• Lid sinds 17 juli 2013

Kees

Poortugaal

Dinercafe Amadeus

Valkenburg

Noor heeft nog geen foto toegevoegd

1. Noor's profielfoto
    Noor heeft een recensie geschreven voor Kees
    Nederlands Poortugaal

Net na de verbouwing hier een paar keer gegeten, toen was het prima.
    De laatste tijd valt het echter tegen; we zijn hier nog een keer of 3,4 geweest maar het blijft minder dan voorheen.

Laatste keer had ik wijn besteld, mendoza. Serveerster komt aan tafel met een blad waarop een glas witte wijn staat. Ik geef aan dat ik de mendoza heb besteld, ze zegt ja en wil vervolgens het glas witte wijn op tafel zetten. Toen ik zei dat mendoza rood was ging ze toch maar terug naar de bar. Verder kun je gerust een hele tijd met lege glazen (en dorst) aan tafel zitten.

Verder zijn het vooral de kleine dingetjes. Eerder zat bij de kip een glazen potje appelmoes; dat wordt tegenwoordig in een wegwerpbakje geserveerd. De krokantjes op de slagroom bij de koffie speciaal zijn verdwenen, samen met de snoepjes die je vroeger bij de rekening kreeg. Het oogt kortom allemaal net wat onverzorgder en meer gericht op geld verdienen.

2. Noor's profielfoto
    Noor heeft een recensie geschreven voor Dinercafe Amadeus

Noor

Eten was redelijk, niet bijzonder. Voor een sausje bij de vis en mayo moet extra worden betaald. Daarna was de bediening die van tevoren niet te vinden was erg opdringerig met de nagerechten.

4,5