• Lid sinds 25 december 2014

Bali

Bergen op Zoom

Rob heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Bali
    Indonesisch Bergen op Zoom

Daar zitten we dan. Eerste Kerstdagavond voor het buffet diner. We kregen een lekker welkomstdrankje en vervolgens konden we gaan beginnen aan het buffet.

Nadat we alles hadden opgeschept voor de kinderen kwamen we erachter dat de tomatenketchup een vreemde kleur had en een half jaar over datum was. Maar alles van de borden geveegd want je weet niet hoe kinderen reageren. We hebben het vervolgens aan gegeven aan de bediening en ze gingen er gelijk achteraan (Helaas bleef het daarbij, ik denk dat ze alleen maar oudere ketchup hadden achter). Daarna gingen we voor onszelf opscheppen voor de eerste keer. Alles was koud en na het aangeven bij de bediening werd er niets aan gedaan. Lauw vlees rechtstreeks uit de au bain marie bakken. Het smaakte gewoon niet. Terwijl als we een rijsttafel vanuit de afhaal balie hadden gekregen was het zoals altijd kokend heet.

Het lijkt wel alsof ze niet weten hoe ze een buffet moeten managen.

Vervolgens 45 minuten later nog maar weer een poging gedaan om een bord op te scheppen. Weer lauw en niet lekker warm. Tijd om Rob een keer langs te sturen.

Op eerste kerstdag was de zaal maar voor de helft gevuld. Volgens mij weet de rest van Bergen op Zoom hetzelfde als wat wij nu ook weten. Overigens is de prijs wel zo erna berekend dat de zaal voor hun wel vol zat.

Jammer, we hadden iets anders verwacht.

1,3