• Lid sinds 16 juli 2012

Gasterij Als Toen

Nijmegen

Colori

Grave

Bram Geurts heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bram Geurts's profielfoto
    Bram Geurts heeft een recensie geschreven voor Perceel

Om iets te vieren hebben we bij het Perceel gegeten. Vooraf heb ik wat gerechten voorbij zien komen en ook hier heb ik recensies gelezen waardoor mijn verwachtingen hoog waren. Mijn verwachtingen zijn overtroffen. Wat een fantastisch restaurant is het Perceel.

De sfeer is ongedwongen en prettig. De mannen in de bediening waren zeer vriendelijk attent en voelden alles goed aan. En dan het eten, wat een ervaring. De gerechten waren prachtig opgemaakt en de smaken super goed. Er werd ons verteld dat de signature dish van de chef erg lekker is en daar is niets aan gelogen, fantastisch gerecht.

Je hebt restaurants met een ster en je hebt restaurants met een ster, maar het Perceel zit wat mij betreft aan de bovenkant, top!

2. Bram Geurts's profielfoto
    Bram Geurts heeft een recensie geschreven voor Colori

Erg lekker en leuk gegeten bij Colori! Vooraf duif, nog nooit op maar erg lekker. Als hoofdgerecht risotto, ook super lekker. Goede service, lekker eten, lekkere wijn en een leuke sfeer, een aanrader!

3. Bram Geurts's profielfoto
    Bram Geurts heeft een recensie geschreven voor Gasterij Als Toen

Mijn vriendin en ik hebben al vaak bij Als Toen gegeten, ieder excuus wordt aangegrepen op weer te gaan. Een super gezellig restaurant met goed eten en een nog gezelligere gastvrouw. Een aanrader voor iedereen die in Nijmegen uit eten gaat!