• Lid sinds 16 december 2014
Van restaurant:

1. Taverne Lambieck

Eys

Nicole heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nicole's profielfoto
    Nicole vindt Taverne Lambieck leuk

2. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft gereageerd op een recensie van Taverne Lambieck
    Van restaurant

Nou Marcel, volgens mij had Monique hetzelfde op facebook gezet.
    Is jullie wel veel om te doen om wel mondig te zijn via social media maar niet hier aan tafel. Jammer! Volgende keer bij een van onze collegas s.v.p eerlijk en direct zijn; dat wordt door de ondernemer echt op prijs gesteld! geef hen een kans om bij eventuele teleurstellingen direct iets recht te zetten! Groet, Jack en Nicole

3. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft gereageerd op een recensie van Taverne Lambieck
    Van restaurant

"Is wel grappig dat als U de vorige recensies leest dat u dan niet denkt, hier klopt iets niet!!
    Zoals bij eenieder hebben wij u ook zeker meerdere keren aan tafel gevraagd of alles naar wens was.
    U heeft toen geen negatieve reactie gegeven anders hadden wij er wel wat aan gedaan die zelfde avond.
    Een van onze uitgangspunten is namelijk dat iedereen tevreden tot zeer tevreden ons restaurant verlaat.
    U moet ons dan wel de gelegenheid geven om dat te bewerkstelligen, vinden wij.
    Nogmaals, iedereen heeft het recht om een fout te maken en dat zal bij u die avond waarschijnlijk ook gebeurd zijn.
    Maar u moet ons wel een kans geven.....
    Doet u onze collegae dan ook een enorm plezier door uw eventueel ongenoegen direct te melden en niet als review te schrijven. U kunt dat alsnog doen als e.e.a. niet hersteld word op de avond zelf.
    Nu hebben we beiden niets verdiend en daar was het dan toch ook te duur voor, nietwaar?
    Gastvrije groet, Jack"

4. Nicole's profielfoto
    Nicole schreef:

Hallo mensen, hoe komt het toch dat een gast kan schrijven wat hij wil ook als dat volledig onterecht is naar onze mening en dat onze reactie hierop niet geplaatst wordt en als onbetrouwbaar wordt gelezen???????
    Graag een reactie!!!!
    Jack Janssen, Taverne Lambieck