• Lid sinds 9 november 2010

Chomicha

Eindhoven

Café De Zwaan

Maastricht

dominic heeft nog geen foto toegevoegd

1. dominic's profielfoto
    dominic heeft gereageerd op een recensie van Café De Zwaan

Beste Marco

Had thuis al gekeken op de menukaart en me verheugd op de fettucini vandaar dat ik het jammer vond. Andere gerecht was niet verkeerd maar daar zaten helaas wat ingrediënten in waar ik niet zo dol op ben.
    met vriendelijke groet,
    Dominic

2. dominic's profielfoto
    dominic heeft een bericht geschreven voor marco
  3. dominic's profielfoto
    dominic heeft een recensie geschreven voor Café De Zwaan

positief: vriendelijk personeel dat je gevoel van welkom geeft.
    Negatief: jammer dat de fettucini op was waardoor er nog maar 1 vegetarische optie over was

4. dominic's profielfoto
    dominic heeft een recensie geschreven voor Chomicha

Na mijn vorige negatieve recensie (zie 09-11-2010) werden we door de eigenaar/kok uitgenodigd om op zijn kosten opnieuw te komen eten in zijn restaurant. De eigenaar kon zich gedeeltelijk in onze kritiek vinden en wilde laten zien dat het ook anders kon. Op dit leuke gebaar zijn we dan ook zeker in gegaan. Mooi om te zien hoe iemand hart heeft voor zijn zaak en klanten. Waar maak je dat nog mee in deze tijd!

Ik moet zeggen dat we niet zijn teleurgesteld. We hebben hetzelfde hoofdgerecht als de vorige keer genomen en er was duidelijk verschil. Het was heerlijk gekruid en niet te pittig of flauw.

Ook de rest van het drie gangen menu was erg lekker. Sfeer was gezellig en het personeel was nog net zo vriendelijk als de vorige keer.

Ik kan mijn vorige recensie niet meer verwijderen maar deze nieuwe recensie is meer op zijn plaats.

Restaurant Chomicha is een aanrader!

5. dominic's profielfoto
    dominic heeft een recensie geschreven voor Carioca
    Internationaal Eindhoven

Hier de afgelopen jaren een aantal keren gegeten.

Ze hebben hier vaak 2 lekkere vegetarische keuzemogelijkheden in het menu.

Aparte jungle sfeer. Personeel vriendelijk en niet overdreven correct (ben zelf ook maar eenvoudig) :)

6. dominic's profielfoto
    dominic heeft een recensie geschreven voor Chomicha

Door de vele positieve reacties (ook op de website van restaurant zelf) misschien een iets te hoog verwachtingspatroon. Misschien is Marokkaans eten ook niet zo onze smaak.

Positief:

- gezellige sfeer.

- vriendelijke personeel.

Negatief:

- eten viel beetje tegen. Soep te pittig, couscous te flauw. Verder gewoontjes (wel alles goed gaar)

- bestelde voorgerecht zonder hazelnoot (allergie) maar die zat er toch op.

- personeel liet geregeld wat vallen zoals bestek en 1 keer glas water op schoot (was erg druk die avond dus ze moesten ook stevig doorwerken)

- prijs van voorgerechten vonden wij wat duur.