• Lid sinds 19 augustus 2010

Intenzo

Hengelo

Twenty 2

Apeldoorn

BB heeft nog geen foto toegevoegd

1. BB's profielfoto
    BB heeft een recensie geschreven voor Brass Boer Thuis

De ontvangst viel tegen, werd niet gevraagd of ze onze jas aan kon nemen etc. Wellicht zijn de verwachtingen hoog doordat het restaurant leunt op de 3 sterren van de Librije. De menukaart is erg onduidelijk, maar na uitleg lukte het om wat te bestellen. Jammer dat ze geen amuse serveren. Deze zijn wel tegen betaling te bestellen van de kaart. De gerechten waren niet heel bijzonder. Minpunt is dat we herhaaldelijk moesten aangeven dat we geen wijn wensten omdat we met de auto waren. Hoofdgerecht was de boerderij eend. Deze was prima. We bestelden er spitskool van de bbq bij. De spitskool was rauw, bitter en smakeloos! Erg jammer. Het dessert was ook een aanfluiting. We bestelden het stroopwafel dessert. Stroopwafel niet konden ontdekken. Het was meer een soort taco ( niet knapperg, maar week) gevulde met vanille mousse en boerenjongens. Bij de koffie geen originele friandises maar een soort shake met witte rum welke we moesten laten staan vanwege verkeersdeelname. Ook werd er als klap op de vuurpijl soesjes geserveerd met een kwak nutella. Ook waren de soesjes van discountsupermarktkwaliteit zodat het een grote teleurstelling was. Kortom of we nog terugkomen is nog maar de vraag.

5,9
  2. BB's profielfoto
    BB heeft een recensie geschreven voor Intenzo

BB

De inrichting is erg mooi geworden na de verbouwing. Minpunt de kwaliteit van de gerechten is er helaas niet op vooruit gegaan. We waren altijd een enorme fan van de carpaccio maar deze is niet meer zoals in de tijd van “Enzo”. Erg jammer. Ook het hoofdgerecht was niet zo als we gewend waren. De wijn daarentegen was wel goed en paste ook prima bij de gerechten! Vriendelijke bediening. Ik hoop dat men nog eens kritisch kijkt naar de kwaliteit van de gerechten. Dit zou de klanttevredenheid een behoorlijke boost geven.

3. BB's profielfoto
    BB heeft een recensie geschreven voor Aan de Oever bij Mooirivier

BB

Op een mooie zomerdag namen we plaats op het terras. Het duurde lang voor de ober ons in de gaten kreeg en we eindelijk een drankje konden bestellen. Vervolgens gonsde het van de wespen en toen reageerde de bediende dat we zelf voor deze plek hadden gekozen en we ook binnen konden zitten. Sorry, maar met een zomerse temperatuur van 30 graden gaan we dus echt niet binnen zitten!
    Ook de servering van de drankjes liet veel te wensen over. Onze metgezel moest erg lang op zijn cocktail wachten, terwijl de andere drankjes wèl werden geserveerd. Beetje jammer! De broodjes met tapenade waren heerlijk.
    Kortom, een mooi terras met een prachtig uitzicht, maar of we hier nogmaals komen betwijfel ik.

4. BB's profielfoto
    BB heeft een recensie geschreven voor Intenzo

BB

Onlangs wezen eten bij Intenzo! Voor ons was dit de eerste keer en het zal zeker niet de laatste zijn. We hebben echt heerlijk gegeten! Alles smaakte even lekker. Elke gang met een lekkere bijpassende wijn! Ook de prosecco die we als aperatief hadden was verrukkelijk! Als nagrecht kozen we voor de tiramisu van de oma van Enzo. Nog nooit zulke lekkere tiramisu gehad. We sloten de avond af met een lekkere espresso en een limoncello. Wij komen zeker nog eens terug!!

5. BB's profielfoto
    BB heeft een recensie geschreven voor Aan de Oever bij Mooirivier

BB

Prachtige locatie aan de vecht! Het weer werkte ook mee dus we namen plaats op het terras aan het water. De verwachtingen voor deze avond waren dan ook hooggespannen! Helaas duurde het erg lang voor de bediening ons in de gaten kreeg en we eindelijk en drankje konden bestellen. Dan het restaurant, keurig ingericht! Maar die vliegen.... dat kan en mag toch echt niet! Het eten was redelijk, de boerderijeend was taai en op het bord lag een scala aan groenten, iets too much. Dit was ook het geval bij het nagerecht. We bestelden nog koffie na, we kregen er een goedkoop stukje fudge bij. Hier zou zoveel meer van te maken zijn. Echt jammer, ook dat er een vlieg in de koffiemelk ging zitten. Bah!! Laten we het er op houden dat ze nog een boel moeten leren.

5,9
  6. BB's profielfoto
    BB heeft een recensie geschreven voor Da Gabriële

BB

Al een aantal keren gegeten bij Da Gabriele. Altijd met veel plezier alleen de laatste keer viel wat tegen. Het eten heeft ons goed gesmaakt. Maar het restaurant maakte een rommelige indruk en bijna het gehele bedienende personeel hebben we aan onze tafel gehad. Daardoor werden er veel kleine foutjes gemaakt. Zo waren ze ons tussengerechtje vergeten. De likeur die we bij de koffie hadden besteld waren ze vergeten en meer van dit soort foutjes. Ook vonden we de menukaart niet echt een verrassing volgens ons wat het dezelfde als 1,5 jaar geleden. Een beetje jammer, volgens ons zou daar veel meer van te maken zijn. Ook was men al aan het schoonmakem opruimen terwijl wij en andere gasten nog aan het eten waren. Niet echt correct. We hopen dat ze wat met het bovenstaande doen. Jammer want we waren veel beter van ze gewend!

7. BB's profielfoto
    BB heeft een recensie geschreven voor Twenty 2

BB

Vorige week voor het eerst kennis gemaakt met restaurant Twenty2. De ontvangst was goed, aardige gastvrouw. In de lounge dronken we een drankje en kregen wat amuses. Vervolgens konden we plaats nemen aan tafel waar je zowat bij in slaap viel omdat men het zogenaamd zo druk had. Het duurde erg lang voor de gerechten werden opgediend. Het verrassingsmenu bleek geen verrassing maar de gerechten kwamen rechtstreeks van de kaart waaruit blijkt dat men niet weet wat creativiteit betekent. Zeer teleurstellend vond ik nog de magnumimitatie wat totaal niet lijkt op de echte magnum. Er zat teveel anijssmaak aan. En de bediening mag ook wel op cursus gebruik uw oren beter en makkelijker want luisteren kunnen ze totaal niet. Ook de prijzen zijn om te janken gegeven de magere kwaliteit en dat in deze tijd van de broekriem aanhalen en bezuinigen. Zeer teleurstellend was ook de koffie met friandises. Kortom zeker gezien de prijs en de langzame bediening een illusie armer. Al met al geen aanrader.

2,6
  8. BB's profielfoto
    BB heeft een recensie geschreven voor Woody's
    Nederlands Holten

BB

Wij zijn herhaaldelijk bij Woody's geweest om pancakes te eten en ook een keer om te drinken. Op zich valt het met het eten wel mee, maar het duurt zo lang dat een tocht naar de overkant nog tot de mogelijkheden behoort. Voorts is het zo dat het personeel zeer afstandelijk en ongeïnteresseerd is. Er wordt bij de bar maar met de koekjes gesmeten en als er gevraagd wordt of je er een citroentje bij wilt, dan krijg je die niet. Ook serveert men soms iets totaal anders dan wat je besteld hebt, dus een cursus goed luisteren zou aan te bevelen zijn. Ook is er een aanmerking op de sausen die men bijvult. Men giet gewoon nieuwe sausen bij de oude zodat het nooit vers is en dit is niet echt zoals het hoort. Verder komt men al vragen of je nog wat drinken wil terwijl het oude drinken nog niet op is.