ma lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00

1272043622 76
1300071988 76
1445819495 74
1507481902 73

1. Zalm uit de oven was heerlijk. Jammer dat er van alles bij gepropt werd op het bord, wat qua smaak er helemaal niet bij paste. De rode huiswijn(Merlot) was erg zuur. De muziek was stond erg hard en geen gezellige Braziliaanse muziek. De tafels staan boven op elkaar.

2. De zaak straalt rust uit, bediening is vriendelijk. Eten goed, korst op de zalm was lekker knapperig en de goulashsoep is een aanrader.

3. Vandaag voor de 2e keer hier gegeten.
    De eerste keer was 2 jaar geleden in mijn vakantie.
    En vandaag na een dagje Texel speciaal omgereden om hier weer te eten.
    Ik kom zeker weer eens terug.
    Vr Gr robin.

4. Renate en Jan

Zojuist heerlijk bij Brasil gegeten maar die ervaring hadden we zaterdag ook al opgedaan, er wordt perfect rekening gehouden met mijn lactose allergie, bediening is zeer behulpzaam en erg vriendelijk en we kunnen niet genoeg benadrukken dat het eten uitstekend is!! Dus, echt een aanrader!!

5. Van te voren aangegeven dat het Glutenvrij moest zijn. Was geen probleem volgens hun en hadden een aparte kaart ervoor. Dus niet. Ik kon kiezen uit kabeljauw of biefstuk. Ik zou bij de kabeljauw een ruime salade bij krijgen. De patat kon óók niet en geen enkel sausje hadden ze glutenvrij. Ik heb 1.5 hap gegeten van de vis (totaal smakeloos!) De luxe salade erbij? Dat was een bakje met paar komkommer, azijn, en vooral rauwe uienringen. We hebben 2 pizza's laten inpakken om mee te nemen en we moesten zeer dankbaar zijn dat ze de kabeljauw van de rekening hadden gehaald. We zijn patat gaan halen elders, waar ze een zeer goede allergenenkaart hadden.

6. Pauline

Als je glutenvrij wilt eten moet je hier NIET naar toe gaan. Ze hebben geen idee waar ze het over hebben en hoe ze het moeten bereiden zonder besmetting. Daarnaast was het bestek vies, hadden we een kapot glas en een glas met lippenstift. Het eten krijg je ook niet tegelijkertijd. Kortom: niet gaan!

7. Rox 5 punten

Ik heb gister een heerlijke pizza margaritha afgehaald. Top bediening en de pizza was snel klaar en goed heet!

8. prima glutenvrije pannekoek, wel wat aangebrand, maar na klacht uitstekend vervangen.

9. Dhr en mevr Veldwijk

Vrijdagavond 19 mei hebben wij ontzettend lekker gegeten bij Brasil.
    Pizza en pannekoek van uitstekende kwaliteit.
    Erg leuk, loyaal personeel wat niet moeilijk maar gemoedelijk met je omgaat.
    Ondanks de drukte, hielden ze goed in de gaten of je genoeg had, of het goed was.
    Een aanrader om te gaan eten.

10. E. Koekkoek

Prima restaurant met zeer vriendelijke en vlotte bediening en je kunt er heerlijk eten. Ook aan de jongere bezoekers wordt op een leuke manier aandacht besteedt en de kinderen mogen zelf een sorbet samenstellen in de keuken.

11. Heerlijk gegeten, goede bediening, ondanks dat het druk was, hadden de dames de touwtjes goed in handen. (Jimm's uit Gieten)

12. Titia Feenstra

Aardige bediening, heerlijk gegeten.

13. Paulien Dijkstra

Heerlijk gegeten met ons gezin. Pizza's waren heerlijk van smaak en als je dol bent op spareribs moet je deze zeker bestellen, heerlijk gaar, veel vlees rondom het bot en zeer goed van smaak! Prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader!

14. Prima gegeten met zijn vieren. Vriendelijke bediening. Interieur erg vol. Wij vinden het jammer dat honden mogen worden meegenomen.

15. Heerlijk gegeten bij Brasil. 2x varkenshaas sate, 1x pizza en 1x salade met warme brie. Allemaal even lekker.
    Vriendelijke bediening.
    Interieur wel wat vol en verschillende stijlen.

16. Paul en lucie

We hebben heel erg lekker gegeten bij restaurant Brasil in Callantsoog. Ook het personeel was super. We kunnen het echt aanraden.

17. Unfreundlich und schlechtes Essen. Wir haben es stehen gelassen. Nie wieder!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Onvriendelijk en slecht eten. We hebben het laten staan. Nooit meer!

18. Karolien en Patrick

Heerlijk gegeten en bediening hartstikke gezellig! Restaurant wordt druk bezocht, maar geduld is hier zeker een schone zaak en het is het waard! Zodra we weer hier op vakantie gaan is dit ons restaurant!

19. theo en diaan

Zondag een hapje gegeten, gezellig gezeten, en zeer vriendelijk geholpen.

20. Nelly en Peter

Eten in Brasil is een feest. Lekker, leuk en zeer gastvrij.
    Het eten streelt je tong en het personeel je oog.
    Zoals zij met de klanten en elkaar omgaan. Geweldig.

Onze pasta met garnalen is een tien waard.

21. Alie en Rudi

Gisteravond super lekker gegeten bij Brasserie Brasil. Gezellige sfeer en ondanks dat het druk was erg goede bediening. We komen zeker een keer weer.

22. Hebben enorm genoten gisteravond!
    Super gezellige sfeer.
    Lekker eten voor een betaalbare prijs en als kers op de taart: super leuk personeel!
    Kortom, echt een top avond!

Groetjes, shannon, mitchell en lisa

23. 21/9 bij Brasil Callantsoog gegeten; buitenkant nodigt uit voor een bezoek. Voordat er een drankje kwam, waren we al ca. een kwartier verder. Bediening was niet echt ingesteld op de aanwezige gasten, medewerkers hadden er niet echt zin in. Saté was helaas omringd door een ratjetoe van producten, friet was niet doorbakken.

24. Fam de Jong

Wij hebben hier zaterdag met 6 personen heerlijk gegeten.
    Het personeel was erg vriendelijk en gezellig. Zelfs onze hond werd lekker verwend. Top.

25. Tiny en Wietske

Wij hebben heerlijk gegeten bij Brasil in Callantsoog. Ondanks de drukte werden we erg vriendelijk bediend. We hebben genoten van het hoofdgerecht, maar ook de bijgerechten waren van topkwaliteit. We komen zeker terug als we weer in Callantsoog zijn.

26. Vanavond samen gekozen voor brasserie Brasil in Callantsoog. De dames wilden pannenkoek en de mannen pizza. Dus Brasil een prima plek. Een hartelijk welkom, vlotte bediening en niet onbelangrijk het smaakte prima. Kortom een verdiende knuffel voor dit restaurant.

27. Jan Landstra

Lekker eten met vier volwassenen en twee kinderen. Druk in de zaak, vriendelijke bediening en genoeg keuze. Voor herhaling vatbaar, prijs/kwaliteit goed.

28. G. Braaksma-Pierik

Na een warm dagje strand wilden we wat eten en drinken, serveerster begroette ons, mijn man verstond het niet, doof aan een oor, dus vroeg wat zegt u? Waarop zij reageert; ik spreek toch geen spaans ofzo? Daar begon het al mee, we vroegen om de kaart, die werd heel overdreven gebracht, en vervolgens werden we aan ons lot overgelaten, gasten die na ons kwamen werden wel bediend.Wij zijn weggegaan.
    Het was erg duidelijk dat mevrouw er weinig zin meer in had, om ons heen vroegen gasten ook al waar hun eten en drinken bleef.
    Een cursus klantvriendelijkheid is misschien niet een gek idee.
    Ze zal wel moe geweest zijn na een aantal drukke warme dagen maar dan moet je dit werk niet gaan doen.

29. Anne en Rene

Wij gingen na een dagje strand hier eten, het was erg druk, maar gelukkig was er nog een tafeltje voor ons.
    Het viel ons op dat er heel weinig personeel was. Er was een dame (helaas weet ik haar naam niet) die niet de jongste meer was, (net als ik) maar die rende heen en weer op het terras, het was 31 graden buiten, en alleen al zitten was te veel. Ik had gewoon medelijden met deze dame. Ze deed zo haar best en alles nog met een glimlach ook. Ik heb haar erop gewezen dat ze iets rustiger aan moet doen. Want dit is niet goed voor je hart. Maar ze bleef vrolijk en bleef rennen en lachen. Het eten was heerlijk en veel. Je krijgt zeker waar voor je geld. En dan ook nog de bediening, petje af hiervoor. Ook natuurlijk voor het andere personeel. Ik prijs dit restaurant zeker aan. Lekker eten, leuke bediening en leuke prijs.

30. Ute lohmann

Wir kommen seid 30 Jahren nach Nordholland. Brasil haben wir erst jetzt entdeckt. Wir hatten einen tollen Abend mit hervorragendem Essen bei einem guten Preis/Leistungsverhältnis. Die Zutaten waren frisch und von ausgezeichneter Qualität. Der Service war super. Vielen Dank an unsere Servicekraft, die uns und unsere drei Hunde super verwöhnt hat. Sie war eine sehr humorvolle und freundliche Bedienung und hat uns einen wundervollen Abend bereitet. Dazu haben auch die Kochkünste beigetragen. Das Essen war perfekt. Wir kommen gerne wieder. Brasil ist klasse und wird jetzt unser Stammlokal in den Niederlanden.👍

Vrije vertaling Eet.nu

We komen al 30 jaar in Noord-Holland. Brasil hebben we pas ontdekt. We hebben een geweldige avond gehad met heerlijk eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De ingrediënten waren vers en van uitstekende kwaliteit. De service was super. Vele dank aan onze serveerster, die onze drie honden goed heeft verwend. Ze was zeer humoristisch en vriendelijk en heeft ons een prachtige avond bezorgd. Hier hebben ook de kookkunsten aan bijgedragen. Het eten was perfect. We komen graag terug. Brasil is zeer goed en is nu ons favoriete restaurant in Nederland.

31. Zeer goed gegeten complimenten voor de kok adrienne en fijn personeel

32. Jan en Ineke Friesland

Vrijdagavond 9 september op een mooie en nog warme avond neer geploft op buitenterras en bediend door 2 warme persoonlijkheden, met alle aandacht voor onze details en hun gastvrouwschap (ondanks de drukte). Heerlijke en overvloedige maaltijd van Iers vlees en zachte en romige Schnitzel, met alle goed verzorgde en opgediende bijgerechten. Goede wijn, lekker bier met daarnaast jonge kopstoot-jenever en dat alles voor een zeer schappelijke prijs van 53 euro, waarvoor wij graag 60 euro afrekenden als dank. Een aanrader voor iedereen.

33. Schandalige bediening. Eerst al lang wachten voordat de drankjes opgenomen werden. Daarna vond men het niet nodig om een bestelling op te nemen.
    Uiteindelijk na een half uur de drankjes maar afgerekend en naar een ander etablissement gegaan om toch nog te eten.

34. Vanavond weer heerlijk gegeten bij Brasil, misschien wel de laatste keer voor dit zomerseizoen. Janny heel erg bedankt voor je goede service en gezelligheid het afgelopen seizoen en we komen volgend zomerseizoen weer graag bij je eten 💐👌😘

35. We zijn geweldig geholpen, als gezin met 2 kinderen op een onwijs drukken avond, tijdens "spitsuur" !!
    De bediening bleef ondanks de drukte erg professioneel en klant- en kindvriendelijk. Goed eten voor een redelijke prijs met voldoende variatie. Voor elk wat wils en in overleg is veel mogelijk.
    Een echte aanrader!! Zeker voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden

36. Super lekker gegeten. Bediening snel en vriendelijk. Het was druk en toch waren ze atrem en attent. Echt een aanrader om hier te eten. Je kunt hier ook met kinderen terecht. Kleurplaat en kleurtjes. Dus top.

37. Sabriena de Bruin

Wij hebben heerlijk gegeten met zijn negenen en ondanks dat de bediening plotseling onderbezet was hebben we vlot en heerlijk gegeten. Top.

38. We kwamen hier voor het eerst en meteen voor het laatst.
    Bestelling was opgenomen maar nooit aangekomen bij de keuken dus we zaten te wachten op niks.
    Toen kwam het eten na opnieuw bestellen.De aangeprezen mosselen met salade waren gewoon gepaneerde mosselen dit stond er niet bij, op een laagje ijsbergsla en wortelrasp met een verdwaald stukje patat er in.
    Stokbrood bovenkant mooi maar toen we hem oppakten helemaal zwart geblakerd. Deze kant lag dus naar beneden.
    Gemeld en toen kwam een nieuw stuk stokbrood wat ook aangebrand was maar waar gewoon het zwarte stuk gedeeltelijk was afgesneden. De pannenkoek was ook niet te eten, smakeloos en rauwig... De patat die halfuur later kwam was van meerdere bakkingen.. Bijna rauw en doorbakken stukjes door elkaar..
    Pizza zonder ham besteld en ham zat er uiteraard wel op. Knoflooksaus die we ook besteld hadden kwam ook niet. M'n glas was vies en zat saus aan van de vorige drinker. Mensen naast ons liepen weg omdat hun patat zo lang duurde. De mensen aan de andere kant hadden een pizza die niet compleet was, rauwe patat...
    Andere mensen hadden een glas wat uit elkaar viel.
    Wij vroegen ons serieus af waar de Candid Camera hing.
    Ze zeggen op de bon ook nog eens dat ze in Callandsoog zitten met een d.
    Kortom... Kansloos

39. 14-08-2016 gegeten:

Wij komen al enkele jaren in Callantsoog, en wij gingen dan ook met regelmaat even wat eten of drinken bij Restaurant Brasil. Wat ons ook opvalt is dat de kwaliteit van zowel het eten als het personeel een stuk minder is geworden dan een aantal jaren geleden. We hebben meegemaakt dat er meerdere keren iets was besteld en niet klopte en elke keer gingen we weg met de melding, hier komen we niet meer terug, maar nu bijna een jaar later gaven we ze toch nog eenmaal het voordeel van de twijfel. Dat hadden we dus niet moeten doen! Wij zijn vanavond nog eenmaal geweest. De dames hadden pannenkoeken besteld maar waren totaal niet gaar, ze werden ook binnen enkele ogenblikken geserveerd. Op de vraag of er een pannenkoek besteld kon worden met alleen kaas en ui, was dit niet mogelijk, terwijl dit wel ingrediënten zijn die op de menukaart van de pannenkoeken stonden. Zou dus niet zo moeilijk moeten zijn. Ook de snitzel die was besteld stond binnen enkele minuten op tafel. Omdat alles zo snel op tafel stond en de afwijzing dat er geen pannenkoek met kaas en ui gemaakt kon worden, hebben wij het vermoeden gekregen dat zowel de pannenkoeken als de snitzel al waren voorgebakken en het dus een kwestie was van alleen opwarmen. Ook het personeel wat er tegenwoordig werkt, lijkt het niet echt naar hun zin te hebben. Zijn niet klantvriendelijk, en als je wat vraagt zijn ze erg kortaf. En kijk ook vooral niet te lang op de menukaart, daar worden ze niet erg vrolijk van. Ik weet niet wat er is gebeurd met Brazil, ze zijn een aantal jaren geleden in andere handen gekomen, maar het is hier absoluut niet beter van geworden. Ons zien ze hier in ieder geval niet meer terug. Wij zijn er wel klaar mee!

40. We komen hier al jaren eten als we op vakantie in Callantsoog zijn. Ook afgelopen week weer een heerlijke pizza gegeten. Het personeel was zeer vriendelijk, en het eten was er snel ondanks dat het erg druk was.
    Goede service. Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn..

41. Top zaak voor een prima prijs. Snelle service, goed eten en zeer vriendelijk personeel.

42. Dannie schuurman

Ondanks dat het heel druk was nam de bediening rustig de tijd voor de bestelling en hebben we niet lang op ons eten moeten wachten. Het eten was super goed voor elkaar. Zeker een aanrader

43. Wij hebben hier op 9 augustus 2016 heerlijk gegeten, goede en vlotte bediening
    voor een goede prijs.👍

44. gezellige bediening en erg vriendelijk.
    prima gegeten

45. Fam. Sterken/Klok

Vanavond (09-08-16) heerlijk gegeten in Restaurant Brasil te Callantsoog. Ondanks de topdrukte (alles was bezet) werden we vlot voorzien van een overheerlijk hoofdgerecht. Voorafgegaan door een rijk gevulde uiensoep. Tijdens het serveren van het hoofdgerecht bleek dat niet de hele bestelling goed was doorgekomen in de keuken. Dit werd door de bediening snel en professioneel opgelost, waardoor we terug kunnen kijken op een goede en gezellige maaltijd. En dus voor herhaling nog eens vatbaar!

Hartelijke groet,
    Fam. Sterken (Assen) en Fam. Klok (Hardenberg)

46. Heel lekker en goed eten bij brasil. En het eten en drinken wordt snel geserveerd. Komen zeker weer eens terug.

47. Rien en Nel Kaptein

Verschillende malen gegeten. Pizza, lasagne, pannekoeken. Steeds een vlotte bediening, vriendelijk en attent personeel. Waar voor je geld. Goed gelegen terras. Komen we zeker nog wel een keer terug!

48. Wijnand en Crista van Vulpen

Hele goeie ervaring! Zijn er 3 dagen achter elkaar gaan eten! Top locatie en erg gezellige sfeer en ligging! Vriendelijk personeel, en keurig schoon, zowel personeel als bedrijf! Gaan dit zeker doorgeven aan fam. Kennissen etc. Mochten wij nog een keer op Callantsoog logeren, Dan komen we echt wel ff een hapje eten hoor!

Hart.gr. Wijnand en Crista van Vulpen

49. jettie zandbergen

Helemaal top, goede prijs kwaliteit verhouding, lekker eten, vriendelijke bediening, komen er zeker terug.

50. Gisteravond met 4 personen hier gegeten, aanvankelijk was er een probleem met hetgeen wij wilden bestellen, maar dit werd opgelost dankzij de geweldige gastvrouw die zo in haar vak opgaat dat je een fantastische avond hebt. Het eten: we hadden allen biefstuk, maar allen verschillend besteld. Was fantastisch, evenals de uiensoep, het ijsdessert en de espresso koffie.

Nogmaals dank namens ons vieren. Komen we in de buurt, dan komen we zeker terug.

51. boon letty en franz

Heerlijk gegeten met 4 personen. Bij aankomst was er geen biefstuk meer. Janny heeft dat toch opgelost met de kok samen dat het er toch was voor de rest. Zeer vriendelijke bediening.

Wij komen zeer zeker terug. Een aanbeveling. Dikke negen.

52. Super lekker gegeten, jammer dat ze geen aspergesoep hadden en we aan de uiensoep moesten, maar was echt heerlijk. Vriendelijke bediening.

Een aanrader, we komen zeker terug. Jolanda en Leo

53. piet gutter

Al jaren een prima restaurant met voortreffelijk voedsel voor een vriendelijke prijs.

54. Corry Kluwen

Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten in Brasserie Brasil in Callantsoog en we werden heel goed geholpen. Wij raden dit restaurant ten zeerste aan om een keer te bezoeken.

55. Afgelopen zaterdag bij Brazil gegeten. Heerlijk eten (spareribs een aanrader!!) en fantastische service door mevrouw Jannie! Weet precies hoe ze de gast moet benaderen & waar ze wel en niet over kan praten/grappen. Weet de klant heel goed te vermaken/service te verlenen. Heerlijke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

56. Familie Beks

We hebben 4 jaar achter elkaar daar gegeten in wisselende samenstellingen: met z'n tweeën (en de vriendelijk ontvangen hond), met onze dochter en twee kleinkinderen van 2 en 4 jaar die verwend werden met leuk pakketje en ikzelf met nog 6 vriendinnen die allen heel enthousiast waren. Opvallend is de gevarieerde kaart, de vrolijke bediening, de gratis smakelijke extraatjes vooraf en het heerlijk bereide eten en de alleszins redelijke prijs!

57. Serveester Jannie maakte eten bij Brasil een waar feestje. Heerlijk gegeten in een supergezellig ingericht restaurant. Morgen terug voor de lunch op het verwarmde terras. Als we ooit weer in de buurt zijn komen we zeker weer even eten. Groetjes uit de Randstad.

58. Zo'n verschrikkelijk bord eten heb ik nog nooit voorgeschoteld gekregen. De pannenkoek gleed over het bord van mijn zoontje van de vettigheid. Mijn schnitzel was niet goed. Pizza van mijn vrouw was enigszins eetbaar.

Denk dat de kok aan de nodige vakantie toe is, aan de bediening lag het zeker niet.

59. N.v.d.Doel

Zeer lekker gegeten. De pannenkoek was niet vet, maar krokant. De bediening was erg goed en snel, de sfeer ook prima, de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

60. R.Breeman

Bediening zeer fijn, vlot, correct en vriendelijk!

Eten was top, goede smaken en ruim voldoende.

61. Patrick en Jolanda

Janny het eten was top, net als de beerenburg.... :). Daarnaast maken de bediening en gezelligheid maken het zeker de moeite waard om heen te gaan.

62. Vanwege de goede ervaringen van een dag eerder weer uit eten bij Brasil. Ook nu weer de bekende hartelijke begroeting bij binnenkomst. Het eten was geweldig! We werden op en tot bediend door Jannie!
    Geen moment hoeven wachten voor een nieuw drankje, heel goed. Fantastisch! Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker weer eten bij Brasil!

63. Herfstvakantie, dus flinke drukte in het leukste restaurant van Callantsoog. We streken neer rond 19u en zagen wat op tegen de wachttijd. Maar we waren enorm verrast door de snelheid, toewijding en vriendelijkheid van de dame die ons ook nog eens vrolijk bediende, en van de kok. En het smaakte ook nog eens uitstekend, voor een zeer redelijke prijs. Toen we ook nog eens een advocaatje met slagroom bij de koffie kregen, smolten we bijna! Hulde voor jullie vakmanschap en dank voor een fijne avond!

64. anil

65. Chris en Greetje.

We zijn erg leuk geholpen door Adrienne erg leuk en spontaan. Het eten was ook goed.
    Groetjes uit Hoogezand.

66. Afgelopen dinsdag met een kennis naar onze favoriete 'brasserie Brasil' te Callantsoog gegaan. Relaxen op een verwarmd & overdekt terras met een heerlijke pannenkoek & Texels biertje plus altijd vriendelijke mensen die je bedienen.

Hoe ver de vriendelijkheid en gastvrijheid gaat, bleek toen mijn kennis plotseling onwel werd, en spontaan moest overgeven (néé: dit was nog vóór we zelfs een pannenkoek besteld hadden). Niets was te veel om haar te helpen, haar gerust te stellen, en de troep op te ruimen. Duidelijk zal zijn dat zij géén trek meer had. Bij mijn bestelling werden enkele hapjes gevoegd die bij zo'n onwel zijn de maag weer wat tot rust kon brengen. Hiervan was op de rekening niets terug te vinden.

Geven we deze brasserie op zich al een 8, gelet op onze ervaring dinsdag, geven we de bediening een 9.

67. Na wat onhandigheden bij de start van de maaltijd zijn hadden we toch besteld. De muziek stond te hard en we moesten vragen of het zachter kon. De vriendelijkheid van een van de bediening was niet erg fijn. Het eten kwam en er viel een vork op de grond, wat wel vaker gebeurd met onze kleine meid, nooit een probleem maar hier was het weer een vervelend gesprek met de bediening. Nadat dat was opgelost konden we eten. Het toilet was heel vies.
    Toen het eten kwam, bleek dat beide zalmmoten grote delen koud waren en rauw. Mijn kleine meid had er niets vermoedend al van gegeten. We kwamen er achter toen mijn vrouw vroeg of het normaal was dat het zo rauw was. Ik voelde en de halve moot was koud. We geven dit aan de bediening aan dat beide stukken niet goed waren en we dat toch behoorlijk vervelend vinden en dit eigenlijk niet mag gebeuren. Dit was helaas niet goed opgepakt door bediening en toen besloten we maar te gaan. We hebben toen besloten de maaltijd die nog veilig eetbaar was, op te eten.
    Fouten kunnen altijd gebeuren maar hoe er mee omgegaan wordt is dan super belangrijk en hier stuit het dan op vervelende gesprekken en discussies en dat hoort niet. Het hoort opgelost te worden met vriendelijkheid en dat was nergens te bekennen.

68. 24 september nog een keer gegeten bij Brasil. Dit keer een andere bediening en ook minder goed eten. Het stokbrood wat 2 dagen daarvoor super lekker was, was niet eens afgebakken. Het meisje in de bediening vergat de lepels bij de soep te leveren. Er waren 2 tafels bezet dus druk was het niet. Het eten werd aan het begin van de tafel gezet, zo ook de drankjes. Geen lachje maar een boos kijkende jongedame... geen leuke laatste avond en zeer zeker volgende keer geen Brasil voor ons, of er moet de andere dame staan.

69. Genoten van de spareribs en mijn vrouw van een heerlijk visje. Een prima bediening !

70. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Brasil. Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. Het eten voor de kinderen wordt ook erg leuk gepresenteerd. We hebben niet lang op het eten hoeven wachten, ideaal met kleine kinderen.

71. Annemiek Zeelen

Leuke bediening en overheerlijke visgerechten.

72. Heerlijk gegeten, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. We kregen al heel snel ons eten, ideaal met 2 kinderen na een lange stranddag. Pizza was heerlijk vers, saté van mijn man lekker mals.
    Kortom een aanrader.
    Een verbeterpuntje: algemene uitstraling van het terras een beetje rommelig, zeer weinig loop/zit ruimte

73. Antoni Breugelmans

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met gepaste Braziliaanse muziek voor een betaalbare prijs
    Het is een aanrader

74. F. Nijstad

Heerlijk gegeten bij Brasil in Callantsoog. Goed eten voor betaalbare prijs. Goede en vriendelijke bediening. Gewoon TOP

75. Warme douche, geïnteresseerd in de vraagstelling van iemand met coeliakie, dat wil zeggen een glutenvrije maaltijd en daarbij speciaal gekookt. Een aanbeveling.

76. mark van veen

Gisteren zijn wij hier wezen eten met zijn 2e. Mijn vrouw de spareribs en ik de schnitzel.

De spareribs waren erg zwart en de schnitzel was taai en erg smakeloos. De borden werden letterlijk op tafel gesmeten door een meisje dat zelf al erg chagrijnig keek.

Kortom het personeel is niet vriendelijk en het eten is helemaal een teleurstelling. Tip om aandacht te besteden aan de opmaak van de borden.

77. We hebben een heerlijke pizza gegeten op het leuke terras van Brasil. Een hele goede afsluiting van een fijne dag aan het strand van Callantsoog!

78. Ondanks de drukte vanwege het mooie weer hadden wij binnen een half uur ons eten. Het was duidelijk te zien dat er stress was, maar het personeel bleef vriendelijk en deed duidelijk haar best om alles goed te laten verlopen. Onze complimenten hiervoor!

79. Vanavond zijn we wezen eten en het was giga druk volgens het personeel. We hadden een broodplankje vooraf besteld en die werd niet geleverd. We hadden 2 pizzas en 2x xxxl burgers. Het eten was bar en bar slecht. De frietjes die we er bij kregen waren niet gaar. De uien op de pizza waren rauw en de pizza was klein.

80. Heerlijk gegeten met mijn gezin. Voor iedereen wat wils op de kaart. Waren er op een hele drukke dag maar personeel was supervriendelijk en het eten heerlijk. Daar gaan we zeker nog een keer eten.

81. Heerlijk eten bij brasil met vriendelijk personeel! Favoriete eetgelegenheid deze zomer voor ons!

82. Na een heerlijk dagje strand, moe met z'n tienen, waarvan vier kinderen onder de vier jaar (en een die echt niet uit de kinderwagen kon) opzoek naar een eetgelegenheid. Overal natuurlijk druk, maar het personeel deed echt heel erg hun best om voor ons een geschikt plekje te maken met de kinderwagen. TOP. Heerlijk gegeten. Allemaal iets anders en iedereen even vriendelijk, terwijl het super druk was en het personeel met de borden en glazen laverend tussen de tafels, de benen uit hun lijf liepen. De keuken moet een super team hebben, want we hebben, wat we wel verwacht hadden, niet lang op onze bestelling hoeven wachten. Het smaakte allemaal heerlijk. Dank jullie wel, het was een mooie lekkere afsluiting van onze dag.

83. Wendy Rump

Gisteren zijn wij uit eten geweest bij Brasil. We werden gastvrij ontvangen en vriendelijk geholpen ondanks de drukte. Het eten was lekker en de hoeveelheid was precies goed.

84. tjakelien de bos

Vandaag spontaan besloten om bij jullie te gaan eten. Al veel restaurantjes gehad in Callantsoog, behalve jullie. Schaam schaam. Mijn vriend een gerookte spare rib besteld, onze dochter poffertjes en ik zelf de wienerschnitzel. En we hebben enorm van het eten genoten. Het was veel, maar heel erg lekker.
    Bediening was ook goed en gezellig. Onze dochter kreeg tijdens het wachten een kleurboek en stiften. Geweldig. We komen hier zeker weer. En zullen meer over jullie vertellen aan familie, vrienden, enz.

85. Fam. Post

Wij hebben hier gisteravond gegeten. Een schnitzel en een Hollandse saté. De schnitzel zat weinig smaak aan en bij de saté zal veel te veel saté saus, die veel te pittig was... We hadden het voorgerecht nog niet op toen ze al kwamen met het hoofdgerecht... Jammer.. De bediening was wel vriendelijk, maar wij gaan hier niet weer eten!!

86. Heerlijk gegeten, vlotte vrolijke bediening. Een aanrader.

87. R van der Werff

Heerlijke pizza Carpaccio! Een echte aanrader.

88. Fam. Gardiner

Heerlijk gegeten!!!! Goeie menu kaart voor ieder wat wils.. en betaalbaar. Sate van hollandse kipfilet, om je vingers bij op te eten, zo heerlijk mals.. genieten!! De hamburger xxl en de pizza waren ook heerlijk!! En de bediening was super!! Gastvrij en vriendelijk. Komen zeker weer als we weer in de buurt zijn!!!

89. Erg gezellige brasserie, uitstekend eten en goed personeel. Een hele aardige en zeker goede gastvrouw voor deze zaak.

90. Hans, Fennie, Kyra en red

Ondanks de code geel op het strand toch heerlijk binnen kunnen eten met onze hondjes braaf onder de tafel. Super vriendelijk personeel en porties waar je een weeshuis mee kunt voeden (dus ook nog een "doggybag" mee).

Bedankt, Hans en Fennie

91. Henry & Ria

We hebben heerlijk bij jullie gegeten! De soepjes waren super en ook de pannenkoeken vonden wij heerlijk! Wel is het een beetje behelpen voor de bediening, het is nogal vol en krap rond de tafeltjes. Maar dat doet verder niets af aan de kwaliteit van het eten en de gastvrijheid van de mensen die er werken.

92. Carla Santos

Super lekker eten. Leuke personeel. Ik was erg verrast. Ik raad iedereen aan om lang te laten verrassen door de lekker eten.

93. marc cuijpers

Ik ben gister avond met mijn vrouw wezen eten. Alles is echt perfect. Ze kunnen goed met de drukte overweg. Het eten is echt een aanrader. Het personeel is erg klantvriendelijk.

We gaan er weer snel heen.

Gr Marc

94. Wij hebben hier gisterenavond gegeten. Hoewel het al vrij druk was nam men direct de moeite om ook voor ons een plek te creëren. Voor de rest alle lof voor de zeer vriendelijke bediening, het heerlijke eten en de gezellige sfeer. Ook was de hoeveelheid ruimschoots voldoende. Het verbaasde dan ook ons kennis te nemen van een eerdere negatieve ervaring van een andere bezoeker. Het is gewoon een Top Tent!

95. Janny Bos

1 punt
  96. Was tweede paasdag even naar de markt geweest in callantsoog en daarna wat gegeten met mijn dochter. Heb samen heerlijk gegeten. Kipsate en een pizza, geweldig. De bediening was uitstekend, lekker vlot. Pluspuntje. Kom daar zeker terug, maar dan zijn de paaseitjes al op denk ik. Tot de volgende keer.

97. Genieters

We hebben geweldig genoten in dit sfeervolle restaurant. Onze gastvrouw was een geweldig mens, zij heeft onze avond vrolijk en gezellig gemaakt. Nog bedankt voor het kadootje bij mijn fristi haha (23 jarige vinden kadootjes ook leuk!! Hihihi)

98. We hebben lekker gegeten en we werden leuk geholpen door Janny

99. Vanmiddag met zijn drieën een pannenkoek gegeten in dit restaurant. Pannekoek was erg lekker, bediening vriendelijk en snel. Entourage gezellig. En niet te duur, dus zeker voor herhaling vatbaar.

100. jolanda en albert

Dit restaurant is helemaal top, een echte aanrader de stokbrood met kruidenboter en olie, voortreffelijk. Leuke meiden in de bediening, kan je wel even een lolletje mee hebben. Hoop dat ik nu het recept krijg hahaha.

Volgende pagina