• Lid sinds 8 augustus 2011

Eetcafé aan Tafel

Rotterdam

Peter Levy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Peter Levy's profielfoto
    Peter Levy heeft een recensie geschreven voor Grillroom Tavor

Ik kwam al sinds de opening tot volle tevredenheid bij Tavor en dit was ook tot korte tijd geleden zo.
    Sinds een paar maanden zitten er nieuwe uitbaters bij Tavor die een “nieuw systeem” hebben ingevoerd.
    Grof gesneden shoarma is niet meer mogelijk volgens de huidige uitbater en moet je inplaats van met sappig vlees genoegen nemen met door het “Amerikaanse Wondermes”gesneden kleine droge stukjes die meer op kippenvoer lijken.
    De prijzen omhoog en de porties kleiner, dus je wordt dubbel gepakt.
    Ik heb met mijn ruim 40 jaar middenstands ervaring voorspeld dat zijn nieuwe systeem meer gaat kosten als opleveren.
    Jammer, ik kwam er zo graag maar mij zien ze niet meer.

2. Peter Levy's profielfoto
    Peter Levy heeft een recensie geschreven voor Eetcafé aan Tafel

Nog steeds een leuke gezellige zaak, jammer dat ze nogal wat steken laten vallen in de bediening.

Kom hier al jaren, alleen verlang je naar de tijd terug dat Karin nog de scepter zwaaide. Aardige meisjes, die alleen nog een hele hoop moeten leren hoe het in de horeca werkt.

Als je de gasten hun drankje geserveerd hebt is het altijd een goede zaak om te vragen of zij vast een mandje stokbrood met kruidenboter willen tijdens het bestuderen van het menu!

Moesten we zelf om vragen, dus dat werkt niet.

Eten verder goed van smaak en kwaliteit, hoewel er vroeger wat meer bij zat, zoals wat groenten e.d., nu is het weinig voor veel.

Een schaaltje extra frites duurde zo lang dat wij ons eten al op hadden, hebben wij dan ook ondanks de verontschuldigingen teruggestuurd (als sorry een gratis kopje koffie).

Als de zaak vol zit kan zoiets wel gebeuren echter met een bezetting van 6 a 7 tafels kan en mag dit gewoon niet.

Het wordt hoog tijd dat de eigenaren de puntjes op de i gaan zetten, anders zie ik het somber in voor dit leuke eetcafe en dat zou eeuwig zonde zijn.

Doe je voordeel met deze recensie en laat gauw zien dat jullie beter kunnen.