Bbq de Heuvelrug in Leersum

1396200271 84
1402054240 84
1419616148 83
1443032024 81

1. Leuke avond gehad met kinderen en oma.
    Genoeg keuze vlees en heerlijke salades. De soepen waren heerlijk en het speciale brood met kruidenboter ook.

Goede kwaliteit alles.

Gezellige sfeer. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Voor herhaling vatbaar!

2. René van der Zwan

Echt een super tent. Verleden week met 10 man geweest. Perfect vlees. Goede bediening.
    Gewoon een fris en goed bedrijf.

3. Super gezellig bbq restaurant,
    Gezellige zweer.
    Doen niet moeilijk bij allergieën wat heel fijn is bij de meeste bbq restaurants is dat vaak lastig.
    Gegarandeerd goeie producten Er word echte cola van het bekende merk geserveerd.
    Als je daar in twijfelt mag je dat altijd na vragen in elk restaurant.
    Ik heb namelijk een man die het andere merk echt niet drinkt.
    Wij hebben het erg naar ons zin gehad.
    En komen graag een keertje terug.

4. Wij komen speciaal uit Amersfoort om in het gezelligste BBQ restaurant te eten. Een goed stukje vlees voor ieder wat wils. Komen hier zeker meerdere keren per jaar. Zeer vriendelijke eigenaren Harry en Carla.

5. Wat een ontzettend gezellige, gastvrije zaak! Onlangs verbouwd en ik dacht dat het al top was, maar uiteindelijk is het nog sfeervoller geworden. Het eten is helemaal geweldig. Wat een keus! En de medewerkers zijn allemaal stuk voor stuk zo vriendelijk en gastvrij, daar kan menig een voorbeeld aan nemen.
    Oke (als enig minpuntje, maar daar kunnen zij niet zo veel aan doen ), bbq als het buiten 25 + graden is… is natuurlijk wat warm, maar dat is inherent aan… Prijs /kwaliteitverhouding meer dan goed! En een bonuspunt voor deze lieve gastvrije ondernemers.
    Ik kom hier ZEKER nog eens terug!

6. Wat zullen we vanavond weer gaan eten samen met zwager en schoonzuster naar Leersum lekker BBQen voor ons niet de eerste keer. Daar aangekomen het was mooi weer in de gezellige geheel gerenoveerde buiten tuin met mooie BBQ tafels en eenmaal donker geworden gezellige sfeerverlichting. Na het voorgerecht, een overheerlijke kop soep, naar binnen om een stukje vlees te pakken uit de koeling, het was zo lekker dat we enkele malen de gang naar binnen hebben gemaakt. Er zijn vleessoorten genoeg en voor ieder wat wils Het zag er allemaal gelikt uit en er was voldoende Iedere keer weer aangevuld voor de hongerige magen. De glazen bleven ook gevuld als je dit wilde. Als toetje ijs of koffie met een likeurtje. Een echte aanrader om heerlijk, ontspannen te BBQen

7. Gegeten met vier personen in dit restaurant. Ligging van het restaurant is mooi, inrichting gedateerd en donker.

Bediening gehele avond wel aanwezig echter ook afwezig. Vuile borden worden niet opgehaald en er wordt niet gevraagd of alles naar wens is. Temperatuur van de barbecues is te hoog, vlees plakt direct vast aan het rooster en brand snel aan. Op de vraag of het rooster tussendoor een keer kon worden schoongemaakt omdat er wat vlees was aangebrand kregen wij het volgende antwoord: "dit doen wij nooit tussendoor en volgens bediening was het verantwoord om door te barbecueën".

Dan nog iets over het drinken. Eerste rondje krijg je een flesje met merk cola, tweede ronde krijg je een glas met absoluut niet de cola van het welbekende merk.

Vlees niet afgedekt en salades niet fris/vers. Veel verschillende soorten vlees (met name varkensvlees), echter alles te zout.

Toetjes keuze is minimaal, ijs of chocolademousse. Al met al gezien de prijs/kwaliteit verhouding een absolute afrader.

8. j janssen

1 punt
  9. Marianne

Geweldig bbq restaurant. Met onze groep van 20 grote en kleine mensen voelden we ons gelijk "thuis" maar tevens ook welkome gasten. Bijzonder vriendelijk personeel en het eten: voor elk wat wils en alles vers. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.

10. Begin april 2016 twee keer gaan eten. Vriendelijk en gastvrij onthaald. Er werd met alles rekening gehouden: maagverkleining en autistische zoon. Bediening was vriendelijk, eten goed en meer dan genoeg keuze. Klein minpuntje; alleen de appelmoes ontbrak.
    Dit restaurant is zeker een aanrader en wij zullen er zeker vaker terug komen. Chapeau. Aan dit restaurant kunnen vele andere horecagelegenheden een voorbeeld nemen.

11. Zondag 09-08-2015 heerlijk gegeten! Biefstuk was uit de kunst, hmmm! Het andere ook hoor, maar die biefstuk... 👍Smaken verschillen, sommigen aan tafel vonden de pindasaus te pittig en ja dat kan. Salades ook goed! Toen het stokbrood op was werd er netjes een nieuw stokbrood bij de tafel gebracht👍 De ijs en de mouse, die vielen zeker in de smaak.

Jaren geleden hier ook geweest met glas bedrijf, altijd goede herinnering aan over gehouden... Nu zo'n 8 jaar andere eigenaar waar we een leuk babbeltje mee hebben gehad👍

13. Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht. Vlees niet afgedekt, saladebar zeer slecht, tonijnsalade erg zout. Stoelen, tja een leuke rieten stoel met kussen doet iets meer. Wij gaan hier niet meer heen. Personeel erg vriendelijk, dat dan weer wel.

14. Meermalen gegeten bij BBQ restaurant de Heuvelrug. In een zeer sfeervolrestaurant lekker en met veel plezier gegeten. Ook voor kinderen erg leuk om zelf te BBQ'en.

Assortiment zeer goed afgestemd op de BBQ en voor ons meer dan compleet. Dit geld ook voor de salades, sauzen en soepen. Al met al een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zeker een aanrader, ook voor groepen, en als het je hier niet zint vertrouw ik erop dat je het nergens vindt. ;-)

15. Susanna Greeven

Afgelopen zaterdag het carnavalseizoen afgesloten bij dit bbq restaurant. Het vlees was zeer vers en goed gemarineerd. Het personeel erg vriendelijk en gastvrij. Na het eten nog heerlijk nageborrelt met onze groep. Kan zeggen dat de prijs /kwaliteit zeer goed is. Een goede aanrader voor een gezellige avond uit.

16. de klerk

We zijn gisteren op 21-03-2015 wezen eten met 6 man en 1x een kind van 1 jaar. Je betaald 25.00 euro per persoon zonder drank, wat ik al duur vind. Hier de - punten en de + punten:

- minpunt is dat het eten erg zout was/tonijn salade
    - sate saus heeft geen smaak
    - weinig keuze uit salade; tonijn/aardappel salade
    - vieze borden worden nauwelijks opgehaald
    - komen constant bij je langs voor om te vragen wil je nog wat drinken in plaats van de vieze borden op te halen.
    - weinig keuze uit toetjes voor kinderen.
    + pluspunt is het ligt mooi in de bossen

17. Bij binnenkomst rook het erg chemisch, het ziet er wel heel gezellig en leuk uit, het concept is wel erg leuk! Het vlees is erg lekker gekruid allemaal en volgens mij ook vers, het ligt open op een tafel met ijs, maar er zaten wel erg veel fruitvliegjes op waardoor ik op gegeven moment niet zo'n honger meer had. Mijn man en zoon zijn toevallig die avond goed ziek geworden, weet niet of het daaraan lag. Als het afgedekt kan worden lijkt het me beter. Het personeel mag iets klantvriendelijker, niet iedereen was gastvrij helaas, maar als je daar doorheen kunt prikken heb je een leuke avond uit!

18. Henk en Cynthia

Wij komen hier al jaren als kerstuitje van het bedrijf. Het eten is uitstekend, de sfeer is goed en het is goed betaalbaar. Wat krijg je daarvoor:
    - vooraf brood uit de oven met gesmolten kruidenboter, keus uit 3 soorten soep met stokbrood en
    kruidenboter;
    - er is een enorme keus aan vlees en is echt van topkwaliteit, daarnaast is er ook nog kip en vis;
    - de schalen met rauw vlees en vis staan in het ijs en wordt regelmatig aangevuld om bederfing te
    voorkomen;
    - salades; friet, sausjes en toetjes
    - altijd een goed gevuld glas;
    - gezellig personeel;
    - na het eten gezellig naborrelen bij de open haard of aan de bar.

Tot volgend jaar!

19. Wij komen hier al 12 jaar! Leuk en lekker kerstuitje met het bedrijf. Afgelopen zaterdag weer met 36 man. Dit is het enige restaurant;
    -waar je onbeperkt kan eten voor weinig geld.
    -voor weinig geld heerlijk en vers vlees, soep, salades enz.
    -van te voren goede uitleg hoe je met vlees en vis moet omgaan op de BBQ. i.v.m. de hygiëne!!
    -zoveel keuzes. Is de soep nadat je gepakt hebt je smaak niet? Neem je toch gewoon een andere!
    -nooit een leeg glas voor je hebt staan.
    -je vieze bord niet 2x hoeft te gebruiken. 2 de ronde gewoon een schoon bord moet pakken omdat de vieze al opgehaald word.
    -gastvrijheid is top. Je voelt je binnen 1 minuut thuis.
    -bediening is zoo vriendelijk!! En snel. Ongelooflijk.
    -eigenaar en gastvrouw zijn geweldig. Niets en niemand is te veel. Alles kan en mag!
    -na het eten wat drinken aan de bar en / of openhaard. Heerlijk!!
    -gezelligheid kan je er niet kopen. Dat is er gewoon. En dat gaat allemaal vanzelf!

Wij hebben bovenstaande punten nog nooit over een ander restaurant gehoord. Ik raad iedereen aan om het een keer te proberen. Met z'n 2en, met een groepje of je hele bedrijf. Je wil nooit meer iets anders. Het is een verslaving! Tot volgend jaar!

20. Ik ben afgelopen zaterdag weer geweest, ok ik raak verslaafd! Iedere keer weer; vriendelijk personeel, een gezellige sfeer en vooral heerlijk eten! Voor ieder wat wils, je kunt eten wat je lekker vind. Echt een aanrader!

21. In het BBQ restaurant de heuvelrug in leersum is het altijd gezellig, het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. De manier van eten is ook erg origineel. Ik snap niet dat mensen het hier niet naar hun zin kunnen hebben, dit ligt dan ook volkomen aan de mensen zelf die willen het dan gewoon niet gezellig hebben. Het eten is altijd lekker vers, net als de meloen en de aardappelsalade . De meloen ziet er goed uit en de soep smaakt heerlijk. Veel beter dan van de unox. Dit is dan ook belachelijk dat dit prachtige restaurant zo afgedaan word. U bent daar altijd van harte welkom en zal vriendelijk onthaalt worden.

22. Het plan was om een leuk weekend af te sluiten met een gezellig en smakelijk etentje bij BBQ restaurant de Heuvelrug in Leersum. Helaas konden we dat smakelijk wel vergeten.

Om te beginnen kon je aan de meloen al zien dat deze niet vers was. Die hebben we dan ook overgeslagen. De aardappelsalade heb ik geprobeerd, maar die was waarschijnlijk net zo vers als de meloen. Deze is dan ook beland in de afvalemmer die op tafel stond voor de botjes van de spare-ribs.

De tomatensoep zag er hoopvol uit, deze zat vol met gehaktballetjes. Maar na de eerste hap bleek dat ze meer leken op stuiterballen dan op gehaktballen. In een restaurant verwacht je toch iets speciaals, zo moeilijk is het toch niet om een goeie soep te maken. Helaas kwam deze soep niet eens in de buurt bij een zak unox soep die je thuis klaarmaakt.

Het enige wat redelijk smaakte was het broodje met kruidenboter en de patat, maarja daar kun je ook weinig fout aan doen.

Dan het vlees... Door de bediening werden we geadviseerd om het vlees niet los te trekken van het rooster wanneer dit vastgebakken zat. Waarschijnlijk gebeurt dat standaard, want na 2 seconden zit je hamburger al vastgeplakt. En probeerde je je hamburger om te draaien, dan viel deze al in 3 stukken uit elkaar. De temperatuur van de barbeque was dus niet goed, want de hamburger werd van buiten doorgebakken, en van binnen nog rood. Ik zou graag vertellen hoe hij smaakte, maar aangezien ik geen zin had in een voedselvergiftiging heb ik deze ook maar in de emmer gedeponeert.

De zalm had dezelfde droge nietszeggende smaak als de witvis eromheen. Ik hoop tenminste dat het witvis was. De saus (lees:water) waarin de vis dreef had een verdacht zurig smaakje, waardoor de saus met stuk vis en al in de afvalemmer belandde. Net als de aardappelsalade en de hamburger.

Eigenlijk kunnen we concluderen dat de afvalemmer het enige pluspunt is van de zaak. Met andere woorden, als je een keer lekker wilt barbequen. Doe dat dan vooral niet hier, maar zet zo´n ding in je tuin en haal lekker vlees bij de supermarkt.

1,3
  23. Mijn ervaringen bij het BBQ restaurant zijn erg goed , ik heb meerdere keren daar gegeten en heb het erg naar mijn zin gehad. Het eten was van zeer hoge kwaliteit naar mijn mening . Ook vond ik dat de bediening erg vriendelijk is en je snel geholpen word . De decoratie en muziek in het restaurant maakt het erg gezellig , ik vind zelf dat je dit niet van alle restaurants kunt zeggen . Dit waren zeer goeden ervaringen en ik ga zeker nog vaker eten

24. Max

25. Lekker barbecuën op houtskool, zowel binnen als buiten. Er is een heel ruime keuze aan vlees, met lekkere salades en rauwkost. Voor de liefhebber soep vooraf en ijs of mousse toe.
    De sfeer is prima, met personeel dat gastvrijheid hoog in het vaandel heeft. Ook voor groepen een prima gelegenheid voor een avondje lekker uit!

26. Super restaurant met super personeel! We komen hier met regelmaat en t eten is echt heerlijk! Genoeg voor iedereen! De frietjes zijn ook echt mn favoriet voor bij t vlees!!!

27. Wij komen hier regelmatig,
    Super vriendelijk personeel dat bereid is alles voor je te doen.
    Heerlijk gemarineerd vlees,echt super voor de bbq!
    Ook met kinderen een echte aanrader.
    Het eten voor een vaste prijs is ook ideaal, als je te weinig eet is dat echt je eigen schuld.
    Absoluut een aanrader als je lekker en ook nog eens gezellig wilt eten!

28. ChantalW

Gisteren met 8 meiden hier gegeten. Het enige positieve was de vriendelijke jongen van de bediening die erg z'n best deed. Slechte ambiance (de verf bladdert van de tafels), geen groentes bij het diner en matig vlees wat allemaal al voorgemarineerd is, waar dus niet iedereen op zit te wachten. Er waren wel geteld 3 salades waarvan er 2 niet eens vers zijn. Vervolgens kregen we de rekening (waar sowieso teveel drankjes op stonden) en wij € 24,50 per 'diner' voor een paar stukjes vlees moesten afrekenen. Ronduit schandalig, geen hygiëne. Voor ons: eens en nooit meer.

1,1
  29. jantje vd voort

We hebben er meerdere keren gegeten, met vrienden en met zn tweetjes. Het eten is goed en er is voldoende keuze. De inrichting is leuk.

En de bediening is ontzettend goed, altijd een vriendelijk woord en altijd tijd voor een gesprek of een uitleg geven over het menu.

En het is er echt gezellig, een aanrader.

30. Harde muziek, matige kwaliteit eten

31. Reuze gezellige avond gehad. Het eten was super en de bediening was goed en aardig. Bedankt jongens!

32. Eten is in één woord geweldig, wat een kwaliteit en wat heerlijk!! Het start met goed kwaliteit vlees en het vlees wordt bereid met smakelijke marinades en kruiden. Wil je lekker saté, kip, biefstuk, spareribs enzovoort eten dan moet je bij BBQ de heuvelrug in Leersum zijn.
    En dan hebben we het nog niet over de gezelligheid gehad. Super bediening en altijd vrolijk.

Een aanrader voor iedereen!!!

33. Heerlijke ongedwongen sfeer met tof personeel.
    Uitstekend eten en dergelijke.
    Echt een relaxte avond uit.
    Zelden zo'n goed bbq restaurant gezien.
    Een restaurant waar wij al jaren komen en het verveeld nooit.

34. We hebben van het weekend heerlijk gegeten.
    Bij binnenkomst eerst een drankje bij het haard gedaan en toen aan tafel. Wij waren maar met zijn 2en dus tegenover elkaar zitten was eigenlijk niet te doen.. want dan zit die grote bbq er tussen en is de afstand behoorlijk. Wat dus voor ons ook betekende dat je misschien minder snel met een ander stel zal gaan. Er was genoeg keuze in het vlees wat ook lekker gekruid was.. Ook de bijgerechten waren goed. Mis alleen gewoon sla! Bediening top! Mocht je met een grote groep willen gaan dan weet je zeker dat iedereen voldaan naar huis gaat! De sfeer binnen tjaaa.. de bakken hangen ernu eenmaal wat wel wat heeft. En een echt plantje erbij is natuurlijk niet handig! Maar miste wel iets meer kleur!
    Na het eten ook weer bij de haard een afzakkertje.. Dus een erg lekkere gezellige avond!!!

35. fam rijksen

Kan ik iedereen aanbevelen die zijn gasten een gezellige avond wil bezorgen!

Warm welkom, vriendelijke bediening, alles wordt meteen weer bijgevuld, kortom: Goed voor elkaar daar!

Na afloop met elkaar om het vuur in de zitkuil maakte het helemaal af.
    De avond kon niet meer stuk.

Wat het eten betreft:
    Onze (volwassen) kinderen vonden het heerlijk. Mijn man is niet gewend dat het vlees zo germarineerd is. Ik houd daar namelijk zelf niet van. Net zo min als van natte salades
    Maar dat patat vond ik heerlijk en ik kon gelukkig net zo veel fruitsalade en slagroom pakken als ik wilde :)

36. Broekhuysen

Dit is wat ik naar Restaurant "de Heuvelrug" gemaild heb:
    Beste Harry,

Namens ons personeel en mijzelf kan ik jullie alleen maar complimenteren met allereerst de bediening, goed, vriendelijk en vlot.
    Het eten: kwalitatief heel goed. Zelfs de patatjes, pindasaus, soep, salades waren hartstikke lekker.
    Eindconclusie en dikke 10.

En we komen zeker een keer terug.

Bedankt voor de gezellige avond.

Groetjes Erwin

37. Eten is heerlijk. Zeker de spareribs zijn geweldig, ze blijven steeds dingen uitproberen en veranderen. Tegenwoordig kun je ook spareribs en saté bestellen, die ze dan thuis komen bezorgen. Wij hebben weer een gezellige avond gehad! Top.

38. Leuke tent en net even wat anders dan normaal.

Leuke sfeer en aardige bedienden.

Je eten? Tsja het is net hoe je bbq kunsten zijn.

De tomatensoep was wat minder. De ballen leken net van rubber.

De satesaus was wat aan de koude kant.

Verder een leuke avond gehad.

39. Zaterdag 12 maart 2011 met 6 personen gegeten in een gezellige omgeving. De bediening is top. Aardige eigenaar, ook zijn zoon en dochter werken mee in de zaak. Gewoon ouderwets gezellig. Fantastische prijs kwaliteit verhouding, veel en goed eten voor een lage prijs. Een aanrader.

40. Wij waren vorige week zaterdag geweest. Bij binnenkomst werden we netjes ontvangen en konden we bij de openhaard vast een drankje doen (we moesten wachten op vrienden) Nadat iedereen er was werden we naar onze tafel begeleid. We kregen een vriendelijke uitleg over de manier van barbequen en het pakken van eten. De bediening was erg aardig en de drank werd goed verzorgd. De vleesschalen werden iedere keer goed bijgevuld, zodat er nooit iets leegstond. Het vlees is lekker gemarineerd en lekker van smaak. Dit is echt een aanrader voor mensen die gezellig een avondje willen eten.

41. Vanavond weer heerlijk gegeten. Goede service en de sfeer was goed. Als er vragen of opmerkingen zijn wordt er naar je geluisterd en netjes gereageerd en/of geholpen.

We komen er al jaren en blijven dat ook zeker doen.

42. silvia doornkamp

Super gezellig avond gehad.

Goed eten en de bediening was super, we waren met 13 personen.

En hebben nergens om hoeven vragen. Super, ik heb een top verjaardag gehad. Echt een aanrader.

43. Lekker gegeten alleen jammer dat ze geen sparerips hebben, daar is veel vraag naar. En het ijs was niet veel, dat was vroeger veel beter. Nu een verpakt ijsje, daarvoor hadden ze een ijsmachine.
    Voor de rest prima en aardig personeel.

44. Gisteren weer gegeten en het was weer geweldig!

We hebben ons weer goed vermaakt.

Nu al weer zin in 2e kerstdag.

45. Wat een "heerlijkheid" om hier te eten!

Bij binnenkomst word je gastvrij en vriendelijk ontvangen, wat toch al meteen een sfeer zet voor het verloop van de rest van de avond vind ik. Vervolgens word er de tijd voor je genomen om een en ander uit te leggen over het "hoe en wat" van het bbq-en. Voor vragen, tips en advies neemt men ook de tijd en dat is toch wel erg belangrijk als je een bbq-nerd bent zoals ik. Ook tussendoor komt men langs om je bij te staan met advies wanneer dat nodig is.

Als welkom krijg je niet de standaard broodjes met krul kruidenboter of wat kroepoek maar een heerlijk zelfgemaakt brood met kruidenboter vers uit de oven.

Dan het eten, het is allemaal zeer goed van smaak en een grote keuze uit verschillende soorten soepen, salades en vlees.

En zelfs het ijs in diverse smaken is onbeperkt, wat voor mij als ijs liefhebber niet helemaal onbelangrijk is.

Na afloop nog een drankje aan de bar bij de openhaard en een geslaagde avond was een feit. Ik kan het me niet voorstellen dat iemand hier een slechte avond kan hebben gehad! Dit restaurant is zeker een aanrader voor iedereen. Ik ga er zeker vaak terug komen.

46. Het is echt een superlekker BBQ-restaurant.

Lekkere broodjes vooraf, lekkere salades, lekkere aardappeltjes, lekker vlees, kortom alles lekker! Ook de service is goed! Wij komen hier elke keer weer terug!

47. Een geweldig restaurant met perfecte begeleiding.

Ik als ras bourgondiër kom in veel eetgelegenheden en deze is echt een super aanrader, bij binnenkomst komt de gezelighed je al tegemoet. Gulzig als ik ben nam ik een groot bord met vlees mee om te gaan bereiden. Zeg nou zelf 12 verschillende soorten vlees maakt de keuze moeilijk, maar meteen was daar de eigenaar die met het advies kwam om toch maar vaker te lopen zodat het vlees verser bleef omdat je het toch naast een warme barbeque zet. Ook was men altijd bereid om advies te geven hoe het vlees het beste bereid kon worden. De bediening was vlot en steeds bereid om te helpen. De saladebar was ook goed, eigenlijk was al het eten zeer smaakvol. Kortom een perfecte plaats om goed en gezellig te eten. Ik durf zelfs te beweren dat wanneer mensen het daar niet gezellig vinden of aanmerkingen hebben op het eten, dit eerder aan hun zelf ligt dan aan het restaurant.

48. Gisteravond weer met grote groep gaan eten in het bbq rest. En weer een superavond gehad.

Wij hadden een groep mensen bij ons die het nog niet kende, maar zij hebben allemaal een visitekaartje meegenomen...

Je bent verzekerd van een gezellige avond, super gastvrij ontvangen en het eten is heerlijk. Zijn zelf verschillende keren geweest en zijn altijd verzekerd van een top avond!

Hopen nog lekker vaak te kunnen genieten van bbq restaurant de Heuvelrug.

49. Wij hebben hier al verschillende keren gegeten. Het was vanavond weer super, net zoals de afgelopen keren. Vlees en vis waren super van kwaliteit, alles was heerlijk, de bediening gastvrij en attent, in èén woord top. Wij verheugen ons nu al om tweede Kerstdag weer van jullie gezellige ambiance en verrukkelijk eten te mogen genieten. Een aanrader voor een gezellig en heerlijk avondje uit eten!

50. Eten was goed, duidelijke uitleg erbij en goede aanwijzingen. Vlees was goed en lekker gekruid. Er was voldoende en werd op tijd aangevuld. Genoeg reden om daar weer terug te komen!

51. Misschien ben ik een fijnproever, maar ik vond het eten hier niet lekker.

Het vlees was vast prima maar wij kregen als bbq-leken onvoldoende aanwijzingen hoe we het vlees lekker gaar moesten krijgen.

De nasi, mosselen en de vis waren smakeloos, de kippesoep daarintegen was veel te zout en de vermicelli was een grote klont. Het broodje vooraf was daarintegen heerlijk. We hadden tijdens het eten wel wat meer brood gelust en wat meer keuze aan salades. Dorst hoefden we niet de lijden.

52. Wij komen hier al zo'n 10 jaar regelmatig eten en het is nog altijd top. Ga zo door.
    Komen deze maand ook weer eten met ca. 25 personen die zich allemaal al weer verheugen.

53. Wat een avond.
    Ik heb er gisteravond gegeten en het ging allemaal vanzelf.

Ideaal dat je zelf kan bbqen in het midden van de tafel, om de zorgen voor het te laat krijgen van eten weg te laten.

Complimenten voor de bediening.

We waren met een groep van 20 mensen.

Als ze net het drinken voor iemand hadden neergezet en iemand wilde nog wat, dan kwamen ze het met een lach brengen.

Erg makkelijk dat we daar niet om hoefden te vragen.

Vlees was erg goed, bbq deed het ook erg goed.

Het was een leuke avond, kom er zeker nog een keer terug.

Kees.

54. Wij komen hier met grote regelmaat en vinden het een absolute aanrader!

Zeer gastvrije en vriendelijke bediening, erg lekker eten en een gezellige en ontspannen sfeer.

Wij komen nog steeds met heel veel plezier hier een avondje uit eten!

Ik kan het iedereen aanbevelen!

55. Van het weekend heerlijk gegeten! Top gewoon!

56. Eten is goed. Echter de bediening laat sterk te wensen over. Onze afzuigkap deed het niet (tafel 2). Toen wij dit meldden bij de bediening gaf de jongen aan "oh, dat was afgelopen week ook al". Toen de eigenaar hier naar had gekeken werd mijn man praktisch in de afzuigkap geduwd met de de opmerking : "hoor hij doet het" . Echter wij en onze vrienden hoorden niets en ook uit niets bleek dat hij het nu weer deed.
    Afijn om een lang verhaal kort te houden, het gevoel dat wij overhielden hieraan was dat wij aan het zeuren waren (terwijl andere gasten het ook duidelijk konden zien) en ons niet zo moesten aanstellen. Uiteindelijk hebben wij een andere tafel gekregen.

Wat betreft de overige bediening, deze moeten duidelijk beter hun tafels onderling verdelen want zo'n beetje om de twee minuten kwamen ze vragen of we wat wilden drinken.

Voorlopig zullen wij hier niet meer komen. Van andere gasten kreeg ik ook te horen dat men daar duidelijk nog niet met drukte weet om te gaan en hier correct op kan inspelen.

57. je kan er heerlijk eten zowel binnen als buiten.leuke bediening en gezellige omgeving. wij vinden het super