• Lid sinds 16 augustus 2017

Paviljoen de Leyen

Rottevalle

Piet heeft nog geen foto toegevoegd

1. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Paviljoen de Leyen

Afgelopen zondag zijn we na onze vakantie nog even uit eten geweest bij Paviljoen de Leyen in Rottevalle.
    Ons bezoek was aan gekondigd en er was een tafel voor ons aan het raam met een prachtig uitzicht gereserveerd.

De bediening hete ons welkom en wees ons naar de gereserveerde tafel. Even later werd heel vriendelijk gevraagd of we wat wilden drinken.

De zon scheen vol op en het strand en het terras voor het paviljoen werd druk bezocht, er was dus heel wat beweging voor ons.

De kaart met de diners werd gepresenteerd waaruit wij een keuze hebben gemaakt. Niet het hele 3 gangen menu maar een hoofd en een nagerecht was onze keuze. De jonge man die onze keuze kwam vragen melde ook dat er in deze maand een speciaal Snoekbaars menu was wat niet op de kaart staat.
    De keus werd aangepast voor de snoekbaars.

De snoekbaars en de tonijn, (voor mijn vrouw) heeft heerlijk gesmaakt.
    De bediening kwam nog vragen of het allemaal naar wens, en of er genoeg was. (Meer dan genoeg en lekker).

Hierna hebben we nog even een nagerecht uit gezocht, als afsluiter van de vakantie periode.

Bij het afrekenen viel het zeker mee na wat we uit de vakantie gewend waren.

Pier en Mascha.
    Bedankt en Oant Sjen.