• Lid sinds 2 juni 2011

Restaurant Wereldwijd

Alkmaar

De Kleine Waarheid

Alkmaar

an heeft nog geen foto toegevoegd

1. an's profielfoto
    an heeft een recensie geschreven voor Loetje
    Eetcafé Bergen

an

We hadden een ossenhaas. Was heel goed vlees maar zo zout. Veel te zout. Voor het eerst in mijn leven eten teruggestuurd. Kreeg een nieuwe die ietsje minder zout was maar ook nu weer veel te zout. Patat was wel lekker maar kreeg gewoon sla in plaats van wat andere groenten. Al bij al veel te gewoon en dus niet lekker. Ook zat het niet gezellig want het was veel te luidruchtig.

2,8
  2. an's profielfoto
    an heeft een recensie geschreven voor Showboat
    Chinees-Indisch Alkmaar

Het eten van deze Chinees is de beste in Alkmaar. Iedereen die bij ons heeft gegeten als ik daar Chinees haal, gaat overstag en koopt het ook daar.

3. an's profielfoto
    an heeft een recensie geschreven voor Restaurant Wereldwijd

Het eten werd niet goed bijgevuld en was een beetje korsterig geworden. De wijn krijg je hoofdpijn van. Ik had mijn bestek op het vieze bord gelegd maar de serveerster zegt: je krijgt geen nieuw bestek hoor en vervolgens laat ze het vallen en veegt het met een doekje af en ik kreeg het zo weer terug.
    Er waren geen sausjes bij het ongekruide vlees dus dat was een beetje smakeloos. verder wel keus. Maar ik kom hier niet meer

4. an's profielfoto
    an heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

an

Het eten was lekker maar de bediening waren erg kortaf en keken je de deur eigenlijk uit en dat om half 10 al.