• Lid sinds 25 augustus 2014

Parthenon

Apeldoorn

a.wijngaards heeft nog geen foto toegevoegd

1. a.wijngaards's profielfoto
    a.wijngaards heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Hadden veel zin om weer een keer Grieks te eten. Was erg druk en zaten mensen aan de bar te wachten. Hadden het gevoel dat we snel weg moesten, alles werd te snel opgediend. Als voorgerecht zelf gebakken brood... van de supermarkt. Griekse salade bestond uit ijsbergsla met een klein stukje komkommer en tomaat. Geen feta of olijven/ui te zien. De gebakken aardappelen waren zo zout dat ze niet te eten waren. Met de opmerkingen werd niets gedaan. Al met al... een grote teleurstelling, jammer!

2. a.wijngaards's profielfoto
    a.wijngaards heeft gereageerd op een recensie van Parthenon

Beste heer Chantis. Ik begrijp uit u mail dat u geïrriteerd bent over onze ervaring bij u in het restaurant. Onze mail is absoluut niet persoonlijk en begrijp niet dat u onze reactie niet serieus neemt. Het is een ervaring die we hebben gehad in uw restaurant en laten weten via de site. Uw personeel was niet thuis toen we er wat van zeiden. Bovendien hebben we om griekse salade gevraagd en dus blijkbaar gewoon niet gekregen. Ik reageer nogmaals omdat ik vind dat u mij neer zet als iemand die zeurt en niet de waarheid verteld. Dat pik ik niet!! Als u zo omgaat met minder positieve reacties dan durf ik niet meer in uw restaurant te komen, schande!