• Lid sinds 3 september 2012

Madestein

Den Haag

Ovan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ovan's profielfoto
    Ovan heeft een recensie geschreven voor Madestein

Mijn schoonfamilie en ik hebben hier gister een high tea gehad. Ik heb zelden zo'n slechte ervaring gehad in een restaurant! We hebben 30 min op de eerste drankjes gewacht. Toen het eten werd geserveerd viel mij meteen op dat de broodjes met zalm en sla er niet bepaalt smakelijk uitzagen. De rest van de broodjes waren ook niet goed. Ditzelfde gold ook voor de zoetigheid. De donuts waren zompig, gebakjes nat en koud en de krentenbollen droog. Het decor was ook niet best omdat we onder een lelijk tent doek zaten. Nadat de eerste drankjes waren uitgeserveerd is er nooit meer iemand naar ons zaaltje gekomen om te vragen of we nog iets nodig hadden. En het ergste vond ik dat toen ik er discreet melding van maakte dat de zeep in de toilette van de heren en de dames op was en ik mijn handen niet kon wassen er later aan tafel een serveerster kwam zeggen dat er nergens in het pand nog een zeeppompje te vinden was?? Iedereen was met stomheid geslagen. Erg gênant en jammer. Ik zou graag hogere cijfers geven maar kan dit met goed geweten echt niet doen.

2. Ovan's profielfoto
    Ovan heeft gereageerd op een recensie van Madestein

Als ik dit nou gelezen had voor dat ik hier heen ging was ik nooit gekomen. Vind dit dus een erg nuttige recensie! Ik denk dat ik zelf ook nog wel een recensie schijf om andere bezoekers te waarschuwen. Dank heer Wijtsma.