• Lid sinds 22 juni 2015

1. -

Sam's Bistro

Uden

roosje heeft nog geen foto toegevoegd

1. roosje's profielfoto
    roosje heeft een recensie geschreven voor Sam's Bistro

Gisteren met 4 personen om half 7 gearriveerd bij sam's bistro. Werden meteen naar ons tafeltje geleid en binnen 10 minuten zaten we aan een drankje. Het voorgerecht was er ook binnen 20 minuten, flamkuchen voor 3 personen en mijn man een bord vol gerookte zalm. Veelbelovend dachten wij, maar we kwamen bedrogen uit. Om 8 uur gevraagd of ze ons misschien niet vergeten waren, want we zaten al een uur op ons hoofdgerecht te wachten. De serveerster verzekerde ons dat ze ons niet vergeten waren, maar dat het heel druk was, wat ik ook al opmerkte. We kregen uit coulance een drankje van het huis en ze zei dat ze er meteen achteraan zou gaan. Al met al nog een half uur gewacht tot we het hoofdgerecht kregen. De opmaak van het bord liet te wensen over, 5 blaadjes verlepte rucolasla met een halve cherrytomaat. Met zijn vieren kregen wij 1 bakje friet, terwijl je met zijn tweeen hetzelfde kreeg. Meteen een friet bijbesteld, maar die kwam pas weer na een half uur tegelijk met de onbeperkte spareribs. We hebben maar geen toetje besteld, want we waren bang dat dit nog een half uur zou duren. We kregen het idee dat de keuken onderbezet was of dat ze de druk niet aankonden. In totaal 2,5 uur binnen geweest voor 2 voorgerechtjes en 4 hoofdgerechten. De jonge bedienden die er rond liepen waren wel heel aardig, maar dit is voor ons toch niet genoeg reden om hier nog eens te komen eten.