• Lid sinds 27 juli 2013

Dino's

Arnhem

Arjan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Afgelopen zaterdag 5-10-2013 waren wij in Arnhem. Op een terras spraken wij Frans een kennis van de eigenaar van Dino's. Hij vroeg ons"willen jullie wat gaan eten, dan moet je naar Dino's gaan" en zo gezegd zo gedaan. Als wij niet van dit restaurant hadden gehoord waren wij er waarschijnlijk zo langsgelopen. Vanuit onze ervaring nu, willen wij dit restaurant zeker aanraden. De prijs kwaliteit is echt goed, de kaart is prima voor iedereen is er wel iets te eten. Wij hadden een 3 gangen menu, vooral de spareribs...mmmm om je vingers bij op te eten. Maar ook de andere gerechten die wij hadden bestel echt TOP!!! Ook het personeel heel vriendelijk en behulpzaam, ondanks dat de zaak helemaal vol zat neemt het personeel toch even de tijd om een praatje te maken. Ook is goed te zien dat het een hecht team is en alles voor elkaar over heeft en heel hard werkt.

Ik begrijp niet dat dit restaurant nog niet op nummer 1 staat want dat hebben ze echt verdient. Herman de Blijker moet maar eens langs gaan, kan hij met eigen ogen zien hoe het ook GOED kan!

2. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Brasserie in de Verleeden Tijd

Gisteren weer met de hele familie bij brasserie de verleeden tijd gegeten. Tijd om een recensie te schrijven; eten en drinken in combinatie met prijs/kwaliteit is echt top. Je krijgt niet van die mini broodjes waarvan je daarna naar de snackbar moet omdat je niet vol zit. De sfeer is te vergelijken met het "huiskamer sfeer". Service is prima, eigenaar en eigenaresse schromen niet om een praatje met de gasten te maken en op het gemak te stellen. De rest van het personeel ook erg aardig en behulpzaam. Ik zeg de moeite waard voor een bezoekje als u in Hoorn bent!!!!