• Lid sinds 15 september 2014
Van restaurant:

Bungel's pannenkoekenhuis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bungel's pannenkoekenhuis's profielfoto
    Bungel's pannenkoekenhuis heeft gereageerd op een recensie van Bungel's Pannenkoekenhuis

Beste Joke,

Het was geen standaard antwoord. En nee, zoveel klachten komen er niet binnen. We krijgen ook positieve reacties. Maar we konden geen andere reactie melden dan dat we uw opmerkingen gaan bespreken en ermee aan de slag gaan.

Vriendelijke groet,

2. Bungel's pannenkoekenhuis's profielfoto

Beste Joke,

Bedankt voor uw opmerkingen. We gaan ermee aan de slag en dan hopen we dat het de volgende keer beter is!

Vriendelijke groet,

3. Willem Faessen

Een erg gezellige locatie met vooral veel aandacht voor kinderen: volop speelmogelijkheden, zowel binnen als buiten.
    De kwaliteit van het eten is goed en de bediening is correct en vriendelijk.
    Een aanrader dus.

4. Met hele familie gegeten op zaterdagmiddag. Kwaliteit van het eten was prima. Prijs/kwaliteit vonden we ook goed. Kinderen konden zich buiten prima vermaken. Personeel was vriendelijk. We waren er wel voor de drukte dat scheelt misschien.

Kortom voor herhaling vatbaar

5. Beste heer/mevrouw Oosterwijk,

Bedankt voor uw compliment met betrekking tot de sfeer in het restaurant. Voor wat betreft de prijs van de pannenkoeken: we hebben een gemiddelde prijs aangehouden. Tot nu toe hebben we er geen opmerkingen over gekregen. Maar we houden het in de gaten.

Vriendelijke groeten,

6. Bungel's pannenkoekenhuis's profielfoto

Beste Peter,

Hartelijk dank voor de fijne recensie! Daar doen we het voor!

Groeten,

7. Bungel's pannenkoekenhuis's profielfoto

Hartelijk dank voor uw opmerkingen. Wij zijn ons ervan bewust dat het eten niet snel genoeg doorkwam, en ook dat het bedienend personeel nog niet helemaal op elkaar is ingespeeld. Er is inmiddels een extra gasstel met 7 pitten besteld, hiermee hopen we in ieder geval dat het eten sneller wordt geserveerd. En verder gaan we ons uiterste best doen om er een mooi pannenkoekenhuis van te maken, waar iedereen met een tevreden gevoel naar huis gaat.