Bungel's Pannenkoekenhuis in Capelle aan den IJssel

1488219530 70
1519248743 49

1. Anke

2. T. van der Molen

Goed eten, pannenkoeken waren lekker, maar geen uitstraling. Bediening is jong en duidelijk onervaren, tevens ook zeer onbeschoft.

3. Christa Zijlstra

Heerlijk gegeten en super leuke accommodatie! En de bediening was erg aardig.

4. Sandra van mook

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn gezin. De pannekoeken waren voortreffelijk en de bediening super vriendelijk. We komen zeker nog een keer pannenkoeken eten.

5. M van der Molen

Met hele gezin lekker gegeten daar en op het einde kregen we nog een ijsje als helloween aktie, zijn goed geholpen, aardig personeel, wij komen hier vaker terug.

6. S. Drieenhuizen

Heerlijke pannenkoeken gegeten en heel goed personeel, niets is teveel, zeker aanrader, wij komen zeker terug.

7. F. van Herk

Super leuk pannekoekenhuis en gezellig personeel! TOP!

8. Sander Grip

Heel gezellig met de kids gegeten! Niks op aan te merken alles was goed!!!

9. Wat een bende, door de drukte (vanwege het mooie weer en het terras was open) was er een wachttijd. 45 Minuten werd er gezegd, daar hebben we begrip voor maar als na 1 uur het eten nog steeds niet geserveerd is vinden wij dat niet leuk! Dus zijn we uiteindelijk weggegaan, zagen ook andere mensen weggaan en klagen voor het lange wachten. Bediening is waardeloos en langzaam, reageren niet altijd even vriendelijk en waren nogal gespannen. Je moet veel geduld hebben als je hier wilt eten. Tevens werden de tafels slecht afgeruimd, waardoor het er rommelig uitzag. Nee, voor ons niet meer!

10. Heel goed bevallen. De bediening was goed. Lekker gegeten en ideaal voor kinderen. Gezellig plekje.

11. Schande deze tent. Waardeloos. Nul horeca ervaring, rommelig en eten beneden alle peil!

12. Bijna 2 uur gewacht op eten. Als Capellenaar hier voor het eerst wezen eten, ik ben me rot geschrokken.
    Nadat wij onze klachten ventileerden (over het eten en de wachttijd) te weten een gefrituurde schnitzel een stuk biefstuk met harde zwarte stukken etc. Gevraagd om de verantwoordelijke/leidinggevende te spreken over de gang van zaken dat lukte niet. i.p.v. daarvan werd een alleraardigste serveerster erop uit gestuurd om excuses te maken voor de gang van zaken. Een frustrerende avond, slecht eten en als leidinggevende ook nog eens geen verantwoording nemen daarvoor. Wat een aanfluiting deze zaak die nota bene in één van de meeste chique staren van Capelle is gelegen. Nooit en Nooit meer. Geef je geld ergens anders uit in Capelle er zijn zat veel betere alternatieven!!! Wees gewaarschuwd.

13. marc jacobs

Man man man wat een chaos. 1 Personeelslid neemt bestellingen op en de rest is te jong om zonder aansturing die er niet is te functioneren. 1.5 Uur gewacht op ons eten en dat voor pannekoeken. Echt slecht.

14. peter janssr

Jammer dat deze mensen geen horeca ervaring hebben. Zaak met veel potentie. Geen structuur in aa sturing bedienend personeel waardoor alles veel te lang duurt. Kaart-drankje-eten-rekening. Eten prima. Als je tijd hebt hier zeker heen gaan.

15. Slechte en langzame bediening!! 2 dames waren vriendelijk, de rest was nors en tegen onvriendelijke aan. Deden nergens moeite voor, en voor iedere vraag kwam er een zucht uit. Verder zaten wij tussen de vieze glazen en borden opgestapeld. Soep bij de voorgerecht was koud, dus teruggebracht. Hoofdgerecht duurde maar liefst 1,5 uur!! Toen we navroegen van hoe lang het nog duurde, was het toevallig klaar. Borden werden vervolgens op tafel gekwakt, werd later niet gevraagd of we wat wouden drinken, dus zelf maar naar gevraagd. Dessert maar overgeslagen, hadden geen zin om weer lang te wachten. Dus maar om de rekening gevraagd, werd vergeten. Daarna maar naar de bar gegaan, kreeg je de rekening voor je neus gesmeten. Jammer dat het zo moest gaan, had veel beter gekund in plaats van de waardeloze service die wij hadden. Wij komen niet meer terug, locatie en voorzieningen zijn wel prima!!

16. Slechte bediening, alles duurt lang, bij een lactosevrije pannenkoek serveren jullie ragout die niet lactosevrij was.
    De pannenkoeken waren lekker, maar de rest… Jammer hoor, jullie hebben zo'n mooie zaak, we hebben vaker bij jullie gegeten en het was altijd goed.
    Wijs je personeel een stel tafeltjes aan en laat ieder voor zijn eigen wijkje zorgen. Dat houdt ook de vaart erin. Nu doet iedereen maar wat.

17. Beneden maat wat erg zonde is want deze zaak heeft zeker potentie. Speeltuin is top maar daar blijft het bij. Bediening zeer slecht, drankjes duren te lang een glas erbij is ook teveel. Pannekoeken zijn flauw er zit geen smaak aan de textuur is niet goed. Ook vinden wij de Bungels stroop niet lekker. Patat met appelmoes en mayo kwam zonder de appelmoes en mayo. Ijs met aardbeien en slagroom kwam zonder ijs! Aardbeien met slagroom kreeg ik hoe kun je het verzinnen! Ons gezelschap had hun pannekoek al op voordat wij de patat kregen bizar al het eten moet tegelijk komen. Hierna ook geen drankje meer gehad ze kwamen gewoon niet. Bediening moet echt een cursus gaan doen helaas wij gaan voortaan fijn elders heen. Kokend water voor een baby melkfles? Ze hebben geen waterkoker!

18. Zeer, zeer slecht!!!
    In het langslopen gooit men het bestek op tafel. Daar heb ik iets van gezegd en zijn we belachelijk gemaakt en zeer onbeschoft behandeld zo erg dat ik Mn bestelling ongedaan heb gemaakt en weg gegaan ben.
    Nu was ik er eerder al eens geweest en buiten de zeer trage en onnozele bediening was men vriendelijk.
    De pannenkoeken zijn mager maar goed te eten.
    Maar ik ga er nooit meer naar toe, traag, weinig en onbeschoft is mij te veel. Ik ga weer lekker naar de concurrent. Iets verder van huis maar vele malen beter.

19. Dat een dienblad met drankjes per ongeluk over je heen valt door niet al te ervaren personeel is tot daar aan toe, maar biedt op zijn minst je excuses aan!! Zeer slechte service en bediening. Zelfs daarna een half uur moeten wachten op een nieuwe bestelling! Drankje van het huis kon er ook niet vanaf.

20. Eten is erg droog, de bediening is traag, het is rommelig!

Kinderen kunnen leuk spelen dat is het enige pluspunt

21. Verschrikkelijk, we werden netjes ontvangen en mochten een tafeltje uitzoeken. Vervolgens een half uur daar gezeten met personeel dat je gewoon nergeert en je voorbij loopt... het was niet eens heel druk. Veder zaten we tussen de vieze tafels met borden opgestapelt en glazen. Mijn eerste ervaring hier en gelijk de laatste. We hadden nog netjes gereserveerd en er was wat vertraging waardoor wij iets later waren, daar ook even voor gebeld waarop al raar gereageerd werd. Dus reserveren is tegenwoordig ook niks meer waard..

22. Michaela

We hebben een half uur gewacht op de drank kaart toen deze niet kwam zijn we er naar gaan vragen. We kregen er een mee maar weer een half uur later was er nog niemand aan de tafel. Rond uit verschrikkelijke bediening voor een half leeg terras

23. Anthon den Braber

Prima eten, goede ambiance, wel lang wachten op bestelling.

24. Na goede ervaring te hebben gehad de afgelopen tijd was het zondag een flop...
    Pannenkoek niet gaar en erg dik het leek een beetje op pudding onder de gebakken laag....
    Heb wel een nieuwe gekregen, die beter was maar nog niet je van het.
    De kok had zeker zijn dag niet...
    Nagerecht, lekker een coupe bananensplit... Vanille-ijs was te vroeg in de coupe gedaan, gevolg bolletje ijs was voor de helft gesmolten en ja dan de banaan, 4 plakjes. De toef slagroom was perfect die was er dan ook opgedaan vlak voor het serveren.
    Bedenk me nu dat we eigenlijk foto's hadden moeten maken, dat was echt geen reclame geweest.
    Volgende keer hopelijk beter. We proberen het nog 1 keertje.

25. Yvonne Denneboom

26. Willem Faessen

Een erg gezellige locatie met vooral veel aandacht voor kinderen: volop speelmogelijkheden, zowel binnen als buiten.
    De kwaliteit van het eten is goed en de bediening is correct en vriendelijk.
    Een aanrader dus.

27. Met hele familie gegeten op zaterdagmiddag. Kwaliteit van het eten was prima. Prijs/kwaliteit vonden we ook goed. Kinderen konden zich buiten prima vermaken. Personeel was vriendelijk. We waren er wel voor de drukte dat scheelt misschien.

Kortom voor herhaling vatbaar

28. Onlangs spontaan langs geweest met de kinderen. Was erg druk, dus alleen op terras nog plaats. Geen probleem. Moesten ca 20 min wachten vanaf moment bestelling tot een bord onder je neus :-) Op zich redelijk dus gezien de drukte. Pannenkoeken waren prima. Gewoon normaal, maar daarom mag de prijs wel iets zakken, maar locatie maakte wel wat goed. Sfeervol en netjes.

29. Heel lang wachten, verkeerde pannenkoek ("oh wilt u deze dan toch niet?" "Nee"). Nog langer wachten op de bestelde pannenkoek maar ze hadden net zo goed een pannenkoek van de AH in de magnetron kunnen leggen. Veel te duur en slecht. "Rustig en huiselijk" staat in de omschrijving, dat kan wel zijn maar daarvoor moet je doof of hardhorend zijn.

30. I.oosterwijk

Gezellig restaurant. Prijs overeenkomstig de pannenkoek schandalig duur!!

31. Nieuw, sfeervol restaurant. Erg goede pannenkoeken. Mogelijk om onbeperkt te bestellen. Je krijgt dan wat kleinere pannenkoeken. Leuk om eens een andere smaak op deze manier te kunnen proberen. Erg kindvriendelijk, hele leuke verrassingspannenkoek voor de kinderen. Goede service. Prettige bediening.

32. Leuk pannenkoekenhuis in mooie omgeving. Lekker op het terras gezeten met goed zicht op speeltuintje voor de kleintjes. Het duurde circa 20 minuten voordat wij wat te drinken konden bestellen. Daarna duurde het weer enige tijd voordat we de kaart kregen. Na circa vijf kwartier na binnenkomst kregen wij de bestelling. Dat is rijkelijk lang, zeker als je met hongerige kinderen aan tafel zit. Wij namen allemaal een pannenkoek. Lekker, maar niet genoeg voor een hoofdmaaltijd. De prijzen zijn ook niet zodanig dat je een tweede pannenkoek besteld. Wij vinden het gedurfd van de ondernemers deze leuke zaak te beginnen. Zie deze recentie bedoeld als tip om e.a verder te verbeteren. Vlottere bediening en wat voedzamere pannenkoeken en jullie zaak wordt helemaal top. Succes!