't Boshuys in Best

Op het terrein van 't Boshuys zijn ruim 200 gratis parkeerplaatsen. Een parkeerplekje vinden is bij 't Boshuys dus nooit een probleem!

• OV

Met lijn 460 van het NS station in "Best" v.v. Alleen maandag t/m vrijdag 1x per uur. Let op! In de zomermaanden vallen een aantal diensten uit. Kijk voor actuele informatie op de website van vervoerder Hermes.

Lunch Diner

1289719754 84
1517820529 67
1658190237 67
1702055771 66

1. Leuke locatie en vriendelijke bediening.
    Echter de 3 ongeïnspireerde lunchgerechten waren allen smakeloos.
    Dessert (gebak) was oud en taai.
    Slecht gegeten.

2. Edith Smeets

Het is een mooi restaurant op een mooie locatie. Het was erg druk tijdens de lunch. We hebben zeer lang moeten wachten op ons 1e drankje, daarna nog veel langer gewacht voordat de bestelling voor de lunch werd gevraagd. En daar kwam pas iemand voor, door heel vaak te wenken/ zwaaien. Alle 3 de Club sandwich soorten en nog een gerecht waren op. Dus kon niet besteld worden. Terwijl we die juist graag wilde hebben. Ik heb een sallade Carpacio genomen, prijs/kwaliteit was niet goed. De sallade was matig. Daarna kwam er weer niemand langs om nog een bestelling op te nemen van een drankje. Weer pas na heel lang wachten, en zwaaien. En toen klopte de bestelling niet. Weer lang gewacht op de goede bestelling Uiteindelijk zelf gaan halen bij de bar. We zijn de afgelopen jaren vaker geweest bij deze locatie. Maar dit was echt de laatste keer. Teveel negatieve dingen, en dat wil je niet als je een gezellige middag hebt gepland.

4,7
  3. Ruud

Gebak was helemaal niet zoals verwacht, en dat voor absurde hoge prijs!

4. WAARSCHUWING!
    Ondanks het mooie weer van deze zondag, was het niet mogelijk om van het terras te genieten. Ik was niet welkom omdat er "geen" plaats was hoewel het halve terras leeg was. Op alle lege tafels stonden bordjes "gereserveerd" op. Nadat ik vriendelijk vroeg om alleen wat te drinken bleek dat de tafels niet waren gereserveerd maar er een personeelstekort is. Daar heb ik alle begrip voor. Het drankje binnen drinken en vervolgens buiten zitten mocht ook niet. Een hoger geplaatste dame sneerde me, terwijl ze hondekoekjes pakte, "Daar kunnen we niet aan beginnen". Hoezo personeelstekort. Ik denk persoonlijk dat ze liever 4 personen aan een tafel hebben dan 1 die alleen wat komt drinken, daar heb ik ook begrip voor, maar zeg dat dan. Overigens heb ik elders genoten van het zonnetje op een terras aan de haven.

Nog even dit: wij drinken alleen wat met hooguit wat bitterballen, want wat kan daar nu mis mee gaan, zou je denken. Een aantal keren van lunch/diner genoten, en ook dat was een tegenvaller. Ik geloof ook niet dat de eigenaar echt geïnteresseerd is in horeca en dat het boshuys slechts een verkapte kantine is van/voor het museum.

5. Lekker in de zon koffie en gebak gehad. wilde betalen met VVV dinercheque; ging helaas niet. Volgens de site van VVV kon het wel. Beetje jammer

6. Heel slecht restaurant ik mag geen varkens vlees en dan vertikken ze het om je borrelplank zonder varkensvlees te maken terwijl k vaker wel zonder varken kreeg geen aanrader en slechte service

7. Super lekker gegeten met mijn vriend afgelopen week! De service was vriendelijk en de sfeer was goed. Zeker een aanrader!!

8. Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving. Oertosti en vegetarisch kroketten. De service was zeer vriendelijk en behulpzaam

9. Met een groep van 6 volwassenen en 3 kinderen namen we op zaterdagmiddag plaats op het voor drie kwart gevulde terras. Na 20 minuten wachten was er eindelijk een serveerster die ons zag zwaaien en kwam vragen wat er aan de hand was. Nadat we hadden gevraagd of we iets te drinken konden bestellen vertrok ze om haar collega te sturen, want we zaten niet in haar zone! Vervolgens moesten we nog 10 minuten wachten tot er iemand kwam om een bestelling op te nemen.

Drinken, een borrelplank en borrelhapjes besteld. Na 15 minuten werd de borrelplank en de borrelhapjes geserveerd. Het drinken kwam nog 10 minuten later, nadat we er om gevraagd hadden! Hierna nog 4 rondjes drinken besteld en gekregen waarbij we iedere keer vroegen of men ook de lege glazen, flesjes, schaaltjes en plank mee kon nemen. De tafel stond helemaal vol en ze konden de volle glazen en flesjes nauwelijks nog kwijt, maar iets meenemen van de tafel was te veel moeite.

Uiteindelijk naar binnen gegaan om te eten. Na 20 minuten wachten maar naar de bar gelopen en daar één van de vier aan de bar hangende personeelsleden gevraagd of wij iets te eten konden bestellen!
    5 tournedos een hamburger, spareribs, friet met frikandel en een pannenkoek was onze bestelling.
    Na 15 minuten werd de de tournedos en hamburger geserveerd. Aan de reactie van de bezorger van t eten merkten we al dat hij dacht dat hiermee de bestelling compleet was. Hem dus gelijk laten weten dat we nog meer besteld hadden. Weer 15 minuten later kwamen de spareribs, friet en frikandel en pannenkoek. De tournedos waren op dat moment al bijna op! De bij de pannenkoek horende suiker en stroop kwamen er aan, maar hebben we nooit meer gezien. De friet bleek van binnen nog koud en rauw, dus hiermee terug naar de bar gelopen en gevraagd of we gebakken friet konden krijgen. Hier zou voor gezorgd worden, maar we hebben de friet niet meer gekregen. Ja, toen alles op was en we lieten blijken dat we niet tevreden waren, toen werd er gevraagd of we alsnog de friet wilden.

Uiteindelijk werd ons 15% korting op de rekening van t eten aangeboden, maar daarmee kregen we een gezellig etentje niet terug!
    Nee, voor zo’n mooie zaak blijft de service keer op keer teleurstellen. De vrij forse prijzen namen we steeds weer voor lief omdat je er zo heerlijk kan zitten, maar na de zoveelste teleurstelling door t personeel is t voor ons nu echt de laatste keer geweest.

3,4
  10. De locatie is erg mooi, echter viel de bediening tegen, onder meer door de onprofessionele benadering. Mijn man kreeg een ander gerecht dan dat hij besteld had. Bij mijn gerecht kreeg ik een koud gebakken ei erbij. Voor ons viel het erg tegen. Wij komen hier geen 2e keer meer.

5,1
  11. Vandaag om 3 uur, op advies van onze dochter die in de buurt van het
    Boshuys woont, naar het Boshuys gereden om te reserveren voor een etentje met onze kinderen en kleinkinderen in september en om vandaag iets te drinken op het terras. We hadden van onze dochter gehoord dat jullie ook een klein zaaltje hebben. We vroegen de dame die ons opwachtte op het terras of we dat zaaltje even mochten zien. Dat was niet mogelijk. We moesten maar een afspraak maken. Dat was voor ons niet mogelijk omdat we 100 km verder wonen. Dan moesten we maar een mailtje sturen. We hebben dus maar niets gedronken en hebben bij een ander restaurant ons etentje gereserveerd.

12. De geitenkaas tosti's was klaargemaakt met geiten smeerkaas, waardoor de tosti heel erg droog was, frietjes in orde. Na klacht werd er een tosti minder in rekening gebracht! Teleurstellend hadden er veel, veel meer van verwacht voor 11,50 euro!

13. Peter en Helena

Sfeer, bediening, eten prima!! Veilig en gezellig met kleinkinderen leuk terras.
    Maar voor een kinderfrites wel héél erg duur €6,75 zonder iets erbij.

14. Afgelopen zaterdag hebben we bij het Boshuys heerlijk in de zon aan het speciaal bier gezeten. Perfect met de kinderen die in de tussentijd lekker kunnen spelen in de speeltuin.

Helaas hebben we besloten om er ook wat te gaan eten. Dit was werkelijk bedroevend slecht.

De hamburger was een platgeslagen frikandel die rechtstreeks ui de vriezer kwam.
    Op de hamburger zat coleslaw uit een groothandel of supermarkt en dit was te proeven ook! En dan een klein beetje friet erbij. Er was niks vers aan en dat kon je proeven ook. Hoe durf je zoiets te serveren voor een bedrag van 17 euro!

Vervolgens een pannenkoek bijbesteld die binnen anderhalve minuut bij ons op het bordje lag. Dat is wel heel snel. Hier klopt iets niet dachten wij. En wat bleek, een eerder op de dag gebakken pannenkoek die gewoon ff is opgewarmd. Ons dochtertje van 2 kreeg het niet eens door haar keel, het was echt net rubber.

Ik zou absoluut iets aan de kaart laten doen of de boel daar reorganiseren. Het is namelijk een prachtige locatie en die verdient een veel betere keuken!

2,6
  15. Zelden zó vies gegeten!
    De hamburger kan alleen beschreven worden als een platgeslagen frikandel waarop een plak gewone kaas gestrooid was. Absoluut niet te eten!
    Zelfs de friet was niet smakelijk.
    Na hier wat over te hebben gezegd hebben we alsnog de volle mep moeten betalen, zonder enige excuses voor het gore eten.
    Na zoveel slechte recensies zou je toch zeggen dat men daadwerkelijk iets zou gaan veranderen in de keuken, maar helaas!
    Ga hier nooit meer naartoe.

16. Ik kan geen oordeel geven over de kwaliteit van het eten en drinken of de bediening, ik heb mijn reservering namelijk geannuleerd. De reden? Omdat ik een zakelijke reservering had gemaakt was mijn vraag of ik ook een btw-factuur kon krijgen. Dat kon tegen betaling van 27 euro 50 extra. Buitensporig naar mijn mening.

17. Vanmiddag lunch gehad. Bospaddenstoelen soep besteld en een ceaser salade. In de soep zat geen enkele paddestoel en de kippedijen waren hard doorbakken en zeer smakeloos. Jammer. Ga daar nooit meer eten.

18. Na pakweg 2 jaar toch maar weer een keer gegeten bij het Boshuys vanwege de ligging. Toch weer een tegenvaller. We hadden gehoopt dat de keuken inmiddels beter is geworden, nee dus. De kinderpizza van mijn dochter was veel te spicey waardoor ze bijna niets ervan gegeten heeft. De satésaus is ook gewoon niet lekker. Gehaktbal veel te droog, sate aangebrand, etc. De ijsjes die de kinderen mochten uitzoeken waren van een onbekend merk en de cornetto's waren niet te eten, veel te zacht horentje....
    Nee om te eten komen we hier niet meer terug. Alleen om te drinken en van het terras te genieten.

19. Paul Gulikers

Prima en gezellig gegeten, sfeer goed, bediening perfect, wat wil je nog meer.

20. H. Timmermans

Gisteren hadden wij de pech op 1e paasdag om te reseveren bij het Boshuys ter ere van de 88ste verjaardag van schoonmama. Ik ga le meer dan 50 jaar regelmatig uit eten, maar ik heb het nog nooit zo slecht getroffen als gisteren bij het Boshuys. Horeca technisch een grote ramp. De bediening is slecht opgeleid en kent de regels van het vak niet en de kwaliteit van het eten was beneden alle peil, alsof de koks nog hun opleiding mepoten genieten. De lichtgebonden aspergesoep was niet te eten zo en volmaakt smakeloos. De asperge op zijn Brabants was een aanfluiting voor iemand die van asperge houdt. De gehaktbal die mijn vrouw bestelde was absoluut niet te pruimen en de spies kip van schoonmam was zo droog dat het leek of hij weken in de drging had gelegen. De bediening kwam het hoofdgerecht al brengen terwijl we nog met het voorgerecht bezig waren en vergaten het bestek en de servetten erbij te regelen. Kortom een buitengewoon teleurstellende ervaring. Wij zijn dan ook weggegaan zonder voor het eerst in ons leven een fooi te geven. Dat was het niet waard.
    H.J. Timmermans.

4,5
  21. Marja Legius

Snelle service, eten oke!

22. Franka van der Ven

Een afschuwlijke 1e kerstdag gehad.
    We zaten in de blokhut tegenover andere jaren in het boshuijs zelf.
    Voorgaande geen klachten gehad, alles was toen top geregeld.
    Maar dit jaar…
    Het lopend buffet was nog niet de helft van het aanbod van de andere jaren.
    Voor gerecht was keus uit soep zonder stokbrood en kruiden boter.
    Carpaccio en zalm carpaccio, fijn als je beide niet lust, waarom geen salade erbij?
    Hoofdgerechten waren een aanfluiting, er waren geen sausjes voor bij het vlees, er was geen groente… bij navraag zijn er later gebakken champions en cougette bij gekomen!
    Geen frietjes.
    Eten was steeds op en moest je staan te wachten op nieuwe aanvulling.
    Nagerechten ook een erg klein aanbod.
    Voor 50 euro p.p duur betaald.
    Voor ons geen volgende kerst daar meer.

En fles voeding voor een baby warm maken gaat daar ook niet hebben geen magnitron zeiden ze aan de bar! De bedrijfsleider benaderd en een andere dame van de bediening is in het andere pand de fles warm gaan maken.

23. Gertie van den Nieuwenhof

Lekkere en gezellige lunch gehad bij jullie.
    Leuke bediening en de wortelsinasappelsoep was erg lekker.
    Deze was aanbevolen door de ober en als ik het niet lekker vond zou ik een tomatensoepje krijgen. Ik kan deze soep aanbevelen, gewoon proeven.
    Bedankt en tot de volgende keer, groetjes Gertie.

24. grietje veenstra

Wij waren zondag 1 juli j.l. met 6 volwassenen en vier kinderen (3-7 jaar oud) om 1200 uur voor de lunch aan tafel, die wij gereserveerd hadden. Wij hebben allemaal verschillende gerechten besteld, waaronder gegrilde gamba's. Een en ander werd opgediend met prima verse groente in ruime hoeveelheid, perfect. De gerechten zagen er ook zeer goed uit, fantasierijk en werden ook bijzonder opgediend in mooie 'borden', zeer eigentijds. Het smaakte ook erg goed. De bediening was vriendelijk. De kinderen aten pannenkoeken en kregen daarbij een leuk cadeautje. Ze waren veel weg naar het speelkasteel. Na een bezoek aan het speelmuseum, zeer de moeite waard, namen we nog een sorbet op het terras, heerlijk ijs met o.a. grandioos grote bessen, plus grote glazen met aardbeienlimonade.

25. Kan niet? Hoezo, kan niet!
    Mijn vriendin is zeer slecht horend én heeft een zware tinnitus. Zij heeft veel last van omgevingsgeluiden en raakt daar gedesorienteerd door én ook flink van in paniek, een ontploffend hoofd.
    Boshuys leek een goede gelegenheid om te lunchen, ook zij wil wel eens de deur uit?
    Boshuys heeft een heel groot terras, echter, op méér dan de helft van de tafeltjes staat "gereserveerd"... alsof er zo meteen een buslading mensen komt?
    Nee hoor, navraag leerde dat dat niet zo was, want "anders kunnen wij geen overzicht houden".
    Uitgelegd dat we toch graag wat verder weg wilden zitten, afgezonderd van geroezemoes én de galm die de houten overkapping met zich mee brangt. Nogmaals: echt uitgelegd waaróm.
    Nou, moeilijk, moeilijk, daar moest de supervisor bij gehaald worden.
    Die had niet veel tijd nodig. NEE dus. "We kunnen niet voor zo maar iedereen een uitzondering maken".
    Ja maar, ik had het toch gevraagd en uitgelegd?
    Ik heb nog iets onaardigs gezegd, had ik niet moeten doen, maar dat is de onmacht en frustratie.
    Daar zaten we dan, mijn vriendin compleet gek te worden, terwijl ik haar zo graag een plezier wilde doen.
    Er kwam een groepje (zichtbaar) gehandicapten, die hadden gereserveerd, zij mochten wél.
    Hadden ze niet één bordje "gereserveerd" weg kunnen halen zodat wij fijn rustig konden zitten?
    Het eten? ik heb geen flauw idee, dat smaakt dan naar niks meer....

26. Maria Adriaans

De laatste 2 keer slecht, zit je gezellig aan een tafeltje moet je verkassen, stond geen gereserveerd op. Ook het brood is niet vers en de bediening alsmede de prijs is ook niet meer zoals eerder.

De laatste keer gingen wij mijn punten opmaken die ik had gespaard met vele malen lunchen. Toen we dat kenbaar maken werden vanaf dat moment zeer onvriendelijk on onbehoorlijk behandeld en bediend.

Ik heb in dit restaurant vele leiden geïntroduceerd maar we zijn met de hele meute verhuisd naar de overkant.

1,7
  27. Jaimie Bouwmans

Mail gehad om op de kosten van t Boshuys te komen lunchen. Dit ivm slechte ervaringen. Vandaag met mijn zus en kids geweest. Werd hartelijk ontvangen door supervisor. Nogmaals mondeling klacht toegelicht. Gaf aan bediening een punt is waar ze hard aan werken! Heerlijk genoten van een lekkere lunch! Dus petje af!

28. Vandaag met ons kleinkind hier koffie en chocomel gedronken, op de chocomel zat geen echte slagroom maar uit een spuitbus die in een paar minuten in elkaar zakt.
    Op de tafel lagen veel kruimels, een andere tafel was geen optie, ook die lagen vol met kruimels van de vorige gasten. De bediening was vriendelijk.

29. Slechte service! 2e keer dat ik hier ben geweest en slecht bediend werd. 1e keer was het erg druk dus dacht dat dat de oorzaak was. Vandaag was het niet druk maar de bediening was weer slecht. Zelf meerdere malen naar de bar gelopen om drinken te bestellen. Tafel werd niet afgeruimd. Kregen het idee dat onze tafel genegeerd werd ten opzichte van andere tafels.

30. High Tea, alweer een tijdje geleden daar geweest voor een high tea. Nee niet nog eens, vrij smakeloos en volgens mij behoorlijk wat uit een pakje. Het is gewoon niks eigenlijk. Locatie is mooi, maar voor een high tea ga maar lekker naar Veldhoven of Den Bosch daar zitten 2 hele goede high tea adressen. Waarvan in Veldhoven (zal geen naam noemen) nog iets goedkoper is ook en honderd keer beter.

3,2
  31. Bert en Hannie Methorst

Gisteren hier heerlijk buiten gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Eten prima. Voor herhaling vatbaar.

32. Alles wat fout kon gaan ging fout:
    Tafel gereserveerd maar vervolgens toch nergens kunnen zitten omdat het te druk is.

Smoothie bestellen maar vervolgens zonder op de hoogte te stellen een ander drankje brengen, omdat een ingrediënt van de smoothie niet meer voorradig was.

Niet kunnen bestellen, omdat het personeel geen tijd heeft om bestellingen op te nemen (maar wel staat te kletsen aan de bar) en vervolgens het bonnetjes apparaat is uitgezet vanwege de drukte.

Twee van de drie gerechten die we (na drie kwartier bonnetjes stop) bestelden waren niet meer op voorraad, toen we onze bestelling wilden wijzigen werd met een zucht en een geïrriteerde blik onze bestelling veranderd.

Mensen om ons heen die amper een kwartier zaten kregen snel hun gerecht gebracht dat precies hetzelfde was als die van ons, maar wel een half uur later was besteld.

Uiteindelijk het eten gekregen, bleek het voor een andere tafel te zijn.

Tot slot dachten we dat de ober kwam vragen of het had gesmaakt, maar hij gaf de hond een snoepje en liep zonder iets te zeggen of ons aan te kijken weer weg.

De locatie is wel mooi.

33. Henri Grootveld

Ons 50-jarig huwelijksfeest is uitstekend verlopen. En dat dankzij jullie uitstekende voorbereiding en uitvoering. Vooral Stijn heeft indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid, dienstbaarheid, aandacht, oog voor detail en hartelijkheid: een prima gastheer! Ook de rest van de brigade heeft zijn best gedaan ons een onbezorgde en lekkere (prima barbecue en dessert!) middag te bieden en onze zwaar gehandicapte vriend optimaal te ondersteunen. En het feit dat we de Cava van het huis kregen was een extra verrassing. Heel erg bedankt en we hopen nog lang van jullie gastvrijheid gebruik te kunnen blijven maken.

34. High tea zeer karig met droog brood, weinig spannends en niets echt lekker. Heel duur. Gewone koffie was bij aanvang inclusief toegezegd maar was achteraf apart berekend.

2,1
  35. De locatie ligt mooi in bosrijke omgeving. Helaas wordt dat bedorven door ongeïnteresseerde bediening en slecht eten. Ik had een high tea kado gekregen van en met mijn kinderen. Om 11 uur hadden we gereserveerd, om 12 uur kregen we de karige hartige hapjes (alles met ham/spek ) en na herhaaldelijk vragen kregen we uiteindelijk om 13uur een standaard met wat mini cakejes en glaasjes met witte chocolade en nog iets onbestendigs. Ook stond er slagroom en jam op, maar geen scones te bekennen. Dit is echt geen 21 euro waard!!!! Toen we vroegen waarom e.e.a. Zo lang duurde, kregen we te horen dat het aan ons lag, want wij waren er te vroeg!! Tja, gereserveerd voor 11 uur en aanwezig om 11uur vind ik keurig op tijd. Dit doen wij dus nooit meer en ik raad het ook niemand aan!.

36. tineke warmoeskerken

Zaterdag 6 Mei hebben we onze 50 jarige bruiloft gevierd, onze complimenten aan 't Boshuys!!! Vele complimenten gehad van familie en vrienden, het buffet smaakte héérlijk! Alles goed verzorgd.

37. Hetty Reijmer

Mijn kleinzoon ging voor de dubbeldekker tosti met krulfrites. De frites was heerlijk, maar de tosti aan een kant verbrand. Hij liet driekwart liggen en toen we er bij het afrekenen iets van zeiden was het antwoord: we zullen het doorgeven aan de keuken! Hier zien ze ons niet meer.

1,7
  38. Private joker

Tweede kerstdag daar gegeten met de familie met kleine kinderen. Super genoten en de kleintjes ook. Lekker eten en genoeg te doen voor de kleintjes. Echt een aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar.

39. Top! Met alle egards ontvangen.
    Omdat wij wel vaker met de kinderen en kleinkinderen hier een hapje en drankje gaan doen, doe ik ook mee met een "puntensysteem"
    Gisterenavond, zonder vooraf te reserveren, met zijn tweeën binnen gelopen. Uitgelegd dat wij voldoende punten hebben voor twee personen voor een drie gangen diner. Wij hebben super lekker gegeten en de medewerkers hebben het ook nu weer super goed gedaan.
    Wij blijven gewoon terugkomen naar het Boshuys in Best

40. Nancy van Doren

Zeer behulpzaam geholpen bij de kerstbrunch op eerste kerstdag. Top.

41. Tweede kerstdag van het kerstdiner genoten met vrienden. Alles volop en lekker in een ongedwongen sfeer. Volgend jaar weer.

42. 1e kerstdag hier met 4 volwassenen en 2 kinderen gegeten, bediening een 9, service een 8, kwaliteit eten 8. Omdat er een team aanwezig was om de kinderen te vermaken, konden wij rustig en gezellig eten met elkaar.
    Een tip voor de keuken, nu was er maar 1 soort vlees en 1 soort vis, daar zou wat meer variatie in mogen, verder was er van alles voldoende. Verder zeker een aanrader voor volgend jaar.

43. Afgelopen weekend hier gegeten met vrienden. Hadden het 3-gangen menu. Eten was prima. Bediening had wat enthousiaster gemogen. Toen de rekening kwam zei ober zelf dat hij gecontroleerd had dat het als 3-gangen menu's was aangeslagen. Na afrekenen leek rekening ons toch erg hoog, bleek dat we toch ruim 25 euro teveel hadden afgerekend. Verschil uiteraard teruggekregen, maar een sorry kon er niet vanaf, jammer.

44. Evert van de Ven

Na afgelopen zondag kom ik hier niet meer. Ooit was dit een leuke tent waar je zelf op de drukste dagen wel lekker kon zitten en kon genieten van een drankje. Wij waren er al even niet meer geweest, maar het was nu zo een lekker weer. Ons drankje duurde lang, ik vroeg aan een dame waarom dit zo lang duurde en ze vertelde dat het heel druk was en dat het bestelsysteem niet optimaal werkte, omdat ze maar twee bestelkastjes tot haar beschikking had voor binnen en buiten. Het kan toch niet zo zijn dat zo een grote tent maar met 2(!) kastjes werkt!

Ik had wel met het personeel te doen, want ze liepen op hun tandvlees om het ons en de mensen naar ons zin te maken, daar lag het niet aan.

45. Marjan de Koning

Lekker geluncht maar helaas 1,5 uur moeten wachten op ons eten. Dat maakt dat je toch een beetje een kater overhoudt terwijl de lunch zo lekker was. Bon kwijt, bestelling verkeerd gegaan, in 3 delen geserveerd...

46. Ton van Rooij

Zeer lang moeten wachten op mijn bestelling, drank een half uur, een borrelhapje had ik na 45 minuten nog steeds niet. Het personeel dat aanwezig was liep zich het vuur uit hun sloffen dus daar lag het niet aan.
    Toen ik de manager erop aansprak had hij niet het fatsoen om mij te woord te staan. Van het zeer vriendelijke personeel moest ik vernemen dat er een probleem was omdat het registratiesysteem niet goed werkte. Het was een kleine moeite geweest als de manager de moeite had genomen om de aanwezige gasten even op de hoogte te brengen van het probleem, maar nee hij liet zijn personeel de klappen opvangen.
    De meerderheid van de aanwezige gasten hadden geen goed woord vervolg voor de gang van zaken. Ik hoorde van andere gasten dat het hier altijd lang duurde voordat je de gewenste bestellingen in ontvangst kan nemen.
    Nogmaals het personeel deed zijn uiterste best, maar waren met veel te weinig. De reactie van de manager heeft mij doen besluiten om deze recensie te schrijven. Mij zien ze hier niet meer eruit.

47. Op zaterdag avond hebben we met drie personen bij 't Boshuys gegeten. Het eten was lekker, maar je moet wel geduld hebben voordat ze een bestelling komen opnemen.
    Vriendelijke bediening, maar als de drankjes, die je bij het opdienen bestelt, pas komen als je bord leeg is, dan is dat niet optimaal.

48. Gister een leuke bbq gehad in t Boszicht, mooie locatie en goede sfeer. Het personeel heeft ons uitermate vriendelijk en leuk geholpen(Aniek & Bart), leuk om zulk gemotiveerd personeel te zien, zonder klagen een stap harder voor je lopen en altijd vriendelijk blijven. Mooie bosrijke omgeving, wij komen zeker terug voor een drankje op t reguliere teras!

Marit

49. Wij hebben gisteren gegeten bij Boshuys in Best. De sfeer en service zijn prima in orde maar het eten viel ons enorm tegen. De varkenssaté van mijn vriendin was begraven onder een dikke laag satésaus en de enige aankleding was wat atjar en kroepoek zonder enige smaak. Ik had een varkenshaas waar ik met geen mes doorheen kon komen. Meer dan de helft is retour keuken gegaan. De frieten leken ook al een aantal keer opnieuw in het vet te zijn gegooid want de helft was hard en niet meer eetbaar. Toen we hier een opmerking over maakte werd gezegd dat dit zou worden doorgegeven aan de keuken. Verder werd er geen aandacht meer aan besteed en we kregen ook geen korting of een gratis kopje koffie ter compensatie. Dat was toch een bittere nasmaak aan en verder leuke avond. Voor eten gaan we hier niet meer naar toe.

50. Eten en drinken is er prima! Alleen de service laat te wensen over.. Lang moeten wachten tot we een drankje konden bestellen. Uiteindelijk bij de volgende ronde zelf met onze glazen na 20 minuten naar binnen gelopen waar het personeel aan de bar stond te kletsen! Vervolgens willen we betalen en zou er een mobiele pin gehaald worden alleen werd dit vergeten zodat we na een half uur maar weer naar binnen zijn gelopen.

51. Na mijn slechte recensie van 4 juni jl. is er super professioneel gereageerd. Eerst een mailtje en later nog een telefoontje, met uiteindelijk een bezoek thuis met excuus brief en taartje!
    Helemaal top, onze verwachtingen overtroffen! Wij zullen nu 't Boshuys nog een kans geven en een bezoek brengen. De plek en zaak is prachtig en met de service kan het niet anders dan goedkomen.
    Tot ziens!

52. venheij

High tea gehad bij het boshuys. De hapjes -zowel hartig als zoet waren erg lekker. De bediening heeft geen idee waar ze mee bezig zijn merkte wij. Het duurde erg lang terwijl het personeel bij de bar stond te kletsen.. we moesten telkens vragen voor koffie of de thee die bijgevuld kon worden. Er werd verder niet echt naar ons omgekeken terwijl dat wel belangrijk is bij grote tafels. Als er was besteld of er kwam eten duurde het allemaal heel lang. Na de high tea buiten nog koffie wat ook heel lang duurde. Best aan de prijs voor zon slechte service. Komen niet meer terug in ieder geval.

53. Locatie een 10, eten prima. Service slecht. Ze zien het niet. Aardige dames, maar geen leiding aanwezig. Drank verkopen hebben ze niet in de vingers.

54. Leuke locatie om te vertoeven. Wel veel "kijk mij nou" mensen (als je begrijpt wat ik bedoel...)
    De kaart is wat beperkt en wat je krijgt is qua smaak voldoende voor een restaurant/brasserie in het bos. Met een wijntje of warme chocomelk erbij is het prima vertoeven hier.

55. Els Leenen-Venmans

Super gastvrije, gezellige en sfeervolle moderne locatie in de bossen. Echt een aanrader voor mensen met kinderen. Er is een kinderhoek waar ze kunnen spelen en kinderen kunnen er bijv. zelf het toetje maken. De service is er top: wij vonden de lampen wat fel staan en daar werd meteen op gereageerd door de lampen zachter te zetten.

56. Fam. Breuer

Heerlijk in de zon kunnen lunchen, stoelen zaten ook perfect. Alleen jammer dat ze wat onhandig waren om in en uit te stappen. Eten en drinken was goed, top dat de kaart voornamelijk bestaat uit lokale en eerlijke ingrediënten. Speeltuin mag alleen iets toegankelijker worden voor de kinderen van 2 tot en met 4, de meeste attributen waren net te moeilijk (wel een leuke speeltuin verder).

57. Geweldig mooie, sfeervolle locatie. Wij vinden het ontzettend jammer dat de gerechten steeds duurder worden terwijl je ook steeds minder krijgt. Geen broodje met boter meer van het huis, weinig frietjes, kun je bij bestellen maar dan ben je meteen 3,50 kwijt voor een klein schaaltje. Ook kleine glazen wijn. Personeel is vriendelijk maar het komt erg zuinig over op deze manier... Jammer want dit hoor ik van verschillende mensen om me heen.

5,5
  58. Daphne van Luijk

Gezellig, gastvrij, goede, vlotte en nette bediening en heerlijk gegeten. Kaart had ruime keuze en voor elk wat wils. Ontzettend leuke inrichting en sfeer.

59. H.Habraken

We hebben met onze famillie een leuk etentje gehad daar. De sevice was bijzonder goed, de (klein)kinderen kunnen lekker spelen en zijn er toch bij. Het eten was goed. Al met al hebben we genoten.

60. jan van poppel

Een mooie middag gehad op het zonovergoten terras. De bediening was uitermate gezellig en goed. Pluim hiervoor. Leuke sfeer met een lekker hapje eten.

61. Afgelopen zaterdag een verjaardag gevierd bij het Boshuys. Met vier man hebben we genoten van koffie met taart (heerlijke verse appeltaart en chocoladetaart) en later van een drankje met fatsoenlijk gevulde (wel heel erg hete) botterballen.

De sfeer is heerlijk, de bediening vriendelijk en behulpzaam en de ligging geweldig. Er zijn enkele leuke klim- en speeltoestellen voor de kleintjes en er wordt rekening gehouden met speciale wensen.

Ook voor uw huisdier wordt gezorgd.

Voor iemand die heerlijk relaxed in de bossen wil zitten genieten van een hapje en drankje of een heerlijke maaltijd, is het hier echt goed toeven!

62. Marc van Grinsven

Vriendelijke bediening. Onze hond was erg welkom. Op de menukaart voor ieder wat wils. Sfeervolle locatie.

Prima om te borrelen na wandeling in bossen maar ook prima locatie voor diner met gezin of vrienden

63. Heerlijk gedineerd in relaxte sfeer. Ondanks de grootte doet het erg knus aan. Bediening en service top. Komen zeker terug.

64. In een bosrijke omgeving, lekker buiten heerlijk eten. Een goede en attente bediening. Voor de kinderen ook een geweldige ervaring omdat ze heerlijk kunnen spelen. Kortom, hier zullen we veel vaker komen.

65. wim de keyzer

Vandaag een boswandeling gemaakt, daarna gezellig wat gedronken bij 't Boshuys en goed geholpen door Iris.

66. familie van Moorsel

Vanmiddag een gezellig familiemiddagje bij het Boshuys doorgebracht. Gezellig terras, vriendelijke bediening, lekker eten. Eenvoudige kaart, maar voor ieder wat wils.

Voor de kinderen voldoende gelegenheid om te spelen. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook als het minder warm is, even uitwaaien in de bossen, en daarna lekker bij de haard borrelen of een hapje eten, prima sfeer.

Jullie zien ons zeker terug.

67. Vertaal van English naar Nederlands

Met de familie gegeten, vriendelijk personeel. Het hoofdgerecht viel tegen, werd direct omgeruild voor iets anders en er werd professioneel gereageerd op een klacht. Daarom een compliment voor de professionaliteit van de bediening, hierdoor kom je er toch zeker terug.

68. Een leuke plek, zo in het bos, om even hapje te eten. Aardig en behulpzaam team. Prima gegeten!

69. M. de Wit

Gezellige ambiance, vriendelijk personeel, eten eenvoudig, maar goed.

70. Heerlijk op terras gegeten en de bediening door Iris was uitstekend. Een enthousiaste jonge dame waar veel bedienend personeel nog wat van kan leren.

71. Heel gezellig! Iris je hebt ons super geholpen! Wat een service!

72. Maarten

Laatst even erg lekker gegeten. Ondanks de drukte toch snel een schaduwplekje weten te krijgen door goed overzicht van het personeel. Vervolgens heerlijk geluncht! Prima ervaring.

73. Laatst geweest met wat vrienden; warme en drukke dag. heerlijke dag om biertjes (keuze zat) te benuttigen. Heerlijk terras, spontane medewerkers en lekkere snacks, al mis ik de nacho's! Zeker voor herhaling vatbaar

74. Super service en heerlijk eten.

75. F. Schellevis

Warme douche

Het eten is erg goed (veel!), goede kwaliteit ingrediënten en tijdig gereserveerd. Maar ook buiten het eten hadden wij een vermeldenswaardige ervaring.

Onze auto had schade opgelopen en kon niet meer rijden. Uiteraard gaat je prepaidkaart door het bellen naar de hulptroepen ook zo op. Bij 't Boshuijs werden we erg gastvrij opgevangen en alle hulp werd geboden. Zelfs met een koffie van het huis. Hier mee ontdek je pas of er "echte" gastvrijheid is.

We komen graag nog een keer terug. Echt een aanrader!!

76. Samen met echtgenoot en moeder wezen eten op een druilerige zondag in juli. Heel druk. Bediening erg vriendelijk. Bleven rustig ondanks de drukte. Lang moeten wachten op de soep, maar deze was heerlijk. Maakte alles goed. Hierna heel snel een pannenkoek, mijn moeder was nog geen eens klaar met haar soep. Ook deze was prima. We komen zeker terug.

77. Er kan hier lekker gegeten worden. Vriendelijk en attent personeel. Goede prijs/kwaliteitvehouding. Een echte aanrader.

78. Dennis Kremers

Heerlijk uitgebreide lunch gehad en nog wat geborreld, 2 volwassenen en 2 kinderen. Bediening was ons inziens prima in orde! Nette bediening. Hamburger besteld, heeeeerlijk! Sfeer is altijd gezellig en de gezellige aankleding is leuk. Al met al heerlijk gegeten en gedronken.

79. M. Versa

Met 4 volwassenen en 2 kinderen om 5 uur aanwezig. Veel jeugdig personeel, dat weinig gestructureerd te werk ging. Na 1,5 uur werd het voorgerecht gebracht; ontbrekende gerechten kwamen een kwartiertje later! Kinderen vroegen diverse keren "Zijn onze prinses-pannenkoeken er nog niet ?". Gelukkig vermaakten de kinderen zich dankzij het goede weer in de speeltuin. Om 19:10 uur eindelijk ons hoofdgerecht. Nagerecht maar niet meer genomen.

5,3
  80. Op 20 juni jl. een BBQ gehad bij 't Boshuys met de hele familie. Goed verzorgd. De bediening was goed & vriendelijk. De kinderen kunnen er fijn spelen en hebben zich prima vermaakt. We waren hier al eerder geweest met een borrel ter ere van een verjaardag van vrienden. Vanaf dat moment zijn we al vaker terug gekomen. Tot ziens!

81. Afgelopen Zondag gebruik gemaakt van het bbq-arrangement! Gezellig met 4 vriendinnen! Leuke avond gehad en ook was deze keer de bediening aardig! Dit is wel eens anders geweest moet ik eerlijk zeggen. Hoop dat het zo blijft, want dan komen we zeker vaker! Helemaal top! Ga zo door Boshuys!!!!

82. Afgelopen zondag heerlijk met mijn vriendinnen gebarbecued! Vriendelijke bediening en alles goed verzorgd.

83. We komen hier vaker maar nu voor het eerst ook gegeten in de avond. Helaas was de hamburger koud maar deze werd meteen met excuses omgeruild en binnen 10 minuten netjes een nieuwe, warme hamburger afgeleverd. Het smaakte heerlijk verder. De locatie is top. Ontspannen voor kids en ouders. Bediening was goed. We komen zeker weer terug.

84. Claire van de Velde

Lunch viel tegen, aangezien de broodjes van het broodje carpaccio en zalm erg taai waren.

85. Nelleke

Vanmiddag met vriendin geluncht bij Boshuys. Het eten was heerlijk en de bediening door Linsie top. Vriendelijk en heel relaxed

86. Na eerst een leuke bestelling opgenomen te hebben komen we erachter dat de speeltuin geheel is afgesloten? Dat had men toch kunnen melden als je gaat zitten met 4 kinderen? Reactie personeel: staat toch op de website?? 1 liter kan ranja 5 euro? Eten is redelijk, bediening waardeloos en chagrijnig. Dit is niet de laatste keer dat we er komen maar voorlopig weer even klaar. Gezien andere reacties hier lijkt het mij dat eigenaar/management eens kritisch moet kijken naar een aantal zaken. Ook het reserveren (fake) om het terras niet te druk te hebben is een rare eigenschap. Zeker omdat juist dat plaatsen zijn waar je even uit de zon kunt zitten.

5,3
  87. Vanmiddag aldaar geluncht. Kwaliteit goed, vreemd dat er standaard geen drinken zoals koffie, thee, of melk bij zit. Vrouwelijke bediening horrable! Onvriendelijk, niet gastvrij, chagrijnig.

88. Een heel leuke avond gehad bij het Boshuys. De pannen op tafel iedere woensdagavond. Heerlijk gegeten en een heel goede bediening!

We komen zeker weer terug.

89. 2 weken geleden op een donderdagavond gegeten met 2 volwassenen en 5 kinderen. De kinderen aten op die avond gratis, super actie voor een rustige avond. Bediening was erg goed; vriendelijk, attent, creatief en servicegericht. Eten was prima. Restaurant gezellig en schoon, mooie plek in het bos. Vooral ook de buitenkant van het pand ziet er modern en hip/stoer uit. Speeltuin viel ook in de smaak bij alle kids (6-11 jaar).

90. Bente 15 punten

Wij zijn met 4 personen gaan lunchen bij 't Boshuys. Tot onze spijt hebben wij een kwartier moeten wachten voordat wij ons drinken konden bestellen en weer een kwartier voordat ons eten opgenomen werd. In de 3 kwartier waar wij moesten wachten op ons eten werd ons niet gevraagd naar drinken. In deze tijd hebben we ook menig mensen zien vertrekken wegens het lange wachten. Ook werden aan veel tafels verkeerde bestellingen afgeleverd.

Toen ons eten eindelijk kwam kreeg ik het verkeerde broodje waarna deze wel werd omgeruild. Het drinken was wederom niet aan de orde.

Het eten was heerlijk, alleen wel jammer dat het geserveerd werd op kapotte borden.

91. Regelmatig terugkerende bezoeker, fijne locatie en een prima (lunch) kaart.
    De bediening lijkt de laatste tijd flink vooruit gegaan te zijn. Waar het in het verleden nog wel eens oogde als een zooitje, zijn we de laatste paar bezoeken vriendelijk en snel geholpen, complimenten!

92. Mariet Brans

Gisteren heerlijk in de Sonse bossen met de honden gewandeld en daarna op het terras in de zon wat gedronken! We vonden het zo'n gezellige sfeer dat we spontaan besloten om een hapje te blijven eten.

Lekkere gerechten (mooi opgediend) en de bediening was zeer behulpzaam! Fijn dat de honden ook binnen welkom zijn!

94. Na hele lange tijd (we waren niet meer zo tevreden met de kaart en het eten van het Boshuys) toch weer eens opgezocht op internet. De kaart zag er veel belovend uit. Ze hebben duidelijk een nieuw concept met een nieuwe uitbater. De kwaliteit van de kaart en het eten was heel goed, het was heerlijk. Het personeel was zoals gewoonlijk gezellig en vriendelijk maar daar hebben we in de afgelopen jaren nooit over te klagen gehad. Kortom we komen zeker nog eens terug.

95. Naar aanleiding van een eerder geplaatste recensie uitgenodigd door bedrijfsleider mark van pelt. Hij heeft ons de hele avond verwend met allerlei lekkere hapjes en een heerlijk 3 gangen diner. Maar het belangrijkste was nog dat Mark het in zijn vingers had om iemand een op een onbevangen, humoristische manier te benaderen. Kortom een echte horeca man met inzicht. Op die zonnige dag, 18 graden, zat het echt bomvol, (ze moesten zelfs mensen weigeren), maar Mark bleef daar ontspannen rondlopen, zijn werk doen, vriendelijk, nou ja.....Hij heeft ons een super avond bezorgd met heel lekker eten. Bedankt nog. Groetjes monique en de rest..

96. Lizette

Echt super gegeten! Vriendelijk personeel en sfeervolle inrichting.

97. Philly Broers

Regelmatig kom ik hier om wat te drinken na een boswandeling of samen te lunchen met vriendinnen. De ambiance spreekt me ontzettend aan, geweldige menukaart en super vriendelijk personeel.

98. Jan & Yvonne Sijbers

Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel, die tijd voor je hebben!

99. Vanmiddag heerlijk geluncht met een ex-collega. Goede en vlotte bediening! Sfeervolle inrichting! Zeker voor herhaling vatbaar!

100. We zijn er al een paar keer geweest. De serveerster is niet bepaald klantvriendelijk bij binnenkomst om het zacht uit te drukken! Zo ga je niet met gasten om!! Verder is de koffie en thee voldoende. Gegroet.

3,7

Volgende pagina