• Lid sinds 19 februari 2013

Wokparadijs

Eindhoven

Nicole heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Wokparadijs

Ik was samen met mijn collega's gaan eten bij wokparadijs. Het was gezellig maar dat kwam vooral door onszelf. We zouden met een groep van 9 man zijn maar door zieke collega's en 1 collega die opeens niet meer kwam opdagen waren we maar met zn 6en. We wisten op voorhand niet dat die collega niet meer zou komen dus werden we ergens neergezet met nog een 7e stoel, werd beetje krap zo maar goed.. boeiend, we hadden het gezellig.
    Ik ben al ooit eens eerder geweest en toen dacht ik wel meer keus te hebben qua groentes ook om te wokken. Ook vond ik het lang duren en een collega van mij werd 2x overgeslagen bij de grilplaat. Telkens mocht een ander eerst bestellen, vreemd.
    Het eten was wel lekker maar er was maar weinig qua dessert.
    Ook werden we berekend voor 7 man terwijl we echt maar met zn 6en waren. De eigenaar vond in eerste instantie dat het onze eigen schuld was maar wij bleven voet bij stuk houden. We gaan toch niet betalen voor iemand die er niet was?

Maar goed, al met al waren we geloof ik de laatste die gingen.
    Of ik terug zal komen? Misschien wel, de lamskotelet blijf ik heeeeeeerlijk vinden daar!