• Lid sinds 12 augustus 2011

't Pomphuys

Hellevoetsluis

Stefan Boeser heeft nog geen foto toegevoegd

1. Stefan Boeser's profielfoto
    Stefan Boeser heeft een recensie geschreven voor 't Pomphuys

Toen wij onze bruiloft gingen voorbereiden waren wij het over 1 ding al gelijk eens, 't Pomphuys wilden wij als eet/feest locatie. Wij hadden hier al eerder gegeten en dit was ons goed bevallen en de locatie is werkelijk uniek.

Wij waren dan ook erg blij dat het mogelijk was om hier onze bruiloft te vieren en te dineren met de daggasten. Wij hebben in de voorbereiding met Paul en Edith gesproken en onze wensen kenbaar gemaakt. Vrijwel alles is mogelijk en we kregen eerlijk en duidelijk advies.

Wij kwamen zelf als bruidspaar aan per boot, hartstikke leuk en door de ligging van 't Pomphuys kan je direct aan het terras aanmeren. We hebben de bovenste ruimte uiteindelijk gebruikt voor het diner en zijn daarna beneden gestart met het feest. Hier konden de mensen zitten en dansen. Ook het ponton buiten was een populaire plek onder de gasten voor een drankje en een sigaretje.

We hebben veel complimenten gehad over de locatie, en hebben geen klachten gehoord. Over het diner en de catering bij het feest ook niks dan lof.

Op basis van het aantal gasten en de duur van het feest had Paul ons voorgerekend wat de geschatte kosten zouden zijn. Dit bleek achteraf een zeer goede schatting te zijn, waardoor wij niet voor een verrassing kwamen te staan.

+ duidelijke en eerlijke kostenschatting.

+ eerlijke adviezen en meedenken, ook als dat minder omzet voor hun betekenden.

+ aankomst per boot mogelijk.

+ kwalitatief goede producten, tot de bitterballen aan toe.

+ ruimte goed in te delen (zit-, dans- en eetgedeelte)

Wij hebben mede door 't Pomphuys een perfecte bruiloft gehad,

Paul en Edith bedankt!