• Lid sinds 28 december 2017

Dionysos

Valkenburg

Patricia Geeraerts heeft nog geen foto toegevoegd

1. Patricia Geeraerts's profielfoto
    Patricia Geeraerts heeft een recensie geschreven voor Dionysos

Wij hadden ons een avondje op 27-12-2017met de kids en kleinkinderen wel even anders voorgesteld… want het was een verlaat kerstdiner voor ons… Foei Foei wat een slechte ervaring totaal gebrek aan organisatie! Helemaal geen leuke ervaring! We moesten leeftijd van kinderen opgeven (geen probleem) maar dan wordt er meteen bijgezegd "en aub niet liegen over de leeftijd"… ja deuh We hadden telefonisch doorgegeven met hoeveel we waren en de leeftijden van de kinderen… maar blijkbaar was men dit vergeten… Verder moesten we goed opletten wat we bestelden want verspilling van voedsel werd niet gewaardeerd (terechte opmerking) maar er stond een boete op als je iets niet opat en je kon geen volgende ronde bestellen voordat alles op was… Het concept zou die avond voor het eerst uitgeprobeerd worden en zo zei men "wij hadden pech dat we met een grotere groep (6 volwassenen en 5 kinderen) waren"… dus daar vroeg men begrip om… maar dat zou geen reden mogen zijn dat de wachttijden tussen de gerechten fors opliepen, dat de voorgerechten niet gelijkertijd opgediend werden zodat sommigen van de groep konden eten en anderen niet, idem voor de hoofdgerechten (die waren koud voordat de bijgerechten geleverd werden) de kinderen hebben gedeelte van hun gerechten zelfs helemaal niet gekregen, dan werd een verkeerd gerecht geleverd en moest er weer gewacht worden, door de lange wachttijden werd ons gezegd, terwijl sommigen nog aan het wachten waren op hoofdgerechten, dat we onze tijd van 2 uur zouden overschrijden echt hé terwijl we zolang moesten wachten op ons eten zelfs drank bestellen verliep moeizaam omdat de bediening (2 meiden) geen tijd hadden om drank op te nemen, en dan denk je het ijsje zal nog wel iets goedmaken voor de kids… en dan krijg je 1 bolletje… echt de slechtste ervaring ooit met social deal. Misschien dat alles beter verloopt als je met een kleine groep of koppel gaat maar voor ons was het echt waardeloos verlopen.

3,6