Dino's in Arnhem

3 gangen keuze menu 23,50, en de beste spare-ribs van Arnhem

Centraal Station € 0,50 per uur (na 18:00)
    Blauwe golven
    Boerenstraat
    Langestraat
    Musis
    Rozet

Trein en bus station ( lopen 2 min)

Restaurant Dino's heeft een internationale keuken met een uitgebreide menukaart.

Keuze uit een drie gangen menu voor € 23,50, de beste spare-ribs uit arnhem (zie referenties), en natuurlijk a la carte gerechten.

Verder hebben wij verschillende speciaal (tap)bieren, en heerlijke wijnen.

Service staat bij ons hoog aangeschreven. Wij staan op nummer 1 bij Eet.nu (Arnhem)

• All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1271905975 70
1320830936 66
1381987137 92
1430912097 91
1492068298 89
1528762019 90

1. Fam. van der Kouwe

Zondagavond met 4 personen het 3 gangen keuze menu gegeten. Voorgerechten, waaronder 2× carpaccio, 1× geitenkaas salade en 1× champignons waren lekker. Het hoofdgerecht, de spareribs waren ronduit geweldig, goed gegaard, lekkere marinade en prima geportioneerd.
    Nagerecht, 2× tiramisu was goed, 2× crème brulee was helaas niet zoals het hoort. Het suikerlaagje was of niet voldoende gebrand of te lang van tevoren gebrand waardoor zacht, tot overmaat van ramp had men een flinke dot slagroom erop gespoten waardoor de hele laag vochtig was. Een goede crème brulee is koud met een nog warm gebrand suikerlaagje dat hard is als je er met de lepel op tikt en heeft absoluut geen slagroom nodig, wil je dit er toch bij serveren doe dit dan in een apart schaaltje ernaast. De bediening was reuze vriendelijk.

2. Prima eten
    Werden alleen niet lekker van het continu vragen of het lekker en of goed was door ieder personeels lid, je kan niet rustig eten zo.

3. 16 Augustus 2018 met mijn 2 zusjes en broertje heerlijk gegeten. De tournedos van mijn zusje en mij was taai.
    Ze hebben dat perfect opgelost Door ons een nieuwe stukje vlees te geven wat wel goed was. Super bediening. Zeker een aanrader.

4. Het eten was ontzettend heerlijk. Wij waren een weekendje weg en zochten naar een goed restaurant. Dino's werd aangegeven als de beste in de lijst, qua waardering en daar ben ik het mee eens. Vriendelijk, beleefd en vrolijke bediening. Ze maken tijd vrij om even een babbeltje te maken met de klanten. Je proeft dat er verse kruiden gebruikt worden en dat waardeer ik enorm in een kok. Ik raad het zeker aan! Mochten wij weer eens naar Arnhem gaan dan weten wij wel waar wij zullen dineren.

5. Geweldige eetgelegenheid.
    Niet alleen was het eten zeer goed, ook de bediening was beleefd en meedenkend.

Ik heb enkele allergieën, dus ik vroeg naar de allergenen van enkele gerechten. Ik hoefde het maar één keer te zeggen, of het personeel hield gedurende mijn verblijf rekening. Ze kwamen zelf met suggesties voor aangepaste gerechten en ik heb de hele avond zorgeloos maaltijden kunnen eten die niet alleen lekker waren, maar ook aangepaste ingrediënten hadden.

Ik zal hier spoedig weer komen.

6. Een goed restaurant met goede kwaliteit eten en een leuke sfeer.

7. arnold van dongen

Super lekker gegeten zeer goed en sfeervol restaurant goede vlotte bediening.

8. Jan en Annet

Wederom heerlijk genoten van de mooie kaart en het gezellig zitten.

Tot gauw weer.

9. Patricia Samson

Geweldig gegeten! Goede bediening.

10. Wilma Middelkoop

Heerlijk voor de film met mijn dochter gegeten, leuke, vlotte, vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk heb als vegetariër heerlijk gegeten, kom er zeker nog eens terug.

11. Maandag de 9e zijn wij samen met onze familie uit het buitenland & 2 kids heerlijk wezen eten bij restaurant Dino’s. We werden ontvangen en bediend door een jonge dame ze maakte gezellig een praatje met ons, ze straalde zoveel plezier uit een dikke 10 voor jou service en voor jou lach. Je vertelde dat je de 12e je theorieexamen had ik hoop dat je het gehaald hebt wij hebben geduimd! Aan het einde vroeg ze ook nog eens of de kids een eigen ijsje wilde maken en dat vonden de kinderen natuurlijk geweldig, en als de kinderen het goed hebben, hebben de ouders het ook goed, SUPER kindvriendelijk dus hier!
    Tot heel erg snel.

12. We komen hier al vele jaren en telkens eten we weer smaakvol. Hartelijke ontvangst en altijd tijd voor een praatje. Eten perfect en genoeg keus op de kaart die aantrekkelijk is geprijsd. Wil je wat aanpassen of heb je wensen dan is dat ook mogelijk.

13. Wij hadden gereserveerd voor 2 volwassenen en 1 kind.
    Bij aankomst netjes ontvangen en er werd meteen gevraagd of ons dochter wilt kleuren! Super.
    Eten was heerlijk en de toetje ook.
    Zeker een aanrader.

14. familie Roelofsen

3 Gangen keuze menu gekozen.
    Eten werd snel geserveerd en was prima in orde.
    Het keuze menu was qua voor-, hoofd en nagerecht genoeg gevarieerd en zodoende voor ieder (gezin, 4 personen) wat wils.
    Vriendelijk personeel.
    Wij vonden het een geslaagd etentje en zullen als wij nog eens uit eten willen zeker dit restaurant in gedachte houden.

15. Martijn

We zijn erg enthousiast over Dino’s. Heerlijk eten en zeer goede service. Mijn vrouw heeft voedsel allergieën en bij Dino’s houden ze hier altijd rekening mee. Alles is aan te passen en vervolgens smaakt het ook nog erg goed (en dat is bij weinig restaurants het geval!).

16. Lekker eten.
    Bediening viel wat tegen, maar er werden volgens mij wat meiden in gewerkt.
    Teras was een beetje onprofessioneel maar binnen was het wel gezellig

17. Gerda Weken

Prima, mooi keuze menu, helemaal tevreden.

18. L Greveling

Zondag heerlijk gegeten bij Dino's. Op aanraden van een fb groep ivm Coeliakie. Ik vind het altijd erg spannend of ze hier in een restaurant goed mee omgaan. Ik moet niet alleen glutenvrij eten, maar het is ook heel belangrijk hoe er hier in de keuken mee omgegaan wordt, anders loop ik het risico op heel ziek worden en een darmbeschadiging. Bij Dino's zijn ze goed op de hoogte en er is veel mogelijk. Het personeel is niet alleen alert, maar ook nog eens heel vriendelijk. Ook de anderen met wie ik mee was vonden het er erg gezellig, een leuke sfeer en hebben lekker gegeten. Dank dus voor deze goede ervaring en als ik in de buurt ben, kom ik zeker terug en zal jullie aanraden bij anderen.

19. Kristyna

Ik ben met mijn vader geweest, en hij is een beetje kieskeurig wat betreft de Rib-eye en de uiensoep. Complimenten aan de chef we vonden het allebei heerlijk! Service was heel netjes en de mensen zijn heel gastvrij. Je voelt je welkom! Het broodplankje en de uiensoep zijn een aanrader. Hoofdgerecht was heerlijk mals en netjes opgediend. Kom hier zeker terug.

20. Fam santifort

Onze jaarlijkse familiedag afgesloten bij Dino''s. Heerlijk gegeten, goede service en vriendelijk personeel. Zeer zeker een aanrader. Top!

21. annoniem

Heerlijk gegeten, aardige bediening, gezellige avond gehad, maar het weer zat natuurlijk ook mee.

22. Dikkie van Bruxvoort

Was weer heerlijk. We hadden onze kleinzoon ook bij ons van 1,5 jaar. Daar werd gelijk een kleurboek e.d. voor gepakt. Geweldig.

23. Jan De Cock

We hebben lekker gegeten voor een correcte prijs. Een aanrader!

24. Joke den Hoed

Echt een aanrader, super eten, super bediening en gastvrijheid. Prijs/ kwaliteit verhouding is prima.
    Tweemaal per jaar komen we naar Arnhem en naar Dino’s.

25. Super gastvrij en heerlijk eten ! Aanrader

26. Heerlijk gegeten. Vooral de spareribs zijn aan te bevelen. Lekkere sfeervolle muziek en perfecte gastvrije bediening.

27. Goede prijs kwaliteit, leuke bediening.

28. Super leuke avond gehad bij Dino's! Heerlijk eten en een top service! Erg vriendelijk en gezellig personeel. Lekker kunnen bijkletsen met vrienden

29. De vier nichtjes

Super vriendelijk personeel. Last minute gereserveerd op een donderdag, meteen werd alles klaar gemaakt voor een gezellige avond. Incl glutevrije maaltijd! Enthousiast en bekwaam personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke avond! Een aanrader.

30. Lekker gegeten, fijne bediening. Minpuntje was dat het ontzettend lang duurde voordat we ons eten kregen.

31. Op zaterdagavond om 19.30 gereserveerd, was ook echt nodig aangezien het volledig vol zat toen we kwamen. Ondanks dat het zo druk was waren de medewerkers en eigenaar rustig en zeer vriendelijk. Het eten was erg lekker, prijs-kwaliteit verhouding is meer dan voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.

32. Uitstekend gegeten ondanks dat we met een redelijk grote groep waren (14 man). Alles werd gelijktijdig uitgeserveerd en het was meer dan voldoende. Ook genoeg friet en salade on the side. Al met al een goede ervaring voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

33. Stephan van Otterloo

Gezellig gegeten met z'n vieren na een middag Pitch and Putt op Papendal.
    Lekker driegangendiner gegeten voor een schappelijke prijs. De mensen van Dino's waren erg behulpzaam nadat mijn dochter door haar enkel was gegaan op weg naar Dino's: een emmer met ijsblokjes en handdoeken en veel meelevendheid. Top!

34. Lekker eten goede snelle vriendelijke niet opdringerige bediening.

35. Marielle de Ruijter

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.

36. Helma Jacobs

Heel lekker gegeten, en een super bediening.
    Prijs kwaliteit krijgt van mij een tien.

37. Marieke Gerdsen

Heerlijk gegeten goede service vriendelijk personeel, enig minpuntje maar wel erg storend was dat bij iemand in de bediening de hele het ondergoed te zien was en dat staat niet in een restaurant.

38. Esther Masselink

We hebben ontzettend lekker gegeten en ook nog eens voor een betaalbare prijs. Echt top.

39. Gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
    Prima prijs-kwaliteit.

40. Wederom heerlijk gegeten met topservice!
    Het enige nadeel is dat het voor ons een uur rijden is, maar dat kun je Dino's niet echt aanrekenen…
    We willen best morgen weer ☺!

41. Wij hebben heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar.

42. Het was eten was erg goed goede sfeer en goed geholpen

43. Ik heb er heerlijk gegeten met mijn vriend.
    Het is zeker een aanrader.

44. Prima eten aan de rand van de Korenmarkt.
    Vriendelijk personeel.

45. Heerlijk gegeten en voor een meer dan schappelijke prijs.

46. Heerlijk gegeten; vooral de huisgemaakte cheesecake was uitmuntend. Bediening met af en toe een grap.

47. Prima gegeten, lekker sfeervol.

48. Lekker eten in een prettige ambiance met goed en prettig sociale mensen met het hart op de juiste plaats

49. Samen met mijn broertje wezen eten. Onbeperkt spare ribs. Wat geweldig lekker was dat we hebben nog nooit zo lekker gegeten als bij dinos in Arnhem korenmarkt 1. Groetjes roy.

50. Voor het eerst wezen eten bij Dino's. Gezellig restaurant lekker eten en vriendelijk personeel. Vond de gastheer/ eigenaar erg sociaal.
    Niks op aan te merken dikke duim 👍

51. Jammer dat we hier niet eerder terecht kwamen. Fijne gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening, eten vlot op tafel (maar niet té snel) en heerlijk gegeten. Aanrader!

52. Paola smit

Gisteren heerlijk gegeten bij Dino’s!
    Fijne bediening en aardig persoonlijk contact! Mijn man die jarig was werd verrast met een vuurfontijn en een flesje wijn👍🏻
    De dino’s koffie was ideaal een lekkere koffie met een klein stukje tiramisu en witte chocoladijs!

53. De sfeer was enorm gezellig. Kaarsjes, lekker muziekje op de achtergrond en fijn personeel.
    Kwaliteit eten was goed, we hebben heerlijk genoten van een driegangen menu en dat maar voor 23,50!
    Vooral de gamba’s zijn echt een aanrader 👌

54. Yvonne vd Zanden

Eerste keer bij Dino’n gegegeten, heel gezellige sfeer, eten ontzettend lekker en de service top… hier komen we zeker vaker👍👍

55. Goed en betaalbaar eten in een sfeervolle ambiance.

56. Erg goed gegeten. Het personeel is erg gastvriendelijke en de sfeer gezellig en huiselijk. Echt een aanrader!

57. Vandaag voor de 2e keer bij Dino’s gegeten en beide keren was het eten en de service geweldig! De spareribs vallen van het bot, lekkere speciaalbiertjes van de tap en zeer vriendelijk personeel. Gegarandeerd een heerlijke avond!

58. Heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijk personeel en erg vriendelijke en enthousiaste eigenaar. Hierdoor voelde we ons erg welkom.
    Komen er zeker nog eens terug.

59. Sandra Jansen

Wij hebben een heerlijk drie gangen menu gehad! Genoeg keuze, eten smaakte heerlijk en de prijs was dikke prima! Wij komen zeker terug!!

60. Op 26-1 met groep van 8 man (50-73 jr oud…) heerlijk ongedwongen van het 3-gangen menu genoten. De variëteit aan gerechten bood wat naar ieders smaak en ook de bediening was prima. Wij komen zeker nog eens terug :-)

61. Lekker eten, goede bediening,

62. Erg leuke en gezellige sfeer. Daarnaast heerlijk eten, we hebben genoten van het eten. Conclusie een aanrader dus!

63. Zeer vriendelijk personeel en eigenaar spant de kroon! De sfeer is heel gemoedelijk en het eten is goed en zeker voor deze prijs.

64. Bediening was vriendelijk en het eten was lekker. Ga er zeker vaker eten.

65. Echt lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Een fijne ambiance om gezellig en lekker te eten. Een aanrader voor een ieder.

66. Fam. Scholte

Prima gegeten met uitstekende service en oprechte en warme gastvrijheid!

67. Sfeervol, gezellig. Het eten was heerlijk en prijs kwaliteit was goed.

A.praster

68. Heerlijk gegeten, en heerlijke spareribs aanrader.

69. L. Kampman

Zeer lekker gegeten voor een hele nette prijs.

70. Paar keer per jaar vaste klant bij Dino's.
    Altijd heerlijk, altijd genieten!

71. Het voorafje en de hoofdmaaltijd waren prima. Erg lekker.
    Van de salade had wat meer werk gemaakt mogen worden. Dat was volgens ons voorheen beter verzorgd. Overigens konden we zonder meerprijs extra salade bijbestellen.

Het "Grand Dessert" viel een beetje tegen. De smaak was goed, maar gezien de meerprijs hadden we er meer van verwacht. De ijsbolletjes moesten worden gedeeld.

72. Wederom heerlijk gegeten bij jullie gisteravond, het eten is echt super, nog nooit ergens gegeten waar het lekkerder was als bij jullie. Al zoveel verschillende recepten van jullie geprobeerd en alles is gewoon heerlijk top kwaliteit. Wij willen ook nergens anders meer eten als bij jullie. Super personeel, eten word snel geseveerd en gewoon een hele gezellige sfeer tot de volgende keer. Groetjes doortje en mike.

73. Jessica heinis

Komen niet uit de buurt maar als we in Arnhem zijn komen we hier graag eten. Super leuke tent, heerlijk eten en ook gezellige bediening. Altijd gezellig en top dus zijn we weer in de buurt komen we graag terug!

74. Vriendelijke bediening. Dressing over carpaccio zoetig, niet heel smaakvol. Soep was lauw. Vistrio, zeebaars leek meer op iets als een platvis, schar. Varkenshaas was droog. Dame Blanche was matig, koffie Dino's goed.

75. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Leuke gezellige zaak.

76. Hanny Hulstein

Bijzonder vriendelijk personeel, lekker eten, betaalbaar.

77. In een woord Fantastische gegeten! Een perfect kerstdiner. Dino's wij hebben genoten!

78. Eerste kerstdag hier wezen eten, het was erg druk maar aan de bediening heb ik dat niet gemerkt. Personeel was erg vriendelijk en het eten heerlijk. Toen we buiten kwamen zagen we dat op de bon perongeluk iets van onze buren was aangeslagen, maar er werd niet moeilijk over gedaan en we kregen wat we te veel betaalde terug.

79. Claudia Hendriks

Ze koken hier lekker, je voelt je hier erg welkom en de prijs is prima. Al het personeel is aardig en gezellig.

80. Goed eten, goede bediening en goede sfeer. We zullen er nog wel vaker komen

81. A. Verhoeven

Ontzettend lekker gegeten, geweldig personeel, en zeer betaalbaar. Bij ons volgende bezoek aan Arnhem, komen we hier zeker terug.

82. Myrna van Heumen

Geweldige service, heerlijk gegeten en prettige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

83. Via internet kwamen we bij dit restaurant uit. Dan moet je maar afwachten of het ook echt iets is. Maar totaal geen spijt van gehad. Een heel gezellig knus restaurant met topbediening! We kunnen niet anders zeggen. Een menukaart met diverse gerechten waaruit gekozen kan worden. Volop keus! We hebben heel erg lekker gegeten voor een betaalbare prijs. We komen zeer zeker nog een keer terug.

84. Altijd een leuke sfeer maar vooral heerlijk eten!

85. R.J.H.Liefrink

Voor de 2e X gegeten bij Dino's..
    Was weer Verrukkelijk! Goed bereid vlees.
    Heerlijke ambiance.
    Hele vriendelijke eigenaar en bediening.
    Biefstuk, Kabeljauw met spek en Saté zijn Super, om voor terug te komen.

86. Joke en Johan den Hoed

Super gezellig, prima personeel, de rib-eye zou ik er in houden, super lekker.
    Als we weer in Arnhem zijn zie je ons zeker terug.

87. Wij eten een aantal keer per jaar bij Dino's. Worden altijd vriendelijk ontvangen en bediend. Het eten is van goede kwaliteit voor een goede prijs. Zeer smaakvol. De sfeer is gezellig.

88. Het was weer gezellig en lekker!

89. Lekker en goed gegeten in een gezellig sfeer. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Zeker een aanrader, centraal gelegen in Arnhem.

90. Bij Dino's mijn verjaardag gevierd met vrienden. Heerlijk gegeten en super attente en vriendelijke bediening.

91. Lekker en gezellig, een aanrader!

92. Heerlijk gegeten en gedronken!

93. Nienke Jongsma

Vanwege een streng dieet (Fodmap) ga ik momenteel niet graag uit eten. Maar hier kun je dat zeker wel doen. Op laagdrempelige manier werd besproken wat er mogelijk was en werd er uit gegaan van mijn wensen en dieet, heel prettig. Ik heb erg genoten van het eten en de gezellige bediening!

94. Heerlijk gegeten. Leuk en aardig personeel! Wij komen zeker weer!

95. Wederom heerlijk gegeten. Top bediening, altijd vriendelijk. Erg gezellige avond gehad!

96. Scoort gewoon op alles met een 10 met een griffel. Men ziet je echt graag komen, en het eten is heerlijk en betaalbaar.

97. Super 1 woord lekker eten super gastvrij betrokken bij de gasten. Jullie verdienen deze 10. Als wij weer in Arnhem zijn, gaan wij bij jullie eten. Jullie verstaan jullie vak als geen ander. Gr. Moeder en dochter uit Almelo.

98. Eten super en bediening helemaal super! Wij komen zeker terug.

99. Zaterdag heerlijk gegeten. Ik had vooraf tomatensoep, daarna kabeljauwfilet met spek en als dessert thee Dino's.
    Allemaal van voortreffelijke kwaliteit. Vriendelijk personeel. De volgende keer, dat ik in Arnhem ben, ga ik er zeker weer eten.

100. Ik ben er niet binnengegaan omdat het op de korenmarkt enorm rumoerig was. Als ik uit eten ga vind ik zoveel rumoer niet prettig. Heb dus het eten niet kunnen proeven. Wellicht een andere keer.

Volgende pagina