1. Wij komen hier al 12 jaar! Leuk en lekker kerstuitje met het bedrijf. Afgelopen zaterdag weer met 36 man. Dit is het enige restaurant;
    -waar je onbeperkt kan eten voor weinig geld.
    -voor weinig geld heerlijk en vers vlees, soep, salades enz.
    -van te voren goede uitleg hoe je met vlees en vis moet omgaan op de BBQ. i.v.m. de hygiëne!!
    -zoveel keuzes. Is de soep nadat je gepakt hebt je smaak niet? Neem je toch gewoon een andere!
    -nooit een leeg glas voor je hebt staan.
    -je vieze bord niet 2x hoeft te gebruiken. 2 de ronde gewoon een schoon bord moet pakken omdat de vieze al opgehaald word.
    -gastvrijheid is top. Je voelt je binnen 1 minuut thuis.
    -bediening is zoo vriendelijk!! En snel. Ongelooflijk.
    -eigenaar en gastvrouw zijn geweldig. Niets en niemand is te veel. Alles kan en mag!
    -na het eten wat drinken aan de bar en / of openhaard. Heerlijk!!
    -gezelligheid kan je er niet kopen. Dat is er gewoon. En dat gaat allemaal vanzelf!

Wij hebben bovenstaande punten nog nooit over een ander restaurant gehoord. Ik raad iedereen aan om het een keer te proberen. Met z'n 2en, met een groepje of je hele bedrijf. Je wil nooit meer iets anders. Het is een verslaving! Tot volgend jaar!