• Lid sinds 16 augustus 2017

Wok Mandarin

Mariahout

Al Mundo

Den Bosch

Dirk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor Wok Mandarin
    Chinees-Indisch Mariahout

Gisteravond bij Asian Wok gaan eten... niet de beste keuze van deze maand. We hadden om 7 uur gereserveerd, en werden vrij snel aan een vierpersoonstafel gezet, dus we hadden met z'n tweeën lekker veel ruimte. Jammer alleen dat de helft van de tafel al was gebruikt en er nog vieze spullen stonden, terwijl er nog tafels geheel gedekt waren. Verschillende items bij het buffet waren al op (om 7 uur 's avonds terwijl ze tot 10 uur open zijn), zoals de sushi en twee warme gerechten. Bij de warme gerechten en de soep was de kok denk ik uitgeschoten met het zout, het was echt too much. De sauzen van de wokgerechten vielen ook erg tegen, mijn teriyaki was bijzonder flauw en de knoflooksaus smaakte naar veel, maar niet naar knoflook. Wel pluspunten voor de bakplaat-ronde! Goed gebakken, lekker op smaak gebracht, dit was een goede afsluiting van ons diner!

Verder was het jammer dat er niemand langs kwam om oud bestek en servies mee te nemen of om nieuwe drankjes op te nemen. We kregen de indruk dat we zelf ons servies hadden moeten afruimen, aangezien er naast onze tafel een kar stond met wat plastic bakken met vies bestek en wat vieze borden...

De sfeer en afwerking was ook verre van top, maar dat kan ook liggen aan mijn persoonlijke voorkeuren.

Al met al: voor het geld wat je hier uitgeeft, zou ik zelf lekker Chinees bestellen en thuis Netflix aan zetten ;)

3,5
  2. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor Al Mundo
    Mediterraans Den Bosch

In één woord top! Kom al jaren af en toe bij Al Mundo eten, het heeft me nooit teleurgesteld. Veelzijdig menu, lekkere wijnen en correct en alert personeel. Over het algemeen ben ik een kritische gast in restaurants maar voor deze prijs kun je in Den Bosch denk ik nergens beter terecht dan hier.