• Lid sinds 31 augustus 2017

Gemert
  2. -

Wevershuisje

Gemert

Tommie heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Tommie's profielfoto
    Tommie heeft gereageerd op een recensie van Wevershuisje
    Tommie
    Van restaurant

Hartelijk dank voor de positieve feedback! Tot snel weer! Team Wevershuisje

2. Tommie's profielfoto
    Tommie vindt de recensie door Bram voor Wevershuisje niet leuk
    Internationaal Gemert

Onlangs zeer slechte ervaring na een 1e bezoek aan deze zaak. Eigenaar kan er niet tegen als iemand iets zegt, hij suggereerde dat we dubbel hadden gereserveerd, wat uiteindelijk door hun zelf was gedaan, vervolgens zegt een van ons dat wij ons niet bezig houden met de reserveringen.
    Daarop word ons bestek uit de handen gerukt, de glaasjes voor onze neus lomp weg genomen, en hij kwam terug met het verzoek of we wilde gaan. Want meneer vond de opmerking van reserveringen lomp en grof, en als je het dan over grof hebt vervolgens sloeg hij op tilt en begon te vloeken en zei flikker op, ga naar me Donalds stomme trut! En dan heeft hij het over grof.
    Nog nooit, maar echt nog nooit zoiets meegemaakt, gewoon grof, lomp, agressief, onbeschoft.
    Wij zijn met 4 en ons heil elders gaan zoeken, en hebben echt het advies om hier niet naar toe te gaan.

3. Tommie's profielfoto
    Tommie vindt de recensie door Chris en Evy van bussel voor Wevershuisje leuk

Chris en Evy van bussel

Wij hebben een top avond gehad, het eten was zeer goed en de wijn was heerlijk.
    Maar wat ons zeer aangenaam was, was de uitleg over de wijnen en de bediening was heel erg vriendelijk.
    Wij komen zeker nog een keer terug, Tommy en Bo.
    Top dat broer en zus zo hun best doen om een top restaurant neer te zetten in het prachtige Gemert. 👍👍👍

4. Tommie's profielfoto
    Tommie vindt Wevershuisje leuk

Tommie

5. Tommie's profielfoto
    Tommie heeft een recensie geschreven voor Wevershuisje
    Internationaal Gemert

Restaurant 't Wevershuisje in Gemert heeft een nieuwe eigenaar! Wij zijn vanaf 16 augustus weer geopend en u bent van harte welkom!

Wij zijn iedere dag geopend van 12:00u tot 00:00u, dinsdag gesloten. Wilt u alvast reserveren? Dat kan door ons te bellen of te mailen. Onze contactgegevens vindt u bovenaan.

Mocht u nog oude cadeaubonnen hebben, dan kunt u deze inleveren tot uiterlijk eind september.

Hopelijk tot snel!

Bo & Tommie Oppers