• Lid sinds 10 maart 2015

simonealbers heeft nog geen foto toegevoegd

1. simonealbers's profielfoto
    simonealbers is Stefan Koopman gaan volgen.
  2. Op zaterdag 13 december 2014 heerlijk gegeten in dit gezellige top restaurant! Voor een goede maaltijd en lekker drankje bent u in dit restaurant op het goede adres! Zeer vriendelijk personeel met onder andere gastvrouw Rieke! Chefkok Jack vervult de wens van elke fijnproever... Proef het zelf eens zou ik zeggen! Echt een aanrader!

3. simonealbers's profielfoto
    simonealbers heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Hazelaer

Het is een super mooi en gezellig restaurant. Ziet er heel sfeervol uit, ze hebben een prachtige inrichting, een gezellige openhaard, mooie rustgevende muziek, en het restaurant staat gevestigd op een super park in een mooie omgeving.
    We zijn er 's middags rond een uurtje of 4 gekomen, we hebben er eerst gezellig wat gedronken en hebben er vervolgens ook gedineerd. Een heerlijk stokbroodje vooraf van het huis, daarna een ontzettend goed hoofdgerecht. Het eten is fantastisch!
    De gastvrouw, chefkok en het personeel zijn zeer gastvrij en ontzettend vriendelijk. Ze wijzen je netjes de plek, maken een vriendelijk praatje met je, ze werken door en het duurt niet lang voordat je je eten krijgt. Wij komen hier zeker vaker terug, het is een echte aanrader voor iedereen.

4. simonealbers's profielfoto
    simonealbers heeft Restaurant de Hazelaer toegevoegd als favoriet restaurant