• Lid sinds 7 juli 2009

Eelde

miranda heeft nog geen foto toegevoegd

1. miranda's profielfoto
    miranda heeft een recensie geschreven voor De Waterburcht

Wij (collega`s) zijn als afsuiting voor de vakantie naar de waterburcht geweest. Heerlijk op het terras ( wat een prachtig gezicht wanneer je aan komt rijden met al die bloemen op het terras) koffie met gebak en daarna lekker bowlen. Het was erg warm buiten maar binnen was het lekker koel door de airco. Ook wij zijn net als de vorige recensie wezen steengrillen (ook vaker gedaan) en ook deze keer was alles naar wens. Heel gezellige avond middag/avond gehad met vriendelijk en gastvrij personeel en met het vlees e.d. Was niks mis hoor.

Wij gaan zeker weer naar de Waterburcht.

2. miranda's profielfoto
    miranda heeft een recensie geschreven voor De Waterburcht

Wij 4 collega`s hadden een cursus bij de Waterburcht (zeer geschikte locatie, geen parkeer problemen, zaal met airco) en nadat deze om 5 uur was afgelopen zijn we daar een hapje wezen eten. A la Carte en ik kan u dit van harte aanbevelen. Heerlijk eten in een gezellige ambiance voor een redelijke prijs wat wil een mens nog meer.

Gaan we zeker nog eens weer heen.

3. miranda's profielfoto
    miranda heeft een recensie geschreven voor De Waterburcht

Wij zijn met de familie (8 pers.) 2 januari bij de Waterburcht geweest. A la carte gegeten en was prima verzorgd. Zowel de bediening als het eten zeer goed. Een prima zaak waar je zowel kan bowlen als eten in een sfeervolle omgeving.
    Dit was niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste keer in de Waterburcht.