• Lid sinds 3 oktober 2017

Yummy Geusselt

Maastricht

Zijlstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Zijlstra's profielfoto
    Zijlstra heeft een recensie geschreven voor Yummy Geusselt

Eten middelmatig, bordjes bij het eten stonden af en toe verkeerd en omgeruild.
    Eten leek, bij meerdere gerechten, oud en opgewarmd van een vorige dag, enkele bakken bijna leeg en totdat wij weggingen niet aangevuld.
    Creme brulee moesten wij eigenlijk zelf maken, toen ik een kok vroeg kwam hij eraan en bediende daar de brander ter plaatse, goed bedoeld maar hoort natuurlijk niet aan klanten te worden over gelaten.
    Binnenkomst 17.00 uur, verse sinaasappelsap was nog niet aan en kwam ook niet aan tot wij weggingen rond 18.45, verder de softijsmachine niet aan, werd aangedaan op verzoek maar ja zo hoort het natuurlijk niet.
    Wat wij vervelend vonden was dat je niet zelf drinken kunt pakken bij het allin met drinken, steeds de ober roepen die er regelmatig niet was is niet leuk, gewoon allin doen en zelf drinken kunnen pakken het allin zonder drinken gewoon afschaffen!!
    Er stond een tafel aan de kant van de eetzaal waar medewerkers, koks en/of eigenaars en hun kinderen zaten die niets anders deden dan met telefoon spelen en praten, dat hoort niet in een eetzaal naar onze mening.
    Een erg donkere en sombere inrichting, alles leek oud en overgenomen uit vroegere tijden qua inrichting.
    Al met al geen succes en wij komen nooit weer, sfeer, eten, inrichting en de hele entourage beneden peil.
    Een pluspunt was de buitengewoon vriendelijke en aardige ober die ons bediende, die verdient een 8.
    Wij wokken en eten regelmatig bij wereldkeukens in het land maar dit was een dieptepunt.
    Helaas moet hier veel verbeteren voordat wij hier nogmaals zouden willen eten.
    Ook in het verleden bij de vorige eigenaar zijn wij eenmaal geweest, toen nog Wok Geusselt, en ook toen was 1 keer genoeg en zijn we niet weer geweest.

4,7