• Lid sinds 29 augustus 2017

Bbq de Heuvelrug

Leersum

Brenda Hoonhorst heeft nog geen foto toegevoegd

1. Brenda Hoonhorst's profielfoto
    Brenda Hoonhorst heeft een recensie geschreven voor Bbq de Heuvelrug

Wat een ontzettend gezellige, gastvrije zaak! Onlangs verbouwd en ik dacht dat het al top was, maar uiteindelijk is het nog sfeervoller geworden. Het eten is helemaal geweldig. Wat een keus! En de medewerkers zijn allemaal stuk voor stuk zo vriendelijk en gastvrij, daar kan menig een voorbeeld aan nemen.
    Oke (als enig minpuntje, maar daar kunnen zij niet zo veel aan doen ), bbq als het buiten 25 + graden is… is natuurlijk wat warm, maar dat is inherent aan… Prijs /kwaliteitverhouding meer dan goed! En een bonuspunt voor deze lieve gastvrije ondernemers.
    Ik kom hier ZEKER nog eens terug!

2. Brenda Hoonhorst's profielfoto
    Brenda Hoonhorst heeft gereageerd op een recensie van Bbq de Heuvelrug

Zonder af te willen dingen op uw ervaring: Bij een buffet, zijn etenswaren doorgaans niet afgedekt... Dat zou een beetje raar staan.
    Dat een bbq warm wordt is een beetje een producteigenschap van een bbq.
    Rauw vlees is toch ook niet wenselijk ? Vlees plakt inderdaad aan een rooster,
    als oud slagerij medewerkster kan ik dat beamen. Het heeft even tijd nodig om door te warmen (te garen ) en daarna laat het vanzelf weer los.... producteigenschap van vlees... Maar een bbq is des te gezelliger als je er de tijd voor neemt , bij voorkeur in een goed en gezellig gezelschap.
    Wat de drankjes betreft , ik heb daar zelf niet deze ervaring mee. Dus geen oordeel.
    Maar jammer, wij hebben altijd een heel andere ervaring bij dit restaurant en het cijfer wat u geeft vind ik zelf (maar dat is natuurlijk persoonlijk ) geen recht doen.
    M.vr.gr. Brenda