• Lid sinds 19 augustus 2013
Van restaurant:

adrienne heeft nog geen foto toegevoegd

1. adrienne's profielfoto
    Van restaurant

Mevr Akkerman vind u het nu niet een beetje ver gaan?
    Eerst op face book
    Eet nu en nu weer de appelmoes er bij?
    Of komt u langs en laten we het oplossen?maar zo veel boosheid verdienen wij niet!wij hebben gelukkig veel eters en dit word heel naar voor ons!!!

2. adrienne's profielfoto
    adrienne vindt de recensie door H Bergsma voor Brasil leuk

H Bergsma

Prima keuken, heerlijk gegeten, echt een aanrader.

3. adrienne's profielfoto
    Van restaurant

Wat spijt mij dit om te lezen.........en niet terecht!!
    U kwam 2 minuten voor 19.00 uur binnen.....u werd vriendelijk onthaalt.
    Bij binnenkomst zag u al, dat u nog maar met zijn tweetjes was in het restaurant. U bestelde een bier en een glas rode wijn, daarna spare-ribs en een Wienerschnitzel, waar u zoals u al schreef heerlijk van genoten heeft, dank u wel daarvoor.
    Tegen 20.00 uur, was u klaar met eten, ik ruimde de tafel af en u bestelde nog een bier, toen antwoorde ik (wat normaal is in de horeca), dit is de laatste ronde, want we gaan sluiten, (wat een andere gast zou accepteren en heel normaal zou vinden).
    Daarop zei u, ja maar daarna willen we nog koffie, wat ik ook nog zo voor u zou doen, maar ik moest nog een schaaltje van uw tafel afhalen, waarop uw vrouw begon met, dat ik knorrig was, iets waarop u mij nooit kan betichten, want ik doe dit werk met veel passie en plezier.
    Daarna kwam ik u een bier en een glas rode wijn brengen van het huis, het biertje werd door u opgedronken, uw vrouw dronk haar wijn niet op, als we het hier nu over onbeleefd (netjes gezegd) hebben, dan ben ik niet diegene die onbeleefd was.
    We hadden even een korte werkoverleg en u had gegeten!!

Met vriendelijke groet,

4. adrienne's profielfoto

5. adrienne's profielfoto

6. adrienne's profielfoto

7. adrienne's profielfoto

8. adrienne's profielfoto
    adrienne vindt de recensie door cora vanVeen voor Brasil leuk

cora vanVeen

Heb gister heerlijk schol gegeten met salade geweldig Top

9. adrienne's profielfoto
    adrienne vindt de recensie door Provily voor Brasil leuk

Provily

Wij hebben gisteravond in Brasil gegeten, het eten was fantastisch en we werden vriendelijk door het personeel geholpen. Al met al een aanrader om heerlijk te eten! 👍

10. adrienne's profielfoto
    Van restaurant

Zielig dat het ook op Iens staat!!!!

11. adrienne's profielfoto
    adrienne vindt de recensie door Justin Kieft voor Brasil leuk
    Nederlands Callantsoog

Na wat onhandigheden bij de start van de maaltijd zijn hadden we toch besteld. De muziek stond te hard en we moesten vragen of het zachter kon. De vriendelijkheid van een van de bediening was niet erg fijn. Het eten kwam en er viel een vork op de grond, wat wel vaker gebeurd met onze kleine meid, nooit een probleem maar hier was het weer een vervelend gesprek met de bediening. Nadat dat was opgelost konden we eten. Het toilet was heel vies.
    Toen het eten kwam, bleek dat beide zalmmoten grote delen koud waren en rauw. Mijn kleine meid had er niets vermoedend al van gegeten. We kwamen er achter toen mijn vrouw vroeg of het normaal was dat het zo rauw was. Ik voelde en de halve moot was koud. We geven dit aan de bediening aan dat beide stukken niet goed waren en we dat toch behoorlijk vervelend vinden en dit eigenlijk niet mag gebeuren. Dit was helaas niet goed opgepakt door bediening en toen besloten we maar te gaan. We hebben toen besloten de maaltijd die nog veilig eetbaar was, op te eten.
    Fouten kunnen altijd gebeuren maar hoe er mee omgegaan wordt is dan super belangrijk en hier stuit het dan op vervelende gesprekken en discussies en dat hoort niet. Het hoort opgelost te worden met vriendelijkheid en dat was nergens te bekennen.

12. adrienne's profielfoto
    adrienne vindt de recensie door Helene voor Brasil leuk
    Nederlands Callantsoog

Herfstvakantie, dus flinke drukte in het leukste restaurant van Callantsoog. We streken neer rond 19u en zagen wat op tegen de wachttijd. Maar we waren enorm verrast door de snelheid, toewijding en vriendelijkheid van de dame die ons ook nog eens vrolijk bediende, en van de kok. En het smaakte ook nog eens uitstekend, voor een zeer redelijke prijs. Toen we ook nog eens een advocaatje met slagroom bij de koffie kregen, smolten we bijna! Hulde voor jullie vakmanschap en dank voor een fijne avond!

13. adrienne's profielfoto
    adrienne vindt de recensie door ries voor Brasil leuk

ries

Aardbeien taart met verse aardbeien is hier dr oetker aardbeien kwarktaart met een halve zachte aardbei. In de bediening prutsers... verse appeltaart, woorden schieten tekort.

14. adrienne's profielfoto
    adrienne vindt de recensie door R.Zandstra voor Brasil leuk

R.Zandstra

Gisteren gegeten bij restaurant Brasil. Niet voor herhaling vatbaar, mij zien ze er nooit meer. De mosterdsoep was erg dun en lauw. De spareribs waren gewoon vies, zwart aan de buitenkant en een vreemde combinatie van kruiden. De schnitzel... enorm groot maar lekker, nee. Veel teveel paneermeel en erg droog. Het groentetaartje was ook erg droog en had weinig smaak. Aan een dessert zijn we maar niet eens meer begonnen.
    En dan de bediening, niet best hoor. Een serveerster die liep te klagen dat ze het allemaal alleen moest doen en dat ze nog niet gegeten had en dat ze haar dag niet had. Als klant zit je daar niet op te wachten lijkt me. En druk was het niet, 3 tafeltjes moest ze doen, dat valt mee dacht ik. Ook werd een klant aan een andere tafel afgesnauwd toen ze om de menukaart vroeg. Ik vond het erg jammer, ik had visite uit Groningen en na een heerlijke strandwandeling dachten we lekker te gaan eten. Een dikke 100 euro en een illusie armer zien ze mij er nooit meer.

15. adrienne's profielfoto
    adrienne vindt de recensie door Gerrit Bosboom voor Brasil leuk
    Nederlands Callantsoog

Wij hebben hier gisterenavond gegeten. Hoewel het al vrij druk was nam men direct de moeite om ook voor ons een plek te creëren. Voor de rest alle lof voor de zeer vriendelijke bediening, het heerlijke eten en de gezellige sfeer. Ook was de hoeveelheid ruimschoots voldoende. Het verbaasde dan ook ons kennis te nemen van een eerdere negatieve ervaring van een andere bezoeker. Het is gewoon een Top Tent!

16. adrienne's profielfoto
    adrienne vindt de recensie door Carla voor Brasil leuk
    Nederlands Callantsoog

Vanmiddag met zijn drieën een pannenkoek gegeten in dit restaurant. Pannekoek was erg lekker, bediening vriendelijk en snel. Entourage gezellig. En niet te duur, dus zeker voor herhaling vatbaar.

17. adrienne's profielfoto
    adrienne vindt de recensie door Bianca voor Brasil leuk
    Nederlands Callantsoog

Na onze recensie over Brasserie Brasil op eet.nu, kregen wij reactie van de eigenaar en ik moet zeggen dat het kéurig is opgelost. Ik trek hierbij dan ook mijn slechte recensie in.

Bianca

18. adrienne's profielfoto
    adrienne schreef:

Ik begrijp niet waarom de mensen mij steeds moeten hebben weer een reactie op mijn site ik doe zo mijn best ziet er super uit het eten top en dan dit word er gek van ik hoop dat die menner zich nu gelukkiger voelt

19. adrienne's profielfoto
    adrienne schreef: