Intenzo in Hengelo

Aan de Smutsstraat (achteringang van de Hema) is een parkeerterrein waar u vanaf 19:00 uur gratis kan parkeren.

Vanaf het station is Intenzo lopend in 5 minuten te bereiken

Bezorgrestaurants in de buurt van Intenzo

• Veganistisch

1301192491 93
1341974142 90
1359451993 86
1464319097 67

1. Slechte ervaring. Er stond niets op de kaart wat ons kon bekoren. Hierdoor hebben we aangegeven weg te gaan zonder er iets te eten. We hadden wel een fles (kraan)water gekregen om alvast iets te drinken. Daar moesten we een groot bedrag voor betalen. Belachelijk daar we beiden nog geen slok hadden gedronken.

2. Hans Roozendaal

3. Mark Verbeek

4. De inrichting is erg mooi geworden na de verbouwing. Minpunt de kwaliteit van de gerechten is er helaas niet op vooruit gegaan. We waren altijd een enorme fan van de carpaccio maar deze is niet meer zoals in de tijd van “Enzo”. Erg jammer. Ook het hoofdgerecht was niet zo als we gewend waren. De wijn daarentegen was wel goed en paste ook prima bij de gerechten! Vriendelijke bediening. Ik hoop dat men nog eens kritisch kijkt naar de kwaliteit van de gerechten. Dit zou de klanttevredenheid een behoorlijke boost geven.

5. Jaren bij dit top restaurant gegeten en gedronken.
    Tot eerste kerstdag 2018 waar we van de koude kerst thuis kwamen.
    Nu er een andere eigenaar op zit.
    # Geen meer keus konden maken uit het menu,
    # De vis niet vers was.
    # Het vlees tweemaal terug hebben laten brengen omdat het koud was.
    # Het personeel niet meer weet wat je drinkt of hoe het heet wat je eet.
    # Meerdere malen lege flessen wijn horen vallen.
    # Er geen alternatief werd geboden.
    # Wat ons betreft de naam INTENZO! Snel van de muur mag halen.
    We komen nooit meer hier!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  6. Afgelopen zondag een heerlijke avond gehad, geweldige sfeer in de tuin die ons echt een Italiaans gevoel gaf! Heerlijk gegeten, en gedronken. We hebben ons laten verrassen en enorm genoten van het eten en de wijnen. Al met al een avond waar we nog lang over napraten! Team Intenzo bedankt en ga zo door!

7. Conny Hoeve

Vanavond (7 maart 2018) met 6 personen een tafel gereserveerd om 18.30 uur. Zoals altijd een hartelijk ontvangst. Echter, duurde het een uur voordat het voorgerecht geserveerd werd en om 21.00 het hoofdgerecht. Erg jammer, Wij hadden aangegeven dat onze taxi on 21.00 uur voor zou rijden. Na 2 uur na binnenkomst vroegen wij of ons hoofdgerecht nog lang op zich liet wachten zei de bediening dat ze eraan waren begonnen. Jammer, hebben vaak gegeten bij jullie maar dit kan echt niet. Wij komen niet weer.

8. Super!
    Hier van een zalige lunch genoten. Geweldige service. Mooie ambiance. Glutenvrij is vaak lastig maar hier geen probleem. Duurt iets langer maar dan heb je ook wat. Wij komen terug!

9. Heerlijk gegeten. Werd goed met ons meegedacht (ivm zwanger) zoals een alcoholvrije prosecco. Wachten op het voorgerecht duurde wat lang, maar het was ook erg druk. Leuke bediening! Kregen als traktatie nog een traditionele limoncello cadeau!

10. De eigenaar heeft zo zijn voorkeur voor zijn klanten. M.a.w.: hij maakt onderscheid. Daarnaast is de menukaart aangepast en deze in aanzienlijk minder dan de vorige qua keuze van de gerechten, maar ook qua kwaliteit van de gerechten. Erg jammer. Eerder lunchten we hier regelmatig op zaterdag en waren we ook zeker tevreden. Nu kiezen we toch liever een andere eetgelegenheid.

11. riek

12. Voor vegetariërs is het niet. We namen een spaghetti parmezana. De spaghetti werd door de serveerster heel kort door de kaas gehaald die niet smolt en daarna deed ze er veel kaas over, zodat het een hele droge hap werd. Ze boden niet aan met eventuele olie de boel wat smeuïger te maken. Voor ons drieën kwamen er 2 minuscule bakjes sla bij. Dat was het. Nou ja, het vulde wel, maar lekker????

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  13. Veel te warm in het restaurant. Te populaire eigenaar. Eten te vet. Weinig groente. 45 min wachten op de rekening. Personeel wordt gecorrigeerd waar gasten bij zijn. Niet prettig voor de sfeer.
    Niet iets waar ik snel weer heen ga.

14. Bollie247

15. Wanneer je de daghap eet, wordt blijkbaar je jas niet aangenomen en krijg je een plekje bij de deur aangewezen. Er werd niet gevraagd hoe we onze burger gebakken wilde hebben helaas. Het eten was erg zout en niet bijzonder. Niet voor herhaling vatbaar.

16. Frans ter Elst

Gesjeesde ober! Eerst werd ik min of meer gedwongen om een prosecco te nemen en ik houd niet van die vrouwendrankjes. Voor een biertje moest ik maar naar de Twee Wezen gaan: brutaal! Hij had wel een blond biertje voor 12,50 euro: lullig! Hij (iemand van 25 á 30 jaar) sprak mij (62) aan met je en jij: ongehoord! Toen ik daar iets van zei, was meneer beledigd. Eten en drinken was ok, maar als ik niet in gezelschap was geweest, dan was ik weggegaan. Totaal gebrek aan fatsoen! Kom er nooit weer!

17. JL 28 punten

Afgelopen week weer eens bij Intenzo gegeten, een plek waar we graag en al jaren komen. Het was zo'n zwoele zomeravond waardoor we in de tuin konden zitten onder de platanen. Je waant je daar meteen in Italië, zo'n mooie rustige plek om te zitten.

Het eten laten we graag aan het personeel over, we hebben alleen aangegeven hoeveel gangen we wilden hebben. Ze weten de perfecte wijnen erbij te schenken. Op gepaste manier weten de personeelsleden het ook persoonlijk te maken waardoor het keer op keer voelt als thuiskomen bij oude vrienden.

Het eten is smullen, de avond voelde weer als pure verwennerij

18. Erwin Haffner

Onlangs nog geweest! Gerechten zijn absoluut verassend, de Nederlandse bediening die voortdurend Italiaanse oneliners gebruikt mag wel wat minder. Oppassen met de drank... Wordt voortdurend bijgeschonken zo zit je aan het einde van de avond al met 'n kater.. van de prijs dan in dit geval!

19. Het is al enige tijd terug, maar ik hoop dat ze ooit er iets mee zullen doen. De service is helaas achteruit gegaan, de meneer achter de bar is luidruchtig (zoek een vervanger), en de bediening let niet goed op. Ik was een reguliere klant, en het was ook een paar keer leuk, totdat ik voor de tweede keer een antipasta kreeg die echt vies was, waarvan ik had aangegeven dat deze echt niet van deze dag kon zijn (ik kook ook weleens), ondanks de aanblijvende ontkenning van de bediening.

Ik heb betaald, en dat was gelijk de allerlaatste keer, en ik blijf er een vieze smaak in mijn mond van houden.

20. Marco Willems

21. De bediening is heel slecht. Het is niet druk. Lang wachten voordat je een keer geholpen wordt. Personeel is meer met andere dingen bezig dan wat ze moeten doen. Dit tot 2 keer overkomen. Hoe lekker het ijs daar ook is. Wij komen er nooit meer.

22. Al jaren klant bij Intezo. Echter de service is erg achteruit gegaan. Zo is de ober/koffieman achter de bar erg luid en tot het onbeschofte aan toe naar mij als klant. Zo wordt onze bestelling voor en over mij langs uitgeserveerd door deze ober. Dit is inmiddels de tweede keer dat hij zo onbeschoft is. Ook zijn sarcasme en negatieve uittingen zoals "er was gisteravond geen zak te doen" zijn duidelijk hoorbaar. Het eten is gelukkig vers en lekker. Het is verder een prettige zaak.

23. Heerlijk gegeten nadat we er lang over hadden gedaan om een keuze uit de kaart met heerlijkheden te maken. Vriendelijke bediening en een fraaie ambiance. Twee enorme minpunten welke in mijn ogen niet passen bij de rest van de avond. De reservering voor ons etentje is bijna één week eerder gemaakt, toch werden we aan een tafel dicht bij de achteruitgang geplaatst, met als gevolg dat de koude buitenlucht me regelmatig om het lichaam sloeg. Aan het einde van de avond vond onze serveerster het nodig om bij gasten aan tafel te gaan zitten zonder dat er voor haar werkzaamheden adequate back up geregeld werd. Twee keer om de rekening moeten vragen, 20 minuten gewacht en vervolgens aan de bar maar betaald. Dit kan echt niet!!

24. Reinier Bolweg

25. Twee vriendinnen

Gisteravond zijn we, twee vriendinnen, voor de eerste en gelijk de laatste keer in dit restaurant geweest. Het ziet er prachtig uit. Helemaal onze smaak. We werden naar een tafeltje gebracht, blijkt achteraf het "chique" gedeelte te zijn. Iets te drinken besteld, prima. De kaart ingekeken en besloten de daghap te nemen. We werden, op een behoorlijke arrogante manier verwezen naar het "daghap" gedeelte. Hadden we moeten melden toen we binnenkwamen, dat we de daghap wilden ?? De toon en de manier van uitleggen, schoot bij ons in het verkeerde keelgat.
    We hebben de wijn opgedronken en zijn vertrokken. Na het betalen van de wijn, werd mijn vriendin ook nogal arrogant verteld dat wij geen klanten voor deze zaak waren. We voelden ons zacht uitgedrukt, behoorlijk gekwetst. Heel erg jammer voor dit mooie restaurant. Gaan vaak uit eten, hebben genoeg ervaring. Naar een ander restaurant gegaan. Waar we wel heel vriendelijk bediend werden.

26. Tony

27. Samen met een vriendin heb ik vanavond bij Intenzo gegeten. Wij hebben beiden gekozen voor de dagschotel. Het eten was heerlijk en dat voor een goede prijs. De inrichting is modern en fris. Het personeel is vriendelijk, echter hing er bij binnenkomst een gejaagde sfeer en was er wat gekibbel onderling omtrent de werkzaamheden. In eerste instantie mochten wij plaats nemen in het restaurant. Nadat echter onze bestelling was opgenomen, moesten wij verhuizen naar het voorste deel van het restaurant. En kregen wij ook nog eens een uitbrander van de bediening. Blijkbaar hadden wij bij binnenkomst moeten vermelden dat wij de dagschotel wilden bestellen. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt...jammer!

28. Gezellige sfeer, bediening hartelijk. Dinerkaart afwisselend. Goed wijnarrangement echt aanrader. Vooral de pasta parmeggiano fantastisch voorgerecht. Vooral de bereiding aan tafel maakt dat je denkt in Italië te zijn. Enzo top gastheer.

29. Echt Italiaans gegeten! Heerlijke gerechten en goede en bekwame bediening. Ook goed wijnadvies bij de diverse gerechten. Echt 'n aanrader voor een gezellige en smaakvolle avond!

30. Remco Homan

Jaaaa!! Zo kom je Italiaans eten in Nederland niet vaak tegen. Super!! Ook voor een lunch of een goede espresso ben je hier op je plek.

31. Wat een ervaring. Dit is Italiaans eten op z'n Italiaans. Het eten is geweldig, de bediening super vriendelijk. Als je de chaotische taferelen en daarmee gepaard gaande wachttijden van je af kunt zetten, eet je hier zoals in Toscane.

32. Bijzonder goed Italiaans eten. Gevarieerde en 'eigen' kaart, goede wijnen en heerlijke desserts. Wat eten betreft onovertroffen in Hengelo. Bediening absoluut vriendelijk, maar mist nog wel eens het overzicht zodat je af en toe te lang moet wachten. Maar geloof me, het eten maakt alles goed.

33. Ik heb hier het beste gegeten, vooral die reeënrug met truffel was heerlijk. De bediening was perfect, goede sfeer.
    En Enzo, de groeten van Jaap Drenth, mijn vader.