Corona informatie

022458-1587
06-53735474

Bezorgrestaurants in de buurt van Brasil

ma lunch vanaf 12:00 diner 17:00 - 21:00

1386719367 75
1488194483 76
1519417595 74
1620892711 75

1. Was zeer goed en lekker eten.. zeer gezellig en knus.
    Zeker de moeite waard om daar weer te eten..

2. Een echte aanrader, het stoofpotje, heerlijk.

3. Heerlijk gegeten. Gezellige bediening.

4. Vanavond heerlijk gegeten. Bediening en kokkin waren super vriendelijk en gezellig. Eten was van uitstekende kwaliteit en de sfeer in het restaurant was goed.

Al met al een heerlijke avond gehad en brasserie Brasil in Callantsoog is een aanrader.

5. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was gezellig en vriendelijk! Het broodplankje met hun zelf gemaakte kruidenboter is echt een aanrader, het kruidenboter recept wilt iedereen!

6. Frans en Elly

Wij hebben 15 en 16 augustus heerlijk gegeten bij jullie. Sfeer en bediening was ook prima. Als we nog n keer in Callantsoog komen, dan is jullie restaurant onze 1ste keus!

7. Wir waren Freitag 18.09.2020 dort.
    Ein super schönes Lokal und sehr freundliches Personal. Preis-Leistung passt 100%. Es war der letzte Abend von unserem Urlaub und von den verschiedenen Restaurants in denen wir im Ort gegessen haben DAS BESTE!

Wir kommen auf jeden Fall wieder!

De Duitser die een beetje Nederlands spreekt

LG Dirk+Elke Wenda

8. Evalien Muilwijk

Heerlijk eten voor geschikte prijs. Snelle bediening, zowel keuken als serveren.
    Fijn die terrasverwarming voor de snel afkoelende avonden.
    Er werd lekker hard doorgewerkt.
    We zijn dik tevreden

9. Kerstin en Theo

Heerlijk gegeten en service is toppie!!!

10. De eerste x was een paar jaar geleden en toen gelijk gegeten.

Deze x was het niet denderend. Corona regels werden niet geheel nageleefd. Eten was magertjes, slagroom op de pannenkoek was vergeten en gewoon uit een spuitbus. De pizza was de bodem zompig.
    Dus deze x was het geen aanrader.

11. Hallo, vanavond 12 september heerlijk gegeten bij de Brasil. Goede verzorging en aardig personeel. Het is wel een 8 waard.

12. Jan en Betty Bruinenberg

Op 6-9-‘20 met 7 personen hier uitstekend gegeten. De sliptongetjes, spareribs, kipsate, burger, snitzel en de patat, de groente, het was allemaal even lekker. Ondanks een tjokvol restaurant was de bediening vriendelijk, correct en servicegericht. Voor herhaling vatbaar!!!!!

13. M van Nijnatten

Heerlijk eten, prima sfeer en leuke prijzen.
    Een echte aanrader dus 👍

14. Marco kooi

Het eten was super lekker en vers en zeer gastvrije bediening!!

15. Eten en drinken prima. Het is wenselijk om meer mensen in de bediening te hebben. Duurde erg lang voordat er iemand langs kwam. Het eten was wel weer snel op tafel. Hebben ook mensen gezien die het te lang duurde voordat ze geholpen werden en weer vertrokken.

16. Nynke De vries

We hebben zoals andere jaren ook vandaag weer genoten van het eten en de sfeer bij brasil.

17. Afgelopen week wezen eten in dit gezellige restaurant, leuke mensen en top eten met de complimenten aan de kok. Eigenaresse is gezellig en prettig gestoord.
    En echte aanrader als je in de buurt bent en trek hebt in een hapje of een drankje.
    Alles word vers bereid met de lekkerste ingrediënten.
    Sauzen en salades smaakte heerlijk. De sfeer is leuk en gemoedelijk met enthousiaste bediening.
    Gewoon een zeer nette eetgelegenheid aan de kust.
    Voor ons een aanrader en we komen zeker hier terug.

18. Richardglazenborg

Even uit eten met z’n 3en.
    Nou dat hebben we geweten.
    Eerst kregen we broodjes met kruiden boter van het huis.
    Nog geen hap van gehad of onze snitsels en gebakken kabbelkauw stond ook al voor onze neus.
    Groente van de dag zat er bij en Vlaamse friet.
    Met 3 man pp 6 frieten en salade van de Aldi.
    Echt waardeloos voor die prijs helemaa.

19. Vertaal van English naar Nederlands

The worst and expensive food we ever ate. The steak was nearly raw and burned on the outside. Never ever again.

20. Van den berg

Erg leuke bediening, goede service en lekker gegeten!

21. Vriendelijke mensen en heerlijk gegeten.

22. Brasil is een Frans/Italiaans Pannenkoekenrestaurant. Weinig Braziliaans, geen cocktails, etc.
    Maar wel smakelijk gegeten op terras. Goede soepen, prima biefstuk, lekkere spies garnalen in spek en fijne pannenkoek.
    En volgens mij hadden we de leukste serveerster, gezellig, attent, vriendelijk.

23. Goed gegeten! De sfeer en de bediening was ontzettend fijn. Ondanks de hittegolf was niks teveel! Leuke ontspannen plek met de kinderen.

24. Uitgebreide kaart, voor ieder wat!
    Vlees was heerlijk en goed bereid.
    Vriendelijkheid en service van de langst hardwerkende dame was top;-)

Enkel het beleg voor de pannekoeken (aardbeien en nutella) was wel wat karig. Eveneens de dessertkeuze, weinig keuze, en dan bijna dezelfde soort toetjes (ingrediënten) Maar was evengoed heerlijk!

25. Dinsdag 4 augustus bij brasil gegeten van de 8 gerechten waren er 2 verkeerd, naar dit gemeld te hebben werden wij onvriendelijk te woord gestaan dat we dit besteld hadden en het daar maar mee moesten doen.
    Later op de avond kaart gevraagd voor nagerecht pas na 20 min kaart gekregen en 30 min daarna was de bestelling nog niet geplaatst en dat terwijl het restaurant niet vol zat.
    Daarom maar betaald en weg gegaan.
    Bij thuiskomst kijk ik de rekening nog na en zie daar dat de gerechten die wij besteld hadden en niet gekregen hadden wel berekend zijn (dus wij hadden niet verkeerd besteld, maar verkeerd gekregen)
    Waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden, maar om dit restaurant een eerlijk kans te geven heb ik hun een appje gestuurd, deze is wel gelezen maar nooit een reactie terug gehad

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  26. Vanmiddag een lunch genoten. De italiaanse bol tonijn van mijn dochter was zeer rijkelijk belegd met tonijn en was zeer smakelijk. Ook de bol carpaccio van mijn vrouw was zeer goed belegd en erg lekker. Ikzelf heb zeer genoten van mijn Italiaanse bol gezond. Wij komen hier vaker lunchen en dineren en hebben eigenlijk nog nooit het als slecht of redelijk ervaren, maar vinden het elke keer weer heerlijk en gezellig.
    Men leest in de reviews vaak negatieve ervaringen over de bediening, maar in mijn ogen zijn bezoekers daar vaak zelf de oorzaak van. Bij een tafel naast ons werd vanmiddag de bestelde tosti en pannenkoek gebracht. De bezoeker begon direct te snauwen richting de serveerster, waar de stroop en poedersuiker was. De serveerster moest deze nog even brengen, maar omdat zij beide handen al vol had met de bestelling, kon dat niet gelijk. Misschien moeten mensen eens wat meer geduld en waardering opbrengen voor elkaar.

27. gl gazagne

Tres, tres bien bon service gentille patronne tres bon menu je conseille on se regale super.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Heel erg goede service, vriendelijke eigenaar, heel goed menu, ik raad het aan, genieten, super.

28. Huub Schipper

Ik heb zojuist negatieve reviews gelezen maar die zijn totaal tegenstrijdig met mijn ervaring. Mijn vrouw en ik hebben vanavond heerlijk gegeten. We gingen voor een simpel hapje vandaar dat mijn vrouw een pannenkoek nam die overigens heerlijk was. Ik kon het toch niet laten en heb een carpaccio als voorgerecht genomen en de kogelbiefstuk als hoofdgerecht. De carpaccio was mooi dun gesneden ossenhaas met een verse salade er onder, afgemaakt met pijnboompitten, olijven en oude kaas snippers. Lekker zonder overbodige opsmuk. De biefstuk was mooi gebakken met precies genoeg spek en ui. Enkele bezoekers waren minder aardig en werden kwaad vanwege toch al minimale Corona regels. De bediening loste dit netjes op ondanks dat ze ronduit onbeschoft behandeld werden. Iedereen moet eens goed nadenken voordat hij/zij een negatieve revieuw schrijft. Je komt daarmee aan iemands brood. Ook zou men vaker de moeite moeten nemen een positieve revieuw te schrijven als het lekker heeft gesmaakt. Ikzelf ben daar nu mee begonnen.

29. J. Kruger

Het was een super gezellig etentje. Vooral de bediening kreeg de sfeer er goed in. Vooral onze oma in spé. Heerlijk mens. Groetjes en misschien tot volgend jaar

30. Deborah de vries

Eten was goed en lekker. Er was een fout gemaakt. Het eten van onze kinderen was bij een andere tafel gebracht, dit kan gebeuren en netjes excuus gekregen. Wij kregen ons eten daardoor eerder dan de kinderen. Toen onze kinderen hun eten kregen hadden ze beide een frikandel i.p.v. beide een kroket. Dit aangegeven en enige dat ze zeiden was sorry… zelf om een kroket moeten vragen… eenmaal de kroket gekregen was deze van binnen nog bevroren, aangegeven en vervolgens 15 min laten 2 nog net niet verbrandde kroketten gekregen. Het was super druk in het restaurant. Ze konden de drukte niet aan en daardoor werden er veel fouten gemaakt. Erg jammer. Slechte service.

31. Roberto

Vriendelijk personeel eten was redelijk.

32. L lenssinck

We hadden pizza. Deze was erg lekker. Goede bodem echt zelf en vers gemaakt en met een. lekkere dressing.

De bediening was wat rommelig. Het was erg druk. Daardoor werden er wat foutjes gemaakt, maar wel weer goed hersteld.

33. De pannekoek was lekker, rijk belegd.
    Bediening kan wel beter, erg onvriendelijk en nors.

34. wil Elderman

Prima eten snelle bediening.

35. Anouk en Marijke

Erg leuk restaurant vlakbij zee. Na heerlijk te hebben genoten van het eten en de sfeer in het restaurant nog lekker kunnen genieten van een strandwandeling. Wij zijn hier een aantal keer geweest en keer op keer genoten!

36. Richelle

Het eten was lekker, de bediening vriendelijk en bleeft.

37. Eten was slecht half gevuld kom soep kippelings aangebrand pizza bodem zacht en dan de prijs waren er 3 jaar geleden geweest toen was het perfect nu dus niet meer kom er niet weer.

38. Paul kraaijenzank

Leuk, gezellig, goed personeel en alles op en top voor elkaar en heerlijk eten en drinken. Een echte aanrader.

39. Linda Bakker

Heerlijk gegeten.
    De bediening is super, vooral Janny die er echt een feestje van maakt.

40. Hans Bijl

In een Coronaproof Brasil heerlijk gegeten, zoals altijd. Vriendelijke bediening. Niet voorbijlopen, gewoon aanrader.

Eén vorige recensie
  41. Heel gezellig, spontane bediening. Super lekker gegeten. Op de kaart staat je komt er voor terug en dat klopt.

42. Ruime porties, goed bereid. Zeer vriendelijke bediening. Absolute aanrader.

43. Geen aanrader, hele goedkope slechte wijn.
    De japanse biefstukpuntjes taai en dreven in de saus wat wel soep leek.
    1 hapje rijst erbij en dat was het.
    Salade was ook zo uit een bakje.
    Jammer!

44. Iedere keer na een dagje Callantsoog gaan we eten bij Brasil. Altijd lekker en goed eten. Echt een aanrader.

45. We zijn gastvrij ontvangen, en we konden veilig op het terras plaats nemen. De bediening was spontaan en vrolijk. Op hun advies had mijn vrouw heerlijke biefstuk met saus, en dit was een goed advies erg lekker allemaal. We kwamen hier jaren terug ook steeds, en ze hebben nog steeds dezelfde kwaliteit.

46. Kummer Frits

Lekker gegeten, prettige bediening en sfeervolle gelegenheid, we hebben het prima naar onze zin gehad👍

47. A.Nieuwland

Gezellig restaurant, wat krap maar het is niet groter. We hadden het aanbiedingsmenu voor 16,50. Dit hadden we eigenlijk bij het reserveren moeten melden maar was geen probleem. De biefstuk waren aan de buitenkant wat zwart door de dikte hiervan moesten ze hem langer bakken aldus de serveerster, ook de gebakken ui/ champignon wasverbrand waardoor laten staan. De saté was erg karig, een mager stokje met satesaus en wat atjar op een groot bord. Klein schaaltje patat en salade voor 3 personen. Het dessert met advocaat was weinig advocaat en geen chocoladeslagroom maar gewonen slagroom. Door de aanbieding van 16,50 hebben we toch lekker gegeten en gezeten.

48. Ryan Meuwese

Aardige mensen goed eten en mooi restaurant dicht bij het strand.

49. Henriëtte Elzinga

Heerlijk gegeten bij Brazil. Geweldig wat een bediening! Ze ging met het hele restaurant zingen voor mijn verjaardag vond ik echt top! Eten was goed voor mekaar. De spareribs en wienersnitzels waren echt goed. Lekkere champignonsaus. Heerlijk dessert met speciaal een sterretje op mijn ijs. Er werd echt werk van gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar..

50. Rick en Astrid

Vanavond gegeten bij Brasil en wij vonden het aardig. Wij arriveerde om 20:50 uur en ons werd niet meteen medegedeeld dat de keuken om 21:00 uur ging sluiten. Tijdens het rustig uitzoeken moesten we ineens haast maken met de bestelling. Zelfs een broodplankje als voorgerecht kon niet meer besteld worden. Bestelling stond binnen 10 minuten op tafel. Had mij meer voorgesteld van de beste Wienerschnitzel van Callantsoog die zo mooi aangeschreven staat op de menulijst, saus was overigens erg lekker. De hamburger was groot en goed van smaak, jammer dat het 2 ovale fabriekshamburgers bleken te zijn. Het bedienend personeel was vriendelijk en deed haar best. Voor ons niet voor herhaling vatbaar aangezien wij ons opgejaagd voelden.

51. Paula Pater

Na een dagje strand met de familie aangeschoven bij Brasil. Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Voldoende keuze en heerlijk eten. Zeker een aanrader!

52. Met 8 personen gegeten eten was lekker, alleen het werd in delen gebracht of vergeten. De appelmoes was heet kwam niet uit de koeling. Het was deze dag 40 gr denk dat deze in de zon bewaard/of gestaan heeft.
    Bediening bar en bar slecht... vriendelijk maar zéér kort. Eten vergeten verkeerde drankjes op de bon. Vragen of het eten pittig kan of de pizza gesneden kan worden voor de kinderen of een pizzames/ snijder kan niet/ hebben we niet was het antwoordt de gehele avond. Bij het verlaten van het restaurant heb ik dit aangegeven. Het antwoord: dat kan!! Zeer jammer! Misschien voor de volgende x sta open voor de klant zorg voor een oplossing wees vriendelijk en galant.

53. H Bergsma

Prima keuken, heerlijk gegeten, echt een aanrader.

54. Vanavond 11-6-2019 rond 17.30 gegeten met onze kinderen. Tafeltje gereserveerd op 10-6-2019 en deze was bij aankomst bezet. Kibbeling wel op de kaart maar niet te bestellen. Wiekse witte vd tap wel op de kaart en ook niet te verkrijgen. Eten was niet zo best. Poffertjes van 1 vd kids waren hard van binnen. Helaas geen aanrader.

55. Heerlijk gegeten. Snelle en leuke bediening.

56. adriaan

Het restaurant heeft een frisse en nette uitstraling. Voorgerecht uit de oven(champignons, knoflook en kaas) is een echte aanrader. De grote biefstuk was heerlijk mals. In de zomer kom ik zeker terug.

Eén vorige recensie
  57. Jan Groeneveld

Pizza’s waren op zich lekker maar voldeden niet aan de ingrediënten vernoemd op de kaart!

58. Wij hebben en heel gezellig en vooral heerlijk gegeten. We hadden een cursus van 2 dagen in Schoorl en waren onderweg weer naar huis en mijn man was op zoek naar een restaurant in Callantsoog. We werden zeer hartelijk ontvangen. Enthousiaste bediening en er vooral heel lekker gegeten. We hebben ervan genoten. Voor herhaling vatbaar en we komen zeker hier weer terug.

59. Lekker eten maar nooit weer. Werkoverleg terwijl wij zitten te eten en kunnen alles letterlijk verstaan. Er worden namen van personeel genoemd. Als wij er wat van zeggen krijgen we een grote mond. We bestellen om 19.50 Nog wat te drinken willen ze sluiten omdat het rustig is. Normaal sluiten ze om. 21.00 Uur. Echt heel er ongastvrij en erg brutaal. Geen aanrader.

60. Fam Snitjer

Vanmiddag geluncht, wat een tegenvaller, we wilden tosti met Ei maar ze hadden geen eieren, raar want menu kaart staat vol met omelet en pannenkoeken?
    We gingen voor broodje met kroket die was donkerbruin gebakken veel te lang in de frituur gezeten, vervolgens dit genoemd aan de vriendelijke jongen van de bediening die hier niets aam kon doen, korting gekregen al met al een tegenvaller jammer.

61. Eten was gewoon goed, niets op aan te merken. Alleen de manier hoe de eigenares zich neerzet naar de klant, werkelijk kansloos. A public vermelden dat klanten lelijke kinderen hebben, en op het moment dat mijn vader betaalde hem even met een blik [tot 3 keer aan toe] aankijken van °wat ben jij stom. Betaal nu maar en rot op.

62. J.moolenkamp

Goed.
    Eten uitstekend bediening vriendelijk.

63. Janneke en geert Hofman

Hoge score, dit omdat de sfeer goed is, goed vrolijk personeel, heerlijke sangria maar zekers ook geschikt voor mensen met bijvoorbeeld een glutenallergie.

Wij komen zeker weer terug.

Fam. Hofman

64. Provily

Wij hebben gisteravond in Brasil gegeten, het eten was fantastisch en we werden vriendelijk door het personeel geholpen. Al met al een aanrader om heerlijk te eten! 👍

65. cora vanVeen

Heb gister heerlijk schol gegeten met salade geweldig Top

66. Ineke Slagter

Afgelopen vrijdagavond hier heerlijk gegeten. De service beviel ons zo goed dat we de avond er na besloten hebben om hier weer te eten. Echt een aanrader!

67. Wij vonden onze lunch zeer tegenvallen. We kregen niet opgediend wat we besteld hadden, namelijk spiegel ei i.p.v. omelet. Toen we dat aangegeven hadden, werd er niets aangeboden qua oplossing en ook geen verontschuldiging gemaakt voor de vergissing die de serveerster had gemaakt. We wilde eerst maar gewoon gaan eten, maar bekeken het eens goed en vonden het er zo onsmakelijk uitzien dat we besloten om er voor te bedanken en alleen de koffie die we hadden gedronken af te rekenen. De vrouw die in de keuken stond op die dag werd kwaad en onredelijk. Dreigde met van alles en nog wat… we waren blij dat we de koffie betaald hadden en weg konden. De kok had duidelijk haar dag niet.

68. Sandra Fuhler

1 1/2 Jaar geleden voor het eerst hier gegeten, alles was perfect! Eten, bediening, sfeer, aandacht voor de klant!
    Dit weekend weer voor het eerst in de buurt, meteen weer bij hun binnen gewipt,
    Wéér kunnen genieten van alles! Tot aan de braziliaanse koffie met zelfgemaakte bonbons toe!
    We komen zelf uit de horeca, soms ms kritisch, maar alle lof voor brasil! 👍👍

69. Zalm uit de oven was heerlijk. Jammer dat er van alles bij gepropt werd op het bord, wat qua smaak er helemaal niet bij paste. De rode huiswijn(Merlot) was erg zuur. De muziek was stond erg hard en geen gezellige Braziliaanse muziek. De tafels staan boven op elkaar.

70. De zaak straalt rust uit, bediening is vriendelijk. Eten goed, korst op de zalm was lekker knapperig en de goulashsoep is een aanrader.

71. Vandaag voor de 2e keer hier gegeten.
    De eerste keer was 2 jaar geleden in mijn vakantie.
    En vandaag na een dagje Texel speciaal omgereden om hier weer te eten.
    Ik kom zeker weer eens terug.
    Vr Gr robin.

72. Renate en Jan

Zojuist heerlijk bij Brasil gegeten maar die ervaring hadden we zaterdag ook al opgedaan, er wordt perfect rekening gehouden met mijn lactose allergie, bediening is zeer behulpzaam en erg vriendelijk en we kunnen niet genoeg benadrukken dat het eten uitstekend is!! Dus, echt een aanrader!!

73. Van te voren aangegeven dat het Glutenvrij moest zijn. Was geen probleem volgens hun en hadden een aparte kaart ervoor. Dus niet. Ik kon kiezen uit kabeljauw of biefstuk. Ik zou bij de kabeljauw een ruime salade bij krijgen. De patat kon óók niet en geen enkel sausje hadden ze glutenvrij. Ik heb 1.5 hap gegeten van de vis (totaal smakeloos!) De luxe salade erbij? Dat was een bakje met paar komkommer, azijn, en vooral rauwe uienringen. We hebben 2 pizza's laten inpakken om mee te nemen en we moesten zeer dankbaar zijn dat ze de kabeljauw van de rekening hadden gehaald. We zijn patat gaan halen elders, waar ze een zeer goede allergenenkaart hadden.

74. Pauline

Als je glutenvrij wilt eten moet je hier NIET naar toe gaan. Ze hebben geen idee waar ze het over hebben en hoe ze het moeten bereiden zonder besmetting. Daarnaast was het bestek vies, hadden we een kapot glas en een glas met lippenstift. Het eten krijg je ook niet tegelijkertijd. Kortom: niet gaan!

75. Rox 5 punten

Ik heb gister een heerlijke pizza margaritha afgehaald. Top bediening en de pizza was snel klaar en goed heet!

76. prima glutenvrije pannekoek, wel wat aangebrand, maar na klacht uitstekend vervangen.

77. Dhr en mevr Veldwijk

Vrijdagavond 19 mei hebben wij ontzettend lekker gegeten bij Brasil.
    Pizza en pannekoek van uitstekende kwaliteit.
    Erg leuk, loyaal personeel wat niet moeilijk maar gemoedelijk met je omgaat.
    Ondanks de drukte, hielden ze goed in de gaten of je genoeg had, of het goed was.
    Een aanrader om te gaan eten.

78. E. Koekkoek

Prima restaurant met zeer vriendelijke en vlotte bediening en je kunt er heerlijk eten. Ook aan de jongere bezoekers wordt op een leuke manier aandacht besteedt en de kinderen mogen zelf een sorbet samenstellen in de keuken.

79. Heerlijk gegeten, goede bediening, ondanks dat het druk was, hadden de dames de touwtjes goed in handen. (Jimm's uit Gieten)

80. Titia Feenstra

Aardige bediening, heerlijk gegeten.

81. Paulien Dijkstra

Heerlijk gegeten met ons gezin. Pizza's waren heerlijk van smaak en als je dol bent op spareribs moet je deze zeker bestellen, heerlijk gaar, veel vlees rondom het bot en zeer goed van smaak! Prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader!

82. Prima gegeten met zijn vieren. Vriendelijke bediening. Interieur erg vol. Wij vinden het jammer dat honden mogen worden meegenomen.

83. Heerlijk gegeten bij Brasil. 2x varkenshaas sate, 1x pizza en 1x salade met warme brie. Allemaal even lekker.
    Vriendelijke bediening.
    Interieur wel wat vol en verschillende stijlen.

84. Paul en lucie

We hebben heel erg lekker gegeten bij restaurant Brasil in Callantsoog. Ook het personeel was super. We kunnen het echt aanraden.

85. Unfreundlich und schlechtes Essen. Wir haben es stehen gelassen. Nie wieder!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Onvriendelijk en slecht eten. We hebben het laten staan. Nooit meer!

86. Karolien en Patrick

Heerlijk gegeten en bediening hartstikke gezellig! Restaurant wordt druk bezocht, maar geduld is hier zeker een schone zaak en het is het waard! Zodra we weer hier op vakantie gaan is dit ons restaurant!

87. theo en diaan

Zondag een hapje gegeten, gezellig gezeten, en zeer vriendelijk geholpen.

88. Nelly en Peter

Eten in Brasil is een feest. Lekker, leuk en zeer gastvrij.
    Het eten streelt je tong en het personeel je oog.
    Zoals zij met de klanten en elkaar omgaan. Geweldig.

Onze pasta met garnalen is een tien waard.

89. Alie en Rudi

Gisteravond super lekker gegeten bij Brasserie Brasil. Gezellige sfeer en ondanks dat het druk was erg goede bediening. We komen zeker een keer weer.

90. Hebben enorm genoten gisteravond!
    Super gezellige sfeer.
    Lekker eten voor een betaalbare prijs en als kers op de taart: super leuk personeel!
    Kortom, echt een top avond!

Groetjes, shannon, mitchell en lisa

91. 21/9 bij Brasil Callantsoog gegeten; buitenkant nodigt uit voor een bezoek. Voordat er een drankje kwam, waren we al ca. een kwartier verder. Bediening was niet echt ingesteld op de aanwezige gasten, medewerkers hadden er niet echt zin in. Saté was helaas omringd door een ratjetoe van producten, friet was niet doorbakken.

92. Fam de Jong

Wij hebben hier zaterdag met 6 personen heerlijk gegeten.
    Het personeel was erg vriendelijk en gezellig. Zelfs onze hond werd lekker verwend. Top.

93. Tiny en Wietske

Wij hebben heerlijk gegeten bij Brasil in Callantsoog. Ondanks de drukte werden we erg vriendelijk bediend. We hebben genoten van het hoofdgerecht, maar ook de bijgerechten waren van topkwaliteit. We komen zeker terug als we weer in Callantsoog zijn.

94. Vanavond samen gekozen voor brasserie Brasil in Callantsoog. De dames wilden pannenkoek en de mannen pizza. Dus Brasil een prima plek. Een hartelijk welkom, vlotte bediening en niet onbelangrijk het smaakte prima. Kortom een verdiende knuffel voor dit restaurant.

95. Jan Landstra

Lekker eten met vier volwassenen en twee kinderen. Druk in de zaak, vriendelijke bediening en genoeg keuze. Voor herhaling vatbaar, prijs/kwaliteit goed.

96. G. Braaksma-Pierik

Na een warm dagje strand wilden we wat eten en drinken, serveerster begroette ons, mijn man verstond het niet, doof aan een oor, dus vroeg wat zegt u? Waarop zij reageert; ik spreek toch geen spaans ofzo? Daar begon het al mee, we vroegen om de kaart, die werd heel overdreven gebracht, en vervolgens werden we aan ons lot overgelaten, gasten die na ons kwamen werden wel bediend.Wij zijn weggegaan.
    Het was erg duidelijk dat mevrouw er weinig zin meer in had, om ons heen vroegen gasten ook al waar hun eten en drinken bleef.
    Een cursus klantvriendelijkheid is misschien niet een gek idee.
    Ze zal wel moe geweest zijn na een aantal drukke warme dagen maar dan moet je dit werk niet gaan doen.

97. Anne en Rene

Wij gingen na een dagje strand hier eten, het was erg druk, maar gelukkig was er nog een tafeltje voor ons.
    Het viel ons op dat er heel weinig personeel was. Er was een dame (helaas weet ik haar naam niet) die niet de jongste meer was, (net als ik) maar die rende heen en weer op het terras, het was 31 graden buiten, en alleen al zitten was te veel. Ik had gewoon medelijden met deze dame. Ze deed zo haar best en alles nog met een glimlach ook. Ik heb haar erop gewezen dat ze iets rustiger aan moet doen. Want dit is niet goed voor je hart. Maar ze bleef vrolijk en bleef rennen en lachen. Het eten was heerlijk en veel. Je krijgt zeker waar voor je geld. En dan ook nog de bediening, petje af hiervoor. Ook natuurlijk voor het andere personeel. Ik prijs dit restaurant zeker aan. Lekker eten, leuke bediening en leuke prijs.

98. Ute lohmann

Wir kommen seid 30 Jahren nach Nordholland. Brasil haben wir erst jetzt entdeckt. Wir hatten einen tollen Abend mit hervorragendem Essen bei einem guten Preis/Leistungsverhältnis. Die Zutaten waren frisch und von ausgezeichneter Qualität. Der Service war super. Vielen Dank an unsere Servicekraft, die uns und unsere drei Hunde super verwöhnt hat. Sie war eine sehr humorvolle und freundliche Bedienung und hat uns einen wundervollen Abend bereitet. Dazu haben auch die Kochkünste beigetragen. Das Essen war perfekt. Wir kommen gerne wieder. Brasil ist klasse und wird jetzt unser Stammlokal in den Niederlanden.👍

Vrije vertaling Eet.nu

We komen al 30 jaar in Noord-Holland. Brasil hebben we pas ontdekt. We hebben een geweldige avond gehad met heerlijk eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De ingrediënten waren vers en van uitstekende kwaliteit. De service was super. Vele dank aan onze serveerster, die onze drie honden goed heeft verwend. Ze was zeer humoristisch en vriendelijk en heeft ons een prachtige avond bezorgd. Hier hebben ook de kookkunsten aan bijgedragen. Het eten was perfect. We komen graag terug. Brasil is zeer goed en is nu ons favoriete restaurant in Nederland.

Volgende pagina