatie, dat dan weer wel.

75. Het leukste restaurant van de wereld groeten van Olivier (8 jaar)

76. Ron van Aalschot

We hadden kaasfondue die echt fantastisch was! Ook de service was erg gastvrij! Super avond gehad!

77. Jacky van den Broek

Mooie en leuke locatie! Sfeer is er goed, ideaal met kinderen. Bediening erg vriendelijk en het eten en drinken is lekker en goed verzorgd!

78. Prima eten voor een hele schappelijke prijs, vooral het eten met de pannen op tafel voor 7,5 euro! Voor kinderen echt een walhalla met die grote speeltuin. Bediening is spontaan en klantgericht.

79. Ondanks mijn dieet heerlijk gegeten in het Boshuys. Men vond het geen enkel probleem om aan mijn strenge dieet tegemoet te komen. Er werd ook van te voren goed over gecommuniceerd, zodat dieetfouten voorkomen konden worden. Erg belangrijk voor mijn gezondheid. Mijn complimenten hiervoor. Ik heb heerlijk gegeten.
    De bediening was heel correct en vriendelijk. Vragen werden serieus genomen en er werd direct geprobeerd om aan alle wensen te voldoen op een prettige manier.
    Kortom: een fijne gezellige, sfeervolle avond.

80. Erg gezellig en lekker. Personeel is heel vriendelijk.

81. Gerrit Lebbink

Goede prijs kwaliteit verhouding. Ongedwongen sfeer. Vriendelijk en behulpzaam personeel (ook toen het begon te regenen en we onze toevlucht moesten zoeken onder het prima overdekte terras). Mooie kindvriendelijke omgeving.

82. Na een slechte ervaring een hele tijd geleden, nu toch weer bij 't Boshuys gegeten.

Prima ontvangst, en heel lekker gegeten. Sinds er een nieuwe eigenaar is er veel veranderd. Het samen delen menu van 3 gangen genieten was een prima keuze. Voldoende lekkere hapjes van de gehele kaart.

We komen zeker weer eens terug.

83. crommert

Wij zijn donderdagmiddag bij jullie geweest voor een apfelstrudel met vanillesaus. Maar dat werdt een teleurstelling, geen saus maar zure slagroom.

84. Heerlijk gegeten en gedronken voor een aantrekkelijke prijs. Bediening was zeer vriendelijk en kinderen hebben lekker buiten op het grote klimtoestel gespeeld.

85. Hagedoren

Een mooi en gezellig terras. Leuke speelgelegenheden voor de kinderen buiten, maar ook binnen is wat te doen voor ze. Lekker buiten geborreld terwijl de kinderen speelden. Toen het eten bijna klaar was, werden we naar binnen geroepen om daar te dineren, zoals we hadden gevraagd.
    Het eten was prima. Goed met groente gevulde tomatensoep, erg lekker. Kip Sate ook prima. De salade bakjes hadden ietsjes groter gemogen. Lekker 3 bolletjes ijs.
    Prima genoten dus.
    De stoelen zijn wel ietsjes te laag in verhouding met de tafels binnen. Maar op zich niet storend.

86. Lekker gegeten, biefstuk met een biertje.

87. Langendonk

Gezellig terras met leuke speeltuin. Bediening erg traag en onopmerkzaam.glazen vergeten, drankje vergeten en lang, erg lang wachten op de bestelling. Eten prima maar prijzen zijn behoorlijk gestegen. Verbeterpuntje!

88. Familie van de Wiel

Al eerder bij het Boshuys prima met zijn 2-en gegeten. Nu gekozen om met het hele gezin "met de pannen op tafel" uit te proberen. Zoals voorgaande ervaringen ook nu vriendelijk personeel, vlotte bediening, en smaakvol gegeten. Ook de kinderen vonden het leuk en hebben buitengewoon goed gegeten ondanks dat het gewoon aardappels, groenten en vlees was, met als toetje vla. Heel gewoon, net zoals thuis, maar door de ambiance en het personeel toch anders. Voor herhaling vatbaar.

89. Fam. Voets

Prima lokatie voor een zondagmiddag, op zonnig & levendig terras, genoeg speelruimte voor de kinderen, vlotte bediening, binnen ook mooie sfeervolle inrichting met soms ineens live muziek en openhaard voor de koudere dagen! Zondag is menukaart wel wat beperkter vanwege drukte, maar eten daardoor wel snel geserveerd!

Probeer het eens!

90. Vanavond genoten van het samen eten arrangement! Veel variatie maar bovenal heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

91. Lenneke Jansen

Erg fijn en mooi terras in een bosrijke omgeving, waar je de mogelijkheid hebt om heel de middag gezellig te borrelen!

92. te Lintelo

Brachten hedenmiddag een bezoek aan het Boshuys met de bedoeling een snelle lunch te gaan gebruiken. De bestelling was vlug geregeld maar de lunch liet 3 kwartier op zich wachten. Driemaal gevraagd waar de bestelling bleef. "Komt er zo aan" was het commentaar. Toen het er eindelijk aan kwam werd de toast en het gebakken ei van de clubsandwhich steenkoud opgediend. De Caesarsalad was de vorige keer ook smakelijker en rjiker gevuld. Alles bij elkaar een grote teleurstelling.

93. Bijzonder atent, goed verzorgd en diverse lekkere gerechten op de nieuwe kaart geprobeerd.
    Vis, wel met iets meer sauce, saté met diverse ingrediénten, speenvarken mag met iets meer sauce. Allemaal even lekker en goed klaar gemaakt.

Smaakt naar meer!

94. Vandaag een High-tea besteld gehad. Er was gereserveerd voor 4 maar we kwamen met 5 binnen en dit was geen enkel probleem.
    Vegetarisch was geen probleem en hier werd rekening mee gehouden.
    Super gezellig en aardig personeel.

95. Bianca

Spontaan er heen gegaan en heerlijk op het terras buiten gezeten. Perfecte omgeving. Vanaf het terras kun je de verderop gelegen gratis parkeerplaats zien en dus je auto in de gaten houden. Zeer bosrijke omgeving en de aankleding van het terras was gezellig. We kozen voor het verrassingsmenu voor 2 personen. De vriendelijke en behulpzame serveerster vroeg of we nog voorkeuren hadden of dat ze nog ergens rekening mee moesten houden. Vooraf zalm, hoofdgerecht biefstuk met rode wijn saus en asperges, nagerecht gegrilde warme ananas met vanille ijs en slagroom. De borden waren leuk opgemaakt. Minpuntje: scherfjes van de borden af. Verder werden we uitstekend geholpen en onze hond werd verwend met koekjes. Met regelmaat werd er gevraagd of alles naar ons zin was. Absoluut een aanrader om daar eens te eten. Wel heb ik het idee dat het in het weekend behoorlijk druk kan zijn maar door de weeks is het in ieder geval heel goed te doen en is het gezellig druk.

96. Mirthe van den Broek

Een mooie locatie om een drankje te doen of even iets te eten als tussenstop tijdens een wandeling. Ik ben er afgelopen zaterdag geweest. Ik vind het jammer dat toen we binnen kwamen niemand ons verwelkomde. Het drinken en eten kwam vrij snel en dit was prettig, want we waren hongerig haha! Ze kwamen nog vragen of het broodje lekker was (erg netjes!), maar we kregen eigenlijk nauwelijks de tijd om te antwoorden. Ik zei namelijk: het was heel lekker, maar wilde er nog iets achteraan zeggen. Ik vond het brood namelijk wel erg hard. We kregen het bijna niet doorgesneden met het scherpe mes zelfs..Mijn vriendinnetje vond dit ook vervelend eten gaf ze aan. Verder was het wel heel lekker! Ze zeiden dat het broodje heel groot was, maar dat vonden we wel meevallen hoor! Al zijn niet te grote porporties vaak veel lekkerder ook, vind ik persoonlijk :) Dus we zaten gewoon lekker vol! Daarna heerlijk de bossen ingegaan met een volle maag!

97. Dennis

Heerlijk gegeten, goed geholpen. Leuke enthousiaste medewerkers. Fijne plek om lekker rustig iets te eten in een leuke sfeer. Gastvrij en word goed geholpen.

98. J. Smits

Op zondag beperkte kaart ivm drukte, maar prima gegeten. Doordeweeks goed om lekker te lunchen, ruime keuze en flinke porties.

99. Al een tijdje geleden dat ik hier heb gegeten, maar toen was het zeker prima!

100. Prima plek om neer te ploffen op een zondagmiddag. Heerlijk terras, vriendelijke bediening. Hond welkom. Heerlijke pompoensoep gegeten en een lekkere salade voor een redelijke prijs.

Volgende pagina