1. Wat een "heerlijkheid" om hier te eten!

Bij binnenkomst word je gastvrij en vriendelijk ontvangen, wat toch al meteen een sfeer zet voor het verloop van de rest van de avond vind ik. Vervolgens word er de tijd voor je genomen om een en ander uit te leggen over het "hoe en wat" van het bbq-en. Voor vragen, tips en advies neemt men ook de tijd en dat is toch wel erg belangrijk als je een bbq-nerd bent zoals ik. Ook tussendoor komt men langs om je bij te staan met advies wanneer dat nodig is.

Als welkom krijg je niet de standaard broodjes met krul kruidenboter of wat kroepoek maar een heerlijk zelfgemaakt brood met kruidenboter vers uit de oven.

Dan het eten, het is allemaal zeer goed van smaak en een grote keuze uit verschillende soorten soepen, salades en vlees.

En zelfs het ijs in diverse smaken is onbeperkt, wat voor mij als ijs liefhebber niet helemaal onbelangrijk is.

Na afloop nog een drankje aan de bar bij de openhaard en een geslaagde avond was een feit. Ik kan het me niet voorstellen dat iemand hier een slechte avond kan hebben gehad! Dit restaurant is zeker een aanrader voor iedereen. Ik ga er zeker vaak terug komen.