• Lid sinds 17 augustus 2013
  • Leeftijd: 52

All things are possible.

1. El Real 040

Eindhoven

Michaéla van Wanrooij heeft nog geen foto toegevoegd

1. Michaéla van Wanrooij's profielfoto
    Michaéla van Wanrooij vindt de recensie door eetgraag voor El Real 040 leuk

eetgraag

Via Social deal met z'n 3en hier gegeten. De porties zijn goed, de variatie goed, de snelheid van serveren is goed. Wij komen hier zeker terug. In eerste instantie vroeg gereserveerd omdat er stond open tot tien uur. Maar de kok blijft gewoon totdat iedereen voldoende gegeten heeft. Dus de volgende keer dat we komen, kunnen we gewoon later komen dan 7 uur. :-)
    Ik vind het jammer dat ik niet meer vouchers gekocht heb, het was het veel meer waard!! Ons zien ze hier zeker terug. Via de trap naar boven kun je keuken inkijken, en dus ook een duimpje omhoog op de weg terug.

2. Michaéla van Wanrooij's profielfoto
    Michaéla van Wanrooij vindt de recensie door Erica voor El Real 040 leuk
    Zuid-Amerikaans Eindhoven

Heerlijke avond gehad en echt lekkere tapas gegeten en niet te vergeten het toetje; crème Catalana, hmmm. En ook het chocoladetaartje was erg lekker! Erg vriendelijk personeel en eigenaren. Groot pluspunt is dat er geen tijdslimiet aan zit en je de hele avond kunt genieten! Zeker voor herhaling vatbaar ook zonder Social deal actie.
    Onze complimenten!

3. Michaéla van Wanrooij's profielfoto
    Michaéla van Wanrooij vindt de recensie door peter voor El Real 040 leuk

peter

Wederom lekker tapas gegeten. Deze maal op het Wilhelminaplein alleen met mijn vrouw. Stonden versteld van de diversiteit van het aanbod van tapas.
    Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. We aten eerst altijd tapas in het centrum. Maar dat is nu verleden tijd.
    Kortom we hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Graag tot binnenkort.
    Groetjes een tapas verslaafde.

4. Michaéla van Wanrooij's profielfoto
    Michaéla van Wanrooij vindt de recensie door Claudia voor El Real 040 leuk

Claudia

Gisteren gegeten bij El Real, heel gezellig gehad. Ik heb zelf in Spanje gewoond en daar de tapas ervaren, toen kwam ik hier en wat was het goed! Petje af. Ook erg gezellig personeel, leuk praatje mee gemaakt en stonden voor je klaar! Ik kom zeker terug naar jullie El Real. Groetjes van een grote fan!

5. Zuid-Amerikaans Eindhoven

Na 180 km heen en ook weer terug nog even schrijven dat het de reis meer dan waard was. Lekker gegeten, leuke sfeer, en heel belangrijk: personeel dat de tijd voor je neemt en aan wie je kunt zien dat ze met plezier bij El Real werken. We waren al eerder en vaker in Veldhoven geweest, dit was de eerste keer in Eindhoven, maar zeker niet de laatste! Mensen, bedankt voor deze avond en tot de volgende keer.
    Ton en Janneke.

6. Michaéla van Wanrooij's profielfoto
    Michaéla van Wanrooij vindt de recensie door Cora voor El Real 040 leuk
    Zuid-Amerikaans Eindhoven

Donderdag avond met mijn dochter bij jullie gegeten, had zeker het Spaanse gevoel, leuke sfeer. Tapas was erg naar wens, heerlijk gegeten dus. Vriendelijk personeel, waren hier eerder geweest en blijven zeker terug komen!

7. Michaéla van Wanrooij's profielfoto
    Michaéla van Wanrooij heeft El Real 040 toegevoegd als favoriet restaurant