• Lid sinds 16 augustus 2013
Van restaurant:

Roland heeft nog geen foto toegevoegd

1. Roland's profielfoto
    Van restaurant

Goedemiddag Mark, ik vind het heel erg vervelend dat je voor de derde maal een slechte ervaring heb gehad in ons restaurant en ik kan me ook goed voorstellen dat je er klaar mee bent,wij zouden alleen graag willen weten op welke datum je voor de laatste keer hebt gegeten. wij hebben wel eens wisselend keukenpersoneel en wij willen erachter komen wie er gekookt heeft die dag zodat we er wat aan kunnen doen.
    Met vriendelijke groet,

Roland Schouten

2. Roland's profielfoto
    Van restaurant

Goedenavond, bedankt voor de leuke recensie, de kaart is nu wat kleiner vanwege de verbouwing. Begin juli gaat de nieuwe kaart weer in en die is weer een stuk uitgebreider

3. Roland's profielfoto
    Van restaurant

Geachte Heer Veerman, het spijt ons zeer dat u een slechte ervaring heeft gehad in ons restaurant. wij hopen dat u bij een volgend bezoek een betere ervaring heeft. Wij willen u dan graag iets aanbieden. Zou u kunnen vertellen op welke dag u gegeten heeft, dan nemen wij het door met het betreffende personeel. aan de verbouwing kan het in liggen aangezien we nog gewoon in de oude keuken koken.

Zou u uw antwoord kunnen mailen naar info@cafedegevangenpoort.nl ?

alvast bedankt en wij hopen u in de toekomst in ons restaurant te verwelkomen

met vriendelijke groet,

Roland Schouten