Café De Zwaan in Maastricht

Parkeergarage Mosae Forum ligt op een steenworp afstand

• OV

Op de Markt, waar De Zwaan gelegen is, maken verschillende bussen een (tussen)stop.

Lunch Diner

1599194980 85
1623119913 84
1655019824 84
1686919735 84

1. Eten en drinken is goed bevallen. De bediening super vriendelijk, oplettend en attent! Echt een aanrader!

2. Hele leuke lokatie.
    Gezellige sfeer.
    Personeel vriendelijk.
    Eten goed alleen 't zuurvlees was jammer dat de smaak vlak was niet echt zoet zuur Proefde meer naar stoofvlees.
    Vlees was wel mals.

3. Greet Jacobs

Super bediening gehad! En lekker gegeten!

4. Heerlijk gegeten en erg gezellige sfeer!!

5. Suzanne Jellema

Leuk en gezellig restaurant met zeer vriendelijke personeel. Ruime keuze uit (speciaal) biertjes en de menukaart is ook divers. Waren in een gezelschap van 4 volw en 2 kinderen. Hebben allemaal heerlijk gegeten! Wellicht de keuze voor kinderen iets verbreden? En 1 minpuntje; een aantal biertjes waren niet voorradig dat was erg jammer! Verder een aanrader!

6. Prima gegeten en vriendelijke bediening. Alleen jammer dat de tafeltjes zo dicht op elkaar staan. Daarbij moest opeens de muziek een heel stuk luider. Dit was erg storend tijdens het eten.

7. Marian Boot

We zijn gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten.

8. Roger de Bolster

Lekker geluncht. En de walk-in fridge, is wel een goed idee.

9. Het is niet vaak zo dat als je met een vijftal sporters op zondagavond zonder reservering om 20.00 aan komt zetten, dat je zo hartelijk ontvangen wordt als wij afgelopen zondag 7 mei bij Cafe de Zwaan. "Beneden hebben we geen tafel meer vrij, maar jullie kunnen wel boven zitten als jullie dat willen?" Vervolgens werd de hele ruimte -die duidelijk al gesloten was- opnieuw voor ons in orde gemaakt.
    Toen ik vervolgens aangaf plantaardig te eten, werd ook daar zeer begripvol op gereageerd en kreeg ik een prachtig aangepast gerecht. Ook de amuses werden aangepast voor ons allemaal, omdat de andere amuses room bevatte.
    Wat een gastvrijheid! Helaas voor ons komen we absoluut niet uit de buurt van Maastricht, anders zouden we er graag nog eens terugkomen.
    Een aanrader!

10. Het zuurvlees zat in standaard bruine saus ui een pakje denk ik.
    Maar verder prima waar voor t geld

11. Wij hebben hier zaterdag voorafgaand aan het concert van Andre Rieu gegeten.
    Het is een gezellig cafe, wij hebben gekozen voor Limburgse streekgerechten, welke heerlijk smaakte.
    Ondanks de drukte op het terras en in het cafe was de bediening heel vlot.

12. Dogterom

De bediening was super. Vooral de jongen met die krullen was heel leuk en enthousiast. Onze zoon heeft een glutenvrij dieet, ze hebben voldoende keuze en willen van alles voor je doen. Leuke avond gehad en lekker gegeten.

13. Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Spareribs en sate van varkenshaas gekozen. Was lekker. De kaart mag iets verrassender.

14. Plekje gereserveerd voor 12 december! Heerlijk gegeten! Geweldig eetcafe en tof personeel! Niks mis mee! Ruime keus aan speciaal biertjes voor de mannen! See you next time.

15. Leuke sfeervolle tent in Maastricht. Het eten en de service zijn van prima niveau.

16. Met groep van 6 gegeten. We waren er pas rond 21.30 en dat was geen enkel probleem. Vriendelijke bediening. Vanwege het tijdstip moesten we wel wat lang wachten op het eten, maar dit was meer dan de moeite waard. Het brood vooraf werd vergeten maar dit werd door een gratis consumptie prima opgelost. Het eten was goed, mooi opgemaakt en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

17. Saskia Reiniers

Lekker gegeten op avond van André Rieu. Ontzettend vriendelijk personeel en gezellig ook. Ze hadden er zin in. Eten was prima, niet duur. Dichtbij vrijthof, heel centraal.

18. J. Verweij

Afgelopen vrijdag hebben we gegeten bij de Zwaan. Binnen vrij donker cafe, maar door het mooie weer was het goed toeven buiten. Zeer attente bediening, ook naar mijn partner doe die een glutenvrij dieet heeft. Voldoende keuzemogelijkheid voor haar. Heerlijk gegeten.

20. Charlotte

Afgelopen zaterdag hebben wij met een groep van 40 personen gegeten bij De Zwaan, wij hebben een onwijs leuke avond gehad in het zaaltje boven! Wij waren met ons dispuut en onze broertjes en zusjes wat natuurlijk wel voor wat lawaai kan zorgen, top dat wij daardoor lekker boven in een aparte zaal zaten. Het personeel was onwijs gastvrij en het eten was ook super! Zeker voor herhaling vatbaar dus en voor iedereen aan te raden die ook met een groter gezelschap zijn!

21. F.Bouwmeester

Gisteren 17/01/15 hier wezen dineren. Vooraf hadden we voor de zekerheid gereserveerd. Bij binnenkomst werden we zeer gastvrij ontvangen en hadden ze een tafel voor ons vrij gehouden. Wij zagen echter een ander leuk plekje waar we wilden zitten. Dit was geen probleem. De sfeer was super. Lekker knus en gezellig. We zaten heerlijk met zijn 2en in een heel leuk hoekje.

Bediening was erg vriendelijk en gastvrjj. Spontane dame's en heer in de bediening welke duidelijk de instructie hebben gekregen om de ongedwongen gezellige sfeer ook in de bediening door te voeren. Vooraf een brood mandje besteld met zijn 2en. Dit was meer dan voldoende voor ons. Dit terwijl ik zelf een grote eter ben.

Echter duurde het hoofdgerecht vrij lang. Net op het moment dat wij dit tegen elkaar zeiden viel ook de heer van de bediening hetzelfde op. Hij kwam netjes naar ons toe en vroeg zei:"volgens mij zit u al veel te lang te wachten op uw eten". Nadat wij dit hadden bevestigd ging hij voor ons kijken. Bleek iets mis te zijn gegaan in de keuken met de bestelling. Na diverse verontschuldigingen werd ons keurig een drankje van het huis aangeboden voor het ongemak. Wij vonden het geen probleem door de keurige en gastvrije manier van oplossen. We zaten ook heerlijk.

Het hoofdgerecht was het wachten waard. Heerlijk gegeten en was meer dan voldoende. Al met al een super leuke en lekker avond gehad met zeer vriendelijk personeel.

Er was 1 minpuntje, dit was het feit dat er geen kapstok aanwezig was. Hierdoor was je verplicht om de jas over de stoel te hangen.

22. Goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke bediening. Gezellige ongedwongen sfeer.

23. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Geen poespas maar goede kost. Bediening vriendelijk en een gezellig warme sfeer. Gaan zeker nog terug.

24. De Zwaan is een perfecte plek voor een snelle maar goed hap. Bediening is ouderwets gedienstig, heerlijk. Frietjes lala, koffie wat slap. Maar voor de rest goede prijs-prestatie: op zondag maandag en dinsdag eet ik er vaker met het hele gezin, want dan kost de sate en de hamburger maar 8.50, zeer betaalbaar dus. Veel bier op het vat.

25. l.schreurs

Leuke bediening, maar eten is echt eenvoudig. Vlees met frites en heel klein bakje sla, vis vol graten, moeilijk te fileren. Wijnkeuze zeer matig, prijsprestatie uit balans...

5,5
  26. roy

27. Brigitte de Kort

We hebben er heerlijk gegeten. Ik was er met mijn moeder, zussen en nichtje. We komen er zeker nog een keer terug, bedankt.

28. Fam. Mulder

Gegeten op zondag 22 juni.
    Het eten was erg smakelijk en de porties waren ruim voldoende. Ook de witte huiswijn was lekker. De bediening was correct en vlot. Alleen de sfeer in de zaak en de aankleding verdienen extra aandacht. Jammer.

29. Susanna

We hadden de maastrichtse zuur stoofpotje en de grill mix, beide gerechten vonden we tegenvallen qua grootte van portie en van smaak. Verder prima service en snelle bediening.

6,7
  30. W.J. Velmans

Na een dagje uit in Maastricht uitgerust en gedineerd bij eetcafé De Zwaan op de markt. We werden hartelijk ontvangen en voor we aan ons diner (gereserveerd) begonnen hebben we eerst heerlijk genoten van een goed glas bier en wijn op het terras. Daar was alle ruimte en tijd voor. Prima eetcafé.

31. Gister hebben we hier heerlijk gegeten. De bediening was supervriendelijk. Het zag er allemaal heel smakelijk uit.De sfeer was fantastisch! Ik kom zeker een keer terug!

32. Christophe De Buyser

We werden heel vriendelijk onthaald. Op de vraag of glutenvrij eten kon, werd volmondig 'ja' geantwoord! We kozen tomatensoep en hamburger 'de zwaan'. De bediening was snel en supervriendelijk. Het soepje was heel lekker, maar vooral de hamburger was excellent! Ook aan de glutenvrije maaltijd werd de nodige aandacht geschonken! Deze maaltijd was zeker zijn geld waard. Heerlijk glutenvrij genieten, een echte aanrader!

33. Heerlijk eten, gezellig, ongedwongen. Helemaal super!!

34. Ronald Pol

Heerlijk eten in een informele ongedwongen sfeer. Prachtig gevolg van een hele leuke dag in Maastricht.

35. Samen met vriendin op zoek naar restaurant in centrum van Maastricht en uitgekomen bij eetcafé de Zwaan. Voor niet veel geld heerlijk gegeten en gedronken en een kleine onvolkomenheid werd erg netjes opgelost door de serveerster. Al met al een uitstekende avond gehad in dit eetcafé.

36. positief: vriendelijk personeel dat je gevoel van welkom geeft.
    Negatief: jammer dat de fettucini op was waardoor er nog maar 1 vegetarische optie over was

37. Heerlijk gegeten op de eerste Nieuwjaarsdag. Je voelt je welkom en je wordt echt verwend. Onze dank aan de gastheren en de kok. Het was voor ons een aangename afsluiting van een weekendje Maastricht.

38. Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij De Zwaan, alles is goed; de prijzen, de bediening en het eten. Er is geen uitgebreide menu kaart, maar er staat voor iedereen wat op.

39. Gezellige ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening die met plezier aan het werk was. Eten was goed. Kortom een prima keus en heerlijke avond.

40. Niets teveel gezegd! Heerlijk satemenu voor een leuke prijs!

41. Stefan Hagens

42. Henk Geerdink

Ik als een oude rot uit het horecavak heb op zaterdag 13 juli samen met mijn vrouw hier heerlijk gegeten en gedronken. In een sfeer die je alleen in Maastricht meemaakt, komt daar nog bij dat het een Andre Rieu avond was, dan is het een van de mooiste geneugten die je mee mag maken. Het Menu was prima maar het meest opvallende waren de dames en de heren in de bediening. Ondanks de enorme drukte( er was een invasie van half Engeland), bleven ze ontzettend vriendelijk en attent. De grandioze jongeman aan onze tafel was juist afgestudeerd aan de universiteit, maar hij gaf aan dat dat zijn voorkeur toch uit ging naar het hectische bestaan bij De Zwaan. Hulde,! Waren de gastheren en vrouwen in het hele land maar zo gastvrij! Volgend jaar komen wij zeker terug.

43. jeannine olivier

Voor mij een bijzondere smakelijke ervaring, je smaakpapillen worden geprikkeld en je beurs gaat iedere keer weer lachend naar huis, prijs/kwaliteit zijn heel goed. Vriendelijk personeel gezellige ambiance en sfeervolle muziek! Zwaanzinnig dus!!!!

44. Heerlijk gegeten! Leuke sfeer, leuke bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit.

45. Thierry, Roos en Marisol

Fijn bezoek gisterenavond, aangenaam gastvrij voor ons en onze dochter van twee en een half. Lekker gegeten, smaakvolle bieren van de tap. Gelukkig gereserveerd want CafeDeZwaan valt bij jong en oud in de smaak, en terecht. ook vanmorgen nog even goede koffie gedronken en alweer prettige bediening. Een echte aanrader, en wanneer wij weer in Maastricht zijn, komen wij graag terug!

46. Goede ervaring, op zondagavond wezen eten. Was wel rustig wat normaal niet veel goeds betekend maar niets was minder waar. Heerlijk gegeten met de nodige "verschillende" biertjes, helemaal goed..! Een ruime 8

47. Ben er nu een paar keer geweest, en heb er heerlijk gegeten!!
    De maaltijdsalades zijn favoriet!
    Ontspannen en leuke sfeer, een echte aanrader :-)

48. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met z'n vieren. 3 van ons hadden een 3-gangen menu van € 19,95 en nummer vier het menu van € 24,95 met de vis. Het was héérlijke soep, een erg smakelijk hoofdgerecht en het nagerecht was super. Alles was ook nog mooi opgemaakt en de sfeer was gemoedelijk met hele vrolijke bediening, dus wat ons betreft àf: een aanrader!