• Lid sinds 4 augustus 2015

De Garde

Utrecht
  2. De Garde

Utrecht

Ryanne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ryanne's profielfoto
    Ryanne vindt de recensie door Ryanne voor De Garde leuk
    Internationaal Utrecht

Wij hebben met vrienden hier de vrijdagavond doorgebracht. Omdat we met z'n 5en waren moest er wat geschoven worden, maar dit was absoluut geen probleem! Het super vriendelijke en behulpzame personeel heeft alles snel geregeld. De oosterse oesters vooraf waren hemels! Maar het hoofdgerecht (de Kamper Lam) was de uitblinker van de avond. Precies de juiste gaar- en malsheid, goddelijk. Alles klopte, de huisgemaakte friet was heerlijk, de groente on the side verrukkelijk (en ik ben echt geen groentemens). Ik kan niet anders zeggen dan perfect! Zelden dat ik zo lekker gegeten heb in de Domstad. (Dan wil je natuurlijk ook een lovende recensie plaatsen.)
    De Garde is een aanrader voor iedereen die lekker (heerlijk) wil eten bij een goed restaurant in plaats van de vele vreetschuren die er te vinden zijn. Chef en personeel, chapeau!

2. Ryanne's profielfoto
    Ryanne heeft een recensie geschreven voor De Garde