Dino's in Arnhem

3 gangen keuze menu 23,50, en de beste spare-ribs van Arnhem

Centraal Station € 0,50 per uur (na 18:00)
    Blauwe golven
    Boerenstraat
    Langestraat
    Musis
    Rozet

Trein en bus station ( lopen 2 min)

Restaurant Dino's heeft een internationale keuken met een uitgebreide menukaart.

Keuze uit een drie gangen menu voor € 23,50, de beste spare-ribs uit arnhem (zie referenties), en natuurlijk a la carte gerechten.

Verder hebben wij verschillende speciaal (tap)bieren, en heerlijke wijnen.

Service staat bij ons hoog aangeschreven. Wij staan op nummer 1 bij Eet.nu (Arnhem)

• All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1273120465 70
1292074570 76
1374209026 89
1513205797 90
1519523832 90

1. Sfeervol restaurant met geweldige bediening en fantastische service. Het eten is zeer smaakvol. De eigenaar is echt geïnteresseerd in zijn klanten en geeft een warm en welkom gevoel. Wij zijn er meerdere malen geweest en voor ons met stip op nummer een ons favoriete restaurant. Zeer aan te bevelen!

2. Heerlijk gegeten, buiteb was het koud maar binnen gezellig en warm.
    Aanrader!

3. Zeer goed.
    Heerlijk gegeten.

4. Wij hadden lekker gegeten, de bediening goed en de personeel was erg gezellig en vriendelijk.

5. Monique Putman

Prima eten, smaakvol en ik moet glutenvrij eten dat was prima geregeld.

6. Schildering

Wij hebben héérlijk gegeten bij jullie het was echt goed en genoeg. Bij jullie kregen wij met zijn vieren alles dubbel dat was echt fijn normaal vraag je altijd frietjes erbij maar nu was alles al dubbel dus hoefde dat niet. Alleen een puntje dat het misschien teveel op elkaar staat wij konden mekaar daardoor bijna niet verstaan. Ook maar buiten komen was een slalommen. Maar verder top.

7. Ik ga 2 x per jaar met 3 ex-collega's een hapje eten en drinken om even gezellig bij te praten.
    Wij doen dit altijd bij Dino's. Goede en gezellige bediening. Geen tijdsdruk en voortreffelijk eten met een juiste prijs/kwaliteitsverhouding. Wat wil je nog meer.

8. Heel lekker eten super service. Leuk restauranr. Maar zat wel een beetje te krap in de hoek, jammer.

9. Dennis en shirley

Heerlijk gegeten en zeer klantvriendelijk.

10. Gezellig eten en ook nog voor een leuke prijs! Prijs kwaliteit verhouding is heel goed en de bediening is erg vriendelijk!
    Echt een aanrader

11. Wilco de Jong

Gezellig, lekker eten en goede service.

12. Koen kwakkenbos

Het is goed eten bij Dino’s. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ze beschikken over goed personeel.

13. Soethaert Nina

We hebben zéér lekker gegeten in Dinos. Leuk om te zitten en vriendelijk personeel. Een aanrader als je in centrum Arnhem bent.

14. Gisteren weer eens met collega's bij Dino's gegeten. Het werd maar weer eens bevestigd: als je van gezellig eten houdt van prima kwaliteit… dan moet je gewoon naar Dino's!

😎👍

15. Geweldig lekker, heerlijk gegeten, goede bediening en niet duur. Ik kom zeker nog eens terug.

16. Heerlijk gegeten. Nette bediening. Alles ziet er keurig uit.

17. Super vriendelijk personeel, eten was echt verrukkelijk. Zeker een aanrader.

18. CB 170 punten

Donderdag 11 oktober hier wezen eten en heel goed bevallen. Lekker en vooral voldoende eten. Gegratineerde champignons en de angusburger waren heerlijk. Bediening goed. Dessert kon er niet meer bij dus muntthee toe! 3 gangen voor 23,95 is een prima prijs! Voor herhaling vatbaar!

19. Frieda Schut

Het eten was erg goed en voor niet al teveel geld. Echt niet duur. Goede achtergrond muziek. Geslaagd etentje.

20. Prima prijs-kwaliteit verhouding; vlotte en vriendelijke bediening, lekker eten. Alleen bakje salade mag wel wat meer aandacht hebben. En onbekend (veltins) maar wel lekker alcoholvrij bier.

21. Ik heb hier de afgelopen weken 2 keer gegeten terwijl de baas zelf er niet was en ook zonder zijn aanwezigheid was het weer helemaal TOP!!!

22. Erg lekker en glutenvrij gegeten. Genoeg glutenvrij mogelijk. Ook hele fijne bediening! Top!

23. Heerlijk gegeten in een gezellig klantvriendelijk restaurant.

24. Gisteren weer bij Dino's geweest. Zoals gewend wederom super!
    Hartelijke ontvangst, heerlijk drie-gangen menu en een geweldige bediening!
    Tot een volgende keer!

25. Babs Haarhuis

26. Jaco Ariese

Fantastisch lekker gegeten met 8 volwassenen lekker divers in een sfeervol restaurant met een correcte service die de gasten aanvoelt

27. Prettige ontvangst. Tekenspullentjes voor de kinderen. Kids hebben gratis gegeten (ivm leeftijd). Flinke porties. Goede service. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Het was erg druk, maar dit beïnvloedt de vriendelijkheid en service niet. Lekker gegeten. Gaan zeker nog een keer.

28. Roovers Danny

Donderdag 23 augustus - super lekker gegeten. De bediening was heel vlot.
    Iedereen was heel vriendelijk. Het interieur is heel gezellig. ¨

Aan de gerechten kan niets meer verbeterd worden. Het is een echte aanrader.
    Over de hele lijn - TOP.

29. I.v.m. drukte was het 3 gangen keuze menu niet beschikbaar. I.v.m. drukte lang op eten moeten wachten omdat ze ons vergeten waren. Maar het eten was lekker en gezellig gezeten.

30. Stefan Simon

Das Essen war gut und der Service sehr nett.
    Wir haben uns wohlgefühlt.
    Leider werden die auf der Homepage angebotenen Speisen in dieser Form nicht mehr angeboten.
    (haben uns aufgrund dessen ,für dieses Restaurant entschieden)
    Weder das 3 Gang Menü für 23,50 noch die Spare Rips all you eat für 22.50 werden noch angeboten.
    Das ist für uns aber kein Grund nicht mehr hinzugehen.
    Wir wissen jetzt was uns erwartet und werden wiederkommen.

31. Fam. van der Kouwe

Zondagavond met 4 personen het 3 gangen keuze menu gegeten. Voorgerechten, waaronder 2× carpaccio, 1× geitenkaas salade en 1× champignons waren lekker. Het hoofdgerecht, de spareribs waren ronduit geweldig, goed gegaard, lekkere marinade en prima geportioneerd.
    Nagerecht, 2× tiramisu was goed, 2× crème brulee was helaas niet zoals het hoort. Het suikerlaagje was of niet voldoende gebrand of te lang van tevoren gebrand waardoor zacht, tot overmaat van ramp had men een flinke dot slagroom erop gespoten waardoor de hele laag vochtig was. Een goede crème brulee is koud met een nog warm gebrand suikerlaagje dat hard is als je er met de lepel op tikt en heeft absoluut geen slagroom nodig, wil je dit er toch bij serveren doe dit dan in een apart schaaltje ernaast. De bediening was reuze vriendelijk.

32. Prima eten
    Werden alleen niet lekker van het continu vragen of het lekker en of goed was door ieder personeels lid, je kan niet rustig eten zo.

33. 16 Augustus 2018 met mijn 2 zusjes en broertje heerlijk gegeten. De tournedos van mijn zusje en mij was taai.
    Ze hebben dat perfect opgelost Door ons een nieuwe stukje vlees te geven wat wel goed was. Super bediening. Zeker een aanrader.

34. Het eten was ontzettend heerlijk. Wij waren een weekendje weg en zochten naar een goed restaurant. Dino's werd aangegeven als de beste in de lijst, qua waardering en daar ben ik het mee eens. Vriendelijk, beleefd en vrolijke bediening. Ze maken tijd vrij om even een babbeltje te maken met de klanten. Je proeft dat er verse kruiden gebruikt worden en dat waardeer ik enorm in een kok. Ik raad het zeker aan! Mochten wij weer eens naar Arnhem gaan dan weten wij wel waar wij zullen dineren.

35. Geweldige eetgelegenheid.
    Niet alleen was het eten zeer goed, ook de bediening was beleefd en meedenkend.

Ik heb enkele allergieën, dus ik vroeg naar de allergenen van enkele gerechten. Ik hoefde het maar één keer te zeggen, of het personeel hield gedurende mijn verblijf rekening. Ze kwamen zelf met suggesties voor aangepaste gerechten en ik heb de hele avond zorgeloos maaltijden kunnen eten die niet alleen lekker waren, maar ook aangepaste ingrediënten hadden.

Ik zal hier spoedig weer komen.

36. Een goed restaurant met goede kwaliteit eten en een leuke sfeer.

37. arnold van dongen

Super lekker gegeten zeer goed en sfeervol restaurant goede vlotte bediening.

38. Jan en Annet

Wederom heerlijk genoten van de mooie kaart en het gezellig zitten.

Tot gauw weer.

39. Patricia Samson

Geweldig gegeten! Goede bediening.

40. Wilma Middelkoop

Heerlijk voor de film met mijn dochter gegeten, leuke, vlotte, vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk heb als vegetariër heerlijk gegeten, kom er zeker nog eens terug.

41. Maandag de 9e zijn wij samen met onze familie uit het buitenland & 2 kids heerlijk wezen eten bij restaurant Dino’s. We werden ontvangen en bediend door een jonge dame ze maakte gezellig een praatje met ons, ze straalde zoveel plezier uit een dikke 10 voor jou service en voor jou lach. Je vertelde dat je de 12e je theorieexamen had ik hoop dat je het gehaald hebt wij hebben geduimd! Aan het einde vroeg ze ook nog eens of de kids een eigen ijsje wilde maken en dat vonden de kinderen natuurlijk geweldig, en als de kinderen het goed hebben, hebben de ouders het ook goed, SUPER kindvriendelijk dus hier!
    Tot heel erg snel.

42. We komen hier al vele jaren en telkens eten we weer smaakvol. Hartelijke ontvangst en altijd tijd voor een praatje. Eten perfect en genoeg keus op de kaart die aantrekkelijk is geprijsd. Wil je wat aanpassen of heb je wensen dan is dat ook mogelijk.

43. Wij hadden gereserveerd voor 2 volwassenen en 1 kind.
    Bij aankomst netjes ontvangen en er werd meteen gevraagd of ons dochter wilt kleuren! Super.
    Eten was heerlijk en de toetje ook.
    Zeker een aanrader.

44. familie Roelofsen

3 Gangen keuze menu gekozen.
    Eten werd snel geserveerd en was prima in orde.
    Het keuze menu was qua voor-, hoofd en nagerecht genoeg gevarieerd en zodoende voor ieder (gezin, 4 personen) wat wils.
    Vriendelijk personeel.
    Wij vonden het een geslaagd etentje en zullen als wij nog eens uit eten willen zeker dit restaurant in gedachte houden.

45. Martijn

We zijn erg enthousiast over Dino’s. Heerlijk eten en zeer goede service. Mijn vrouw heeft voedsel allergieën en bij Dino’s houden ze hier altijd rekening mee. Alles is aan te passen en vervolgens smaakt het ook nog erg goed (en dat is bij weinig restaurants het geval!).

46. Lekker eten.
    Bediening viel wat tegen, maar er werden volgens mij wat meiden in gewerkt.
    Teras was een beetje onprofessioneel maar binnen was het wel gezellig

47. Gerda Weken

Prima, mooi keuze menu, helemaal tevreden.

48. L Greveling

Zondag heerlijk gegeten bij Dino's. Op aanraden van een fb groep ivm Coeliakie. Ik vind het altijd erg spannend of ze hier in een restaurant goed mee omgaan. Ik moet niet alleen glutenvrij eten, maar het is ook heel belangrijk hoe er hier in de keuken mee omgegaan wordt, anders loop ik het risico op heel ziek worden en een darmbeschadiging. Bij Dino's zijn ze goed op de hoogte en er is veel mogelijk. Het personeel is niet alleen alert, maar ook nog eens heel vriendelijk. Ook de anderen met wie ik mee was vonden het er erg gezellig, een leuke sfeer en hebben lekker gegeten. Dank dus voor deze goede ervaring en als ik in de buurt ben, kom ik zeker terug en zal jullie aanraden bij anderen.

49. Kristyna

Ik ben met mijn vader geweest, en hij is een beetje kieskeurig wat betreft de Rib-eye en de uiensoep. Complimenten aan de chef we vonden het allebei heerlijk! Service was heel netjes en de mensen zijn heel gastvrij. Je voelt je welkom! Het broodplankje en de uiensoep zijn een aanrader. Hoofdgerecht was heerlijk mals en netjes opgediend. Kom hier zeker terug.

50. Fam santifort

Onze jaarlijkse familiedag afgesloten bij Dino''s. Heerlijk gegeten, goede service en vriendelijk personeel. Zeer zeker een aanrader. Top!

51. annoniem

Heerlijk gegeten, aardige bediening, gezellige avond gehad, maar het weer zat natuurlijk ook mee.

52. Dikkie van Bruxvoort

Was weer heerlijk. We hadden onze kleinzoon ook bij ons van 1,5 jaar. Daar werd gelijk een kleurboek e.d. voor gepakt. Geweldig.

53. Jan De Cock

We hebben lekker gegeten voor een correcte prijs. Een aanrader!

54. Joke den Hoed

Echt een aanrader, super eten, super bediening en gastvrijheid. Prijs/ kwaliteit verhouding is prima.
    Tweemaal per jaar komen we naar Arnhem en naar Dino’s.

55. Super gastvrij en heerlijk eten ! Aanrader

56. Heerlijk gegeten. Vooral de spareribs zijn aan te bevelen. Lekkere sfeervolle muziek en perfecte gastvrije bediening.

57. Goede prijs kwaliteit, leuke bediening.

58. Super leuke avond gehad bij Dino's! Heerlijk eten en een top service! Erg vriendelijk en gezellig personeel. Lekker kunnen bijkletsen met vrienden

59. De vier nichtjes

Super vriendelijk personeel. Last minute gereserveerd op een donderdag, meteen werd alles klaar gemaakt voor een gezellige avond. Incl glutevrije maaltijd! Enthousiast en bekwaam personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke avond! Een aanrader.

60. Lekker gegeten, fijne bediening. Minpuntje was dat het ontzettend lang duurde voordat we ons eten kregen.

61. Op zaterdagavond om 19.30 gereserveerd, was ook echt nodig aangezien het volledig vol zat toen we kwamen. Ondanks dat het zo druk was waren de medewerkers en eigenaar rustig en zeer vriendelijk. Het eten was erg lekker, prijs-kwaliteit verhouding is meer dan voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.

62. Uitstekend gegeten ondanks dat we met een redelijk grote groep waren (14 man). Alles werd gelijktijdig uitgeserveerd en het was meer dan voldoende. Ook genoeg friet en salade on the side. Al met al een goede ervaring voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

63. Stephan van Otterloo

Gezellig gegeten met z'n vieren na een middag Pitch and Putt op Papendal.
    Lekker driegangendiner gegeten voor een schappelijke prijs. De mensen van Dino's waren erg behulpzaam nadat mijn dochter door haar enkel was gegaan op weg naar Dino's: een emmer met ijsblokjes en handdoeken en veel meelevendheid. Top!

64. Lekker eten goede snelle vriendelijke niet opdringerige bediening.

65. Marielle de Ruijter

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.

66. Helma Jacobs

Heel lekker gegeten, en een super bediening.
    Prijs kwaliteit krijgt van mij een tien.

67. Marieke Gerdsen

Heerlijk gegeten goede service vriendelijk personeel, enig minpuntje maar wel erg storend was dat bij iemand in de bediening de hele het ondergoed te zien was en dat staat niet in een restaurant.

68. Esther Masselink

We hebben ontzettend lekker gegeten en ook nog eens voor een betaalbare prijs. Echt top.

69. Gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
    Prima prijs-kwaliteit.

70. Wederom heerlijk gegeten met topservice!
    Het enige nadeel is dat het voor ons een uur rijden is, maar dat kun je Dino's niet echt aanrekenen…
    We willen best morgen weer ☺!

71. Wij hebben heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar.

72. Het was eten was erg goed goede sfeer en goed geholpen

73. Ik heb er heerlijk gegeten met mijn vriend.
    Het is zeker een aanrader.

74. Prima eten aan de rand van de Korenmarkt.
    Vriendelijk personeel.

75. Heerlijk gegeten en voor een meer dan schappelijke prijs.

76. Heerlijk gegeten; vooral de huisgemaakte cheesecake was uitmuntend. Bediening met af en toe een grap.

77. Prima gegeten, lekker sfeervol.

78. Lekker eten in een prettige ambiance met goed en prettig sociale mensen met het hart op de juiste plaats

79. Samen met mijn broertje wezen eten. Onbeperkt spare ribs. Wat geweldig lekker was dat we hebben nog nooit zo lekker gegeten als bij dinos in Arnhem korenmarkt 1. Groetjes roy.

80. Voor het eerst wezen eten bij Dino's. Gezellig restaurant lekker eten en vriendelijk personeel. Vond de gastheer/ eigenaar erg sociaal.
    Niks op aan te merken dikke duim 👍

81. Jammer dat we hier niet eerder terecht kwamen. Fijne gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening, eten vlot op tafel (maar niet té snel) en heerlijk gegeten. Aanrader!

82. Paola smit

Gisteren heerlijk gegeten bij Dino’s!
    Fijne bediening en aardig persoonlijk contact! Mijn man die jarig was werd verrast met een vuurfontijn en een flesje wijn👍🏻
    De dino’s koffie was ideaal een lekkere koffie met een klein stukje tiramisu en witte chocoladijs!

83. De sfeer was enorm gezellig. Kaarsjes, lekker muziekje op de achtergrond en fijn personeel.
    Kwaliteit eten was goed, we hebben heerlijk genoten van een driegangen menu en dat maar voor 23,50!
    Vooral de gamba’s zijn echt een aanrader 👌

84. Yvonne vd Zanden

Eerste keer bij Dino’n gegegeten, heel gezellige sfeer, eten ontzettend lekker en de service top… hier komen we zeker vaker👍👍

85. Goed en betaalbaar eten in een sfeervolle ambiance.

86. Erg goed gegeten. Het personeel is erg gastvriendelijke en de sfeer gezellig en huiselijk. Echt een aanrader!

87. Vandaag voor de 2e keer bij Dino’s gegeten en beide keren was het eten en de service geweldig! De spareribs vallen van het bot, lekkere speciaalbiertjes van de tap en zeer vriendelijk personeel. Gegarandeerd een heerlijke avond!

88. Heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijk personeel en erg vriendelijke en enthousiaste eigenaar. Hierdoor voelde we ons erg welkom.
    Komen er zeker nog eens terug.

89. Sandra Jansen

Wij hebben een heerlijk drie gangen menu gehad! Genoeg keuze, eten smaakte heerlijk en de prijs was dikke prima! Wij komen zeker terug!!

90. Op 26-1 met groep van 8 man (50-73 jr oud…) heerlijk ongedwongen van het 3-gangen menu genoten. De variëteit aan gerechten bood wat naar ieders smaak en ook de bediening was prima. Wij komen zeker nog eens terug :-)

91. Lekker eten, goede bediening,

92. Erg leuke en gezellige sfeer. Daarnaast heerlijk eten, we hebben genoten van het eten. Conclusie een aanrader dus!

93. Bediening was vriendelijk en het eten was lekker. Ga er zeker vaker eten.

94. Echt lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Een fijne ambiance om gezellig en lekker te eten. Een aanrader voor een ieder.

95. Fam. Scholte

Prima gegeten met uitstekende service en oprechte en warme gastvrijheid!

96. Sfeervol, gezellig. Het eten was heerlijk en prijs kwaliteit was goed.

A.praster

97. Heerlijk gegeten, en heerlijke spareribs aanrader.

98. L. Kampman

Zeer lekker gegeten voor een hele nette prijs.

99. Paar keer per jaar vaste klant bij Dino's.
    Altijd heerlijk, altijd genieten!

100. Het voorafje en de hoofdmaaltijd waren prima. Erg lekker.
    Van de salade had wat meer werk gemaakt mogen worden. Dat was volgens ons voorheen beter verzorgd. Overigens konden we zonder meerprijs extra salade bijbestellen.

Het "Grand Dessert" viel een beetje tegen. De smaak was goed, maar gezien de meerprijs hadden we er meer van verwacht. De ijsbolletjes moesten worden gedeeld.

Volgende pagina